Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795216] 23.09.19 11:44
Odgovori   +    6
Hayekove slepe sile družbenega procesa vodijo Adrio h koncu. Prepustimo Adrio tem silam, ki so predpogoj svobode, učinkovitosti, pravičnosti in družbenega miru. Naj nedoumljive sile zakonov trga končno odženejo Adrio s trga, ki je lahko učinkovit brez delovanja vladnih spodbud.
1126DXSXU sporočil: 273
[#2795221] 23.09.19 11:58
Odgovori   +    14
Kakšno mrcvarjenje.

Zakaj je to potrebno?
saj so vidli že mesece nazaj da so insolventni in nelikvidni in bi morali sprožiti zakonsko predvidene postopke,.
"strateške partnerje", če so jih nameravali dobiti bi pa itak lažje dobili v prisilki.
Tako pa je edino kar so dosegli to, da bodo verjetno piloti ostali dobesedno brez zadnje plače, ker tule se iz stečaja ne bo veliko nateklo.
najobj sporočil: 31.920
[#2795225] 23.09.19 12:11
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 23.09.2019 12:13
... Uradno: Adria Airways ostala še brez enega letala, še enega je lastnik prizemljil že v soboto ...

... eh, koga briga, če je Adria Airways ostala še brez enega letala in če še leti, važno je, da je www.finance.si/8950375 privatizacija (= razprodaja) slovenskega premoženja uspela ... khmm, mar ne, Petra ? ...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795236] 23.09.19 12:48 · odgovor na: najobj (#2795225)
Odgovori   +    13
[najobj]
... Uradno: Adria Airways ostala še brez enega letala, še enega je lastnik prizemljil že v soboto ...

... eh, koga briga, če je Adria Airways ostala še brez enega letala in če še leti, važno je, da je www.finance.si/8950375 privatizacija (= razprodaja) slovenskega premoženja uspela ... khmm, mar ne, Petra ? ...
Adria v državni lasti je funkcionirala le toliko časa dokler je država milijone evrov zabijala vanjo. Zakaj misliš, da je denar, ki ga je država zabijala v Adrio dobro uporabljen in je nekakšna investicija? Ti meniš, da bi država zaradi občutka suvereniteta morala imeti svojega letalskega prevoznika pa naj stane kolikor bo pač stalo. Nekateri mislimo, da to ni sprejemljivo. Zakaj ne bi država raje razpisala dražbe za subvencije za nedobičkonosne linije od javnega interesa? Cenejše bi bilo kot vzdrževanje državnega letalskega prevoznika.
PetraS sporočil: 2.368
[#2795253] 23.09.19 13:35 · odgovor na: najobj (#2795225)
Odgovori   +    13
ja, ni šla v stečaj takrat. to je bil kr uspeh, predvsem za politiko, ki si je tako problem z mize pospravla (na naš račun). da je ni hotel nihče, razen sklada brez izkušenj, je enak razlog, kajne?
najobj sporočil: 31.920
[#2795276] 23.09.19 15:13 · odgovor na: anon-317028 (#2795236)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 23.09.2019 15:23
[FIN-311684]
> [najobj]
> ... Uradno: Adria Airways ostala še brez enega letala, še enega je lastnik prizemljil že v soboto ...
>
> ... eh, koga briga, če je Adria Airways ostala še brez enega letala in če še leti, važno je, da je www.finance.si/8950375 privatizacija (= razprodaja) slovenskega premoženja uspela ... khmm, mar ne, Petra ? ...
Adria v državni lasti je funkcionirala le toliko časa dokler je država milijone evrov zabijala vanjo. Zakaj misliš, da je denar, ki ga je država zabijala v Adrio dobro uporabljen in je nekakšna investicija? Ti meniš, da bi država zaradi občutka suvereniteta morala imeti svojega letalskega prevoznika pa naj stane kolikor bo pač stalo. Nekateri mislimo, da to ni sprejemljivo. Zakaj ne bi država raje razpisala dražbe za subvencije za nedobičkonosne linije od javnega interesa? Cenejše bi bilo kot vzdrževanje državnega letalskega prevoznika.
... ja, ker nekateri mislite, da so Slovenci v socializmu pol stoletja samo zaradi občutka suverenosti - pa naj je stalo, kolikor je pač stalo - ustvarili vse, kar je potem država v kapitalizmu zaradi kratkega občutka profita samo v par letih razprodala ... khmm, ali pa nekateri mislite, da je ob osamosvojitvi v Slovenijo vse padlo z Lune, ker prej pri nas ni bilo ničesar ...
najobj sporočil: 31.920
[#2795277] 23.09.19 15:21 · odgovor na: PetraS (#2795253)
Odgovori   +    0
[PetraS]
ja, ni šla v stečaj takrat. to je bil kr uspeh, predvsem za politiko, ki si je tako problem z mize pospravla (na naš račun). da je ni hotel nihče, razen sklada brez izkušenj, je enak razlog, kajne?
... forum.finance.si/?m=...276&single ...

