Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria uradno: 'V torek in sredo začasno prekinjamo polete'. Kaj zdaj?
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 23.09.2019 20:23
Kaj bi družba Adria pridobila, če bi država dala štiri milijone
premostitvenega posojila? Poplačala bi direktorje, vodilne delavce,
nekaj bi nakazali tudi Šarcu, Bratuškovi...Torej, jutri naj bo
konec, saj je nastopil čas, da država prekine razmeje z Adrio.
sporočil: 13.629
Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz
Münchna.
Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
sporočil: 30.415
[Gustl]V metafiziki je vse možno, tudi Sartr se je učil pri Bergsonu. Vse je trg, ki ga je zmedena Šarčeva vlada z iracionalno Damijanovsko dogmo, da Slovenci moramo imeti državno državno avio kompanijo pripeljala na vrh Buffonove igle ali Polyevove žare...Samo zmeden Šarčev um lahko zanika sposobnost trga.
Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.
Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
sporočil: 11.404
Angleško govoreči narodi imajo pregovor - metanje dobrega denarja
za slabim ("throwing good money after bad").
sporočil: 11.404
Petra, eno vprašanje zate. Kako si razlagaš to, da so piloti
skušali še nekaj dni nazaj stavkati? A res niso vedeli,da je družba
tik pred stečajem? Ali so stavkali zato, da bi družbo potisnili v
stečaj? Ker glede na reakcije in ravnanja potem, mi nobena izmed
teh dveh razlag ne gre skozi.
sporočil: 2.264
Kdaj bodo odpravljene subvencije za avtobuse in SŽ???
Vsi jamrajo kako slab je javni prevoz, nihče pa ne ugotovi da drugače tudi ne more biti, saj se prevoznikom v trenutnem aranžmaju j...e za potnike.
Vsi jamrajo kako slab je javni prevoz, nihče pa ne ugotovi da drugače tudi ne more biti, saj se prevoznikom v trenutnem aranžmaju j...e za potnike.
sporočil: 48.253
[Gustl]Poglej OBB CityNightLine vlake in ostale EuroNight variante. Recimo, kabina za eno osebo do zuricha je 140 EUR, vozi cez noc.
Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.
Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
sporočil: 48.253
No to je dokoncno konec. Zalostno pa je, da tako dolgo zavajajo in
lazejo. Res, da so piloti bili pripravljeni stavkati se dva tedna
nazaj, kaze da so ocitno lagali tako navznoter kot navzven.
In ce bi bili kolikor tolikor posteni bi zadnjo likvidnost recimo 2 tedna nazaj porabili da bi vecino potnikov spravili domov in razglasili stecaj, namesto da se dajejo z agencijo za civilno letalstvo in se sedaj govorijo o "zacasnosti".
In ce bi bili kolikor tolikor posteni bi zadnjo likvidnost recimo 2 tedna nazaj porabili da bi vecino potnikov spravili domov in razglasili stecaj, namesto da se dajejo z agencijo za civilno letalstvo in se sedaj govorijo o "zacasnosti".
sporočil: 13.629
[bc123a]Thanks, pogledam.
> [Gustl]
> Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.
>
> Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
Poglej OBB CityNightLine vlake in ostale EuroNight variante. Recimo, kabina za eno osebo do zuricha je 140 EUR, vozi cez noc.
Kupujem sicer novo karto iz Trsta. Sicer je 900 eur, ampak sefe pravi:
"Other option to postpone 1-2 months. 1-2 months lost digital revenue is more."
Zdej moram samo kaj pametnega povedat gor :)
sporočil: 48.253
[Gustl]:)
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > Aha, kaze, da bom jutri kupoval kompletek "bus + letalo" iz Münchna.
> >
> > Kjer je ravno Oktoberfest, tako da se vo dalo počakat.
>
> Poglej OBB CityNightLine vlake in ostale EuroNight variante. Recimo, kabina za eno osebo do zuricha je 140 EUR, vozi cez noc.
Thanks, pogledam.
Kupujem sicer novo karto iz Trsta. Sicer je 900 eur, ampak sefe pravi:
"Other option to postpone 1-2 months. 1-2 months lost digital revenue is more."
Zdej moram samo kaj pametnega povedat gor :)
www.nightjet.com/en/
Povej kako je bilo. Jaz sem s spalnikom zadnjic potoval na OI 1984 v sarajevo, potem pa se nekajkrat z lezalnikom. Me pa ful mika, sem mislil da bi s familijo sli malo po evropi, ze zato da bi bilo za hcerko experience. Seveda obvezno spalnik in obvezno kabina samo za nas.
Tole sploh ne zgleda slabo:
www.nightjet.com/en/...wagen.html
sporočil: 70
Ko sem se prvič peljal z Ryanairom ene 15 let nazaj za 30 eur v
London,...ali so bile še marke,....sem razmišljal o poslovnem
modelu Adrie,...praktično isti let + malca in kava za 200 eur,...pa
to ima da propade,...
sporočil: 13.629
Sem šel pred leti s spalnikom Dunaj - Varšava, ko je bil štrajk na
letališču v ZAgrebu.
