Strani: 1 2

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795314] 23.09.19 20:16
Odgovori   +    39
Zadnja sprememba: anon-317028 23.09.2019 20:23
Kaj bi družba Adria pridobila, če bi država dala štiri milijone premostitvenega posojila? Poplačala bi direktorje, vodilne delavce, nekaj bi nakazali tudi Šarcu, Bratuškovi...Torej, jutri naj bo konec, saj je nastopil čas, da država prekine razmeje z Adrio.
Gustl sporočil: 13.629
[#2795317] 23.09.19 20:22
Odgovori   +    7
Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.

Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795321] 23.09.19 20:47 · odgovor na: Gustl (#2795317)
Odgovori   +    4
[Gustl]
Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.

Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
V metafiziki je vse možno, tudi Sartr se je učil pri Bergsonu. Vse je trg, ki ga je zmedena Šarčeva vlada z iracionalno Damijanovsko dogmo, da Slovenci moramo imeti državno državno avio kompanijo pripeljala na vrh Buffonove igle ali Polyevove žare...Samo zmeden Šarčev um lahko zanika sposobnost trga.
sopranos sporočil: 11.404
[#2795322] 23.09.19 20:47
Odgovori   +    17
Angleško govoreči narodi imajo pregovor - metanje dobrega denarja za slabim ("throwing good money after bad").
sopranos sporočil: 11.404
[#2795325] 23.09.19 21:17
Odgovori   +    13
Petra, eno vprašanje zate. Kako si razlagaš to, da so piloti skušali še nekaj dni nazaj stavkati? A res niso vedeli,da je družba tik pred stečajem? Ali so stavkali zato, da bi družbo potisnili v stečaj? Ker glede na reakcije in ravnanja potem, mi nobena izmed teh dveh razlag ne gre skozi.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2795328] 23.09.19 21:24
Odgovori   +    24
Kdaj bodo odpravljene subvencije za avtobuse in SŽ???
Vsi jamrajo kako slab je javni prevoz, nihče pa ne ugotovi da drugače tudi ne more biti, saj se prevoznikom v trenutnem aranžmaju j...e za potnike.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795349] 24.09.19 07:36 · odgovor na: Gustl (#2795317)
Odgovori   +    1
[Gustl]
Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.

Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
Poglej OBB CityNightLine vlake in ostale EuroNight variante. Recimo, kabina za eno osebo do zuricha je 140 EUR, vozi cez noc.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795351] 24.09.19 07:42
Odgovori   +    6
No to je dokoncno konec. Zalostno pa je, da tako dolgo zavajajo in lazejo. Res, da so piloti bili pripravljeni stavkati se dva tedna nazaj, kaze da so ocitno lagali tako navznoter kot navzven.

In ce bi bili kolikor tolikor posteni bi zadnjo likvidnost recimo 2 tedna nazaj porabili da bi vecino potnikov spravili domov in razglasili stecaj, namesto da se dajejo z agencijo za civilno letalstvo in se sedaj govorijo o "zacasnosti".
Gustl sporočil: 13.629
[#2795352] 24.09.19 07:52 · odgovor na: bc123a (#2795349)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> [Gustl]
> Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.
>
> Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.

Poglej OBB CityNightLine vlake in ostale EuroNight variante. Recimo, kabina za eno osebo do zuricha je 140 EUR, vozi cez noc.
Thanks, pogledam.

Kupujem sicer novo karto iz Trsta. Sicer je 900 eur, ampak sefe pravi:

"Other option to postpone 1-2 months. 1-2 months lost digital revenue is more."

Zdej moram samo kaj pametnega povedat gor :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2795353] 24.09.19 07:56 · odgovor na: Gustl (#2795352)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.
> >
> > Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
>
> Poglej OBB CityNightLine vlake in ostale EuroNight variante. Recimo, kabina za eno osebo do zuricha je 140 EUR, vozi cez noc.

Thanks, pogledam.

Kupujem sicer novo karto iz Trsta. Sicer je 900 eur, ampak sefe pravi:

"Other option to postpone 1-2 months. 1-2 months lost digital revenue is more."

