Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako je Elon Musk poskušal prelisičiti Nemce

Strani: 1

gora sporočil: 558
[#2688121] 12.12.17 07:56
Odgovori   +    14
:) Nikjer niste zapisali začetek te zgodbe, ki pravi: Nemška avtomobilska industrija je zlobirala mejo točno 60.000€, da se Tesla izvrže iz subvencije.
Všečen je podatek o rasti Tesle v Nemčiji brez subvencije.
A bodo nemcem tržne ovire pomagale?
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2688122] 12.12.17 08:12
Odgovori   +    7
Subvencije ne delajo drugega kot škodo.

Tesla je pa itak balon...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2688127] 12.12.17 09:03 · odgovor na: anon-159528 (#2688122)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 12.12.17 09:00
Precej mocen balon , ce v US proda vec kot VSI luksuzni nemci skupaj. Model 3 bo pojedel se nivo BMW 3.
Tesla Sold More Model S EVs Than S-Class, 7 Series, and A8 Sedans Put Together
www.autoevolution.co...18167.html
najobj sporočil: 31.829
[#2688132] 12.12.17 09:55 · odgovor na: PyotrNovak (#2688127)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Precej mocen balon , ce v US proda vec kot VSI luksuzni nemci skupaj. Model 3 bo pojedel se nivo BMW 3.
Tesla Sold More Model S EVs Than S-Class, 7 Series, and A8 Sedans Put Together
www.autoevolution.co...18167.html
... čuj, kaj Musk v svojo prodajo šteje avto.finance.si/8861...dno-izgubo tiste avtomobile, ki jih je dejansko naredil, ali pa v prodajo šteje skoraj pol milijona prednaročil, kjer kupci "svoje" avtomobile še nekaj let ne bodo videli ? ... aja, in ker očitno spremljaš dogajanje v Ameriki, me zanima, če imajo enako kot pri nas lastniki električnih avtomobilov elektriko zastonj in se vozijo na račun vseh Američanov, ki elektriko plačujejo ...
gobim sporočil: 583
[#2688135] 12.12.17 10:01 · odgovor na: PyotrNovak (#2688127)
Odgovori   +    8
[PyotrNovak]
Precej mocen balon , ce v US proda vec kot VSI luksuzni nemci skupaj. Model 3 bo pojedel se nivo BMW 3.
Tesla Sold More Model S EVs Than S-Class, 7 Series, and A8 Sedans Put Together
www.autoevolution.co...18167.html
Tesla dobiva v ZDA več kot 7.000 USD subvencije na avto. Ko bo meja 250.000 avtomobilov dosežena, se bo Teslina izguba, več kot 800 milijonov v 2017 dosedaj in več kot 1,4 milijarde negativnega gotovinskega toka v zadnjem kvartalu ( v predzadnjem pa minus 1,2 milijarde) še povečala. Ko je Danska julija 2017 ukinila subvencije je Teslina prodaja strmoglavila za 93% (skupno pa je prodaja električnih avtomobilov padla iz 0,6 na 0,1% trga). Toliko o konkurenčnosti Tesle (in električnih avtomobilov brez subvencij nasploh).

Mimogrede. zakaj bi delavci, ki si lahko privoščijo večinoma le rabljen avto, plačevali subvencije bogatašem, da si ti kupijo avto za več kot 60.000 evrov? Mimogrede marsikatere države so to mejo, povsem upravičeno postavili pod polovico tega zneska.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2688143] 12.12.17 10:42 · odgovor na: najobj (#2688132)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 12.12.17 10:40
Težka je v tem življenu, če si funkcionalno nepismen in ne znaš tujih jezikov. Članek je popolnoma nedvoumen. Tvoj komentar je popolnoma mimo.

Edina rešitev za teke je topla državna službica, kjer lahko napišeš 10-20 komentarjev na dan.
najobj sporočil: 31.829
[#2688144] 12.12.17 10:49 · odgovor na: PyotrNovak (#2688143)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 12.12.2017 10:49
[PyotrNovak]
Težka je v tem življenu, če si funkcionalno nepismen in ne znaš tujih jezikov. Članek je popolnoma nedvoumen. Tvoj komentar je popolnoma mimo.

Edina rešitev za teke je topla državna službica, kjer lahko napišeš 10-20 komentarjev na dan.
... čuj, funkcionalna nepismenost muči tebe, ker je moj post popolnoma nedvoumen, da je med 7.500 in 450.000 razlika ...

P.S.: če ne znaš računat, se ti za funkcionalno nepismenost seveda opravičujem ...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2688154] 12.12.17 11:37 · odgovor na: najobj (#2688144)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 12.12.17 11:06
KAJ tule NI jasno?

