1 ura
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
3 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
6 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
8 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
9 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
9 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
10 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
11 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
11 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
11 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
11 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
12 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
12 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
14 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
14 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
15 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
18 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2666958] 11.08.17 08:37
Odgovori   +    5
Pričakujem povečan prihod rabljenih dizlov okoljskih predpisov Euro4 tudi v Slovenijo, saj ne verjamem, da jih bodo nemški trgovci v celoti poslali na uničenje. Zakaj bi jih, če jih lahko prodajo na druge, okoljsko manj občutljive trge! Pri nas velja, da karkoli je bilo kadarkoli registrirano v Evropi, se lahko registrira tudi pri nas. Omejitev glede predpisov Euro ni, so le pribitki na avtomobile, ki bolj onesnažujejo. Zato ni dvoma, ti avtomobili bodo po nizkih cenah prišli v Slovenijo, pa tudi na Hrvaško, v Bosno, Albanijo in druge države,« komentira poznavalec panoge.
Jasno, a je kdo mislil da bodo varčni Nemci kar tako dali svoj rabljen pleh v stiskalnico? Mi bomo shekali software, tako da bodo okolju spet varni in varčni. ;)
anon-304171 sporočil: 85
[#2667009] 11.08.17 11:46
Odgovori   +    1
Res bizarno ;) -> Bavarska limuzina pri nas stane 80 tisoč evrov več kot v Nemčiji.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2667033] 11.08.17 12:12 · odgovor na: (#2667031)
Odgovori   +    2
[alek14]
Drži. V SLO je razširjeno, da kupci povsem novih ali skoraj novih avtov odstranijo naprave za prečiščevanje izpušnih plinov (npr. filter prašnih delcev). Pod roko te storitve ponujajo celo originalni servisi. Avto potem pridobi 10% na moči (s čipanjem še nekaj več), poraba se nekaj zniža in manj sitnosti je s popravili.
Absurd je, da se brukamo z nekimi strasnimi EURO 145 omejitvami, da smo zdaj na glavo padli ker VW goljufa... no, storitve odstranjevanja filtrov pa se JAVNO OGLASUJEJO, in nikome nista. zadeva ocitno ni prepovedana, ali pac nobody cares.

Kupis avto, katerega cena je nabita zarad znj omejitve izpustov, potem placas cel odavke glede na te izpuste, no, potem pa prelistas salomonca ce si star, ali pa poggoglas ce si mlad, in poisces najblizjega "specialista" za odstranjevanje "pokvarljivih in problematicnih" filtrov.

Civilizacija je hecna rec :-)

Strani: 1