Zdej moram samo kaj pametnega povedat gor :)
:)

www.nightjet.com/en/

Povej kako je bilo. Jaz sem s spalnikom zadnjic potoval na OI 1984 v sarajevo, potem pa se nekajkrat z lezalnikom. Me pa ful mika, sem mislil da bi s familijo sli malo po evropi, ze zato da bi bilo za hcerko experience. Seveda obvezno spalnik in obvezno kabina samo za nas.

Tole sploh ne zgleda slabo:

www.nightjet.com/en/...wagen.html
0302TROBI sporočil: 70
[#2795354] 24.09.19 07:58 · odgovor na: bc123a (#2795351)
Odgovori   +    7
Ko sem se prvič peljal z Ryanairom ene 15 let nazaj za 30 eur v London,...ali so bile še marke,....sem razmišljal o poslovnem modelu Adrie,...praktično isti let + malca in kava za 200 eur,...pa to ima da propade,...
Gustl sporočil: 13.629
[#2795355] 24.09.19 08:02 · odgovor na: bc123a (#2795353)
Odgovori   +    2
Sem šel pred leti s spalnikom Dunaj - Varšava, ko je bil štrajk na letališču v ZAgrebu.

In je bilo prav super. Do Dunaja smo z ekipo ravni dovolj piva spili, da se nam je spalo, ob 22:30 smo se dali v spalnik (kabina za 4, bili smo trije). Pred spanjem so nas vprašali, ali pijemo čaj ali kavo, ob 6h so prinesli kavo in rogljiček, ob 7h smo bili v Varšavi.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795357] 24.09.19 08:17 · odgovor na: 0302TROBI (#2795354)
Odgovori   +    6
[0302TROBI]
Ko sem se prvič peljal z Ryanairom ene 15 let nazaj za 30 eur v London,...ali so bile še marke,....sem razmišljal o poslovnem modelu Adrie,...praktično isti let + malca in kava za 200 eur,...pa to ima da propade,...
Ni isto. Z nizkocenovniki ne mores opraviti prvega segmenta povezanega leta, razen ce si hud avanturist. Seveda adriina premija pri ceni kart ocitno ni dovolj da bi pokrila njene ekstra stroske, in to je problem.

Rabili bi bolj ekonomicne avione in bolj ekonomicno zastavljene povezave.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795359] 24.09.19 08:21 · odgovor na: bc123a (#2795351)
Odgovori   +    2
[bc123a]
No to je dokoncno konec. Zalostno pa je, da tako dolgo zavajajo in lazejo. Res, da so piloti bili pripravljeni stavkati se dva tedna nazaj, kaze da so ocitno lagali tako navznoter kot navzven.

In ce bi bili kolikor tolikor posteni bi zadnjo likvidnost recimo 2 tedna nazaj porabili da bi vecino potnikov spravili domov in razglasili stecaj, namesto da se dajejo z agencijo za civilno letalstvo in se sedaj govorijo o "zacasnosti".
Mimogrede, Condor (hcerinska druzba thomasa cooka) se vedno leti z 85 avioni.
Gustl sporočil: 13.629
[#2795360] 24.09.19 08:26 · odgovor na: bc123a (#2795357)
Odgovori   +    5
[bc123a]
Seveda adriina premija pri ceni kart ocitno ni dovolj da bi pokrila njene ekstra stroske, in to je problem.

Tu je še za dodat, da Adriine cene niso nič posebnega, nič ekstra dražje od primerljivih. So v skladu s Star Alliance. Čim si pod dežnikom Lufthanse, je to to.
anon-206883 sporočil: 122
[#2795363] 24.09.19 08:53 · odgovor na: Gustl (#2795360)
Odgovori   +    0
Torej, Adria ima oderuške cene za 300 EUR, Lufthansa pa za 600 je pa ok?
Gustl sporočil: 13.629
[#2795371] 24.09.19 09:09 · odgovor na: anon-206883 (#2795363)
Odgovori   +    9
[0826INSTI]
Torej, Adria ima oderuške cene za 300 EUR, Lufthansa pa za 600 je pa ok?
Ne. Iz katerega dela mojega zapisa sklepas to?

Pravim, da Adria ni nič posebno ekstra draga.

