Strani: 1

milos9 sporočil: 1.044
[#2725392] 27.07.18 10:52 · odgovor na: (#2725389)
Odgovori   +    1
Branost je bila odlična, še vedno se dobro bere. Komentar pa je bil tokrat le eden in to zelo pozitiven :)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2725400] 27.07.18 11:03 · odgovor na: milos9 (#2725392)
Odgovori   +    6
[milos9]
Branost je bila odlična, še vedno se dobro bere. Komentar pa je bil tokrat le eden in to zelo pozitiven :)
Seveda, če pa je bila tema zaklenjena :-)
murje sporočil: 5.120
[#2725437] 27.07.18 12:58
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 27.07.2018 13:00
EKO ZAVAROVALNICE

Pri nas in ob vseh že izoblikovanih strategijah razvoja, smernicah, ob novi IDD direktivi EU iz Bruslja in obdelavi in varstvu podatkov - GPDR, ki jih zavarovalnice že upoštevajo kot pijan plota, pa za lastnike samovozečih in podobnih vozil, žal še vedno ni poskrbljeno. Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile. To, da ni nobenega posebnega popusta za takšna vozila, je nonsenz, ki kaže na razvoj zavarovalniške dejavnosti in predvsem, koliko pomeni pravzaprav zavarovanec, tisti končni uporabnik, ki mu je zavarovanje namenjeno. Ob vseh deklaracijah, direktivah in zavezah, na tem področju praktično nič od niča! In to kljub temu, da načrtuje državni vrh do leta 2030 dobesedno izbrisati iz obličja zemlje NEEKO avtomobile, kljub temu, da vsi ponujajo subvencije in že merijo in svetujejo osebni ogljični odtis. Toliko o prilagodljivosti zavarovalniškega lobija, ki kot za šalo, zaradi določb IDD direktive EU, kjer naj bi za posamično sklenitev zavarovanj že oblikovali še dodatne vprašalnike "o željah in potrebah", kar bo obvetujoče s 1.oktobrom 2018, čeprav se že na veliko uporabljajo. Vse to izgleda, kot mikroskopski pregled zavarovanca, saj naj bi v tem primeru zbirali samo podatke, ki so potrebni za sklenitev zavarovanja, ne pa še vso nepotrebno navlako zraven. Vse to za večjo varnost in zaščito potrošnikov na nivoju celotne Evropske unije. Na teh dodatnih vprašalnikih, kjer bi naj pridobili vpogled "za potrebe in zahteve zavarovancev", pa ni niti enega samcatega vprašanja o vrsti avtomobilskega pogona, varnostnih asistenčnih mehanizmih in sistemih proti trkom. Vse to bo močno spremenilo razumevanje tveganj za "zavarovalniško panogo" oziroma po novem "distributersko panogo", kot se po novem "mora" imenovati. Sprejeti vse zelo nekritično s strani celotne zavarovalniške panoge, zavarovalniškega združenja, AZN, kar prihaja iz Bruslja, pa obenem pomeni tudi, sprejeti vsa tveganja, da dosedanji zavarovanci s takšno organiziranostjo ne bodo zadovoljni. Zato bodo že iz principa odšli h kakšni drugi zavarovalnici iz EU, ki ima malo bolj dodelano strategijo, predvsem pa cenovno ugodnejše. Saj bodo k nam tudi na to področje zelo kmalu prišla konkurenca tudi iz Googla, Facebooka in drugih spletnih velikanov.

Strani: 1