During the first quarter of 2017, the Model S outsold all three German premium limousines - the Audi A8, BMW 7 Series, and Mercedes-Benz S-Class - in the U.S. by a hefty margin. In fact, Tesla sold more Model S sedans than Germany's greatest three put together.

Around 7,500 Tesla Model S have found themselves new owners in the first three months of 2017, compared to 3,648 for the Mercedes-Benz S-Class, 2,103 for the new BMW 7 Series, and just 793 for the Audi A8. Hell, you could even add Porsche's 617 Panameras sold, and the Model S would still be leading.
pobalin sporočil: 14.456
[#2688162] 12.12.17 12:22 · odgovor na: PyotrNovak (#2688143)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: pobalin 12.12.2017 12:41
[PyotrNovak]
Težka je v tem življenu, če si funkcionalno nepismen in ne znaš tujih jezikov. Članek je popolnoma nedvoumen. Tvoj komentar je popolnoma mimo.
Težka je tudi, če znaš tuje jezike, si napol nepismen in se tega sploh ne zavedaš. Potem kategorično ponavljaš stvari, o katerih nimaš drugega pojma, kot da si jih nekje prebral. Kje? Lahko bi pogledal kolofon tega medija, ki objavlja nepreklicno referenčne informacije o ameriški avtoindustriji: www.autoevolution.com/editors/

Za dobro vago so spodaj še podatki o nosilcu domene, na kateri je objavljen kategorični članek o teslovski uspešnosti, ki ga je podpisal Vlad Mitrache. Itak gre za reciklažo enega od bolj posrečenih spinov, ki jih producira mašinerija okrog muskovega kulta.

Registrant Org SC SOFTNEWS NET SRL is associated with ~111 other domains
Registrant Name: GHEORGHE BOGDAN
Registrant Organization: SC SOFTNEWS NET SRL
Registrant Street: ALEEA SURAIA NR. 4, BL. 21B, AP. 46
Registrant City: BUCURESTI
Registrant State/Province:
Registrant Postal Code: 032056
Registrant Country: RO

Po "osebni diskreditaciji" tvojega "vira nespornih dejstev" naj še omenim, da segment (tudi velikih) limuzin že vrsto let usiha, ker se kupci pač selijo v druge segmente - SUV, športne terence, urbane in neurbane križance, luksuzne tovornjake, športno-terensko-karavanske-kupeje s 4-5 vrati, osedlane krave ipd. Tesla je eden teh segmentov, ki najbrž del prodaje krade velikim Audijem, BMW in Mercedesom, ker je moden, mega-eko, giga-trendovski, über-futuristični, silicijsko-dolinski ideološko-pripadnostni znanilec prihodnosti a la Americaine.

V bistvu sta pa Tesla S in X avtomobila za nastopaške ljudi s preveč denarja, ki ju s pomočjo subvencioniranjem navadnih davkoplačevalcev bogatim kupcem prodaja firma, ki je nepregleden kronični ponor tujega denarja. In to je shema, ki je ni postavil razvpiti Trump. Stavim, da so Serena iz McDonaldsa, samozaposleni inštalater Mark in frizerka Angie, ki vozijo stare clunkerje, naravnost navdušeni nad tako skrbjo za čisto okolje in svež zrak.

P.S.: Tukaj imaš še podatke o ameriškem trgu v prvih 11 mesecih (Tesla - Cadillac 1:3, Tesla - Lincoln 1:2 itn.). Za Teslo objavljajo samo ocene, ker je Muskova firma tako transparentna in kooperativna.
x.e.crainalerts.com/...cf723a09d2
kzupanc sporočil: 10.517
[#2688188] 12.12.17 14:05 · odgovor na: gobim (#2688135)
Odgovori   +    1
[gobim]
> [PyotrNovak]
> Precej mocen balon , ce v US proda vec kot VSI luksuzni nemci skupaj. Model 3 bo pojedel se nivo BMW 3.
> Tesla Sold More Model S EVs Than S-Class, 7 Series, and A8 Sedans Put Together
> www.autoevolution.co...18167.html

Tesla dobiva v ZDA več kot 7.000 USD subvencije na avto. Ko bo meja 250.000 avtomobilov dosežena, se bo Teslina izguba, več kot 800 milijonov v 2017 dosedaj in več kot 1,4 milijarde negativnega gotovinskega toka v zadnjem kvartalu ( v predzadnjem pa minus 1,2 milijarde) še povečala. Ko je Danska julija 2017 ukinila subvencije je Teslina prodaja strmoglavila za 93% (skupno pa je prodaja električnih avtomobilov padla iz 0,6 na 0,1% trga). Toliko o konkurenčnosti Tesle (in električnih avtomobilov brez subvencij nasploh).

