Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2649904] 20.04.17 18:40
Odgovori   +    8
Za 20% so povečali število vlakov, imajo neomejene možnosti za razvoj in se jim ni treba zapletati v drugotirske zdrahe, tako kot se zapleta Luka Koper, namesto, da bi čez Trst poiskala najhitrejšo in najcenejšo povezavo z Evropo, politikom in etatističnim ekonomistom pa pustila prerekanje o drugem tiru, ki se ga ekonomsko opravičiti ne da.
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2650001] 21.04.17 13:56 · odgovor na: anon-317028 (#2649904)
Odgovori   +    2
Kolega, s tabo se globoko strinjam. Problem pa je v temu, ker je Slovenija že zapravila za načrtovanje 2. tira več kot 50 mio evrov, kup političnih in gospodarskih hijen pa čaka še na ekstra (ekonomske!) sinekure. Matrika TEŠ se ponavlja do najmanjše podrobnosti:

1. načrtujejo krajo in za to porabijo davkoplačevalski denar,
2. v javnost dajo predlog kot vtis demokratičnosti in preglednosti,
3. načrtovalci začnejo jamrati (ali po Cerarjevo delati), da smo (čeprav nismo mi, so oni) porabili že kup milijonov (v primeru 2.tira preko 50!!!) in zahtevajo nadaljevanje, da ne bo škode,
4.za propagando svoje kraje aganžirajo tki civilno družbo, npr razne odslužene politike, pa prodane in dobro plačane ekonomisti, kot je npr. JPD, pa naivne javne delavce, itd, itd,

Ni vrag, da ne bi uspeli!!! Plačali bomo davkoplačevalci.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2650018] 21.04.17 15:16 · odgovor na: anon-317028 (#2649904)
Odgovori   +    1
Brez komentarja ... še nekdo ki nima pojma o geopolitiki

Strani: 1