Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[#2670434] 01.09.17 09:17
Odgovori   +    0
jako lepo... to, da majo nov, zelo izboljšan sintetičen laboratorijski test (WLTP), ki bo dejansko za vse enak, dopolnjen s testom v -da ne pisunim vsega še enkrat- praksi zelo variabilnih realnih razmerah v prometu (RDE), je v bistvu skorajda edina pametna možnost....

ne razumem pa sledečega... v okvirčku piše, da so PSA-jevci bili prvi, ki so prostovoljno opravili WLTP meritve tako, da so, citiram, "Avtomobile naložili s potniki in prtljago, prižgali klimatsko napravo in jih zapodili na pot realnih vrednosti porabe, po kateri vsak dan znova vozimo tudi vozniki. Novi cikel meritev so povzeli po ciklu RDE"
če prav razumem je WLTP laboratorijski test! a so se "s prižgano klimo zapodili" po laboratoriju? ...al ste želeli reč ravno obratno... prostovoljno so izvedli RDE test, povzet po ciklju WVLTP (obremenitve motorja, trajanje/razdalja/vrsta določene obremenitve, itd.)...

in kaj, če "testni krog" RDE cikla ne bo mogel zagotovit vseh zahtevanih testnih temperatur ali nadmorskih višin? ali enako tekočih/"zastojnih" mestnih voženj? .... ali, če se bo, s ciljem čim boljšega rezultata, izvajal ponoči, ko ni gužve :))...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2670568] 01.09.17 23:03
Odgovori   +    1
Testiranje izven laboratorijskih okvirjev je brezpredmetno, saj se tako ne more zagotoviti enakih parametrov okolice, kateri imajo ogromen vpliv na rezultate meritve. Vse kar je potrebno, je približati testne parametre dejanski uporabi, podobno kot imajo v ZDA z EPA testom.

EPA test:
www.fueleconomy.gov/...ules.shtml
Euro test:
en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle

V realnost je tako dejanska poraba in EPA test precej blizu, turbo motorji so praviloma nekoliko slabši v realnosti kot v testni pogojiih in obratno za N/A motorje.
Avtomobili imajo tako pogosto nižja porabo v realnosti kot v testnem okolju, še posebej pri avtocestni vožnji.
Primer nova Toyota Camry 2.4 avtomatik; avtocesnta poraba po EPA ciklu 6,03 l/100 km (39 mpg), dejanska izmerjena poraba (Car&Driver revija) 5,23 l/100 km (45 mpg).
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2670634] 02.09.17 17:57
Odgovori   +    0
Moj računalnik v avtu kaže povprečno porabo 5,4 litre na 100 kilometrov. Me računalnik zavaja?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2670713] 03.09.17 12:02 · odgovor na: anon-317028 (#2670634)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Moj računalnik v avtu kaže povprečno porabo 5,4 litre na 100 kilometrov. Me računalnik zavaja?
nekaj malega sigurno... ker računalniki "semplajo" pretok goriva je "napaka" odvisnoa od tega kolikorat na minuto izvede maritev...

tisto kar je "sporno" pri kolobociji z gorivom in izpusti pa niso odstopanja med dejansko porabo in tisto izmerjeno z board kompjuterjem avta ampak razlika med prabo in izpusti izmerjeni z NEDEC ciklom (ki jo proizvajalci veselo reklamirajo) in deansko porabo/izpusti vozila...
abrame sporočil: 1.628
[#2670733] 03.09.17 15:04 · odgovor na: drugmirko (#2670434)
Odgovori   +    0
Ponoči ni gneče!
Gužva je nekje drugje ....
abrame sporočil: 1.628
[#2670735] 03.09.17 15:08 · odgovor na: drugmirko (#2670713)
Odgovori   +    0
Realno porabo si lahko izračunaš tudi sam, če neko obdobje zbiraš podatke o količini kupljenega goriva in realiziranih kilometrih.

Strani: 1