Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mazdin butični SUV se je srečal z realnostjo

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2658604] 14.06.17 07:14
Odgovori   +    10
Se mi kar naježijo dlake ob vsakem omenjanju Volkswagna! Zakaj le v tem članku? In sploh zakaj le VW, saj je podobnih posodobitev ali novih modelov kar precej tudi pri drugih proizvajalcih,ne le pri VW.

VW sploh ne bi smeli več omenjati razen v odločni potrošniški akciji zoper naklepne goljufije obeh nemških proizvajalcev, Boscha in VW. V Evropi se združujejo potrošniki (Holandija, VB, Italija,Francija itd...), Slovenceljni s VW pa bodo spet ostali praznih rok. Kje so tu potrošniške organizacije? Kje so državni organi? In ne nazadnje, kje ste novinarji? Nehajte že tako naivno reklamirati VW in ostale nemške naklepne gojufe. Opaziti je vse več uradnih reklam VW, bombardirajo na vsakem koraku, se je VW že vsem zavlekel pod kožo, v mozak?

Mi preprosto ločimo dve vrsti dejanj, odvisno kdo ga stori: zadnjič so mi v Sparu dvakrat pofočkali blago v vrednosti nekja več kot 8 €, pa se to slučajno ugotovil. Odšel nazaj v trgovino, pa so se mi "kao" opravičili za "zmoto". Če pa bi jaz iz Spara odnesel blago v vrednosti 8 €, bi me vklenjenega pričo vseh vlekli v marico in postopek. Podobno je s VW: skupaj z Boschem je naklepni goljuf in naj dobi svojo kazen, potrošniku pa povrne škodo za prevaro.

Mazda? Vsekakor simpatična, posebej v izjemno dobri rdeči barvi. Bolj damska, se mi dozdeva.

PS: nimam VW in ga tudi nikoli ne bom! Nekajkrat raje Mazdo, pa čeprav rabljeno.
anon-202165 sporočil: 970
[#2658608] 14.06.17 07:30 · odgovor na: anon-299030 (#2658604)
Odgovori   +    4
Fak si občutljiv... VW je omenjen samo toliko, da je težko reči ali gre za novi model ali prenovo.

Meni je drugače CX-5 všeč že v stari varianti, pa tudi toliko omenjanega hrupa v kabini (prejšnje) nisem zasledil. Celo zunaj se mi je zdel motor neverjetno tih. Verjamem pa, da je nova še boljša.

Na splošno bi rekel, da pri Mazdi od vseh "azijcev" dobiš še največ za svoj denar - dober design, sodobno tehniko in dobro opremo za ne prav pretirane cene.
berneticd sporočil: 603
[#2658615] 14.06.17 08:14 · odgovor na: anon-299030 (#2658604)
Odgovori   +    3
se strinjam z teboj. Nekako je za vsak model avta postal VW primerjalni model. Pri VW se točno vidi, zakaj Nemčija potrebuje EU. Koliko subvencij je pokasiral VW iz EU skladov za razvoj zasmradenega in škodljivega izdelka?
anon-202165 sporočil: 970
[#2658618] 14.06.17 08:42 · odgovor na: berneticd (#2658615)
Odgovori   +    1
[berneticd]
se strinjam z teboj. Nekako je za vsak model avta postal VW primerjalni model.
Če pa so njihovi avtomobili najbolje prodajani v praktično vseh glavnih segmentih?
najobj sporočil: 31.920
[#2658627] 14.06.17 09:31 · odgovor na: anon-202165 (#2658608)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Fak si občutljiv... VW je omenjen samo toliko, da je težko reči ali gre za novi model ali prenovo.

Meni je drugače CX-5 všeč že v stari varianti, pa tudi toliko omenjanega hrupa v kabini (prejšnje) nisem zasledil. Celo zunaj se mi je zdel motor neverjetno tih. Verjamem pa, da je nova še boljša.

Na splošno bi rekel, da pri Mazdi od vseh "azijcev" dobiš še največ za svoj denar - dober design, sodobno tehniko in dobro opremo za ne prav pretirane cene.
... čuj, če primerjam stare in nove modele, mene vsi - ne samo Mazde - novi suvoti še najbolj spominjajo na človeka s hudim zobobolom, ki ima pol glave otečene ...

