Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria Airways med 10 najslabšimi prevozniki na svetu
Strani: 1
sporočil: 11.404
Da bi bila vsaj po cenah v družbi Ryanaira in Easyjeta. Ker cenovno
gledano je Adria verjetno med top 10. In če uporabim trgovski
slogan, je razmerje med kakovostjo in ceno pri Adrii verjetno ena
izmed najslabših med vsemi letalskimi družbami.
sporočil: 13.528
[sopranos]Če odšteješ Ajaccio, koliko Adrijinih letal je padlo dol od takrat ?
Da bi bila vsaj po cenah v družbi Ryanaira in Easyjeta. Ker cenovno gledano je Adria verjetno med top 10. In če uporabim trgovski slogan, je razmerje med kakovostjo in ceno pri Adrii verjetno ena izmed najslabših med vsemi letalskimi družbami.
Se pa strinjam, mnogo su skupi :)
Se ti bolj splača zapeljat do Benetk na Easyjet ipd..
En tak relikt zgodovine:)
www.youtube.com/watc...0NfI2NeDHI
sporočil: 25
Važno je le, da ni več na davkoplačevalski grbi.
V poslu pač velja - če ne moreš živet, pa crkni!
V poslu pač velja - če ne moreš živet, pa crkni!
sporočil: 1.153
Zadnja sprememba: anon-48899 11.05.2019 16:00
V Adriji so naredili kolosalni kiks z nabavo 3 starih letal CRJ s
samo enim WC-jem. Se samo letalsko osebje upraviceno "nori" ko mora
leteti z omenjenimi letali. Res vse delajo da pojahajo sami sebe.
Je pa slovensko osrednje letalisce definitivno talec Adrije zaradi
povezav do glavnih letalskih EU vozlisc. Sicer pa Adriji ne bi
skodilo zopet konfigurirati A319 na manj sedezev ker jih itak tepe
nezasedenost. Pa vec dobre volje bi bilo med potniki. Posledicno
tudi v osebju strezbe.
sporočil: 11.404
[tes]No, če smo iskreni, so Adrio zajebali že vrsto let nazaj, ko so bili tam glavni razni Tajnikarji, Anžurji itd. Ko so za reševanje likvidnostnih težav začeli prodajati letala je bil to konec Adrie. Nemci sedaj malo žonglirajo in skušajo prestaviti stečaj Adrie v čim bolj oddaljeno prihodnost. Da dajo čas Fraportu, da razvije linije z drugimi letelskimi družbami.
V Adriji so naredili kolosalni kiks z nabavo 3 starih letal CRJ s samo enim WC-jem. Se samo letalsko osebje upraviceno "nori" ko mora leteti z omenjenimi letali. Res vse delajo da pojahajo sami sebe. Je pa slovensko osrednje letalisce definitivno talec Adrije zaradi povezav do glavnih letalskih EU vozlisc. Sicer pa Adriji ne bi skodilo zopet konfigurirati A319 na manj sedezev ker jih itak tepe nezasedenost. Pa vec dobre volje bi bilo med potniki. Posledicno tudi v osebju strezbe.
Že zdavnaj bi morali poenotiti floto. Pa je niso. Pa vrsto let se je vedelo, da je marsikaj narobe. Tudi kontrola letenja je lepo molzla Adrio, pa Petrol, Letališče in še vsakokratni šefi Adrie. Saj če smo iskreni, glede na to kako so delali z Adrio, je pravzaprav čudež, da še vedno leti.
Pa če naš turizem ve, da potrebujemo letalske povezave, potem bi lahko tudi oni pri tem sodelovali. Se spomnim ko sem enkrat govoril na to temo z nesposobnim Bohoričem iz Save. Skopuh nesposobni je pač mislil, da bodo oni lepo pobirali smetano, minimalno vlagali, z nikomur sodelovali, država bo pa k njim vozila ljudi ter delala reklamo za destinacijo. Savine firme se pa sedaj na Kuponkotih in 1nadan oglašujejo. Ne more to iti no.
sporočil: 959
Adria je toliko dobra ali pa toliko slaba kot Slovenija.Adria je
ogledalo naše države.Za mene je Adria ODLIČNA firma kakor so z njo
delali zadnjih 30 let.Malo se spomnite kako je bila dobra po
osamosvojitvi ko je bilo potrebno prodati nova letala ,da smo za
silo preživeli kot država.
sporočil: 81
A se kdo spome Tufka in njegove plače in službenega vozila "x5" v
vse namene? Rešitelj Adrie in kasneje Tajnikar z političnimi
kompanjoni? Prosim vas, čisto vsaka krava bi crknila po Tufkom in
Co...
sporočil: 1.153
Moj pogled oz poznavanje Adrije velja za cas lastnistva 4K
sklada.Adriji s svojimi felerji vsekakor ne gre v cast da ima titl
nacionalnega prevoznika.