P.S.: tega www.youtube.com/watc...lFtCfEMwVM že dolgo nisem nalimal ...
rame sporočil: 959
[#2795286] 23.09.19 16:35
Odgovori   +    1
AAL sploh ni bila pomembna ,ker že tri mesece ni letela.Pomembna sta AAO in AFB.Slovenija bo letno ob 50M eurov ko se bo Adria zaprla in posledično okoli 1500 delovnih mest manj.
Tujci jih ne bodo prinesli.Zadnja tri leta se je izgubilo v AA okoli 10do 15M na leto.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795304] 23.09.19 19:25 · odgovor na: najobj (#2795276)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > ... Uradno: Adria Airways ostala še brez enega letala, še enega je lastnik prizemljil že v soboto ...
> >
> > ... eh, koga briga, če je Adria Airways ostala še brez enega letala in če še leti, važno je, da je www.finance.si/8950375 privatizacija (= razprodaja) slovenskega premoženja uspela ... khmm, mar ne, Petra ? ...

> Adria v državni lasti je funkcionirala le toliko časa dokler je država milijone evrov zabijala vanjo. Zakaj misliš, da je denar, ki ga je država zabijala v Adrio dobro uporabljen in je nekakšna investicija? Ti meniš, da bi država zaradi občutka suvereniteta morala imeti svojega letalskega prevoznika pa naj stane kolikor bo pač stalo. Nekateri mislimo, da to ni sprejemljivo. Zakaj ne bi država raje razpisala dražbe za subvencije za nedobičkonosne linije od javnega interesa? Cenejše bi bilo kot vzdrževanje državnega letalskega prevoznika.

