Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj vse je zavarovalnica pripravljena zmotoviliti, da vam ne plača škode?
Strani: 1
sporočil: 11.404
Da se je bralec obrnil na medije je veliko bolj učinkovito. Sedaj
za ta primer ve več tisoč ljudi in Grawe zavarovalnica bo pri
marsikom dobila oznako kot nategunska zavarovalnica, ki se ji je
dobro izogniti. In škoda, ki jo bo iz tega naslova utrpela Grawe bo
bistveno višja od tega, kolikor bi jih stalo da bi temu gospodu
povrnili strošek te kosilnice.
Je pa dobro, da se mu je to zgodilo pri taki napravi. Si predstavljate, da bi imel škodo večjega obsega? In bi se potem moraš še s temi nateguni po sodiščih vlačiti.
Na splošno pa velja, da so te velike firme ala banke, zavarovalnice, operaterji itd. eni veliki nateguni. In je dobro preveriti tudi pravno prakso in podobne zadeve, da potem veš kako ravnati ob morebitnem sporu. Ker je zelo verjetno, da do njega pride.
Je pa dobro, da se mu je to zgodilo pri taki napravi. Si predstavljate, da bi imel škodo večjega obsega? In bi se potem moraš še s temi nateguni po sodiščih vlačiti.
Na splošno pa velja, da so te velike firme ala banke, zavarovalnice, operaterji itd. eni veliki nateguni. In je dobro preveriti tudi pravno prakso in podobne zadeve, da potem veš kako ravnati ob morebitnem sporu. Ker je zelo verjetno, da do njega pride.
sporočil: 39
Obstajajo bolj in manj pomembni ljudje in bolj in manj pomembni
trgi. Obstajajo tudi bolj in manj racionalni kupci...
Pred časom sem imel težave z letalskim prevoznikom. Doklicati jih nisem mogel, klicna številka me je pošiljala od A do Ž in spet nazaj. Pa sem šel, kot so mi svetovali, na Facebook. Sicer ga ne maram, ampak naj bo. Manj kot 10 minut je trajalo, pa so mi najprej poslali sporočilo, potem pa smo se pogovorili po telefonu. Do razpleta je sicer trajalo še dolgo, ampak vsaj začelo se je.
Ko sem imel pred leti težavo z koprskim podjetjem Maton tudi FB ni pomagal. Briga jih! Dosti je še ljudi, ki se jih da nategnit, pa kaj če tam nekaj škripam.
In tako sem se zavedel, da pri nas nisem kaj prida vreden, enim tujcem pa vsaj toliko, da jim po imenu ne pljuvam. Res pa je, da s ene pišem Cerar ali kaj podobnega.
Pred časom sem imel težave z letalskim prevoznikom. Doklicati jih nisem mogel, klicna številka me je pošiljala od A do Ž in spet nazaj. Pa sem šel, kot so mi svetovali, na Facebook. Sicer ga ne maram, ampak naj bo. Manj kot 10 minut je trajalo, pa so mi najprej poslali sporočilo, potem pa smo se pogovorili po telefonu. Do razpleta je sicer trajalo še dolgo, ampak vsaj začelo se je.
Ko sem imel pred leti težavo z koprskim podjetjem Maton tudi FB ni pomagal. Briga jih! Dosti je še ljudi, ki se jih da nategnit, pa kaj če tam nekaj škripam.
In tako sem se zavedel, da pri nas nisem kaj prida vreden, enim tujcem pa vsaj toliko, da jim po imenu ne pljuvam. Res pa je, da s ene pišem Cerar ali kaj podobnega.
sporočil: 2
čas vnosa: 23.09.17 12:26
Ni Grawe edina s takšno prakso. Tu zavarovalnice nastopajo s
pozicije moči, masovno zavračajo kakršnekoli zahtevke iz bizarnih
razlogov in upajo, da se zavarovanec ne bo podal v tožbo zaradi
previsokih stroškov in sitnosti. Očitno se jim to splača, sicer bi
opustile to prakso. Dodatnih stroškov s pravniki nimajo, saj jih
imajo zaposlene.
To bi bilo potrebno zakonsko sankcionirati, v primeru izgubljene tožbe zaradi takšne neumne besedne igre recimo izplačilo 2x vrednosti odškodnine, 10x vrednost pa v kakšen odškodninski sklad. Iz tožbe v vrednosti 200€ bi hitro prišli na nekaj tisočakov in to bi verjetno ustavilo to nepošteno prakso zavarovalnic.