Ce je komu benchmark nek Ryanair, kateremu uri in letališču se je prilagodil, ko je sel 1x na dopust, je to predvsem problem benchmarka.
sopranos sporočil: 11.404
[#2795377] 24.09.19 09:47 · odgovor na: bc123a (#2795351)
Odgovori   +    7
Saj da uprava laže ni presenetljivo. Ampak, da so piloti temu verjeli? V to kar malo dvomim. Plače so jim zamujale, delovni pogoji so se poslabševali, pritožb je bilo vedno več, problemi so bili z vzdrževanjem letal, izguba je rasla iz leta v leto. To si moraš sam sebi na polno lagati in biti v totalnem zanikanju, da misliš, da obstaja možnost, da se bo to normalno rešilo. Pa še vedno globoko v sebi veš, da bo šlo vse v maloro.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795383] 24.09.19 09:56 · odgovor na: Gustl (#2795360)
Odgovori   +    3
[Gustl]
> [bc123a]
> Seveda adriina premija pri ceni kart ocitno ni dovolj da bi pokrila njene ekstra stroske, in to je problem.


Tu je še za dodat, da Adriine cene niso nič posebnega, nič ekstra dražje od primerljivih. So v skladu s Star Alliance. Čim si pod dežnikom Lufthanse, je to to.
Seveda. Adria bi rabila drazje karte ali pa cenejse poslovanje, prvega ocitno ni mogla narediti, drugega pa tudi ne.
sopranos sporočil: 11.404
[#2795392] 24.09.19 10:11 · odgovor na: Gustl (#2795360)
Odgovori   +    3
Sorry, ampak pred časom je imela Adria lete do Bruslja tudi po 800 eur. Na drugi strani si pa letel z Emirati na Kitajsko za manj denarja.

Je pa hecno, da ima taka majhna letalska družba kot je Adria letala od 3 različnih proizvajalcev. To veš, da ni variante, da to lahko preživi. Adrio bi se dalo rešiti 10-15 let nazaj. 2016 je bila Adria že za v stečaj.

Je pa nekaj res, da so v časih ko je bilo vse državno prekladali zadeve iz levega v desni žep in nazaj. Zalomilo se je, ko so subvencije niso bile več dovoljene. V tem kontekstu je dobro, da so tako Adrio kot letališče prodali Nemcem.
0302TROBI sporočil: 70
[#2795400] 24.09.19 10:36 · odgovor na: Gustl (#2795360)
Odgovori   +    2
kaže na to, da je Adrijin poslovni model (kao premijski let z malco,..hmm kaj je tu premijskega razen cene?) slab, oziroma zanič oz ga sploh ni,...Ko bo Ryanair začel letet čez lužo in v Azijo in bo omogočal povezane lete,..huh takrat bo šele veselica,...
Gustl sporočil: 13.629
[#2795403] 24.09.19 10:38 · odgovor na: sopranos (#2795392)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Sorry, ampak pred časom je imela Adria lete do Bruslja tudi po 800 eur. Na drugi strani si pa letel z Emirati na Kitajsko za manj denarja.
Jutri letim povratno Trst - Copenhagen z Lufthanso za 900 eur. To je ekstrem, tako kot je tistih tvojih 800 eur ekstrem.

Velika vecina Adrijinih letov je povratno v rangu 300 do 500 eur. Tako kot Lufthansa, SAS, LOT, Austrian...

Adria ni nic dosti drazja od ostalih v Lufthansa kartelu.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795405] 24.09.19 10:44 · odgovor na: 0302TROBI (#2795400)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 24.09.2019 10:45
[0302TROBI]
kaže na to, da je Adrijin poslovni model (kao premijski let z malco,..hmm kaj je tu premijskega razen cene?) slab, oziroma zanič oz ga sploh ni,...Ko bo Ryanair začel letet čez lužo in v Azijo in bo omogočal povezane lete,..huh takrat bo šele veselica,...
In zakaj tega ne dela? Zato ker to zahteva veliko premijo na ceno karte in to ni njihov poslovni model. Vemo kje oni prihranijo, in povezani leti jim celoten model obrnejo na glavo.

