Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Prepričljiva predstava prvega hibridnega Minija

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.312
[#2690498] 29.12.17 09:12 · odgovor na: (#2690484)
Odgovori   +    9
Tako!

Zelo nevarna fama se je razpasla med e-ljupci :)

Namreč.. da je elektrika đabe. Ne sam da je brezplačna... ampak da je dejansko zastonj.

Če velja ono iz sosednje nitke, da on average delamo 15 jurjev km letno, in je average poraba 6l/100km, je rpi gostoti goriva okol 800kg/m3 in kurilni vrednosti 43000kJ/kg to pomeni emmm...

kuc kuc po digitrončku...

(15000/100)*6*43*800/1000 = 30960MJ na leto, oziroma 8600kWh

Pa če rečeva da so eavtki bojda s full višjim izkoristkom, in zimska vožnja ne vpliva na baterije, in na nič... pa vzemiva le 1/3 zgornje številke, pa dobiva 2870 kWh.

To pa je približna polovica povprečne letne porabe enega gospodinjstva.

Oziroma po čisti ekonomski logiki, se morajo e-ljupci zavedat, da če bosta imela oba električne avtomobile bo pač položnica za štrom enkrat višja, oziroma še nekaj več, ker bo najverjetneje priključna moč višja.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2690500] 29.12.17 09:21 · odgovor na: Endimion (#2690498)
Odgovori   +    5
Tudi e-avte bomo plačali uporabniki. Kakšna pa je razlika v škodljivih emisijah med klasičnimi sedajimi avti in elektrarno, je tudi the question.

Če bomo želeli biti super eco, bo potrebno še kako jedrsko elektrarno narediti, pa sploh vlagati velike dnarce v povečanje kapacitet omrežja - višja cena elektrike?

In tako bo uporaba e-vozila nekako tako: cena vozila bo z večanjem proizvodnje padla za do max. 20%, cena elektrike pa zrasla za 30%. Pa še na padec vrednosti vozil zaradi slabšega delovanja baterij ni nihče pomislil...

Eeee, digitronček zlati, sve se plati, sve se vrati.
0221EF13 sporočil: 143
[#2690514] 29.12.17 10:02 · odgovor na: Endimion (#2690498)
Odgovori   +    2
Točno tako. Zato že en čas govorim, da bo potrebno tole elektriko malo razdelati in ovrednotit z izkoristki, ker ni vse tako čisto in zeleno, kot izgleda. Sploh ko sedaj Nemčija zopet nazaj uvaja kurjenje lignita na polno.
Endimion sporočil: 10.312
[#2690519] 29.12.17 10:18 · odgovor na: (#2690510)
Odgovori   +    3
glede na tole:

www.mini.co.uk/en_GB...ryman.html

je kapaciteta baterije 6,1kWh. če z njimi narediš 30km, je to nekako 6,1*3,33333= 20,3kWh/100km

Oziroma 73,1 MJ, oziroma pri predpostavkah o gorivu od zgoraj: 2,12 litra goriva na 100 km, kar pomeni, da sva prej razmerje izkoristkov precej dobro potrefila (2,1 napram 5,5 kombinirano, kjer solo na strom pogon niti ni igral nekega resnega faktorja).

Max moč el. priključka pa je 3,7kWh (v bistvu ga lah filaš na domačo vtičnico ki ima zadaj 16A varovalko). In za trideset električnih kilometrov bo avto stal malo manj kot dve uri.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2690522] 29.12.17 10:33 · odgovor na: FIN-379669 (#2690500)
Odgovori   +    3
[]
Tudi e-avte bomo plačali uporabniki. Kakšna pa je razlika v škodljivih emisijah med klasičnimi sedajimi avti in elektrarno, je tudi the question.
tega, iskreno, ne vem... ne količinsko, ne po kemični sestavi...

Če bomo želeli biti super eco, bo potrebno še kako jedrsko elektrarno narediti, pa sploh vlagati velike dnarce v povečanje kapacitet omrežja - višja cena elektrike?
da! pa še kaj zraven!
se kar veselim "razcveta" civilnih iniciativ tipa "nočemo daljnovoda mimo naših vasi" :))... pa od par 10, do par 100MW nadgraditev 0,4kV omrežja in razvod polnilnic po parkiriščih v blokovskih kvartih mest bo tudi "zabavna"... stroškovno in tam, kjer bloki niso zidani "socialistično potratno" narazen, tudi kako drugače ;)
In tako bo uporaba e-vozila nekako tako: cena vozila bo z večanjem proizvodnje padla za do max. 20%, cena elektrike pa zrasla za 30%. Pa še na padec vrednosti vozil zaradi slabšega delovanja baterij ni nihče pomislil...