Fraport v primeravi z Vinci airports se nikjer ni pripeljal vec letalskih druzb na svoj teren kot to pocenja oz uspeva Vinciju. Da ne omenjam lastnika ZAG letalisca.Njihovo hendlanje z potniki v svoji JP avli raje bolj kot ne podobno avanturi. Pa ni vsega kriva prostorska stiska. Je pa dober izgovor.
Fraport v primeravi z Vinci airports se nikjer ni pripeljal vec letalskih druzb na svoj teren kot to pocenja oz uspeva Vinciju. Da ne omenjam lastnika ZAG letalisca.Njihovo hendlanje z potniki v svoji JP avli raje bolj kot ne podobno avanturi. Pa ni vsega kriva prostorska stiska. Je pa dober izgovor.
sporočil: 11.404
[tes]Jah, kaj si pa pričakoval? A da bo Adrio kupilo resno podjetje in vanjo zmetalo 100+ milijonov EUR, ker toliko bi potrebovali, če bi hoteli kupiti letala in biti konkurenčni.
Moj pogled oz poznavanje Adrije velja za cas lastnistva 4K sklada.Adriji s svojimi felerji vsekakor ne gre v cast da ima titl nacionalnega prevoznika.
Fraport v primeravi z Vinci airports se nikjer ni pripeljal vec letalskih druzb na svoj teren kot to pocenja oz uspeva Vinciju. Da ne omenjam lastnika ZAG letalisca.Njihovo hendlanje z potniki v svoji JP avli raje bolj kot ne podobno avanturi. Pa ni vsega kriva prostorska stiska. Je pa dober izgovor.
Saj kaj so sploh z Adrio kupili? Letal ne, ker jih nima. Licenco za letenje in nekaj slotov na drugih letališčih. In saj vidiš kako zadeve vodijo, prenašajo premoženje in številke z levega v desni žep in spet nazaj. Vmes pa izguba raste. Na eni točki bodo pa samo razglasili insolventnost. Vzeti pa tako ne bo prav veliko.
Število potnikov na brniškem letališču se povečuje, delež Adrie v prepeljanih potnikih pa vedno bolj upada, medtem ko delež ostalih prevoznikov narašča. Je pa Adrie še vedno največ. Zato me po svoje preseneča, da imajo Nemci toliko poguma, da bodo gradili.
S Hrvaško se verjetno težko primerjamo. Kot prvo je Zagreb cca. 3x večji od Ljubljane, potem ima Hrvaška tudi ogromno turistov poleti in tudi za del Slovenije je Zagreb bližji od Ljubljane.
Vseeno pa jaz ljubljanskega letališča ne bi kar odpisal. Trenutno se okoli letališča ogromno gradi, Ljubljanska kotlina ima vedno več prebivalstva in vedno večjo kupno moč. V neposredni bližini letališča so 3 zelo dejavne poslovne cone.
sporočil: 129
Trikrat me je bilo na letu z Adrio prav strah. Prvič, ko so pred
več kot desetimi leti dobili canadair jete, pa na Brniku slabo
šolana posadka ni znala zapreti vrat. Po več kot pol ure zamude in
dveh servisnih vozilih ob avionu so končno uspeli. Skoz do Bruslja
sem razmišljal, če so sedaj dobro zaprta. Za drugi in tretji
"strah" je bila zadeva precej bolj resna, kritična..., ne vem,
če...
sporočil: 405
mene na Adrii ni bilo še nikoli strah, me pa vedno malo stisne, ko
se tlačim v tisti ATR od Etihada za Beograd ...
sporočil: 1.924
[rame]Pa čeprav je Adria Airways v rokah tujega lastnika?
Adria je ogledalo naše države.