Ne bluzit, prosim.

Na adrii ze dolgo ni nobenega obroka ali pijace, samo kozarec vode dobis zastonj. Vse drugo placas.
Gustl sporočil: 13.629
[#2795407] 24.09.19 10:47 · odgovor na: 0302TROBI (#2795400)
Odgovori   +    1
[0302TROBI]
kaže na to, da je Adrijin poslovni model (kao premijski let z malco,..
Ze dolgo nisi letel z Adrio, kaj? :)
sopranos sporočil: 11.404
[#2795416] 24.09.19 11:15 · odgovor na: Gustl (#2795403)
Odgovori   +    0
Saj zato sem pa napisal "pred časom". :) No, takrat je država preko kart za Bruselj prikrito subvencionirala Adrio. Potem so te cene spustili. In takrat to ni bil ekstrem, ampak povsem običajna cena.
0302TROBI sporočil: 70
[#2795423] 24.09.19 11:29 · odgovor na: bc123a (#2795405)
Odgovori   +    0
In zakaj tega ne dela? Zato ker to zahteva veliko premijo na ceno karte in to ni njihov poslovni model. Vemo kje oni prihranijo, in povezani leti jim celoten model obrnejo na glavo.
Dokler lahko letim z Ryanairom: Točno, v najmodernejših 737-800, in to za "friction of an Adria price", res ne vem zakaj bi sploh letel z Adrio?! Če bo potnikov dost bo pa nekdo itaq letel z Brnika za povezane lete,....
bc123a sporočil: 48.253
[#2795425] 24.09.19 11:31 · odgovor na: 0302TROBI (#2795423)
Odgovori   +    2
[0302TROBI]
> In zakaj tega ne dela? Zato ker to zahteva veliko premijo na ceno karte in to ni njihov poslovni model. Vemo kje oni prihranijo, in povezani leti jim celoten model obrnejo na glavo.
Ne bluzit, prosim.
Dokler lahko letim z Ryanairom: Točno, v najmodernejših 737-800, in to za "friction of an Adria price", res ne vem zakaj bi sploh letel z Adrio?! Če bo potnikov dost bo pa nekdo itaq letel z Brnika za povezane lete,....
Kam ze letis z Ryanairom iz ljubljane? Daj povej no. Kam iz Trsta, Celovca in Gradca?
Gustl sporočil: 13.629
[#2795430] 24.09.19 11:44 · odgovor na: sopranos (#2795416)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Saj zato sem pa napisal "pred časom". :) No, takrat je država preko kart za Bruselj prikrito subvencionirala Adrio. Potem so te cene spustili. In takrat to ni bil ekstrem, ampak povsem običajna cena.
Morda ibicajna cena, ampak za Bruselj, ker se ve, kdo tja leti.

Se enkrat - Adria ni kaj dosti drazja od sorodnih druzb.

Oz sedaj ze lahko govorimo, da ni BILA drazja.
0302TROBI sporočil: 70
[#2795433] 24.09.19 11:51 · odgovor na: bc123a (#2795425)
Odgovori   +    1
Kam ze letis z Ryanairom iz ljubljane? Daj povej no. Kam iz Trsta, Celovca in Gradca?
Pravo vprašanje je: kam ne moreš letet sedaj ko Adria ne leti več?
No kam?
Gustl sporočil: 13.629
[#2795439] 24.09.19 12:17 · odgovor na: 0302TROBI (#2795433)
Odgovori   +    2
[0302TROBI]
> Kam ze letis z Ryanairom iz ljubljane? Daj povej no. Kam iz Trsta, Celovca in Gradca?

Pravo vprašanje je: kam ne moreš letet sedaj ko Adria ne leti več?
No kam?
Rekel si:

Dokler lahko letim z Ryanairom: Točno, v najmodernejših 737-800, in to za "friction of an Adria price", res ne vem zakaj bi sploh letel z Adrio?!"

Tako da...jaz bi letel do Copenhagna za friction of Adria price.

Kaksen nasvet? Ne gre?

No, morda zato, ker Ryanair in redne linije pac v večini primerov niso substituti.

Strani: 1 2