Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2666728] 09.08.17 20:11
Odgovori   +    6
Te motorje Mazda razvija v sodelovanju s Toyoto, od katere si obeta znanje hibridov. Očitno Mazda in Toyota bolj stavita na množično proivodnjo hibridov v bodoče. In tako je prav.

2019 do 2029 bo obdobje hibridov, potem pa pridejo električna vozila na vrsto - masovno, za različno (družinsko) rabo, govorim.

Električna vozila bodo bolj ali manj mestna vozila.
anon-88574 sporočil: 933
[#2666744] 09.08.17 22:41 · odgovor na: FIN-379669 (#2666728)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-88574 09.08.2017 22:42
[]
Te motorje Mazda razvija v sodelovanju s Toyoto, od katere si obeta znanje hibridov. Očitno Mazda in Toyota bolj stavita na množično proivodnjo hibridov v bodoče. In tako je prav.

2019 do 2029 bo obdobje hibridov, potem pa pridejo električna vozila na vrsto - masovno, za različno (družinsko) rabo, govorim.

Električna vozila bodo bolj ali manj mestna vozila.
No ja to bomo še videli. Vse bo odvisno od gibanja cen baterij. Mene od hibrida odvrača že večja kompleksnost vozila. Verjamem pa da taka smer ustreza trenutnim proizvajalcem.
BlazVo sporočil: 2.599
[#2666763] 10.08.17 07:32 · odgovor na: anon-88574 (#2666744)
Odgovori   +    7
Plug-in hibrid, ki ima motor z notranjim izgorevanjem samo za polnjenje baterije, je v principu manj kompleksen od povprečnega sodobnega avta.
anon-88574 sporočil: 933
[#2666783] 10.08.17 09:35 · odgovor na: BlazVo (#2666763)
Odgovori   +    0
[BlazVo]
Plug-in hibrid, ki ima motor z notranjim izgorevanjem samo za polnjenje baterije, je v principu manj kompleksen od povprečnega sodobnega avta.
Pa obstaja sploh kakšen na trgu, razen BMW i3? Kolikor poznam modele so plug in hibridi bolj klasičen bencinar s pripeto neko ubogo baterijo.
anon-201836 sporočil: 312
[#2666805] 10.08.17 10:58
Odgovori   +    0
Ta razvoj pomoejm poteka zato, ker je dizel na japonskem prepovedan v osebnih vozilih. Na ta način bodo dosegli, da bo motor, ki kuri bencin deloval po dizlovem procesu. Temperatura bo pri takšnem načino zgorevanja primerljiva kot pri izgorevanju v klasičnem dizelskem motorju. Tlak in temperatura bosta rezultriala nastanku NOx. Ker ti potrebujejo za nastanek tlak in visoko temperaturo.

Strani: 1