Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt
Strani: 1
sporočil: 4.493
[rename]Preberi bolje aprila bodo odločali res pa je vse kar je na seznamu appruved. Dnevnik piše dani čas za odpiranje penine. ;)
Siol piše, da je done deal... 250 maljončkof naj bi "prispeevala" EIB.
sporočil: 1.924
"Evropska investicijska banka (EIB) je danes drugi tir nove železniške proge Divača–Koper uvrstila na seznam projektov, ki so kandidati za financiranje. "Bomo videli, kakšen bo odziv poslancev Evropskega parlamenta in drugih, na katere je bilo naslovljeno pismo, ki so ga objavili na www.portalplus.si/30...in-7-clen/
"8. februarja je Vili Kovačič vsem 750 poslancem Evropskega parlamenta, predsedniku Evropske investicijske banke, evropski ombudsmanki ter predsedniku deželne vlade Furlanije Julijske krajine poslal pismo, v katerem evropske poslance vseh političnih grupacij poziva, naj zaradi 2. tira proti Sloveniji - podobno kot pred kratkim proti Madžarski - sprožijo postopke po 7. členu Pogodbe Evropske unije ..."
Med drugim je zapisal: "Spoštovani poslanke in poslanci! Upam, da boste alarmantno stanje v Sloveniji vzeli skrajno resno in temu primerno sprožili 7. člen proti Sloveniji ter uvedli postopke, ki so na voljo. Kot sankcijo proti Sloveniji predlagam suspenz vseh evropskih sredstev in posojil (EIB in EBRD ter jamstva Junckerjevega sklada in sredstev kohezije) ter vrnitev že porabljenega denarja za ta projekt. Gre za projekt, ki ne dosega minimalnih evropskih standardov zaščite okolja, zato je treba projekt finančno onemogočiti.
Slovenski izum in svetovni unikum v tem projektu pa je tako imenovano JAVNO-JAVNO PARTNERSTVO, ko država (vlada) za 471.000 evrov podkupi lokalno skupnost (občino), tako da ta spremeni odlok o zaščiti edinstvenega naravnega spomenika in s tem odpre pot za brezobziren poseg v naravno dediščino. Sicer pa je to le eden številnih primerov koruptivnega ravnanja, ki ni posamično, pač pa je v Sloveniji množičen, sistemski pojav.
Z ekonomskega vidika pa vlada v tem projektu izkazuje fiktivno rentabilnost, temelječo na monopolu državnega podjetja 2TDK, ki bo s povečanimi dosedanjimi in novimi dajatvami na cestnino, pretovornino, doseglivost in uporabnino zagotavljal pozitivno poslovanje. Vladni projekt drugi tir po tej trasi ni samo okoljsko škodljiv, ampak je s koncentracijo treh viaduktov v isti vertikali tudi varnostno tvegan."
sporočil: 6.570
Ni problema več sploh.
Tajani Italijani nam gredo na roko in hočejo vojno.
Trst bo spet naš!
Tajani Italijani nam gredo na roko in hočejo vojno.
Trst bo spet naš!
sporočil: 30.415
[rename]Ta uvrstitev je bolj predvolilna reklama za Bulčevo, ki bi jo Cerar želel spraviti v Evropski parlament.
Imam filing, da so popravili zdaj na "naj bi" in "predvidoma"... sprva je bilo kao brejking njuz: EIB bo financirala 2.tir z 250M.... ;-)
sporočil: 4.493
[jezdec666]Morda za 2tir kaj pa npr Emonika za katero se tudi piše da bo jutri začetek gradnje pa je sigurno ne bo še nekaj let.
Denar ziher bo, ker približno pametnih projektov zamnjkuje
sporočil: 3.600
Med drugim je Vili Kovačič zapisal: "Gre za projekt, ki ne dosega minimalnih evropskih standardov zaščite okolja, zato je treba projekt finančno onemogočiti.Največja slovenska okoljevarstvenika Vili Kovačiča in Marinčeka še kdo jemlje resno? Saj eden trdi, da so lakirani avtomobili smrtno nevarni, drugi, da so železnice okolju grozljivo škodljive.
... Vladni projekt drugi tir po tej trasi ni samo okoljsko škodljiv, ampak je s koncentracijo treh viaduktov v isti vertikali tudi varnostno tvegan."
Marinčeku bomo davkoplačevalci plačali 300.000 eur, da se je pomiril. Poleg kritja stroškov referenduma, koliko želi Vili za pomiritev?
sporočil: 273
Kakšna je prednost tega zadolževanja pri bankah za katerega mora
dati država garancije in gre v dolg države, pred izdajo dolgoročnih
državnih obveznic?
sporočil: 771
čas vnosa: 15.02.19 17:30
[rename]Ni še tako daleč. Zaenkrat smo pri "Alenka močno verjame, da denar bo..."
Imam filing, da so popravili zdaj na "naj bi" in "predvidoma"... sprva je bilo kao brejking njuz: EIB bo financirala 2.tir z 250M.... ;-)
rtvpress
sporočil: 21.898
to bo treba vrniti, četrt miljarde nove zadolžitveBolje to, kot da postanemo jugovzhodna madžarska provinca. Cerar bi slovensko upogibanje hrbta proti Nemčiji in ZDA kompenziral z upogibanjem hrbta proti madžarski. Hvala lepa za tako pokončno držo...
za klinčev tir
sporočil: 3
čas vnosa: 17.02.19 14:56
Časovnica gre nekako tekole :
1: sad če, uskoro
2: tek da nije
3: e, jebi ga sad....
1: sad če, uskoro
2: tek da nije
3: e, jebi ga sad....
sporočil: 46
Potrebno bi bilo dati v koncesijo Bohinjsko železnico od Sežane do
Jesenic za petdeset let in tako dobiti dodatne vire sredstev za
drugi tir. Železnica poteka praktično od konca drugega tira do
avstrijske meje, popolnoma je neizkoriščena za tranzitni tovorni
promet, če bi bil kapital nemški bi se pa še na najbolj eleganten
način zavarovali pred raznimi Tajaniji, Salviniji...
sporočil: 4.493
[linaprin]Ja in medtem družba 2tdk veselo dela razpise za ceste, najema kredite doma, skratka delajo kljub temu da niti trasa ni dokončno določena. In če ne bo denarja EIB?
> [rename]
> Imam filing, da so popravili zdaj na "naj bi" in "predvidoma"... sprva je bilo kao brejking njuz: EIB bo financirala 2.tir z 250M.... ;-)
Ni še tako daleč. Zaenkrat smo pri "Alenka močno verjame, da denar bo..."
rtvpress
Strani: 1