In je bilo prav super. Do Dunaja smo z ekipo ravni dovolj piva spili, da se nam je spalo, ob 22:30 smo se dali v spalnik (kabina za 4, bili smo trije). Pred spanjem so nas vprašali, ali pijemo čaj ali kavo, ob 6h so prinesli kavo in rogljiček, ob 7h smo bili v Varšavi.
In je bilo prav super. Do Dunaja smo z ekipo ravni dovolj piva spili, da se nam je spalo, ob 22:30 smo se dali v spalnik (kabina za 4, bili smo trije). Pred spanjem so nas vprašali, ali pijemo čaj ali kavo, ob 6h so prinesli kavo in rogljiček, ob 7h smo bili v Varšavi.
sporočil: 48.253
[0302TROBI]Ni isto. Z nizkocenovniki ne mores opraviti prvega segmenta povezanega leta, razen ce si hud avanturist. Seveda adriina premija pri ceni kart ocitno ni dovolj da bi pokrila njene ekstra stroske, in to je problem.
Ko sem se prvič peljal z Ryanairom ene 15 let nazaj za 30 eur v London,...ali so bile še marke,....sem razmišljal o poslovnem modelu Adrie,...praktično isti let + malca in kava za 200 eur,...pa to ima da propade,...
Rabili bi bolj ekonomicne avione in bolj ekonomicno zastavljene povezave.
sporočil: 48.253
[bc123a]Mimogrede, Condor (hcerinska druzba thomasa cooka) se vedno leti z 85 avioni.
No to je dokoncno konec. Zalostno pa je, da tako dolgo zavajajo in lazejo. Res, da so piloti bili pripravljeni stavkati se dva tedna nazaj, kaze da so ocitno lagali tako navznoter kot navzven.
In ce bi bili kolikor tolikor posteni bi zadnjo likvidnost recimo 2 tedna nazaj porabili da bi vecino potnikov spravili domov in razglasili stecaj, namesto da se dajejo z agencijo za civilno letalstvo in se sedaj govorijo o "zacasnosti".
sporočil: 13.629
[bc123a]
Seveda adriina premija pri ceni kart ocitno ni dovolj da bi pokrila njene ekstra stroske, in to je problem.
Tu je še za dodat, da Adriine cene niso nič posebnega, nič ekstra dražje od primerljivih. So v skladu s Star Alliance. Čim si pod dežnikom Lufthanse, je to to.
sporočil: 13.629
[0826INSTI]Ne. Iz katerega dela mojega zapisa sklepas to?
Torej, Adria ima oderuške cene za 300 EUR, Lufthansa pa za 600 je pa ok?
Pravim, da Adria ni nič posebno ekstra draga.
Ce je komu benchmark nek Ryanair, kateremu uri in letališču se je prilagodil, ko je sel 1x na dopust, je to predvsem problem benchmarka.
sporočil: 11.404
Saj da uprava laže ni presenetljivo. Ampak, da so piloti temu
verjeli? V to kar malo dvomim. Plače so jim zamujale, delovni
pogoji so se poslabševali, pritožb je bilo vedno več, problemi so
bili z vzdrževanjem letal, izguba je rasla iz leta v leto. To si
moraš sam sebi na polno lagati in biti v totalnem zanikanju, da
misliš, da obstaja možnost, da se bo to normalno rešilo. Pa še
vedno globoko v sebi veš, da bo šlo vse v maloro.
sporočil: 48.253
[Gustl]Seveda. Adria bi rabila drazje karte ali pa cenejse poslovanje, prvega ocitno ni mogla narediti, drugega pa tudi ne.
> [bc123a]
> Seveda adriina premija pri ceni kart ocitno ni dovolj da bi pokrila njene ekstra stroske, in to je problem.
Tu je še za dodat, da Adriine cene niso nič posebnega, nič ekstra dražje od primerljivih. So v skladu s Star Alliance. Čim si pod dežnikom Lufthanse, je to to.
sporočil: 11.404
Sorry, ampak pred časom je imela Adria lete do Bruslja tudi po 800
eur. Na drugi strani si pa letel z Emirati na Kitajsko za manj
denarja.
Je pa hecno, da ima taka majhna letalska družba kot je Adria letala od 3 različnih proizvajalcev. To veš, da ni variante, da to lahko preživi. Adrio bi se dalo rešiti 10-15 let nazaj. 2016 je bila Adria že za v stečaj.
Je pa nekaj res, da so v časih ko je bilo vse državno prekladali zadeve iz levega v desni žep in nazaj. Zalomilo se je, ko so subvencije niso bile več dovoljene. V tem kontekstu je dobro, da so tako Adrio kot letališče prodali Nemcem.
Je pa hecno, da ima taka majhna letalska družba kot je Adria letala od 3 različnih proizvajalcev. To veš, da ni variante, da to lahko preživi. Adrio bi se dalo rešiti 10-15 let nazaj. 2016 je bila Adria že za v stečaj.
