Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2761306] 02.03.19 18:07
Odgovori   +    13
No, povejmo, da to velja samo za kupce v ZDA. Če hočeš kupiti Teslo 3 za Nemčijo, je najnižja cena več kot 52.000 EUR, za Avstrijo pa več kot 55.000 EUR.
vrac sporočil: 11.068
[#2761322] 02.03.19 19:48 · odgovor na: (#2761316)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: vrac 02.03.2019 19:49
[rename]
Saj ima vsak vec cenovnih razredov....tudi Tesla im model X, pa SUV... in trojka ima razlicne (4x4) cenovne razrede.... Musk spet sproza nove tektonske premike (prodaja samo po internetu).
Ce bo le uspel drzati in izboljsevati obseg proizvodnje in spraviti ven iz rdecih stevilk, ga bodo ostali tezko (u)lovili.
Zgleda, da bo Tesla sklepal zgolj pogodbe o servisiranju vozil med in po preteku garancijske dobe. Sam prehod prodaje na splet pa predstavlja ogromen prihranek za Teslo, po možnosti tudi za kupca, da bo prišel ceneje do vozila.

Kako se bodo odzvali drugi proizvajalci avtomobilov? Verjetno bodo še vedno obdržali salone, uvedli pa bodo tudi internetno prodajo. In če bo ta uspešna, se zastopnikom in salonom slabo piše. Gre za stotisoče delovnih mest, ki jih naenkrat več ne bo. Vklop računalnika, klik na internetno stran proizvajalca avtomobilov, izbira tipa, zatem konfiguracija opreme in barve vozila, izbira načina plačila in voila. Po datumu, ki ga bodo kupcu sporočili kdaj bo vozilo izdelano, bo ta dvignil avto na dogovorjenem mestu ali pa mu bodo za določen znesek plačila avto tudi dostavili domov.
vrac sporočil: 11.068
[#2761326] 02.03.19 19:58 · odgovor na: (#2761324)
Odgovori   +    0
[BeliF]
> [vrac]
> Vklop računalnika, klik na internetno stran proizvajalca avtomobilov, izbira tipa, zatem konfiguracija opreme in barve vozila, izbira načina plačila in voila.

ampak danes obisk avtosalona ne izgleda tako. običajno se pogajaš. pri Tesli to ni mogoče zaradi izjemno ozkega nabora izbire. posledično je nakup tudi mogoče izvesti zgolj z "par kliki"
Saj ravno temu se verjetno Tesla skuša izogniti. Da otimalne pogoje (seveda po njihovi oceni) in zatem vzemi ali pusti.
sopranos sporočil: 11.404
[#2761328] 02.03.19 19:59 · odgovor na: (#2761316)
Odgovori   +    5
[rename]
Saj ima vsak vec cenovnih razredov....tudi Tesla im model X, pa SUV... in trojka ima razlicne (4x4) cenovne razrede.... Musk spet sproza nove tektonske premike (prodaja samo po internetu).
Ce bo le uspel drzati in izboljsevati obseg proizvodnje in spraviti ven iz rdecih stevilk, ga bodo ostali tezko (u)lovili.

Je pa treba se nekaj vedeti....35k$ je v ZDA nekako tako, kot v Sloveniji ene 8k eurov....zdaj pa razmisli, kakasen bi bil pri nas naval...
Ja, Tesle sedaj zaenkrat kupujejo predvsem bogataši, ali pa vsaj višji srednji razred.
Se je kaj pokvarilo, je trajalo tudi dva ali tri tedne, da so to rešili. Včasih tudi več kot mesec ali dva.

Tega navadni kupci ne bodo tolerirali. Ko boš imel avto za vsakdanje potrebe, boš hotel zanesljiv stroj. Se ne boš ukvarjal s tem ali imaš še za tistih dodatnih, nepredvidenih 100 km dovolj štroma. Pa ko ti ne bodo v dnevu ali dveh popravili avta, kot ti ga sedaj pri ostalih avtih. Razen če boš takoj dobil nadomestni avto. Kar pa pomeni, da bodo morali imeti ogromno floto vozil.