P.S.: totemu www.rolls-roycemotor...antom.html se jebe za VW ... khmm, in za vse druge, da zdaj ne bo kdo brezveze jezen na mene ...
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2658636] 14.06.17 09:54 · odgovor na: anon-202165 (#2658618)
Odgovori   +    4
To ti pa je zato, ker velja enak sistem glasovanja kot na evroviziji!
pobalin sporočil: 14.456
[#2658640] 14.06.17 10:02 · odgovor na: anon-299030 (#2658604)
Odgovori   +    7
[Troublemaker]
Podobno je s VW: skupaj z Boschem je naklepni goljuf in naj dobi svojo kazen, potrošniku pa povrne škodo za prevaro.
Precej narobe si razumel celo situacijo. VW je goljufal tako, da so njegovi avti svinjali neprimerno bolj kot je bilo deklarirano. Kupci s tem niso bili prav nič oškodovani, kvečjemu nasprotno. Zaradi deklariranih prenizkih emisij so plačali premalo davkov, za povrh pa so menda imeli manjšo porabo, kot bi bila ob dobesednem spoštovanju emisijskih limitov. Ob tem pa so okolje zastrupljali bolj, kot bi smeli, in tudi več kot so plačali skozi davke.

Edina škoda, ki bi jo kupci VW lahko uveljavljali, je odškodnina zaradi manjše vrednosti rabljenega avtomobila, ki pa je posledica tega, da zdaj vsi vemo, da je zgoljufan in da po tovarniškem popravilu mogoče malo manj svinja, zato pa popije več kot prej. No, pravzaprav ne vemo, ker je VW na sodišču dosegel prepoved objavljanja neznanstveno pridobljenih in netočnih meritev porabe "popravljenih" alfa-wagnov-über-alle.

Res je skrajni čas, da se religijo in vernike über-VWja prizemlji, zažiganje na grmadah pa raje pustimo minulim časom. Ker VW ni edini, je samo največji grešnik.
anon-202165 sporočil: 970
[#2658641] 14.06.17 10:02 · odgovor na: anon-299030 (#2658636)
Odgovori   +    1
Lej, jaz tudi ne maram Volkswagna, vozim pa občasno njihove avtomobile, ker jih imamo v službi. Avtomobili daleč od tega, da bi bili slabi, niso pa spet tako dobri in nepokvarljivi, kot bi jih marsikdo rad predstavil.

