Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki je pregnal yuga, danes tekmuje z golfom

Strani: 1

philips sporočil: 6.715
[#2653064] 15.05.17 07:58
Odgovori   +    1
Nizko je padel tale golf...
anon-202357 sporočil: 1.374
[#2653082] 15.05.17 09:30 · odgovor na: philips (#2653064)
Odgovori   +    1
[philips]
Nizko je padel tale golf...
Pa yugo tudi. Sicer pa "nič ni večno".
notomi sporočil: 768
[#2653090] 15.05.17 10:18
Odgovori   +    0
Grd kot prva kia rio, sosed ga ima pa je po 7 letih prerjavel...rocna zavora ni se nikdar prijela..itd..Korejec ki ga ne bi nikoli kupil..
anon-202165 sporočil: 970
[#2653095] 15.05.17 10:33
Odgovori   +    4
Avto je čisto korekten, ampak sorry... za 20 jurjev, kolikor stane dizel, dobiš že Giulietto, za kakega jurja manj pa primerljiv avto praktično katerekoli evropske mainstream znamke.
anon-398861 sporočil: 74
[#2653109] 15.05.17 11:52 · odgovor na: anon-202165 (#2653095)
Odgovori   +    2
[bacco979]
Avto je čisto korekten, ampak sorry... za 20 jurjev, kolikor stane dizel, dobiš že Giulietto, za kakega jurja manj pa primerljiv avto praktično katerekoli evropske mainstream znamke.

evropske mainstream znamke? hehe

Ki je razvita/izdelana nekaj deset km vstran z isto govorečimi delavci/inženirji :)
anon-202165 sporočil: 970
[#2653111] 15.05.17 12:05 · odgovor na: anon-398861 (#2653109)
Odgovori   +    2
Sorry, ampak Hyundai je vseeno korejski avto, čeprav ga sestavijo na Češkem. Tako kot je novomeški Twingo pač francoski.

Kupi si pa vsak kar želi. Za 20 jurjev, kolikor stane i30 se pa dobi marsikaj, celo Golfa.
chef sporočil: 2.986
[#2653114] 15.05.17 12:17 · odgovor na: anon-202165 (#2653111)
Odgovori   +    2
Hyundai je korejska znamka, ki ima za potrebe evropskega okusa in trga že nekaj let razvojni oddelek blizu Frankfurta. Z zelo dobrimi inženirji in oblikovalci iz vse Evrope, ki potem razvijejo avtomobil za evropski trg. i30 je veliko prej nemški (evropski), kot korejski, na to glej približno kot na Volvo in Geely.
anon-202165 sporočil: 970
[#2653121] 15.05.17 12:48 · odgovor na: chef (#2653114)
Odgovori   +    0
Ne, to ni povsem isto. Volvo je švedska družba, ki je sicer v lasti kitajskega Geely-ja ima pa sedež, razvoj in proizvodnjo še vedno na Švedskem.

Hyundai pa je korejska družba, ki pa ima enega od razvojnih centrov tudi v Evropi, eno sestavljalnico pa na Češkem. Sicer pa so njihovi modeli večinoma globalni in za posamezne trge prilagojeni glede nastavitev podvozja in z različno motorizacijo. Evropske oblikovalce so pa najeli, ker so ugotovili da je lažje evropski okus prodajati po svetu, kot pa azijskega/ameriškega v Evropi.
najobj sporočil: 31.920
[#2653124] 15.05.17 12:55 · odgovor na: philips (#2653064)
Odgovori   +    1
[philips]
Nizko je padel tale golf...
... eh, ne vem, zakaj bi Golf padel nizko, saj s totim www.rolls-roycemotor...antom.html ni nikoli tekmoval ...

P.S.: če lahko Samsung tekmuje s celim svetom, lahko tudi Hyundai ...
chef sporočil: 2.986
[#2653126] 15.05.17 12:57 · odgovor na: anon-202165 (#2653121)
Odgovori   +    1
Piše ti približno, point pa je, da i30 pač ni korejski avto, kot je bil denimo pony in da pri njemu stvar ni taka, kot je denimo pri twingu. V bistvu ne vem, kaj te tako zelo moti pri vsem skupaj.
anon-202165 sporočil: 970
[#2653134] 15.05.17 13:31 · odgovor na: chef (#2653126)
Odgovori   +    0
Mene razen cene sploh nič pretirano ne moti. ALTA24 se je obregnil ob moj zapis, da so avtomobili evropskih proizvajalcev na voljo za enako ali nižjo ceno.

In sorry, v segmentu kjer dobiš za 15-16k spodobno opremljen Peugeot 308, Fiat Tipo, Citroen C4 ali pa Astro, je en Hyundai dizel za 20k res zadnji avto na katerega bi pomislil pri nakupu. Kakim 30 Slovencem na mesec je pa pač všeč in ga kupijo kljub temu.
chef sporočil: 2.986
[#2653136] 15.05.17 13:48 · odgovor na: anon-202165 (#2653134)
Odgovori   +    1
Problem je, ker si gledal ceno testnega 136-konjskega dizla, za primerjavo pa pri konkurenci ponujaš vstopne opcije. Podobno opremljeni p308 in astra kot 95-konjski dizel s trend opremo (16.890) staneta tam-tam.
anon-202165 sporočil: 970
[#2653137] 15.05.17 13:57 · odgovor na: chef (#2653136)
Odgovori   +    1
Moj point je bil predvsem v tem, da Hyundai (in Kia) nista več poceni. Za isto ali pa celo nižjo ceno pa raje izberem eno od evropskih znamk.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2653178] 15.05.17 16:57 · odgovor na: anon-202165 (#2653137)
Odgovori   +    1
Pointov je več, ampak če vzporejaš Kio in Hyundaia s Peugeotom, Renaultom in Citroenom, je splošna percepcija ljudi že na ravni, da sta prva dva kakovostno boljša. Cena je pa res tam-tam. V tem rangu je tudi skoraj že Opel, druge znamke pa posegajo v višji cenovni razred.

Kia in Hyundai že nekaj let nista več poceni, zlasti druga ni. Vendar sta kvalitativno malo pod Volkswagnom, cenovno pa precej pod. Tucson ali Tiguan? Tehnično je med njima mala razlika, cenovno pa kar precejšnja.

Pa še odvisno od tipa vozila do tipa vozila. Npr. Kia Sportage se zadnje čase ob znatnih popustih zelo dobro prodaja - in gre med drugim za dobro vozilo. Price value je sedaj pri Sportageu na v redu ravni, pred kakim letom ni bil.

Ljudje niso butci in stalno preučujejo, zato je zanimivo, da na koncu imamo vsi vedno bolj podobne okuse, le debelina denarnice je različna.

Strani: 1