Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2671800] 08.09.17 07:06
Odgovori   +    4
Alibaba je opazil, kaj delata Aldi in Lidl in mu je bilo jasno, kaj osvaja police in kupce.
anon-248322 sporočil: 1.501
[#2671823] 08.09.17 09:39 · odgovor na: FIN-379669 (#2671800)
Odgovori   +    6
[]
Alibaba je opazil, kaj delata Aldi in Lidl in mu je bilo jasno, kaj osvaja police in kupce.
Točno tako.
1. Alibaba ima v štartu 0m2 prodajnih površin in jih eventuelno poveča na nekaj tisoč m2, kar ni hud udarec, ker so potrebe takšne. Klasični trgovci pa imajo milijone m2 in jih morajo manjšati, ker jim pada prodaja, kar je precej težko izvedljivo.

2. V hofru 1x tedensko v povprečju pustim skoraj 100 EUR. Če bi hodil v Mercator bi za primerljive izdelke pustil vsaj 20% več. Občasno pa vzamem še kakšen akcijski gadget, ki bi ga sicer lahko našel tudi kje drugje za primeljivo ceno, če bi se potrudil z iskanjem, vendar mi sploh na pamet ne pride da bi ga iskal oz. da ga rabim. Občasno pa se dobi tudi kaj, kar je drugje kljub minimalni marži še vedno precej ugodno. Na aliexpresu pa ne porabim 10+ EUR mesečno.

Fizične trgovine najbrž ne bodo nikoli izginile.
najobj sporočil: 31.920
[#2671831] 08.09.17 10:00
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: najobj 08.09.2017 10:01
... Trgovina se seli s klasičnih polic na internet, Alibaba pa investira milijarde v zidane trgovine ...

... OK, ker je na svetu dovolj asocialnih ljudi, ki se ne premaknejo iz svojega stanovanja, bo internetna trgovina vsekakor zadovoljila njihove potrebe, za veliko večino ljudi pa je nakupovanje (tudi) socialni dogodek in bodo vedno(!) nakupovali robo s klasičnih polic v zidanih trgovinah ...

Strani: 1