Ampak... če je po prodaji v Evropi Polo n.1 v B segmentu, Golf C, Tiguan v C-SUV in Passat v D, ali ni logično, da bodo tudi konkurenčne avtomobile primerjali prav z njimi?
berneticd sporočil: 603
[#2658645] 14.06.17 10:10 · odgovor na: anon-202165 (#2658618)
Odgovori   +    3
Če bi (recimo) KIA pobrala toliko EU subvencij, kot jih je frau Merkel zrihtala koncernu iz EU skladov, bi tudi oni imeli zastonj vire financiranja za razvoj in marketing!
anon-202165 sporočil: 970
[#2658657] 14.06.17 10:37 · odgovor na: berneticd (#2658645)
Odgovori   +    2
Majster, lahko si ziher da je tudi Kia bila deležna lepih subvencij in drugih olajšav, da so zgradili fabriko na Slovaškem. Zakaj bi sicer EU morala subvencionirati neke Korejce pa verjetno veš samo ti.
anon-191845 sporočil: 961
[#2658702] 14.06.17 14:33
Odgovori   +    1
No kako naj začnem. Mazda ima všečne avte, tisti ki jih imajo so zadovlnji seveda je tudi kakšna zamera, saj je cca. 1% avtov katastrofalnih. V takem primeru bi bilo celo bolje da bi znamka avto kupcu zamenjala za novega in bi takoj pridobila na prepoznavnosti in da ji je kaj za svoje kupce. Torej Mazde ne morem kritizirat saj je še nisem imel ali vozil za kakšen da ali dva.
Zdaj pa pojdimo še malo na temno stran Vojne zvezd, ki se ji reč Wolksvagen. Sam sem pred nekaj časa parkiral 20 let staro Caravello T4 izvedba bencin in dodal sem ji plinsko instalacijo, ki je služila dobro moji družini, poslovnim namenom in seveda meni osebno. V tem času sem za servisiranje porabil še kaj več kot pol T4 pa čeprav sem ga dobil po ZELO sanjski ceni, dober popust in samo 3% davek v letu 1995.
zraven še zavarovanja in smo že pri ceni prej omenjene MAZDE CX5. Skratka preveč je bilo servisa v tem času na W.
Poanta danes, ko vemo kako je goljufal W. Večina nas se zgraža nad dejanjem in pravimo nič več W, tudi sam se zaklel da te blagovne znamke ne bom imel. Obrekujemo a hkrati se vračamo h korenima W. Imajo dober notranji in zunanji dizanj, izdelava je vrhunska, cena 20 let starega avto še vedno dobra, mnogo bolje pri kakem 15 letniku. Med prijatelji z pivom v roki izveš veliko negativizma a po 2-3 pivih se tehnica že nagina nazaj k W. Vse to dobro vedo pri W in ravno zato se jim fučka za evropskega potrošnika. Ali ste stari znanci spornih motorjev že kaj dobili. Verjetno NE, američani lepe vsote dolarjev, saj če se je potrošnik odločil za vračilo avta je dobil lepo vsoto zelencev, če pa je vzel novega W so pa še nekaj spet zaslužil. Za vse to pa so poskrbeli njihovi javni uslužbenci. Naši pa tako ali tako naredijo vsak mesec novih 500 zaposlitev za prijatelje, 150 milijonsko luknjo v proračunu, CERAR se mal smeji na tv to pa je že vse. Ljudje smo pod kožo krvavi, kar se je pokazalo da ob aferi W ko ta ni izgubljal tržnega deleža ampak ga je kar krepko dvignil pri nas. Tako pa se nam W oddolžuje in je zadnji 2 leti veliko vložil v svojo promocijo in spet žačel pridobivat delež proti konkurenci. Še vedno smo nemško nastrojeni ne glede koliko bodo motorji svinjali. In še naprej bomo kupovali W, mogoče tudi jaz, nikoli ne reci NE.
Pa srečno vožnjo MAZDA.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2658874] 15.06.17 12:38 · odgovor na: anon-202165 (#2658641)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Ampak... če je po prodaji v Evropi Polo n.1 v B segmentu, Golf C, Tiguan v C-SUV in Passat v D, ali ni logično, da bodo tudi konkurenčne avtomobile primerjali prav z njimi?
Če bi od cifer odšteli vso množico službenih in rent-a-car avtomobilov, ter preostanek korigirali z obsegom prodaje v domači državi bi bila slika precej drugačna.

Pa že sedaj razlike med prvim in drugim niso tako velike, kot bi nekateri radi prikazali.
In Qashqai je sowieso pred Tiguanom.
anon-202165 sporočil: 970
[#2658875] 15.06.17 12:45 · odgovor na: anon-154083 (#2658874)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-202165 15.06.2017 12:52
Če bi od cifer odšteli vso množico službenih in rent-a-car avtomobilov, ter preostanek korigirali z obsegom prodaje v domači državi bi bila slika precej drugačna.
In wtf je razlika, a se novi avtomobili vozijo kot flotni, službeni, privat?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2658898] 15.06.17 13:54 · odgovor na: anon-202165 (#2658875)
Odgovori   +    0
[bacco979]
> Če bi od cifer odšteli vso množico službenih in rent-a-car avtomobilov, ter preostanek korigirali z obsegom prodaje v domači državi bi bila slika precej drugačna.
>

In wtf je razlika, a se novi avtomobili vozijo kot flotni, službeni, privat?
tf razlika je v povsem drugačnih procesih odločanja za nakup.
(politike in korupcije skoraj toliko kot v UKC Ljubljana)

Strani: 1