Strani: 1

tilenrexi sporočil: 6.775
[#2749570] 23.12.18 17:26
Odgovori   +    3
Tisti, ki kupi 1,2 dizelski motor, nima težav samo z enim motorjem. :)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2749573] 23.12.18 18:10
Odgovori   +    2
Pa saj to je bilo logično.
Če prej ni šlo legalno, zakaj bi potem sedaj naenkrat šlo legalno?
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2749588] 23.12.18 19:52 · odgovor na: anon-154083 (#2749573)
Odgovori   +    4
Kolikor se meni zdi, se bodo zdilal koliko lahko goljufajo. VW je država v državi.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2749597] 23.12.18 22:00
Odgovori   +    2
vw razbit na 30 malih firmic, tole je sramota za celo evropo, kaj se dogaja
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2749598] 23.12.18 22:08 · odgovor na: tilenrexi (#2749570)
Odgovori   +    4
[tilenrexi]
Tisti, ki kupi 1,2 dizelski motor, nima težav samo z enim motorjem. :)
Vsi motorji z notranjim izgorevanjem (tako bencinerji kot dizli) so v zadnjih desetletjih drastično napredovali. Prostornina sploh ni več ključna komponenta, saj 1,2 motor s turbopolnjenjem lahko da od sebe več moči (ob manjši porabi )kot nekoč 2.0 ali 2.5 mašina. V bistvu je motor z notranjim izgorevanjem dosegel svoj optimum, pomoje ga ni več možno bitveno izboljšat.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2749599] 23.12.18 22:32 · odgovor na: anon-204390 (#2749598)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.12.2018 22:40
Lahko se greva peljat po avtocesti in malo prehitevava tovornjake. Jaz imam 2015 2.0 TDI.

Ne verjamem, da ima 1,2 enako navora in moči. Preprosto does not compute. Še posebej pri veliki hitrosti se pozna razlika in ko upor doseže svoje koeficiente.

1,2 motor je za po mestu fijakat se, to je to. Bog ne daj, da kaj težkega naložiš. Recimo 4 ljudi zraven in prtljago v prtljažnik. Večinoma so v takem primeru 1,2 motorji na avtocestah zelo požrešne nepremičnine.

Sicer pa ne vem v katerem vozilu sploh lahko imaš 1,2 dizelski motor. Moj sploh nima te možnosti na voljo in je 2.0 TDI v bistvu najmanjši motor, ki je na voljo. Tudi pri najnovejših modelih.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2749600] 23.12.18 22:35 · odgovor na: shevchenko (#2749597)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
vw razbit na 30 malih firmic, tole je sramota za celo evropo, kaj se dogaja
Če bi bil VW navadno podjetje, bi takoj ob izbruhu afere začel z dezinvestiranjem zbirati denar za sanacijo škode. Za začetek bi prodal recimo Škodo in Porsche.
anon-476752 sporočil: 484
[#2749616] 24.12.18 05:42 · odgovor na: (#2749615)
Odgovori   +    3
elastičnost takih motorjev je pa boga. Najbrž razlog, da moderni vozniki ko je konec naselja še kar naprej vozijo 60
abrame sporočil: 1.628
[#2749622] 24.12.18 07:15 · odgovor na: (#2749615)
Odgovori   +    1
Ker bi bila poraba goriva xpotencialna.
anon-335883 sporočil: 7
[#2749628] 24.12.18 07:50 · odgovor na: (#2749627)
Odgovori   +    2
V čem je potem finta, če poraba ni manjša?
abrame sporočil: 1.628
[#2749630] 24.12.18 08:06 · odgovor na: anon-335883 (#2749628)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: abrame 24.12.2018 08:07
Da je tudi obremenitev materiala "vesoljska". Potem sledijo stroški ....
anon-202165 sporočil: 970
[#2749634] 24.12.18 08:21 · odgovor na: anon-335883 (#2749628)
Odgovori   +    1
Vse gre v smeri proizvodnje za vnaprej določeno življensko dobo. Podobno kot pri pralnem stroju. Garancijo bo preživel, potem pa se ti odloči ali boš metal notri denar in nikoli bil ziher kdaj bo spet kaj crknilo, ali pa kupil novega.
berneticd sporočil: 603
[#2749640] 24.12.18 08:58 · odgovor na: (#2749636)
Odgovori   +    4
Je pa realna poraba še vedno malo manjša kot pri 6-valjniku 3.0 z isto močjo. Tako, da nekaj malega je bilo.

primerjat 1,2L mlinček z V6 3.0 je z vidika "enega, dveh litrov" naravnost patetična.
Mašina z V6 nardi milijon km z rednim vzdrževanjem, mlinček pa....
amaroki sporočil: 192
[#2749649] 24.12.18 10:02
Odgovori   +    3
Če goljufa navadna raja, je to lopovščina, če goljufa VW je to 'anomalija'.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2749650] 24.12.18 10:03 · odgovor na: amaroki (#2749649)
Odgovori   +    3
Če goljufa navadna raja, je to lopovščina, če goljufa VW je to 'anomalija'.
in ko gredo lastniki vw na veliko potrebo, ne smrdi, ampak prijetno disi
crt sporočil: 27.191
[#2749653] 24.12.18 10:39
Odgovori   +    2
odkril jih je :) ziher so jih misi not prinesle :)
Polo83 sporočil: 1.177
[#2749654] 24.12.18 10:45 · odgovor na: tilenrexi (#2749570)
Odgovori   +    1
še bolj to velja za tiste ki kupujejo 1.0 navite bencinarje, po možnosti karavane in enoprostorce
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2749657] 24.12.18 11:07 · odgovor na: tilenrexi (#2749570)
Odgovori   +    1
[tilenrexi]
Tisti, ki kupi 1,2 dizelski motor, nima težav samo z enim motorjem. :)
Kakšno tehnično debato si sprožil z opozorilom na tiskarskega škrata :-)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2749664] 24.12.18 12:13 · odgovor na: berneticd (#2749640)
Odgovori   +    1
[berneticd]
Je pa realna poraba še vedno malo manjša kot pri 6-valjniku 3.0 z isto močjo. Tako, da nekaj malega je bilo.

primerjat 1,2L mlinček z V6 3.0 je z vidika "enega, dveh litrov" naravnost patetična.
Mašina z V6 nardi milijon km z rednim vzdrževanjem, mlinček pa....
Ma, če je mlinček VW, potem lahko vsakih nekaj let to vrneš nazaj, pa še do odškodnine si upravičen.
Kot vrtalni stroj s 5 let Bauhaus garancije.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2749764] 25.12.18 02:54 · odgovor na: (#2749615)
Odgovori   +    1
Pa na 20.000 generalna.... :)))

Strani: 1