Pa konkurenca z globokimi žepi ne počiva. Saj podobno je bilo pri Applu. Android ga je ujel in prehitel.

Pa ko je Musk odjebal firmo za avtonomno vožnjo. Mislim, da sem nekje bral, da je v tem vidiku naredil korak nazaj za 2 leti.

Saj dobro, da se je Tesla pojavila. Ampak kdaj je dobro biti tudi sledilec in pustiš vodilnemu, da naredi napake, se iz njih naučiš in ga nato povoziš.
vrac sporočil: 11.068
[#2761329] 02.03.19 20:05 · odgovor na: (#2761320)
Odgovori   +    5
[kren]
> [rename]
> Saj ima vsak vec cenovnih razredov....

Tudi VW jih ima, pa njegov Phaeton ni prepričal kupcev prestižnih avtomobilov. VW je pač golfdizl, v najboljšem primeru passat.

Tesla je bila pa v očeh kupcev prestižna znamka, zdaj hoče postat pa električni golf za mase. Ampak VW lahko dosti ceneje naredi električnega golfa, kot Tesla.
Golf nikoli ni bil in tudi nikoli ne bo poceni avto. Če bi Nemci začeli tekmovati s kunkurenco pri ceni, bi kmalu propadli. Tudi Tesli glede cene dol visi. Tako Golf kot Tesla sta kultni znamki. Seveda vsaka v svojem avtomobilskem segmentu.
sopranos sporočil: 11.404
[#2761332] 02.03.19 20:11 · odgovor na: vrac (#2761326)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [BeliF]
> > [vrac]
> > Vklop računalnika, klik na internetno stran proizvajalca avtomobilov, izbira tipa, zatem konfiguracija opreme in barve vozila, izbira načina plačila in voila.
>
> ampak danes obisk avtosalona ne izgleda tako. običajno se pogajaš. pri Tesli to ni mogoče zaradi izjemno ozkega nabora izbire. posledično je nakup tudi mogoče izvesti zgolj z "par kliki"

Saj ravno temu se verjetno Tesla skuša izogniti. Da otimalne pogoje (seveda po njihovi oceni) in zatem vzemi ali pusti.
Ja, samo potem je tudi Tesla neposredno zadolžena za vsa popravila. Kar pomeni, da bo morala na svetovni ravni imeti mrežo servisov.

Klasični proizvajalci so se temu izognili zaradi finančnih in praktičnih razlogov. Tako, kot tudi popolni avtomatizaciji proizvodnje. Ne more biti Musk kar od vseh boljši in najpametnejši.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2761335] 02.03.19 20:29
Odgovori   +    4
Dati 35 tisočakov za avto v času poceni nafte, bencina in plina je mazohizem in sadizem. Raje bi kupil avto na plin, tudi na LNG, ki so ga v mesecu februarju Rusi izvozili v EU 1,41 milijin ton ali 19 ladij, Katar, Alžirija in Nigerija od 16-18 ladij, ZDA pa 9 ladij ali 0,64 milijon ton...
153 sporočil: 9.333
[#2761336] 02.03.19 20:32
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 02.03.2019 20:42
Elon Musk je ustvarjalni vizionar, ki utira nova pota,
ne zmoti ga nobena sprotna pomota, s spletno prodajo
bo močno znižal prodajne stroške, hkrati pa bo med
vzdrževalci avtov povečal zanimanje za servisiranje
svojih, se pravi Teslinih el -avtoskavtov - čestitke !

Sodražan
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2761341] 02.03.19 21:45 · odgovor na: sopranos (#2761306)
Odgovori   +    6
Nemci ki diktirajo EU, lahko konkurirajo SAMO še s carinami. Pusti normalno ceno US avtov v EU pa lahko zaprejo naslednji dan.

