Strani: 1

Endimion sporočil: 10.308
[#2792728] 07.09.19 19:38
Odgovori   +    4
Kontra bo v tem, da bo FAA dobesedno zavlačevala s testiranji na Airbus-ovih letalih.

Tu spet ne bo šlo za to, kdo je za kaj pristojen ampak za zelence :)
Endimion sporočil: 10.308
[#2792732] 07.09.19 20:22 · odgovor na: (#2792730)
Odgovori   +    3
Morda.... Če drži, kar berem, da so 95% certificiranja letal outsourcali samim proizvajalcem.

Felerji v zraku majo bilanco s trugami podpisano.... Boeing se lahko kleče zahvali onemu tam zgoraj, da jim ni 737 padel dol nekje nad Apalači. Ker bi mele že odvetniške tarife 7 nul, spred pa ne bi bila nula. Da Punitive damages sploh ne omenjam...

Tu tudi pogrnejo zagovorniki prostotržne samoregulacije. očitno tu ne deluje.

Kratkoročno pa ima Boeing problem. A32X - NEO je že certificiran (Tudi v ZDA), oni pa zdajle NIMAJO konkurenčnega letala v tem segmentu. vsak mesec naredijo 45 letal, ki so jih kupci že plačali, obenem pa ne letijo....
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2792733] 07.09.19 20:26
Odgovori   +    2
Lepo , sploh če bi slučajno vedeli kaj testirajo :)
www.youtube.com/watc...Kw&index=3
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2792734] 07.09.19 20:30
Odgovori   +    3
To bodo celo programsko kodo šli vrstico po vrstico skozi ali kako si to predstavljajo?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2792737] 07.09.19 20:45
Odgovori   +    1
Brez heca, najbolj korektno bi bilo, če bi letalo namesto Evropske agencije za varnost v letalstvu testirali Rusi.
Endimion sporočil: 10.308
[#2792738] 07.09.19 20:47 · odgovor na: anon-317028 (#2792737)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Brez heca, najbolj korektno bi bilo, če bi letalo namesto Evropske agencije za varnost v letalstvu testirali Rusi.
Pol ne bi nikoli letel :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2792746] 07.09.19 21:52
Odgovori   +    1
Wow. To je pa udarec po nosu FAA.
Gustl sporočil: 13.629
[#2792754] 08.09.19 07:58
Odgovori   +    3
Ko tele Maxe spravijo nazaj v pogon, bo zanimivo gledat se odziv potnikov, ali se jih bomo vseeno izogibali.

Najbrz bi se jim splačalo jih tudi preimenovati.
Gustl sporočil: 13.629
[#2792758] 08.09.19 08:25 · odgovor na: (#2792756)
Odgovori   +    2
[kren]
> [Gustl]
> Najbrz bi se jim splačalo jih tudi preimenovati.

www.theguardian.com/...ame-change
Ahaha. Hvala. Ja, saj ni druge.
153 sporočil: 9.333
[#2793134] 09.09.19 20:48
Odgovori   +    0
Se EASA v Boeing-ove letalske težave vmešava, naj
raje svoje sproti obravnava, državi porekla 737 max-a
pa pusti izboljšati kar se ji pač nujno in pametno zdi ?

Sodražan
aimon sporočil: 1.924
[#2796345] 28.09.19 15:55 · odgovor na: Endimion (#2792732)
Odgovori   +    0
[Endimion]
... Kratkoročno pa ima Boeing problem. ...
In to ne majhen: "Boeing je MCAS certificiral, kakor da letalo uporabljajo mehaniki, ki poznajo vsak detajl sistema, ne pa piloti, med katerimi jih ima večina povprečne sposobnosti. MCAS se vključi, ko so zakrilca pospravljena in vpadni kot preseže kritično vrednost, ki je odvisna od hitrosti. Ko kot pade v dovoljene intervale, MCAS zadnji stabilizator vrne v začetno pozicijo in poravna letalo. Toda če je senzor vpadnega kota pokvarjen, se to ne zgodi." slo-tech.com/novice/t752376

Strani: 1