Strani: 1

anon-203080 sporočil: 1.088
[#2704521] 27.03.18 12:05
Odgovori   +    0
anon-202165 sporočil: 970
[#2704524] 27.03.18 12:25 · odgovor na: (#2704518)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-202165 27.03.2018 12:25
No, po mojem mnenju ni čisto tako. Kot prvo zadeva sploh ni primerna za referendum, saj folk težko presoja ali neko progo rabimo ali ne, kaj šele to kakšna je primerna cena.

Kot drugo je vladi očitno v interesu, da referendum ne uspe, zato bi bila zagotovitev kvoruma ob volitvah strel v koleno.

Kot tretje pa naj folk pač gre glasovat na referendum kadarkoli že bo, če je res proti.

BTW: ta veleumni projekt nove enotirne proge je sprejela najboljša vlada vseh časov leta 2005.
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2704530] 27.03.18 13:06 · odgovor na: (#2704518)
Odgovori   +    9
Meni se zdi najbolj verjetno, da skupnega datuma za izvedbo volitev in referenduma ne bo, da ne bo zagotovljen kvorum za referendum, bo pa večina, ki bo prišla na volišče, glasovala proti drugemu tiru.
anon-202165 sporočil: 970
[#2704534] 27.03.18 13:15 · odgovor na: (#2704528)
Odgovori   +    0
Lej, jaz se strinjam s tabo, da izvedba projekta vsaj smrdi. Zadevo bi morali izpeljati v okviru posodobitve obstoječe železniške infrastrukture, po kateri trasi bi to bilo, me niti ne zanima. Ampak če bi dejansko hoteli imeti hitro železnico za potniški promet, bi ta morala iti po podobni trasi kot avtoceste, za tovorni promet je to manj pomembno.

Kar se pa tiče trase drugega tira pa je bojda takole... Vlada Republike Slovenije je predlagano traso drugega tira potrdila leta 2005 s sprejetjem Uredbe o Državnem lokacijskem načrtu. www.pisrs.si/Pis.web...d=URED3753
BOY008 sporočil: 596
[#2704535] 27.03.18 13:16 · odgovor na: (#2704518)
Odgovori   +    2
Referendum mora biti razpis od 30 dni do 45 dni ko je DVK prejela sodbo.

Tezko bo pa da bodo predcasne pred 20 majem.
anon-202165 sporočil: 970
[#2704546] 27.03.18 14:02 · odgovor na: (#2704538)
Odgovori   +    1
Matr, če gre za SDS pa ti tudi v sranju najdeš nekaj pozitivnega...

Drugi tir je sranje že od samega začetka. Pa je vseeno ali gre za zakon ali uredbo, prenove železnic bi se morali lotiti v celoti - kaj želimo od tovornega prometa, kaj od potniškega, problem proge skozi LJ, primestni promet... sicer pa pri infrastrukturi ne moreš gledati samo strogo ROI. Urejena infrastruktura je osnovni pogoj za razvoj in nek normalen standard bivanja. Naj potem še tretjo os zgradijo koroška in belokranjska podjetja, ali pa nek tretji privatni investitor če se mu splača?
0126Bacis sporočil: 3.030
[#2704662] 28.03.18 06:53
Odgovori   +    0
2. tir bo zmanjševal promet za 0,9% (le kako so to naračunali)?

Navajajo prometne študije, ki kažejo, da se bo obseg tovornega prometa na slovenskih cestah povečeval v obdobjih do leta 2030 in 2040. "Brez drugega tira bo povprečna letna stopnja rasti tovornega prometa na cestah, ki ima izvor v koprskem pristanišču, do leta 2040 dosegla 3,5 odstotka, z drugim tirom pa bo letna stopnja rasti nižja in bo znašala 2,6 odstotka," ocenjujejo pri ministrstvu. "Slovenija si je sicer zastavila cilj, da bomo v prometu, ne glede na njegovo rast, do leta 2030 za 15 odstotkov zmanjšali CO2 v primerjavi z letom 2008, s čimer bomo lahko izpolnili evropske okoljske zaveze."

Več na: www.zurnal24.si/slov...-se-307183

Strani: 1