Glede vernikov pa si preberite izjave US lastnikov. Za nemce je vlak odpeljal. Običajno prvi na novem trgu tudi ostane prvi in največji. Potencialen trg je premajhen (nevermind nore napovedi o elektrifikaciji prometa v DE) da bi se sploh izplačala vlaganja, TSLA pa ima preveliko prednost, ocenjeno na 4-6 let.
sopranos sporočil: 11.404
[#2761344] 02.03.19 22:06 · odgovor na: PyotrNovak (#2761341)
Odgovori   +    4
[PyotrNovak]
Nemci ki diktirajo EU, lahko konkurirajo SAMO še s carinami. Pusti normalno ceno US avtov v EU pa lahko zaprejo naslednji dan.

Glede vernikov pa si preberite izjave US lastnikov. Za nemce je vlak odpeljal. Običajno prvi na novem trgu tudi ostane prvi in največji. Potencialen trg je premajhen (nevermind nore napovedi o elektrifikaciji prometa v DE) da bi se sploh izplačala vlaganja, TSLA pa ima preveliko prednost, ocenjeno na 4-6 let.
Zagotovo se bodo karte premešale. Še zlasti zato, ker je v igri tudi Kitajska (ki pač želi svoj del pogače in na tem intenzivno dela). Za Nemce bodo zadeve zajebane tudi zato, ker nimajo svoje proizvodnje baterij.

Drugače pa za njih zgodba še ni izgubljena. Samo bo treba sedaj namesto milijard, vlagati na desetine milijard.

Zgodba ameriških korporacij in njihovega hitrega, globalnega vzpona je zgodba o tem kakšno poslovno okolje imajo Američani in kakšno recimo Evropa. Še zlasti glede financiranja novo nastalih podjetij, kakšen odnos imajo do disrupcije, tveganj itd. Pa tudi zgodba o tem, kako Evropa še danes ni enoten trg.

Saj poglejmo kako se v Sloveniji deli pogača. Smetano - nadpovprečne plače, varnost delovnih mest, bolj počasen tempo dela itd. pobere javni sektor. Medtem ko so tisti, ki ustvarjajo dodano vrednost in igrajo po pravilih obsojeni na vlogo drugorazrednih državljanov, hlapcev novodobnega vladajočega razreda.

Ali pa če pogledamo Nemce. VW ne sme zapreti tovarn v Nemčiji, čeprav je delavna sila tam predraga in se potem rešujejo ven s tovarnami na Češkem, Slovaškem itd. Američan pa na drugi strani brez problema zapre tovarno v ZDA in jo preseli recimo v Mehiko.

Logično je, da v taki tekmi potem Evropa izgublja, saj ne more ustvarjati novih multinacionalk.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2761349] 03.03.19 02:01 · odgovor na: sopranos (#2761344)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: PyotrNovak 03.03.2019 02:13
- VW ima baje 2 x več delavcev od Toyote, in približno enako količino

- Danes sem bral da Korejci zaradi krize na Kitajskem zmanjšujejo proizvodnjo, za nemčijo pa so avtomobili monokultura in jih bo usekalo 100 na uro, s tem da Slo še precej več.

- Nekje imam link kitajskih ekonomistov, ki so ga takoj sneli dol. NIČ prijetna slika njihove ekonomije. Ga bom poskušal najti.

Ne samo to da nimajo svojih baterij, TSLA ima 4-6 let prednosti pred drugimi.

Po moje je trg električarjev omejen in Tesla je Apple, kitajci pa Huawei. Za ostale enostavno NI več kupcev.

ZAradi teh razlogov tudi širim prodajo v US, ker bodo v naslednji krizi prišli še najbolje skoz. Trump bo sigurno dobil še en mandat, ker se je ultralevim v Dem stranki odtrgalo. Sanders je v primerjavi z AOC ( Aleksandra Cortez) postal zmeren. Baba jim je zrasla čez glavo. Pametna miljon na uro. Če je ne bodo utišali, bodo videli Belo Hišo čez 20 let.

