Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2704179] 24.03.18 21:07
Odgovori   +    6
A lahko prepis prosim? Naročen sem na časopis,ne na radio.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2704279] 25.03.18 21:24
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: zoran13 25.03.2018 21:34
MEDIJ INFLUENCERJI

Pri prodaji storitev, posebej zavarovalniških je potrebno imeti kvalitetni najmodernejši produkt, kot se temu reče moderno, kar pa ni nujno, da to potrdijo tudi tisti, katerim so le-ti namenjeni. Po najnovejši evropski zavarovalniški zakonodaji oziroma IDD direktivi, kar bo stopilo v veljavo šele s 01.julijem oziroma 1.oktobrom, se vsi pripravljajo, kot bi se bila največja bitka vseh časov, da bi le "zadovoljili potrebe in zahteve strank". Toda gospodje, kje ste bili že do sedaj, kakšno pa je bilo svetovanje in sklepanje do sedaj, da tako sveto zagovarjate, koliko vam je ppomembno mnenje strank. Kar naenkrat ste vsi prestopili na drugi breg, čeravno sta do pred kratkim zagovarjali življenjske police z naložbenih tveganjem, kjer so že dosedaj zavarovanci izgubili veliko vloženega denarja in premoženjskih bilanc. Resnično zaskrbljuje, da ponujate stranki ravno tisto, kar ona potrebuje, točno takšno kritje, kot si neka zavarovalniška hiša zamisli in odredi. Kajti, biti mora točno tako, kot si nekdo zamnisli ali še bolje izmisli, saj se bo v dejanskosti to zelo težko in hipotetično dogodilo. Tako nekako potekajo pogovori na sodiščih, da je nekdo premalo bolan, da bi dobil odškodnino, kot se je dogodilo zadnjič na sodišču. Kako vneto se vsi prizadevajo, da bi ponudili skorajda fatamorgano, samo tega ne povedo, da moderne police nimajo glavnice in nimajo varčevalne komponente. Z drugo besedo to pomeni, da razpolagajo z konkretnim leporečenjem, ko pa se kaj dogodi, potem pa imajo glavno besedo advokati in mediatorji. Že velikokrat se je pripetilo, da so vse finančne institucije, pa tudi druge, poslale na Coach seminarje vse kar leze in gre, da se sedaj prav vidi in sliši, kdo se je le-teh pridno udeležil in učil. Vse deluje po istem principu, kako z leporečenjem in polaganjem besed v usta, doseči večjo prodajo in dvigniti profit. Tukaj gre za modrost prepričevanja in zbiranja vseh mogočih osebnih podatkov, ki bi jih nikakor drugače ne mogli zbirati. Še dobro, da prihaja novela zakona o varstvu osebnih podatkov, saj je vse skupaj zelo pretkano vključeno v računalniške programe, kjer se na podlagi mnenja in odločitev stranke, natančno ustvarja profil uporabnikov. Še bolj pa zaskrbljuje dejstvo, da je morda takšen profil dostopen vsem, ki so vključeni ali priključeni neki družbi z možnostjo, da jo kupijo tudi tujci in s tem pridobijo veliko število novih uporabnikov ali portfelja. Državni organi, vključno s Slovenskim zavarovalnim združenjem in Agencijo za zavarovalni nadzor, pa samo pridno prepisujejo zakone, ki jih dobivajo iz Bruslja. Brez trohice razumevanja in brez trohice kritičnega razmišljanja, samo, da smo na nivoju. Za in na škodo komitentov, zavarovancev alias potrošnikov. Zato in šrav posebej tudi zaradi preteklih slabih izkušenj ter slabega poslovanja ter odnosov s slabo finančno pismenimi potrošniki, pridajo na vrsto influencerji. Torej, da veliko število ljudi prepričajo ali prepričujejo, da bodo kupili ali storili nekaj, kar sicer ne bi, ampak potem pa to le storijo. Brez tehtnega razmisleka, brez razumavanja, kaj vraga to pomeni, koliko je vse to skupaj vredno in tako poceni bom dovolil, da zbirajo, obdelujejo ali predelujejo moje, vaše osebne podatke. Zadnja izkušnja iz Facebooka je zelo boleča ali pač poučna, saj je bil za zeleno luč zbiranja in obdelovanja, dovolj en sam klik. Usodni klik, morda dan po pomoti ali z prepričevanjem nekoga, ki še sam v to ni prepričan, sedaj pa sploh ne vemo, kje bodo vsi še najbolj intimni podatki privreli na dan. Ob tem bomo morali postati mnogo bolj previdni, mnogo bolj zahtevni in se zavzeti za svoj prav, enostavno se izboriti, da bomo lahko imeli svoj prav. Neokrnjen, nepokvarjen, takšen, ki temelji tudi na etičnih načelih, tudi če jih izvabljajo z neetičnimi metodami. To bo zelo težko, saj bo potreben velik preobrat, vendar z velikim zadoščenjem, da zaščitimo sebe, svojo bit in svoj intimni svet, tisto, kar je samo in zgolj samo naše. Neprecenljivo. Nedoločljivo. Nedorečljivo.

"Kapitalizem temelji na presenetljivi predpostavki, da bodo najbolj pokvarjeni ljudje počeli najbolj pokvarjene stvari za dobrobit vseh."
John Maynard Keynes

»Glavni cilj firme je zaslužiti denar, a cilj vlade je vzeti velik del tega denarja in ga dati drugim.«
Larry Ellison, soustanovitelj Oracla

BOB LETA 2016

"Sposobni ljudje ustvarjajo delovna mesta, nesposobni pa jih uničujejo."
dr. Husam Franjo Naji
www.vecer.com/video-...to-6246335

BOB LETA 2017

"Soborci me sprašujejo, ali smo se borili za pravo stvar. Za domovino že, in če bi bilo treba, še stokrat. Ne pa za elite, ki so se okoristile brez moralnih in etičnih zadržkov. Kako jih ni sram?"
Srečko Cehnar, poveljnik enot TO pri obrambi Šentilja

IZJAVE ZNANIH
V spopadu morale in denarja, denar redko izgubi.
Shirley Chisholm, političarka
www.poslovni.hr

Strani: 1