"... Na 4K Invest so prek AA International Aviation Holding preknjižili 83,01 odstotka delnic Adrie Airways, za kar so prodajalci prejeli 100.000 evrov kupnine. Deleži so se po dokapitalizaciji spremenili, tako da je nemška družba po koncu vseh teh postopkov prišla do 96,09 odstotka Adrie. V prevzemni ponudbi je, kot omenjeno, pridobila še 3,05 odstotka delnic, tako da je imela do skupščine v lasti 99,14-odstotni delež." www.delo.si/gospodar...carje.html
sporočil: 142
No ko te bo pustila Adria nekje 2000 km daleč in rekla, da se pač
znajdi kakor veš sam in znaš in se ti bo mudilo in boš zaradi tega
ob posel, potem boš pač drugače razmišljal. Enim res ni pomoči.
sporočil: 1.153
"Jah, kaj si pa pričakoval?"....
da preberes kaj sem napisal. Tvoj odgovor govori o necem drugem. Novi prevozniki in stevilo potnikov sta 2 razlicni zadevi.
Zadnjih 5 let imajo vsi letalski prevozniki po vecini ccaa 75% letal v najemu. Malo v vednost.
Brnik in okolica hm.. brez 4 pasovnice v startu niso resni ponudnik logisticne branze.
ps. Se ne grem kdo ima daljsega.
da preberes kaj sem napisal. Tvoj odgovor govori o necem drugem. Novi prevozniki in stevilo potnikov sta 2 razlicni zadevi.
Zadnjih 5 let imajo vsi letalski prevozniki po vecini ccaa 75% letal v najemu. Malo v vednost.
Brnik in okolica hm.. brez 4 pasovnice v startu niso resni ponudnik logisticne branze.
ps. Se ne grem kdo ima daljsega.
sporočil: 14.456
Adria Airways se na 62. mestu izmed 72-ih prevoznikov uvršča v zadnjo deseterico. Tako je v neslavni družbi nizkocenovnikov, denimo Ryanaira in Easyjeta.Pravzaprav je na 63. mestu, njena družba na repu zelo selektivne lestvice izgleda takole: TAP Air Portugal, Vueling Airlines, Adria Airways, Aerolineas Argentinas, Transavia, Laudamotion, Norwegian, Ryanair, Korean Air, Kuwait Airways, easyJet in čisto zadnja Thomas Cook Airlines. Adria JE med 72 fluggezelšafti, Brnika pa NI med 132 letališči.
Pa še dosedanje uvrstitve Adria Airways (mesto / ocena):
How is the AirHelp Score calculated?
1. On-Time Performance
2. Service Quality
3. Claim Processing
jesen 2015: 20. / 7,31
zima 2015/2016: 23. / 7,45
pomlad 2016: 21. / 7,75
poletje 2016: 15. / 7,65
jesen 2016: 19. / 7,74
zima 2016/2017: 59. / 6,84
zima 2017/2018: 52. / 7,23
2019: 63. / 5,98
www.airhelp.com/en-i...e-ranking/
sporočil: 13.528
[tadejkom]Vsem se da pomagat. Adrija je v privatnem lastništvu od leta 2016 in trenutno v procesu čiščenja portfelja in konsolidacije. Njihova pot, kot slovenskega nacionalnega prevoznika za fizično populacijo, se kot kaže zaključuje. SLO je enostavno premajhen trg za enega orenk letalskega prevoznika. Se bomo pač peljali v Trst in Benetka, wtf.
No ko te bo pustila Adria nekje 2000 km daleč in rekla, da se pač znajdi kakor veš sam in znaš in se ti bo mudilo in boš zaradi tega ob posel, potem boš pač drugače razmišljal. Enim res ni pomoči.
p.s.
Z Adrijo nisem letel će vsaj 10+ let :)
sporočil: 11.404
Samo to sem ti hotel napisati, da sedaj ko so tako globoko
zabredli, zadev ne morejo več rešiti. Oni niso v poziciji kjer bi
izbirali, ampak delajo s tem kar jim je dosegljivo. In vsako leto
je/bo slabše. Do bridkega konca. In to pomeni tudi to, da je
uporabniška izkušnja vedno slabša. Za izboljšanje le-te rabiš
denar, ki ga pa oni nimajo.
sporočil: 129
Če imaš možnost pri vstopu (zunanje stopnice) glej na razpoke na
oplati trupa okrog okna, desno od vrat, ... Caribean air je
priletel v obliki cabrioleta, potem ko ga je v višini odprlo kot
škatlo sardin.
Strani: 1