Je pa nekaj res, da so v časih ko je bilo vse državno prekladali zadeve iz levega v desni žep in nazaj. Zalomilo se je, ko so subvencije niso bile več dovoljene. V tem kontekstu je dobro, da so tako Adrio kot letališče prodali Nemcem.
sporočil: 70
kaže na to, da je Adrijin poslovni model (kao premijski let z
malco,..hmm kaj je tu premijskega razen cene?) slab, oziroma zanič
oz ga sploh ni,...Ko bo Ryanair začel letet čez lužo in v Azijo in
bo omogočal povezane lete,..huh takrat bo šele veselica,...
sporočil: 13.629
[sopranos]Jutri letim povratno Trst - Copenhagen z Lufthanso za 900 eur. To je ekstrem, tako kot je tistih tvojih 800 eur ekstrem.
Sorry, ampak pred časom je imela Adria lete do Bruslja tudi po 800 eur. Na drugi strani si pa letel z Emirati na Kitajsko za manj denarja.
Velika vecina Adrijinih letov je povratno v rangu 300 do 500 eur. Tako kot Lufthansa, SAS, LOT, Austrian...
Adria ni nic dosti drazja od ostalih v Lufthansa kartelu.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 24.09.2019 10:45
[0302TROBI]In zakaj tega ne dela? Zato ker to zahteva veliko premijo na ceno karte in to ni njihov poslovni model. Vemo kje oni prihranijo, in povezani leti jim celoten model obrnejo na glavo.
kaže na to, da je Adrijin poslovni model (kao premijski let z malco,..hmm kaj je tu premijskega razen cene?) slab, oziroma zanič oz ga sploh ni,...Ko bo Ryanair začel letet čez lužo in v Azijo in bo omogočal povezane lete,..huh takrat bo šele veselica,...
Ne bluzit, prosim.
Na adrii ze dolgo ni nobenega obroka ali pijace, samo kozarec vode dobis zastonj. Vse drugo placas.
sporočil: 13.629
[0302TROBI]Ze dolgo nisi letel z Adrio, kaj? :)
kaže na to, da je Adrijin poslovni model (kao premijski let z malco,..
sporočil: 11.404
Saj zato sem pa napisal "pred časom". :) No, takrat je država preko
kart za Bruselj prikrito subvencionirala Adrio. Potem so te cene
spustili. In takrat to ni bil ekstrem, ampak povsem običajna cena.
sporočil: 70
In zakaj tega ne dela? Zato ker to zahteva veliko premijo na ceno karte in to ni njihov poslovni model. Vemo kje oni prihranijo, in povezani leti jim celoten model obrnejo na glavo.Dokler lahko letim z Ryanairom: Točno, v najmodernejših 737-800, in to za "friction of an Adria price", res ne vem zakaj bi sploh letel z Adrio?! Če bo potnikov dost bo pa nekdo itaq letel z Brnika za povezane lete,....
sporočil: 48.253
[0302TROBI]Kam ze letis z Ryanairom iz ljubljane? Daj povej no. Kam iz Trsta, Celovca in Gradca?
> In zakaj tega ne dela? Zato ker to zahteva veliko premijo na ceno karte in to ni njihov poslovni model. Vemo kje oni prihranijo, in povezani leti jim celoten model obrnejo na glavo.
Ne bluzit, prosim.
Dokler lahko letim z Ryanairom: Točno, v najmodernejših 737-800, in to za "friction of an Adria price", res ne vem zakaj bi sploh letel z Adrio?! Če bo potnikov dost bo pa nekdo itaq letel z Brnika za povezane lete,....
sporočil: 13.629
[sopranos]Morda ibicajna cena, ampak za Bruselj, ker se ve, kdo tja leti.
Saj zato sem pa napisal "pred časom". :) No, takrat je država preko kart za Bruselj prikrito subvencionirala Adrio. Potem so te cene spustili. In takrat to ni bil ekstrem, ampak povsem običajna cena.
Se enkrat - Adria ni kaj dosti drazja od sorodnih druzb.
Oz sedaj ze lahko govorimo, da ni BILA drazja.
sporočil: 70
Kam ze letis z Ryanairom iz ljubljane? Daj povej no. Kam iz Trsta, Celovca in Gradca?Pravo vprašanje je: kam ne moreš letet sedaj ko Adria ne leti več?
No kam?
sporočil: 13.629
[0302TROBI]Rekel si:
> Kam ze letis z Ryanairom iz ljubljane? Daj povej no. Kam iz Trsta, Celovca in Gradca?
Pravo vprašanje je: kam ne moreš letet sedaj ko Adria ne leti več?
No kam?
Dokler lahko letim z Ryanairom: Točno, v najmodernejših 737-800, in to za "friction of an Adria price", res ne vem zakaj bi sploh letel z Adrio?!"
Tako da...jaz bi letel do Copenhagna za friction of Adria price.
Kaksen nasvet? Ne gre?
No, morda zato, ker Ryanair in redne linije pac v večini primerov niso substituti.
Strani: 1 2