... ja, ker nekateri mislite, da so Slovenci v socializmu pol stoletja samo zaradi občutka suverenosti - pa naj je stalo, kolikor je pač stalo - ustvarili vse, kar je potem država v kapitalizmu zaradi kratkega občutka profita samo v par letih razprodala ... khmm, ali pa nekateri mislite, da je ob osamosvojitvi v Slovenijo vse padlo z Lune, ker prej pri nas ni bilo ničesar ...
Čez palec ocenjujem, da je večina Adriinih linij dobičkonosna in jih bodo z veseljem prevzele druge kompanije. Za nekaj linij pomembih za državo, ki se ne morejo pokriti s ceno vozovnic naj država plača subvencijo. Katere so to linije, ne vem. Seveda, ti razmišljaš, če že država da denar naj ga da raje domačem prevozniku ne pa tujcu, ker so multiplikacijski učinki za državo veliki. Tudi, če damo delo domačem gradbincu so multiplikacijski faktorji veliki, razmišlja prof. Damijan, če pa na koncu po koncu projekta potegnemo črto vidimo, da je vsa multiplikacija nekam izginila. Zdi se, da je subvencioniranje nekaj linij boljša in cenejša rešitev, ker npr. linije v Bruselj ni treba subvencionirati, zdi se pa, da bi Šarčeva vlada najraje subvencionirala prav te, ki že prinašajo dobiček!!!???
najobj sporočil: 31.920
[#2795310] 23.09.19 19:48 · odgovor na: anon-317028 (#2795304)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 23.09.2019 19:52
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > ... Uradno: Adria Airways ostala še brez enega letala, še enega je lastnik prizemljil že v soboto ...
> > >
> > > ... eh, koga briga, če je Adria Airways ostala še brez enega letala in če še leti, važno je, da je www.finance.si/8950375 privatizacija (= razprodaja) slovenskega premoženja uspela ... khmm, mar ne, Petra ? ...
> > Adria v državni lasti je funkcionirala le toliko časa dokler je država milijone evrov zabijala vanjo. Zakaj misliš, da je denar, ki ga je država zabijala v Adrio dobro uporabljen in je nekakšna investicija? Ti meniš, da bi država zaradi občutka suvereniteta morala imeti svojega letalskega prevoznika pa naj stane kolikor bo pač stalo. Nekateri mislimo, da to ni sprejemljivo. Zakaj ne bi država raje razpisala dražbe za subvencije za nedobičkonosne linije od javnega interesa? Cenejše bi bilo kot vzdrževanje državnega letalskega prevoznika.
> ... ja, ker nekateri mislite, da so Slovenci v socializmu pol stoletja samo zaradi občutka suverenosti - pa naj je stalo, kolikor je pač stalo - ustvarili vse, kar je potem država v kapitalizmu zaradi kratkega občutka profita samo v par letih razprodala ... khmm, ali pa nekateri mislite, da je ob osamosvojitvi v Slovenijo vse padlo z Lune, ker prej pri nas ni bilo ničesar ...
Čez palec ocenjujem, da je večina Adriinih linij dobičkonosna in jih bodo z veseljem prevzele druge kompanije. Za nekaj linij pomembih za državo, ki se ne morejo pokriti s ceno vozovnic naj država plača subvencijo. Katere so to linije, ne vem. Seveda, ti razmišljaš, če že država da denar naj ga da raje domačem prevozniku ne pa tujcu, ker so multiplikacijski učinki za državo veliki. Tudi, če damo delo domačem gradbincu so multiplikacijski faktorji veliki, razmišlja prof. Damijan, če pa na koncu po koncu projekta potegnemo črto vidimo, da je vsa multiplikacija nekam izginila. Zdi se, da je subvencioniranje nekaj linij boljša in cenejša rešitev, ker npr. linije v Bruselj ni treba subvencionirati, zdi se pa, da bi Šarčeva vlada najraje subvencionirala prav te, ki že prinašajo dobiček!!!???
... čuj, meni je najbolj hecno, da so vse razprodane firme v socializmu delovale uspešno, v kapitalizmu pa ne, ker jih v nasprotnem jih niti za bagatelo noben tujec ne bi kupil ... alzo, ni problem v državi, kot modrujejo novinarji tukaj na Financah, ampak je problem v lopovih, ki so si državo prilastili ...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795312] 23.09.19 19:59 · odgovor na: najobj (#2795310)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 23.09.2019 20:05
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > > [najobj]
> > > > ... alzo, ni problem v državi, kot modrujejo novinarji tukaj na Financah, ampak je problem v lopovih, ki so si državo prilastili ...
+++++...Največji krivec za razvoj lopovov je Drnovšek, ki mu je cela Slovenija zaupala in verjela, da bo iz Slovenije naredil Švico, on pa je državo prepusti lopovom...Naj mu ptiči še naprej serjejo po glavi v Trbovljah, zaslužil je. Zakaj? Nikoli ni rekel ne, razen...

Zakaj nismo v Višegrajski skupini? Zvone Dragan: Zakockali smo sijajno priložnost... »Desetega in enajstega januarja 1994 je ameriški predsednik Bill Clinton prvič prišel na uradni obisk v Prago...Havlu se je zdelo pomembno, da Clintonu predstavi države Višegrajske skupine. Mene in mojega namestnika Romana Kirna so poklicali v Havlov kabinet...»Slovenija ima možnost prisostvovati srečanju z Billom Clintonom po formuli štiri plus ena.« Rekli so, da sicer nismo člani skupine, da pa je Slovenija kot srednjeevropska država povabljena k mizi...Z veleposlaništva smo poslali šifrirano depešo zunanjemu ministru Lojzetu Peterletu, preko ministrstva pa je bila izven cirkulacije namenjena še predsedniku vlade Janezu Drnovšku ter predsedniku države Milanu Kučanu...Odgovora nismo dobili. Na ministrstvo sva na različne načine urgirala, odgovora ni bilo...Tišina je bila nekorektna. Čehom nismo znali razložiti...Depeša je bila zaupna, zgolj za interno cirkulacijo....Vas prav razumem, da je pošto ustavil Drnovšek? Da. Pri njem se je ustavila. Ampak zakaj se mu je to zdelo potrebno? Na eni strani je bila osebna užaljenost, ker je bil povabljen predsednik države, ne pa predsednik vlade. Na drugi pa je bila državniška užaljenost...«

Strani: 1