Eeee, digitronček zlati, sve se plati, sve se vrati.

da, da... edino, procente maš po mojem mnenju zelo "konzervativne"... ;)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2690526] 29.12.17 10:40 · odgovor na: Endimion (#2690519)
Odgovori   +    6
[Endimion]
kuc kuc po digitrončku...

(15000/100)*6*43*800/1000 = 30960MJ na leto, oziroma 8600kWh

Pa če rečeva da so eavtki bojda s full višjim izkoristkom, in zimska vožnja ne vpliva na baterije, in na nič... pa vzemiva le 1/3 zgornje številke, pa dobiva 2870 kWh.

To pa je približna polovica povprečne letne porabe enega gospodinjstva.
bi bilo blizu resnice! v enem testu Renoldove Zoje ( www.avto-magazin.si/...t-zoe-zen/ ) so ob normalni uporabi (čitaj:"ne-eko-frendli-šparovni") s polno (takrat 22kWh) baterijo, namesto obljubljenih 210km dosega, dosegli samo 130km... ali z drugimi besedami, porabili 15.5kWh/100km.... če to pomnožimo s tistimi "povprečnimi" 15000 kilometri, dobimo 2325kWh!
seveda, pri upoštevanju tega, da je Zoja že sama po sebi "omejitev"... funkcionalno, dimenzijsko, hitrostno (tudi v ne-eko modu gre max 135km/h), itd... pri manj "omejenimi električarji" je cifra najbrž zlahka višja... ;)
Oziroma po čisti ekonomski logiki, se morajo e-ljupci zavedat, da če bosta imela oba električne avtomobile bo pač položnica za štrom enkrat višja, oziroma še nekaj več, ker bo najverjetneje priključna moč višja.
točno tako! in še to, če bomo imeli srečo!

ker pa sem v rahlo "žleht modu", bi v tem momentu "skrenil pozornost" na še eno, Slovencem hudo "bolečo" stvar.... namreč, cena kilovatne ure bo tako kot zdaj (če zanemarimo eno/dvo tarifno distinkcijo) ZA VSE gospodinjske odjemalce ENAKA! kar seveda pomeni, da bodo tisti brez avta "subvencionirali" vožnjo tistim z dvema "100k+ eur" Teslama v garaži... :evilsmiley: :).
prerok sporočil: 3.248
[#2690540] 29.12.17 11:30 · odgovor na: FIN-379669 (#2690500)
Odgovori   +    2
[]
Tudi e-avte bomo plačali uporabniki. Kakšna pa je razlika v škodljivih emisijah med klasičnimi sedajimi avti in elektrarno, je tudi the question.

...
Švaba mot švaba vse preračuna: end-2-end škodljive emisije e-avtov (od proizvodnje elektrike v termoelektrarni v Spodnjem Dupleku do škodljivih izpustov pri proizvodnji baterij in njihovi razgradnji) je e-avto za 5% bolj eko od obstoječega dizla. Pri čemer Švaba pribije, da če bi njemu v razvoj dizla dali toliko milijard, kolikor jih gre za e-subvencije, bi imel že 30% bolj dišečega dizla na trgu.
moon sporočil: 1.623
[#2690731] 31.12.17 09:33 · odgovor na: Endimion (#2690498)
Odgovori   +    0
[Endimion]


(15000/100)*6*43*800/1000 = 30960MJ na leto, oziroma 8600kWh

Pa če rečeva da so eavtki bojda s full višjim izkoristkom, in zimska vožnja ne vpliva na baterije, in na nič... pa vzemiva le 1/3 zgornje številke, pa dobiva 2870 kWh.

To pa je približna polovica povprečne letne porabe enega gospodinjstva.

Oziroma po čisti ekonomski logiki, se morajo e-ljupci zavedat, da če bosta imela oba električne avtomobile bo pač položnica za štrom enkrat višja, oziroma še nekaj več, ker bo najverjetneje priključna moč višja.
No ja, ce je kWh od 2,5 do 5 centov. ni take sile, za letno porabo 2870 kWh cca 110 EUR, torej mesecno 9. Da bi imelo kaksno gospodinjstvo mesecno porabo el. za 9 EUR.. mi ni znano.
estuke sporočil: 67
[#2690789] 01.01.18 10:26 · odgovor na: prerok (#2690540)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: estuke 01.01.2018 10:28
[prerok]
> []
> Tudi e-avte bomo plačali uporabniki. Kakšna pa je razlika v škodljivih emisijah med klasičnimi sedajimi avti in elektrarno, je tudi the question.
>
> ...

