Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto, ki je pregnal yuga, danes tekmuje z golfom
Strani: 1
sporočil: 768
Grd kot prva kia rio, sosed ga ima pa je po 7 letih
prerjavel...rocna zavora ni se nikdar prijela..itd..Korejec ki ga
ne bi nikoli kupil..
sporočil: 970
Avto je čisto korekten, ampak sorry... za 20 jurjev, kolikor stane
dizel, dobiš že Giulietto, za kakega jurja manj pa primerljiv avto
praktično katerekoli evropske mainstream znamke.
sporočil: 74
[bacco979]
Avto je čisto korekten, ampak sorry... za 20 jurjev, kolikor stane dizel, dobiš že Giulietto, za kakega jurja manj pa primerljiv avto praktično katerekoli evropske mainstream znamke.
evropske mainstream znamke? hehe
Ki je razvita/izdelana nekaj deset km vstran z isto govorečimi delavci/inženirji :)
sporočil: 970
Sorry, ampak Hyundai je vseeno korejski avto, čeprav ga sestavijo
na Češkem. Tako kot je novomeški Twingo pač francoski.
Kupi si pa vsak kar želi. Za 20 jurjev, kolikor stane i30 se pa dobi marsikaj, celo Golfa.
Kupi si pa vsak kar želi. Za 20 jurjev, kolikor stane i30 se pa dobi marsikaj, celo Golfa.
sporočil: 2.986
Hyundai je korejska znamka, ki ima za potrebe evropskega okusa in
trga že nekaj let razvojni oddelek blizu Frankfurta. Z zelo dobrimi
inženirji in oblikovalci iz vse Evrope, ki potem razvijejo
avtomobil za evropski trg. i30 je veliko prej nemški (evropski),
kot korejski, na to glej približno kot na Volvo in Geely.
sporočil: 970
Ne, to ni povsem isto. Volvo je švedska družba, ki je sicer v lasti
kitajskega Geely-ja ima pa sedež, razvoj in proizvodnjo še vedno na
Švedskem.
Hyundai pa je korejska družba, ki pa ima enega od razvojnih centrov tudi v Evropi, eno sestavljalnico pa na Češkem. Sicer pa so njihovi modeli večinoma globalni in za posamezne trge prilagojeni glede nastavitev podvozja in z različno motorizacijo. Evropske oblikovalce so pa najeli, ker so ugotovili da je lažje evropski okus prodajati po svetu, kot pa azijskega/ameriškega v Evropi.
Hyundai pa je korejska družba, ki pa ima enega od razvojnih centrov tudi v Evropi, eno sestavljalnico pa na Češkem. Sicer pa so njihovi modeli večinoma globalni in za posamezne trge prilagojeni glede nastavitev podvozja in z različno motorizacijo. Evropske oblikovalce so pa najeli, ker so ugotovili da je lažje evropski okus prodajati po svetu, kot pa azijskega/ameriškega v Evropi.
sporočil: 31.920
[philips]... eh, ne vem, zakaj bi Golf padel nizko, saj s totim www.rolls-roycemotor...antom.html ni nikoli tekmoval ...
Nizko je padel tale golf...
P.S.: če lahko Samsung tekmuje s celim svetom, lahko tudi Hyundai ...
sporočil: 2.986
Piše ti približno, point pa je, da i30 pač ni korejski avto, kot je
bil denimo pony in da pri njemu stvar ni taka, kot je denimo pri
twingu. V bistvu ne vem, kaj te tako zelo moti pri vsem skupaj.
sporočil: 970
Mene razen cene sploh nič pretirano ne moti. ALTA24 se je obregnil
ob moj zapis, da so avtomobili evropskih proizvajalcev na voljo za
enako ali nižjo ceno.
In sorry, v segmentu kjer dobiš za 15-16k spodobno opremljen Peugeot 308, Fiat Tipo, Citroen C4 ali pa Astro, je en Hyundai dizel za 20k res zadnji avto na katerega bi pomislil pri nakupu. Kakim 30 Slovencem na mesec je pa pač všeč in ga kupijo kljub temu.
In sorry, v segmentu kjer dobiš za 15-16k spodobno opremljen Peugeot 308, Fiat Tipo, Citroen C4 ali pa Astro, je en Hyundai dizel za 20k res zadnji avto na katerega bi pomislil pri nakupu. Kakim 30 Slovencem na mesec je pa pač všeč in ga kupijo kljub temu.
sporočil: 2.986
Problem je, ker si gledal ceno testnega 136-konjskega dizla, za
primerjavo pa pri konkurenci ponujaš vstopne opcije. Podobno
opremljeni p308 in astra kot 95-konjski dizel s trend opremo
(16.890) staneta tam-tam.
sporočil: 970
Moj point je bil predvsem v tem, da Hyundai (in Kia) nista več
poceni. Za isto ali pa celo nižjo ceno pa raje izberem eno od
evropskih znamk.
sporočil: 7.967
Pointov je več, ampak če vzporejaš Kio in Hyundaia s Peugeotom,
Renaultom in Citroenom, je splošna percepcija ljudi že na ravni, da
sta prva dva kakovostno boljša. Cena je pa res tam-tam. V tem rangu
je tudi skoraj že Opel, druge znamke pa posegajo v višji cenovni
razred.
Kia in Hyundai že nekaj let nista več poceni, zlasti druga ni. Vendar sta kvalitativno malo pod Volkswagnom, cenovno pa precej pod. Tucson ali Tiguan? Tehnično je med njima mala razlika, cenovno pa kar precejšnja.
Pa še odvisno od tipa vozila do tipa vozila. Npr. Kia Sportage se zadnje čase ob znatnih popustih zelo dobro prodaja - in gre med drugim za dobro vozilo. Price value je sedaj pri Sportageu na v redu ravni, pred kakim letom ni bil.
Ljudje niso butci in stalno preučujejo, zato je zanimivo, da na koncu imamo vsi vedno bolj podobne okuse, le debelina denarnice je različna.
Kia in Hyundai že nekaj let nista več poceni, zlasti druga ni. Vendar sta kvalitativno malo pod Volkswagnom, cenovno pa precej pod. Tucson ali Tiguan? Tehnično je med njima mala razlika, cenovno pa kar precejšnja.
Pa še odvisno od tipa vozila do tipa vozila. Npr. Kia Sportage se zadnje čase ob znatnih popustih zelo dobro prodaja - in gre med drugim za dobro vozilo. Price value je sedaj pri Sportageu na v redu ravni, pred kakim letom ni bil.
Ljudje niso butci in stalno preučujejo, zato je zanimivo, da na koncu imamo vsi vedno bolj podobne okuse, le debelina denarnice je različna.
Strani: 1