Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Parlamentarne volitve 27. maja ali 3. junija? Referendum o drugem tiru bo 13. maja
Strani: 1
sporočil: 970
Zadnja sprememba: anon-202165 27.03.2018 12:25
No, po mojem mnenju ni čisto tako. Kot prvo zadeva sploh ni
primerna za referendum, saj folk težko presoja ali neko progo
rabimo ali ne, kaj šele to kakšna je primerna cena.Kot drugo je vladi očitno v interesu, da referendum ne uspe, zato bi bila zagotovitev kvoruma ob volitvah strel v koleno.
Kot tretje pa naj folk pač gre glasovat na referendum kadarkoli že bo, če je res proti.
BTW: ta veleumni projekt nove enotirne proge je sprejela najboljša vlada vseh časov leta 2005.
sporočil: 5.835
Meni se zdi najbolj verjetno, da skupnega datuma za izvedbo volitev
in referenduma ne bo, da ne bo zagotovljen kvorum za referendum, bo
pa večina, ki bo prišla na volišče, glasovala proti drugemu tiru.
sporočil: 970
Lej, jaz se strinjam s tabo, da izvedba projekta vsaj smrdi. Zadevo
bi morali izpeljati v okviru posodobitve obstoječe železniške
infrastrukture, po kateri trasi bi to bilo, me niti ne zanima.
Ampak če bi dejansko hoteli imeti hitro železnico za potniški
promet, bi ta morala iti po podobni trasi kot avtoceste, za tovorni
promet je to manj pomembno.
Kar se pa tiče trase drugega tira pa je bojda takole... Vlada Republike Slovenije je predlagano traso drugega tira potrdila leta 2005 s sprejetjem Uredbe o Državnem lokacijskem načrtu. www.pisrs.si/Pis.web...d=URED3753
Kar se pa tiče trase drugega tira pa je bojda takole... Vlada Republike Slovenije je predlagano traso drugega tira potrdila leta 2005 s sprejetjem Uredbe o Državnem lokacijskem načrtu. www.pisrs.si/Pis.web...d=URED3753
sporočil: 596
Referendum mora biti razpis od 30 dni do 45 dni ko je DVK prejela
sodbo.
Tezko bo pa da bodo predcasne pred 20 majem.
Tezko bo pa da bodo predcasne pred 20 majem.
sporočil: 970
Matr, če gre za SDS pa ti tudi v sranju najdeš nekaj
pozitivnega...
Drugi tir je sranje že od samega začetka. Pa je vseeno ali gre za zakon ali uredbo, prenove železnic bi se morali lotiti v celoti - kaj želimo od tovornega prometa, kaj od potniškega, problem proge skozi LJ, primestni promet... sicer pa pri infrastrukturi ne moreš gledati samo strogo ROI. Urejena infrastruktura je osnovni pogoj za razvoj in nek normalen standard bivanja. Naj potem še tretjo os zgradijo koroška in belokranjska podjetja, ali pa nek tretji privatni investitor če se mu splača?
Drugi tir je sranje že od samega začetka. Pa je vseeno ali gre za zakon ali uredbo, prenove železnic bi se morali lotiti v celoti - kaj želimo od tovornega prometa, kaj od potniškega, problem proge skozi LJ, primestni promet... sicer pa pri infrastrukturi ne moreš gledati samo strogo ROI. Urejena infrastruktura je osnovni pogoj za razvoj in nek normalen standard bivanja. Naj potem še tretjo os zgradijo koroška in belokranjska podjetja, ali pa nek tretji privatni investitor če se mu splača?
sporočil: 3.030
2. tir bo zmanjševal promet za 0,9% (le kako so to
naračunali)?
Navajajo prometne študije, ki kažejo, da se bo obseg tovornega prometa na slovenskih cestah povečeval v obdobjih do leta 2030 in 2040. "Brez drugega tira bo povprečna letna stopnja rasti tovornega prometa na cestah, ki ima izvor v koprskem pristanišču, do leta 2040 dosegla 3,5 odstotka, z drugim tirom pa bo letna stopnja rasti nižja in bo znašala 2,6 odstotka," ocenjujejo pri ministrstvu. "Slovenija si je sicer zastavila cilj, da bomo v prometu, ne glede na njegovo rast, do leta 2030 za 15 odstotkov zmanjšali CO2 v primerjavi z letom 2008, s čimer bomo lahko izpolnili evropske okoljske zaveze."
Več na: www.zurnal24.si/slov...-se-307183
Navajajo prometne študije, ki kažejo, da se bo obseg tovornega prometa na slovenskih cestah povečeval v obdobjih do leta 2030 in 2040. "Brez drugega tira bo povprečna letna stopnja rasti tovornega prometa na cestah, ki ima izvor v koprskem pristanišču, do leta 2040 dosegla 3,5 odstotka, z drugim tirom pa bo letna stopnja rasti nižja in bo znašala 2,6 odstotka," ocenjujejo pri ministrstvu. "Slovenija si je sicer zastavila cilj, da bomo v prometu, ne glede na njegovo rast, do leta 2030 za 15 odstotkov zmanjšali CO2 v primerjavi z letom 2008, s čimer bomo lahko izpolnili evropske okoljske zaveze."
Več na: www.zurnal24.si/slov...-se-307183
Strani: 1