Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2748144] 16.12.18 12:14
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-317028 16.12.2018 12:27
8109 vlakov v 10 mesecih pomeni 810 vlakov na mesec oz. 27 na dan...Zdi se malo, če vemo, da se skozi našo državo dnevno pelje cc. sto tovornih vlakov, od tega jih je pol iz Kopra in če vemo, da vlak, ki v Koper tovor pripelje, enkrat ga tudi odpelje, kar pomeni, da iz Kopra odpelje cc. 25 vlakov..,je ta številka 8109 vlakov oz. 810 vlakov na mesec iz trščanskega pristanišča točna ? Koliko vlakov pripelje v koprsko luko in iz luke na dan?

Na Slovenskih železnicah imamo 7600 zaposlenih in če jih pol skrbi za potniški promet (!!??), jih pol skrbi za tovorni, torej za 100 vlakov dnevno skrbi 3800 zaposlenih oz. 38 po vlaku...to pa je številka!!! Sicer, se zdi, da jih veliko od 7600 ne skrbi za nič oz. le za lastne plače. Kakšno je stanje npr. na Avstrijskih železnicah? Koliko jih pri njih skrbi za tovorni vlak?
0126Bacis sporočil: 3.030
[#2748145] 16.12.18 12:25 · odgovor na: anon-317028 (#2748144)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
8109 vlakov v 10 mesecih pomeni 810 vlakov na mesec oz. 27 na dan...Zdi se malo, če vemo, da se skozi našo državo dnevno pelje cc. sto tovornih vlakov, od tega jih je pol iz Kopra in če vemo, da vlak, ki v Koper tovor pripelje, enkrat ga tudi odpelje, kar pomeni, da iz Kopra odpelje cc. 25 vlakov..,je ta številka 8109 vlakov oz. 810 vlakov na mesec iz trščanskega pristanišča točna?
Ne vem, ampak ali so vsi vlaki enaki?
Imajo enako število vagonov, enako maso tovora ????

Mislim da je razlika, če vozijo premog, rudo, avtomobile ali pa kitajske okraske...
anon-265194 sporočil: 14
[#2748155] 16.12.18 13:19 · odgovor na: anon-317028 (#2748144)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-265194 16.12.2018 13:32
Koper je v letu 2017 imel 23800 vlakov in 307000 vagonov. Če se še malo poigramo so v Kopru ustvarili večji čisti dobiček kot imajo v Trstu vseh prihodkov. Pa tistih 52 milijonov ton blaga je iz trte zvito, saj je od tega več kot 40 milijonov samo nafta ki se pretaka po naftovodu.
Endimion sporočil: 10.312
[#2748187] 16.12.18 17:10 · odgovor na: anon-265194 (#2748155)
Odgovori   +    3
Letno poročilo za oba pristanišča (2017):

Celoten pretovor:
Koper: 23.366.959 ton
Trst: 61.955.405 ton

Tekoči tovori:
Koper: 3.876.535 ton
Trst: 43.750.555 ton

Kontejnerji:
Koper: 911.528 TEU
Trst: 616.156 TEU

Vozila:
Koper: 741.000
trst: 314.705

(Pri avtomobilih je pri trstu naveden skupni podatek. Avtomobili kot blago in vozila, ki se vrkcavajo na trajekte, in so privatna)

Število vlakov:
Koper: 23.812
Trst: 8.681

Številke naj si vsak sam razlaga. AMpak od pumpanja 43 milijonov ton po ceveh ni ne vem kakega prihodka. in promet po železnici mora Trst povečat za 2,5x, da po kolličini vlakov ujame LKPG, obenem pa bi moral promet po železnicah v Sloveniji stagnirati.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2748199] 16.12.18 17:58 · odgovor na: Endimion (#2748187)
Odgovori   +    0
Obenem menim, da bi obe pristanišči morali ugotoviti, da se, kar se tiče kapacitet, bližata svojemu maksimumu in da ni potrebe za paniko. Pač trenutel realnega spoznanja. Sicer bo treba začeti ljudi izseljevati za potrebe luk, turizmu se pa lahko mirno odpovemo.

Jaz sem za to, da se razvoj Luke Koper začne umirjati v realne okvire.

Strani: 1