Mislim da prihaja THE big one in Slo smo brez gat. Fun times ahead.

POSEBEJ za nas:
pbs.twimg.com/media/....jpg:large
moon sporočil: 1.623
[#2761357] 03.03.19 08:31 · odgovor na: (#2761320)
Odgovori   +    3
[kren]
> [rename]
> Saj ima vsak vec cenovnih razredov....

Tudi VW jih ima, pa njegov Phaeton ni prepričal kupcev prestižnih avtomobilov. VW je pač golfdizl, v najboljšem primeru passat.

Tesla je bila pa v očeh kupcev prestižna znamka, zdaj hoče postat pa električni golf za mase. Ampak VW lahko dosti ceneje naredi električnega golfa, kot Tesla.
Aja.. ti to resno? Svabi imajo problem, ker so z reverse inzeniringom ugotovili, da je Model 3 veliko boljsi, kot so si mislili ( in predvsem cenejse narejen). Tako ima sedaj Audi problem z e-tronom, kateri je predrag za izdelavo za ceno, katero so si zamislili. Pri taycanu bo lazje, ker ja pac Porsche in bodo kupci pokrili tistih par jurjev visjo ceno, glede na model S. So pa prav vsi prihajajoci nemski modeli se zelo dalec e cene golfa in tako bo tudi ostalo, razen ce mislis, da je avto z dosegom 200 km konkurenca diselu.
slovenecnb1 sporočil: 5.624
[#2761363] 03.03.19 09:28 · odgovor na: (#2761324)
Odgovori   +    3
[BeliF]
> [vrac]
> Vklop računalnika, klik na internetno stran proizvajalca avtomobilov, izbira tipa, zatem konfiguracija opreme in barve vozila, izbira načina plačila in voila.

ampak danes obisk avtosalona ne izgleda tako. običajno se pogajaš. pri Tesli to ni mogoče zaradi izjemno ozkega nabora izbire. posledično je nakup tudi mogoče izvesti zgolj z "par kliki"
Za ceno se pogajamo samo na Balkanu, v tujini ni tako. Poleg tega je samo vprašanje časa kdaj bo Amazon ponudil kakšen avto. Dejstvo je da če je Revozova lastna cena za clio 4200 € prodajna pa 10.000 € je nekaj fajn narobe in naj vsi v salonih izgubijo službe in delo ker roko na srce prodajati nov avto danes ko je vse znano ni neka kunšt drugo so pa rabljeni
anon-191845 sporočil: 961
[#2761370] 03.03.19 09:48 · odgovor na: slovenecnb1 (#2761363)
Odgovori   +    2
Struktura prodajne cene avtov, približno da me ne boste za ja*ca vlekel:

Razvoj 20-25%, danes vse manj zaradi množice enakih platform in računalniške podpore npr. Škoda ima računalnik, ki ga pri nas nimajo vse banke skupaj

Marketing 15-25%, danes vse manj saj se v avtomoblski industriji poznajo novi pristopi k promociji avtov, ki so tudi do 10 krat manjši kot še pred nekaj leti, npr. odstopi na največjih avto sejmih

Carine, davki 10-40% odvisno kolk je zajeban šerif na mestu vlade posamezne države

Proizvodnji stroški - 15-45%, od najbolj enostavnih velikih serij do luksuznih in količinsko malih serij, z ustrezno zamenjavo materialov se nižajo stroški

Ja skupaj je to vedno 100% pa kakorkoli obrnemo matematiko...
anon-195807 sporočil: 48
[#2761373] 03.03.19 09:55 · odgovor na: slovenecnb1 (#2761363)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-195807 03.03.2019 09:56
[slovenecnb1]
> [BeliF]
> > [vrac]
> > Vklop računalnika, klik na internetno stran proizvajalca avtomobilov, izbira tipa, zatem konfiguracija opreme in barve vozila, izbira načina plačila in voila.
>
> ampak danes obisk avtosalona ne izgleda tako. običajno se pogajaš. pri Tesli to ni mogoče zaradi izjemno ozkega nabora izbire. posledično je nakup tudi mogoče izvesti zgolj z "par kliki"

