Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[#2769030] 10.04.19 17:03
Odgovori   +    0
Vse tri luke niso za eno resno kitajsko. Spet Kitajci, pa to je smešno. Oni radi vidijo da se o njih piše nam pa pravljice prodajajo. Rad bi se enkrat peljal z njimi na letalu nazaj in poslušal njihov smeh če bi razumel kaj se menijo pol bi iz stola dol padel. To mora bit show.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2769032] 10.04.19 17:21 · odgovor na: anon-61428 (#2769030)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 10.04.2019 17:22
[Inside]
Vse tri luke niso za eno resno kitajsko. Spet Kitajci, pa to je smešno. Oni radi vidijo da se o njih piše nam pa pravljice prodajajo. Rad bi se enkrat peljal z njimi na letalu nazaj in poslušal njihov smeh če bi razumel kaj se menijo pol bi iz stola dol padel. To mora bit show.
Bolj zanimiva je ta konkurenca med Trstom, Koprom in Reko v primerjavi z velikimi zahodnimi lukami. Če pogledamo z bolj okroglimi številkami opazimo, da Trst, Koper in Reka pretovarijo skupaj 2 milijona kontejnerskih enot, kar je okoli petina pretovarjenih enot v Roterdamu ali petina v Antwerpnu ali petina v Hamburgu...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2769046] 10.04.19 18:46 · odgovor na: anon-317028 (#2769032)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> [Inside]
> Vse tri luke niso za eno resno kitajsko. Spet Kitajci, pa to je smešno. Oni radi vidijo da se o njih piše nam pa pravljice prodajajo. Rad bi se enkrat peljal z njimi na letalu nazaj in poslušal njihov smeh če bi razumel kaj se menijo pol bi iz stola dol padel. To mora bit show.

Bolj zanimiva je ta konkurenca med Trstom, Koprom in Reko v primerjavi z velikimi zahodnimi lukami. Če pogledamo z bolj okroglimi številkami opazimo, da Trst, Koper in Reka pretovarijo skupaj 2 milijona kontejnerskih enot, kar je okoli petina pretovarjenih enot v Roterdamu ali petina v Antwerpnu ali petina v Hamburgu...
To je pač realnost, kje pa je koncentrirana izvozna industrija in ta sigurno ni v zaledju jadranskih luk. Je pa še ena druga ralnost, da kontejnerski promet v S Jadranskih lukah hitreje narašča kot v Severnomorskih. Če bi bile pa še boljše povezave, bi pa še hitreje odžirale promet, saj je pot 1 teden krajša in se potem pojavijo neke študije o razvoju LKP, ki je bila že ob izidu zastraela.... Na Reko pa človek ne bi preveč stavil, trenutno je svetlobno leto za Trstom in Koprom.
anon-476752 sporočil: 484
[#2769047] 10.04.19 19:06 · odgovor na: anon-178149 (#2769046)
Odgovori   +    5
Fanfare o kitajskih vlakih, tunelih, cestah Hrvati trobijo vsako leto 2x. Podobno kot mariborsko nakladanje o kitajskih univerzah, letališčih, baterijah... Od vsega opevane ga se pri sosedih uresničuje samo most na Pelješac, katerega po slovenskem projektu za naš evropski denar gradijo Kitajci...
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2769059] 10.04.19 20:03 · odgovor na: anon-178149 (#2769046)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [Inside]
> > Vse tri luke niso za eno resno kitajsko. Spet Kitajci, pa to je smešno. Oni radi vidijo da se o njih piše nam pa pravljice prodajajo. Rad bi se enkrat peljal z njimi na letalu nazaj in poslušal njihov smeh če bi razumel kaj se menijo pol bi iz stola dol padel. To mora bit show.
>
> Bolj zanimiva je ta konkurenca med Trstom, Koprom in Reko v primerjavi z velikimi zahodnimi lukami. Če pogledamo z bolj okroglimi številkami opazimo, da Trst, Koper in Reka pretovarijo skupaj 2 milijona kontejnerskih enot, kar je okoli petina pretovarjenih enot v Roterdamu ali petina v Antwerpnu ali petina v Hamburgu...

To je pač realnost, kje pa je koncentrirana izvozna industrija in ta sigurno ni v zaledju jadranskih luk. Je pa še ena druga ralnost, da kontejnerski promet v S Jadranskih lukah hitreje narašča kot v Severnomorskih. Če bi bile pa še boljše povezave, bi pa še hitreje odžirale promet, saj je pot 1 teden krajša in se potem pojavijo neke študije o razvoju LKP, ki je bila že ob izidu zastraela.... Na Reko pa človek ne bi preveč stavil, trenutno je svetlobno leto za Trstom in Koprom.
To drzi, tovora sedaj je ogromno in se nudi vsem. Itak grozijo da bodo sli v severne luke npr slovaki, cehi vendar je to samo izsiljevanje za ceno saj tam gor prostora ni vec oz je drag ko zafran, zato na koncu se vedno vozijo cez Slovenijo kljub vsem tezavam. Vidi se pa nasa huda napaka ko nismo dali delat zelezniski kriz nasim gradbenim firmam, ko je bi AC kriz proti koncu. Ce bi zaceli zeleznico 2010 bi danes že želi velike sadove in bili top v evropi. Tako pa smo raskopana zeleznica, ki diha na škrge in vsaj do 2030 ne bo sposobna vecjih premikov. Tovor sicer na silo se raste vendar so dobicki mizerni saj stroski rastejo hitreje.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2769109] 11.04.19 08:17 · odgovor na: anon-476752 (#2769047)
Odgovori   +    0
[Macadamia]
Fanfare o kitajskih vlakih, tunelih, cestah Hrvati trobijo vsako leto 2x. Podobno kot mariborsko nakladanje o kitajskih univerzah, letališčih, baterijah... Od vsega opevane ga se pri sosedih uresničuje samo most na Pelješac, katerega po slovenskem projektu za naš evropski denar gradijo Kitajci...
Res je Hrvati trobijo podobne vsako leto, končno so mediji v službi kilave oblasti, ki potrebuje "reklamo". Toda pozor, danes zjutraj preberm v DNEVNIKU, da Hrvati ponujajo 50 letno koncesijo za Luko, če investitor zgradi progo do Zagreba. To je pa povsem druga pesem, zainteresirani so Hrvati, ne Kitajci!

Strani: 1