Strani: 1

karnel sporočil: 140
[#2735543] 27.09.18 10:10
Odgovori   +    0
"V regionalne proge bi morali vložiti po konservativnih ocenah od 350 do 500 milijonov evrov, da bi uredili dobre povezave s Kamnikom, Grosupljem, Kočevjem ali Novim mestom. Zdaj je bila naročena študija na področju železniške infrastrukture, kaj bi bilo najnujneje urediti in koliko bi to stalo." - očitno pa se ne načrtuje železniškega prometa na 3. razvojni osi, na relaciji do Jelšan proti Hrvaški, ter potniškega prometa do Kopra, prav tako mednarodnega do Trsta in naprej - zaradi tega smo v neskladju z evropskimi direktivami o varstvu okolja in o "trajnostnem prometu" ter razvoju prostora; ta načrtovanja morajo potekati vzporedno; redka ali razpršena poseljenost se na zbirnih cestah zelo zgoščeno odrazi, kar je treba preusmeriti na vlake že z lokacij posameznih centralnih naselij
karnel sporočil: 140
[#2735545] 27.09.18 10:19
Odgovori   +    0
Novomeški pritožniki na EU Komisijo zaradi gradnje ceste (ki nima vzporednic z železnico (!) do Bele Krajine in na drugo stran proti severu, na ta način ne potniškega prometa, niti zadovoljivo organiziranega tovornega po železnici) so dosegli naslednje stališče EU:"EK torej pričakuje, da bo država ugotovitve glede neskladnosti uredbe, na podlagi katerih je dobila opomin, upoštevala in kršitve odpravila sama z razveljavitvijo uredbe o DPN oziroma jo spremenila na način, da bo skladna tako z ustavo kakor s predpisi EU« - članek Delo, 13.9.2018, naslov "Proti geodetom Dolenjci vložili tožbo"; dejstvo je, da tudi projekt DPN (DLN) za 2.tir iz leta 2006 ne sledi vsem zahtevam EU Direktiv, primerjalno drugi projekti za ceste v Sloveniji, če ne upoštevajo optimalnih razmerij "modal split" z železniškim prometom; tudi načrtovanje železniškega prometa brez vključevanja maksimalnih kapacitet za potniški promet je v nasprotju z EU okoljskimi zahtevami.

Strani: 1