Za ceno se pogajamo samo na Balkanu, v tujini ni tako. Poleg tega je samo vprašanje časa kdaj bo Amazon ponudil kakšen avto. Dejstvo je da če je Revozova lastna cena za clio 4200 € prodajna pa 10.000 € je nekaj fajn narobe in naj vsi v salonih izgubijo službe in delo ker roko na srce prodajati nov avto danes ko je vse znano ni neka kunšt drugo so pa rabljeni
ne Amazon, Lidl...
www.automotiveit.com...rs-online/

avto.finance.si/8945...razgrabili
spiderman sporočil: 1.741
[#2761375] 03.03.19 09:59 · odgovor na: slovenecnb1 (#2761363)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: spiderman 03.03.2019 10:09
[slovenecnb1]
Za ceno se pogajamo samo na Balkanu, v tujini ni tako. Poleg tega je samo vprašanje časa kdaj bo Amazon ponudil kakšen avto. Dejstvo je da če je Revozova lastna cena za clio 4200 € prodajna pa 10.000 € je nekaj fajn narobe in naj vsi v salonih izgubijo službe in delo ker roko na srce prodajati nov avto danes ko je vse znano ni neka kunšt drugo so pa rabljeni
Brez skrbi, da se kupci avtomobilov za cene pogajajo tudi v tujini.
.
Revoz Clio lastna cena 4.200 € pomeni strošek sestavnih delov + delo + amortizacija opreme?
Razvoj novega modela, marketing itd... ...tega v tej cifri verjetno ni.
In avto trgovec ga kupi od Revoza za koliko 7.000 €?

Ali ni v avto businessu, razdelitev prodajne cene končnemu kupcu, čez palec" ca. takšna:
- 1/3 razvoj, raziskave marketing (pokasira mama - Renault)
- 1/3 proizvodnja, sestavljalnica (pokasira Revoz)
- 1/3 prodaja končnemu kupcu (pokasira lokalni trgovec za marmornatim avtosalonom)
sopranos sporočil: 11.404
[#2761377] 03.03.19 10:17 · odgovor na: PyotrNovak (#2761349)
Odgovori   +    4
[PyotrNovak]
- VW ima baje 2 x več delavcev od Toyote, in približno enako količino
Ja, ta podatek mi je poznan. Zato sem pa pisal o tem, da je problem, ker so nemški delavci predragi in še preveč jih je. Slika v recimo tovarnah na Češkem je super.
- Danes sem bral da Korejci zaradi krize na Kitajskem zmanjšujejo proizvodnjo, za nemčijo pa so avtomobili monokultura in jih bo usekalo 100 na uro, s tem da Slo še precej več.
Zagotovo bodo imeli Nemci problem, s tem pa tudi Slovenija, ki je preveč izvozno odvisna od Nemčije.
- Nekje imam link kitajskih ekonomistov, ki so ga takoj sneli dol. NIČ prijetna slika njihove ekonomije. Ga bom poskušal najti.
Ocena nekaterih ekonomistov je, da je problem Kitajske danes 10x večji kot je bil problem Japonske pred pokom. In vprašanje časa je kdaj bo počilo.
Ne samo to da nimajo svojih baterij, TSLA ima 4-6 let prednosti pred drugimi.
To, da imajo 4-6 let prednosti težko ocenim. Proizvajalci avtomobilov lahko danes razmeroma hitro spravijo avto od ideje v proizvodnjo.
Po moje je trg električarjev omejen in Tesla je Apple, kitajci pa Huawei. Za ostale enostavno NI več kupcev.
Nemci bi lahko bili Samsung, samo nimajo baterij in se prepočasi obračajo. Tako, da za njih bo tole velika jeba.
ZAradi teh razlogov tudi širim prodajo v US, ker bodo v naslednji krizi prišli še najbolje skoz. Trump bo sigurno dobil še en mandat, ker se je ultralevim v Dem stranki odtrgalo. Sanders je v primerjavi z AOC ( Aleksandra Cortez) postal zmeren. Baba jim je zrasla čez glavo. Pametna miljon na uro. Če je ne bodo utišali, bodo videli Belo Hišo čez 20 let.
No, ja. Republikanci so stranka belih in bogatih rasistov. Na veliko goljufajo na volitvah. Celo do take mere, da težko govorimo o svobodnih in demokratičnih volitvah. Vedno težje tudi govorimo o tem, da so pravna država, saj se sodnike imenuje po strankarski liniji. Tudi AOC ima v marsičem prav. Trumpova reforma je povzročila, da bodo spet najbolj prizadeti tisti z nižjimi dohodki. Vse koristi pobirajo izključno bogati. In to na dolgi rok ne more iti.Zato imajo ZDA vedno večje notranje težave in to skušajo kompenzirati z vedno večjo agresijo na tujem.
Mislim da prihaja THE big one in Slo smo brez gat. Fun times ahead.