Švaba mot švaba vse preračuna: end-2-end škodljive emisije e-avtov (od proizvodnje elektrike v termoelektrarni v Spodnjem Dupleku do škodljivih izpustov pri proizvodnji baterij in njihovi razgradnji) je e-avto za 5% bolj eko od obstoječega dizla. Pri čemer Švaba pribije, da če bi njemu v razvoj dizla dali toliko milijard, kolikor jih gre za e-subvencije, bi imel že 30% bolj dišečega dizla na trgu.
Če je Švaba tako izračunal, bo pa že držalo. Nenazadnje ima Švaba leta 2018 na trgu dizle, ki so 500% bolj smrdljivi kot so trdili leta 2008, da so smrdljivi. In zdaj bi on rad z denarjem za električne avte (ki je v resnici drobiž proti subvencijam klasikov) izboljšal dizel na 350% dovoljene smrdljivosti iz leta 2008, pa še pri tem bi mu nazadnje morali verjet na besedo. Itak.

Oziroma po čisti ekonomski logiki, se morajo e-ljupci zavedat, da če bosta imela oba
električne avtomobile bo pač položnica za štrom enkrat višja, oziroma še nekaj več, ker bo > najverjetneje priključna moč višja.
Drobiž. Danes gospodinjstvo plača elektrike kvečjemu za en tank goriva, in kdo porabi samo en tank goriva na mesec?
spiderman sporočil: 1.741
[#2691323] 05.01.18 09:43 · odgovor na: moon (#2690731)
Odgovori   +    1
[moon]
No ja, ce je kWh od 2,5 do 5 centov. ni take sile, za letno porabo 2870 kWh cca 110 EUR, torej mesecno 9. Da bi imelo kaksno gospodinjstvo mesecno porabo el. za 9 EUR.. mi ni znano.
Ne boš verjel, ampak mnoga. - Kdaj si pa nazadnje od blizu videl kakšen račun za "elektriko"?
Za mesečno porabo električne ENERGIJE v višini 9 € znaša končni znesek na položnici okrog 30 €.
Vrednosti porabljene električne energije, ki jo navajaš, če potrebno prišteti še:
- omrežnino
- priključno moč - običajnemu stanovanju, hiši, ki nima ravno topilnice aluminija ali nasada marihuane v kleti, zadostuje 6 ali 10 kW. Če boš hotel preko noči napolniti dva električna avta, pa vprašanje, če bo 30 kW dovolj...
- prispevek za učinkovito rabo...
- nadomestilo za sviranje kurci tam enih uhljebov na tam eni agenciji...
- porez za borbu protiv poreza
- DDV

:-)
estuke sporočil: 67
[#2691502] 06.01.18 20:07 · odgovor na: (#2691281)
Odgovori   +    2
[alek14]
Tu gre morda za pomoto. Na tgu novih avtov velja, da so dizli čistejši od bencinarjev.

phys.org/news/2017-0...l-gas.html

Takih študij je polno - vse kažejo enako.
Stari dizli pa so bili bolj umazani.
Niso dizli postali čistejši, ampak so novi (DI) bencinarji bolj umazani kar se tiče PM delcev. Letos dobijo tudi bencinarji DPF filtre in bo to rešeno (kolk tolk). Drug problem je, da niso PM delci več tak problem, zarad DPF filtrov, ampak NOx-i, tu so pa dizli še zmeraj veliko bolj umazani, in tudi goljufalo se je zarad NOx-ov. Tudi v tisti raziskavi to piše, NOx-i so 10x previsoki. Še tretji problem je v tem, da na račun tega, da dizel mora preživet, 20 let niso naredili čisto nič čistejših bencinarjih. Z DI bencinarji so jih celo še bolj umazali. Recimo clio se še danes prodaja z 1,2 16V motorjem, ki je v cliotu že od leta 2001 in je do danes praktično enak, od euro 3 do euro 6 norme. Bencinar ni smel niti ni imel potrebe postati bolj čist, ker drugače bi dizel izgledal še bolj umazan. Že to je goljufija, da imaš euro 3,4,5 in 6 norme razvlečene čez 15 let, pa jih nek euro 3 motor komot vse doseže brez nekih sprememb. In niti to jim ni pomagalo, še dodatno so morali goljufat pri dizlu, da je kao dosegel te že tako uboge norme.

Strani: 1