Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Volkswagen odkril anomalije v novi programski opremi za dizelske avtomobile
Strani: 1
sporočil: 6.570
Pa saj to je bilo logično.
Če prej ni šlo legalno, zakaj bi potem sedaj naenkrat šlo legalno?
Če prej ni šlo legalno, zakaj bi potem sedaj naenkrat šlo legalno?
sporočil: 13.528
[tilenrexi]Vsi motorji z notranjim izgorevanjem (tako bencinerji kot dizli) so v zadnjih desetletjih drastično napredovali. Prostornina sploh ni več ključna komponenta, saj 1,2 motor s turbopolnjenjem lahko da od sebe več moči (ob manjši porabi )kot nekoč 2.0 ali 2.5 mašina. V bistvu je motor z notranjim izgorevanjem dosegel svoj optimum, pomoje ga ni več možno bitveno izboljšat.
Tisti, ki kupi 1,2 dizelski motor, nima težav samo z enim motorjem. :)
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.12.2018 22:40
Lahko se greva peljat po avtocesti in malo prehitevava tovornjake.
Jaz imam 2015 2.0 TDI.Ne verjamem, da ima 1,2 enako navora in moči. Preprosto does not compute. Še posebej pri veliki hitrosti se pozna razlika in ko upor doseže svoje koeficiente.
1,2 motor je za po mestu fijakat se, to je to. Bog ne daj, da kaj težkega naložiš. Recimo 4 ljudi zraven in prtljago v prtljažnik. Večinoma so v takem primeru 1,2 motorji na avtocestah zelo požrešne nepremičnine.
Sicer pa ne vem v katerem vozilu sploh lahko imaš 1,2 dizelski motor. Moj sploh nima te možnosti na voljo in je 2.0 TDI v bistvu najmanjši motor, ki je na voljo. Tudi pri najnovejših modelih.
sporočil: 4.340
[shevchenko]Če bi bil VW navadno podjetje, bi takoj ob izbruhu afere začel z dezinvestiranjem zbirati denar za sanacijo škode. Za začetek bi prodal recimo Škodo in Porsche.
vw razbit na 30 malih firmic, tole je sramota za celo evropo, kaj se dogaja
sporočil: 484
elastičnost takih motorjev je pa boga. Najbrž razlog, da moderni
vozniki ko je konec naselja še kar naprej vozijo 60
sporočil: 1.628
Zadnja sprememba: abrame 24.12.2018 08:07
Da je tudi obremenitev materiala "vesoljska". Potem sledijo stroški
....
sporočil: 970
Vse gre v smeri proizvodnje za vnaprej določeno življensko dobo.
Podobno kot pri pralnem stroju. Garancijo bo preživel, potem pa se
ti odloči ali boš metal notri denar in nikoli bil ziher kdaj bo
spet kaj crknilo, ali pa kupil novega.
sporočil: 603
Je pa realna poraba še vedno malo manjša kot pri 6-valjniku 3.0 z
isto močjo. Tako, da nekaj malega je bilo.
primerjat 1,2L mlinček z V6 3.0 je z vidika "enega, dveh litrov" naravnost patetična.
Mašina z V6 nardi milijon km z rednim vzdrževanjem, mlinček pa....
primerjat 1,2L mlinček z V6 3.0 je z vidika "enega, dveh litrov" naravnost patetična.
Mašina z V6 nardi milijon km z rednim vzdrževanjem, mlinček pa....
sporočil: 21.898
Če goljufa navadna raja, je to lopovščina, če goljufa VW je to 'anomalija'.in ko gredo lastniki vw na veliko potrebo, ne smrdi, ampak prijetno disi
sporočil: 1.177
še bolj to velja za tiste ki kupujejo 1.0 navite bencinarje, po
možnosti karavane in enoprostorce
sporočil: 6.570
[tilenrexi]Kakšno tehnično debato si sprožil z opozorilom na tiskarskega škrata :-)
Tisti, ki kupi 1,2 dizelski motor, nima težav samo z enim motorjem. :)
sporočil: 6.570
[berneticd]Ma, če je mlinček VW, potem lahko vsakih nekaj let to vrneš nazaj, pa še do odškodnine si upravičen.
Je pa realna poraba še vedno malo manjša kot pri 6-valjniku 3.0 z isto močjo. Tako, da nekaj malega je bilo.
primerjat 1,2L mlinček z V6 3.0 je z vidika "enega, dveh litrov" naravnost patetična.
Mašina z V6 nardi milijon km z rednim vzdrževanjem, mlinček pa....
Kot vrtalni stroj s 5 let Bauhaus garancije.
Strani: 1