Enake nepoštene prakse se poslužuje tudi trgovina OBI, saj obljubljajo 5 letno garancijo na električni vrtalnik. Ko pride do okvare v garancijskem roku, zadevo zavrnejo, saj da garancija velja samo za aparate na motorni pogon. Po pojasnilu, da gre pri vrtalniku za pogon z motorjem (elektromotor), ostajajo pri svojem. Za 70€ se ne splača iti v tožbo.
To bi bilo potrebno zakonsko sankcionirati, v primeru izgubljene tožbe zaradi takšne neumne besedne igre recimo izplačilo 2x vrednosti odškodnine, 10x vrednost pa v kakšen odškodninski sklad. Iz tožbe v vrednosti 200€ bi hitro prišli na nekaj tisočakov in to bi verjetno ustavilo to nepošteno prakso zavarovalnic.
Enake nepoštene prakse se poslužuje tudi trgovina OBI, saj obljubljajo 5 letno garancijo na električni vrtalnik. Ko pride do okvare v garancijskem roku, zadevo zavrnejo, saj da garancija velja samo za aparate na motorni pogon. Po pojasnilu, da gre pri vrtalniku za pogon z motorjem (elektromotor), ostajajo pri svojem. Za 70€ se ne splača iti v tožbo.
sporočil: 596
V čem je problem. Kosilnica ni bila v garaži. Bila je na prostem.
Torej indirekten udar se ne upošteva. Jasno ko pasulj. Če bi bila v
garaži nebi blo problema.
sporočil: 3.030
Sem že povedal, pa ne škodi ponovit:
Če imaš poplavo v stanovanju je krita le, če je voda prišla s hriba ali ceste.
Če poči cev ali raditor to ni poplava, ampak "izliv vode", ki seveda ni krit.
Tudi Triglav nateguje.
Po vlomu v avto so priznali (pisno v zapisniku o cenitvi) zamenjavo armaturne plošče. Ko pa sem prinesel račun, so plačilo zavrnili, češ da bi jo lahko zalepili.
Da ne govorim o odbijanju amortizacije. 3 leta staro orodje (vrtalnik, agregat itd.) je že amortizirano in ne dobiš NIČ!
Tudi zbiranje starih računov ni ravno užitek. Brez njih prijave niti ne sprejmejo.
ZAVAROVALNICO SPOZNAŠ OB PRIJAVI ŠKODE!!!!!
Rešitev: samo obvezno (minimalno) zavarovanje, razliko pa v "šparovček". V 10 letih sem že na plusu ;=)
Če imaš poplavo v stanovanju je krita le, če je voda prišla s hriba ali ceste.
Če poči cev ali raditor to ni poplava, ampak "izliv vode", ki seveda ni krit.
Tudi Triglav nateguje.
Po vlomu v avto so priznali (pisno v zapisniku o cenitvi) zamenjavo armaturne plošče. Ko pa sem prinesel račun, so plačilo zavrnili, češ da bi jo lahko zalepili.
Da ne govorim o odbijanju amortizacije. 3 leta staro orodje (vrtalnik, agregat itd.) je že amortizirano in ne dobiš NIČ!
Tudi zbiranje starih računov ni ravno užitek. Brez njih prijave niti ne sprejmejo.
ZAVAROVALNICO SPOZNAŠ OB PRIJAVI ŠKODE!!!!!
Rešitev: samo obvezno (minimalno) zavarovanje, razliko pa v "šparovček". V 10 letih sem že na plusu ;=)
sporočil: 6.775
Rešitev: samo obvezno (minimalno) zavarovanje, razliko pa v "šparovček". V 10 letih sem že na plusu ;=)Kaj pa dividende? :)
sporočil: 271
Če bi GRAWE bil pameten, bi to škodo plačal in spremenil splošne
pogoje za naprej.
Ne vem kdo vodi te firme, da ne znajo oceniti kolateralne škode zaradi neke banalne neumnosti in nekaj 100 EUR.
Ne vem kdo vodi te firme, da ne znajo oceniti kolateralne škode zaradi neke banalne neumnosti in nekaj 100 EUR.
Strani: 1