Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ford zapira 5000 delovnih mest v Nemčiji
Strani: 1
sporočil: 5.624
V Nemčiji se zapira veliko tovaren že od lanskega poletja 2018, tko
da bo delovne sile naenkrat preveč.
sporočil: 11.404
[slovenecnb1]Ma, saj je dolgo časa trajala ta veselica. Ne more Nemec delati avte s plačo 4.000+ eurov na mesec, ker preprosto ni konkurenčen delavcem, ki delajo isto za 1.000 ali 1.500 eur na mesec.
V Nemčiji se zapira veliko tovaren že od lanskega poletja 2018, tko da bo delovne sile naenkrat preveč.
sporočil: 5.775
Toyota in VW naredita priblizno enako st avtomobilov, VW ima cca 2x
vec zaposlenih. Enkrat mora tole pocit.
Poleg tega je Toyota vodilna v zmansevanju stroskov: TPS Toyota production sistem. Imam nihovo knjigo: 1000 strani idej in strategij za izboljsave.
V US so zahtevali da postavi tovarno pri njih: NUNMI. Tam se je solala generacija inzenirjev ki so ponovno vpeljali sistem v US industrijo. Sistem so zasnovali V. Deming et. al. in je pomenil osnovo mogocne vojaske proizvodnje med 2sv vojno. Po vojni je Mc Arthur sklical vse glavne direktorje in jim predal materiale. Danes je Demingova nagrada najvisje priznanje za dosezke v insustriji na japonskem.
Potrjujem da ubija vso konkurenco, ker se s konstantnimi izboljsavami skoraj zastonj doseze neverjetne prihranke.
Sem poskusil to prodat kot svetovalec, pa smo se spotaknili pri prvem projektu, ko je direktor izjavil: to pa nas delavec ne bo delal. No, saj mu ni treba, ker so cez par let zaprli. Pa so imeli odlicen potencial. Pri nas je znanje dobesedno zanicevano, kaj sele da bi ga kdo placal.
Da ne govorim koliko Slo izvoza je vezanega na namsko industrijo in kaj bo padec pomenil.
Poleg tega je Toyota vodilna v zmansevanju stroskov: TPS Toyota production sistem. Imam nihovo knjigo: 1000 strani idej in strategij za izboljsave.
V US so zahtevali da postavi tovarno pri njih: NUNMI. Tam se je solala generacija inzenirjev ki so ponovno vpeljali sistem v US industrijo. Sistem so zasnovali V. Deming et. al. in je pomenil osnovo mogocne vojaske proizvodnje med 2sv vojno. Po vojni je Mc Arthur sklical vse glavne direktorje in jim predal materiale. Danes je Demingova nagrada najvisje priznanje za dosezke v insustriji na japonskem.
Potrjujem da ubija vso konkurenco, ker se s konstantnimi izboljsavami skoraj zastonj doseze neverjetne prihranke.
Sem poskusil to prodat kot svetovalec, pa smo se spotaknili pri prvem projektu, ko je direktor izjavil: to pa nas delavec ne bo delal. No, saj mu ni treba, ker so cez par let zaprli. Pa so imeli odlicen potencial. Pri nas je znanje dobesedno zanicevano, kaj sele da bi ga kdo placal.
Da ne govorim koliko Slo izvoza je vezanega na namsko industrijo in kaj bo padec pomenil.
sporočil: 11.404
[PyotrNovak]Ja, se popolnoma strinjam s tabo.
Toyota in VW naredita priblizno enako st avtomobilov, VW ima cca 2x vec zaposlenih. Enkrat mora tole pocit.
Poleg tega je Toyota vodilna v zmansevanju stroskov: TPS Toyota production sistem. Imam nihovo knjigo: 1000 strani idej in strategij za izboljsave.
V US so zahtevali da postavi tovarno pri njih: NUNMI. Tam se je solala generacija inzenirjev ki so ponovno vpeljali sistem v US industrijo. Sistem so zasnovali V. Deming et. al. in je pomenil osnovo mogocne vojaske proizvodnje med 2sv vojno. Po vojni je Mc Arthur sklical vse glavne direktorje in jim predal materiale. Danes je Demingova nagrada najvisje priznanje za dosezke v insustriji na japonskem.
Potrjujem da ubija vso konkurenco, ker se s konstantnimi izboljsavami skoraj zastonj doseze neverjetne prihranke.
Sem poskusil to prodat kot svetovalec, pa smo se spotaknili pri prvem projektu, ko je direktor izjavil: to pa nas delavec ne bo delal. No, saj mu ni treba, ker so cez par let zaprli. Pa so imeli odlicen potencial. Pri nas je znanje dobesedno zanicevano, kaj sele da bi ga kdo placal.
Da ne govorim koliko Slo izvoza je vezanega na namsko industrijo in kaj bo padec pomenil.
Jaz sem bral eno dobro knjigo kjer so opisovali kako so Japonci ameriške delavce učili delati kvalitetno. Fascinantno branje.
sporočil: 5.775
www.intuitiveaccount...I6Ov7hrzyc
ZELO zanimivo branje. Procesi se ocitno podajajo okrog sveta.
Sem nasel se drug clanek, malo off topic.
EU namerava obdavciti US velikane po prometu v EU. Nato se je ocitno nekomu v DE vklopila ta druga mozganska celica in je ugotovil, da to lahko z lahkoto naredi US za njihove avtomobile. Baje bo nedonosencek Macaron nekaj soliral in uvedel dajatve sam. Nemci NISO niti najmanj navduseni.
EU je orkester gluhih, s totalno pijanim dirigentom in razglasenimi instrumenti.
ZELO zanimivo branje. Procesi se ocitno podajajo okrog sveta.
Sem nasel se drug clanek, malo off topic.
EU namerava obdavciti US velikane po prometu v EU. Nato se je ocitno nekomu v DE vklopila ta druga mozganska celica in je ugotovil, da to lahko z lahkoto naredi US za njihove avtomobile. Baje bo nedonosencek Macaron nekaj soliral in uvedel dajatve sam. Nemci NISO niti najmanj navduseni.
EU je orkester gluhih, s totalno pijanim dirigentom in razglasenimi instrumenti.
sporočil: 2.117
[jezdec666]In jih prisilil, da delajo z izgubo, dokler jih ne kupi kdo, ki bi trgoval z njihovimi nepremičninami, po možnosti povezan kamerad.
Kaj, zapirajo tovarne? Tovariš mesec bi jim že dal vetra.
Strani: 1