Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Ford s kugo in explorerjem v izčrpno elektrifikacijo
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 05.04.19 05:55
Facinantno:)))
Ukinjajo povsem zadostno opremo Trend in nerazumno umetno zvišujejo cene vozil (nova Fiesta in Focus), ukinjajo klasično ročno zavoro in CD predvajalnik, kot papagaji nameščajo male televizorčke, da nemarno (in predvsem nevarno!) štrlijo sredi armature, kot glavni recept za uspeh pa zblojeni novodobni Fordovci vidijo v ukinitvi proizvodnje Fieste ter limuzin in karavanov tipa Focus in Mondeo. Bojda kupci teh več ne marajo, pravi odgovor Forda na trajnostno okoljsko ozaveščeno (he he) mobilnost v velikih mestih in ozkih parkirnih prostorih parkirnih hiš so SUV-i in ostale velike krave.
Američani na spletnih forumih so popolnoma jasni - nikoli več Ford! Ne maramo SUV-ov, prodajajte jih komur hočete, sami bomo pač presedlali na Hondine, Toyotine in ostale klasične limuzine, pišejo. Recept za katastrofo, ki se že odraža v prodajnih številkah.
Evropejske ovčke so za razliko od američanov nad SUV-i pač - navdušeni:)
Ukinjajo povsem zadostno opremo Trend in nerazumno umetno zvišujejo cene vozil (nova Fiesta in Focus), ukinjajo klasično ročno zavoro in CD predvajalnik, kot papagaji nameščajo male televizorčke, da nemarno (in predvsem nevarno!) štrlijo sredi armature, kot glavni recept za uspeh pa zblojeni novodobni Fordovci vidijo v ukinitvi proizvodnje Fieste ter limuzin in karavanov tipa Focus in Mondeo. Bojda kupci teh več ne marajo, pravi odgovor Forda na trajnostno okoljsko ozaveščeno (he he) mobilnost v velikih mestih in ozkih parkirnih prostorih parkirnih hiš so SUV-i in ostale velike krave.
Američani na spletnih forumih so popolnoma jasni - nikoli več Ford! Ne maramo SUV-ov, prodajajte jih komur hočete, sami bomo pač presedlali na Hondine, Toyotine in ostale klasične limuzine, pišejo. Recept za katastrofo, ki se že odraža v prodajnih številkah.
Evropejske ovčke so za razliko od američanov nad SUV-i pač - navdušeni:)
sporočil: 3.976
Explorer bo v Evropi vrhunec ponudbe SUV. Cene še niso znane, po pisanju tujih medijev, pa bi se cene gibale pri okoli 70 tisoč evrihVrhunec ponudbe?....
To sploh ni SUV, temveč crossover.
in 70 jurjev EUR? to je skoraj 80k USD, za ta denar v USA dobiš precej večji Ford Expedition in to v najvišji opremi; ali pa vstopne verzije Lincoln Navigatorja (premium verzija Forda).
V USA stane Ford Explorer $32,365 - $54,165....
sporočil: 970
[matjazfinance]Ford je v Evropi s cenami zblaznel. Očitno mislijo da so ratali premium, kot Audi ali Mercedes. Focus 1.0 stane 20k+
>Explorer bo v Evropi vrhunec ponudbe SUV. Cene še niso znane, po pisanju tujih medijev, pa bi se cene gibale pri okoli 70 tisoč evrih
Vrhunec ponudbe?....
To sploh ni SUV, temveč crossover.
in 70 jurjev EUR? to je skoraj 80k USD, za ta denar v USA dobiš precej večji Ford Expedition in to v najvišji opremi; ali pa vstopne verzije Lincoln Navigatorja (premium verzija Forda).
V USA stane Ford Explorer $32,365 - $54,165....
Kar se tiče pa cen v Ameriki pa nima smisla zgubljati besed. Vzemi primerljiv model v Ameriki, dodaj DMV in DDV... in boš precej blizu naših cenikov.
sporočil: 6.570
[bacco979]Turki so zmeraj vozili Forde in Mercedese.
Ford je v Evropi s cenami zblaznel. Očitno mislijo da so ratali premium, kot Audi ali Mercedes. Focus 1.0 stane 20k+
Turki pa že vejo, ker večino nemških avtov oni sestavijo :-)
sporočil: 484
Za hobi novinarje je terensko vozilo = suv = križanec in 4x4 =
haldex = quattro = 4motion = x-drive.., za šasijo in karoserijo še
niso slišali, skratka pogreb...
sporočil: 2.264
[psm]Američani prisegajo na SUVe/crossoverje in poltovornjake, ne vem kje si ti pobral, da preferirajo limuzine. Honda je npr. lani predstavila novega Accorda, ki je neprimerno boljši od starega modela, in za nagrado dobila 20% upad prodaje. Enako velja za Toyoto Camry in Nissana Altimo.
Evropejske ovčke so za razliko od američanov nad SUV-i pač - navdušeni:)
Limuzine so pač obupno nepraktične, z neuporabnim prijažnikom, malo prostora v kabini, neudobnim izstopanjem/vstopanjem in nizkim sprednjim spojlerjem, s katerim nabiješ vsak robnik ali malo večjo klančino. Vse to pri dolžini vozila, ki precej presega bolj praktične terence (Accord je npr. po dolžini med Kio Sorento in Telluride).
Strani: 1