POSEBEJ za nas:
pbs.twimg.com/media/....jpg:large
No, tale zadeva je delana zelo na počez. Slovenija je v zadnjih 30 letih število prebivalcev povečala za 90.000,na Hrvaškem pa je število prebivalcev upadlo za cca. 750.000.Danes je Hrvazov manj kot 4 milijone. A ta zemljevidek nam napoveduje večji upad prebivalstva kot Hrvatom.

Tudi Nemčiji napoveduje velik upad prebivalstva, čeprav Nemci intenzivno delajo na uvozu delovne sile.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2761378] 03.03.19 10:17 · odgovor na: moon (#2761357)
Odgovori   +    1
[moon]
> [kren]
> > [rename]
Svabi imajo problem,

Ma nemoj? Katero leto do sedaj pa je Tesla poslovala pozitivno? Redko kdaj! (*)

(*) siol.net/avtomoto/no...cek-481296


Naslednje dejstvo: kaj pa zanesljivost vozil? Tu je Teslo na dnu lestvic. Recimo (**)

(**) eu.usatoday.com/stor...748024002/

Tesla? Hvala, ne hvala!
anon-10701 sporočil: 29
[#2761390] 03.03.19 11:39
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-10701 03.03.2019 11:49
"Tesla na spletu ponudil*a*?? model 3 za 35.000 dolarjev"

Tesla, Inc. se imenuje po Nikoli, ki je bil, kot je splošno znano, moški ;)
Klepec sporočil: 844
[#2761401] 03.03.19 12:55 · odgovor na: (#2761359)
Odgovori   +    1
[kren]
> [moon]
> Svabi imajo problem

Motiš se. Tesla ima problem, ker za razliko od Švabov tolče izgubo z vsakim izdelanim avtomobilom.

Po moje Tesle že zdavnaj ne bo nikjer več, ko bodo Švabi še vedno služili z avtomobili (klasičnimi ali električnimi).
In tu je resnica. V enem letu ali dveh bo podjetje Tesla bankrotiralo in njihovo tehnologijo bodo veliki proizvajalci pokupili za male pare.

fortune.com/2018/03/...ankruptcy/

Prava bitka se bo začela bojevati, ko se bodo veliki proizvajalci stepli za ostanke Tesle!
anon-10701 sporočil: 29
[#2761424] 03.03.19 16:39 · odgovor na: (#2761404)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-10701 03.03.2019 16:43
[rename]
> [leska]
> "Tesla na spletu ponudil*a*?? model 3 za 35.000 dolarjev"
>
> Tesla, Inc. se imenuje po Nikoli, ki je bil, kot je splošno znano, moški ;)

Druzba Tesla Inc.,.....
In kje ti vidiš družba? Kaj pa, če je podjetje?
In a boš po isti logiki rekel npr. "Petrol/Stefan (IJS)/Gorenje ... je zaposlila 5 mladih ekonomistov"?

Strani: 1