Mimogrede. zakaj bi delavci, ki si lahko privoščijo večinoma le rabljen avto, plačevali subvencije bogatašem, da si ti kupijo avto za več kot 60.000 evrov? Mimogrede marsikatere države so to mejo, povsem upravičeno postavili pod polovico tega zneska.
Smisel električnih vozil, vsaj od sedaj do tja 2030, je za mestni prevoz oz. na krajše razdalje. Tu naj bi šlo za majhna vozila s šibkimi motorji, majhnimi hitrostmi. Tako za avtomobile kot skuterje in električna kolesa ali tricikle. Cena po moje pod 10k brez subvencij. To sem sam tako predvidel, ne da bi kdo vodil tako politiko. Se mi pa zdi, da bi morlai stremeti k temu. Ne pa neke električne pošasti za izjemne pospeške in velike razdalje. Brez veze še nekaj časa.
najobj sporočil: 31.829
[#2688200] 12.12.17 15:16 · odgovor na: PyotrNovak (#2688154)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 12.12.2017 15:18
[PyotrNovak]
KAJ tule NI jasno?

During the first quarter of 2017, the Model S outsold all three German premium limousines - the Audi A8, BMW 7 Series, and Mercedes-Benz S-Class - in the U.S. by a hefty margin. In fact, Tesla sold more Model S sedans than Germany's greatest three put together.

Around 7,500 Tesla Model S have found themselves new owners in the first three months of 2017, compared to 3,648 for the Mercedes-Benz S-Class, 2,103 for the new BMW 7 Series, and just 793 for the Audi A8. Hell, you could even add Porsche's 617 Panameras sold, and the Model S would still be leading.
... čuj, midva ne govoriva o istih stvareh, ker jaz govorim o Muskovih s pokasiranimi prednaročili obljubljenimi 450.000 avtomobili, ti pa govoriš o 7.500 dejansko narejenih avtomobilih v prvih treh mesecih leta 2017 ... evo, in če k temu dodaš zastrašujoč tempo proizvodnje s celimi 260 avtomobili narejenimi v oktobru in težav v poslovanju zaradi izgub, ti ni treba biti glih doktor matematike, da izračunaš, kdaj bodo vsi "kupci" dobili svoje avtomobile ... alzo, če skrajšam, moja poanta je, da je Musk res mojster (samo)reklame, čeprav mu ni mogoče očitat, da ni dober, le da očitno ni tako dober, da bi obvladal situacijo na toliko "frontah", kot jih ima odprtih ...

P.S.: če glih ne delaš na blagajni v Lidlu in če si svoje delo dobro organiziraš, imaš običajno dovolj časa, da vsake toliko pokukaš na toti forum in kaj napišeš, pa tvoje delo čisto nič ne trpi ... evo, toliko o zgornji topli državni službici, kjer lahko napišeš 10-20 komentarjev na dan in kjer - če smo natančni - jaz niti 10 komentarjev na dan ne napišem skoraj nikoli ... khmm, čeprav ne vem, zakaj to sploh pišem, ker tebe in vse ostale na totem forumu s podobnimi problemi res en kurc briga, kaj in kako jaz delam, ko delam ... aja, in kaj bi jaz brez mojega zvestega spremljevalca renameta ...
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2688328] 13.12.17 12:00 · odgovor na: PyotrNovak (#2688154)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
KAJ tule NI jasno?

During the first quarter of 2017, the Model S outsold all three German premium limousines - the Audi A8, BMW 7 Series, and Mercedes-Benz S-Class - in the U.S. by a hefty margin. In fact, Tesla sold more Model S sedans than Germany's greatest three put together.

Around 7,500 Tesla Model S have found themselves new owners in the first three months of 2017, compared to 3,648 for the Mercedes-Benz S-Class, 2,103 for the new BMW 7 Series, and just 793 for the Audi A8. Hell, you could even add Porsche's 617 Panameras sold, and the Model S would still be leading.
Tesla S tudi od daleč ni primerljiva z omenjenimi - kvečjemu s tistimi, razred nižje; torej Audi A6, MB E in BMW 5 (če se omejim na nemške proizvajalce). Od blizu pa še s temi ne prav preveč - kakovost izdelave itd.
gora sporočil: 558
[#2688563] 14.12.17 13:33 · odgovor na: gora (#2688121)
Odgovori   +    0
Zadnje pri zagonu proizvodnje Modela3 :)
electrek.co/2017/12/...suppliers/

Strani: 1