Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2644206] 11.03.17 16:30
Odgovori   +    13
Anja Kopač Mrak pa napoveduje, da bodo inšpekcije dobile nova pooblastila ravno za preganjanje delitvene ekonomije. Komu torej verjeti, Koprivnikarju ali Mrakovi? Glede na izkušnje, bi jaz stavil na Rdeče Kmere, torej Mrakovo.

In še to, če se razvitost in blaginja mest meri s Uberjem, potem smo res zabredli glede naših prioritet in vrednot.

Prav tako ne vem zakaj vsa ta brezplačna reklama za Uber? Gre za serijskega kršitelja zakonodaje. In kot vidim v razpravah, se debata več ali manj vrti okrog tega, kako spremeniti zakonodajo tako, da bo ustrezala Uberju. Vsi ostali naj se pa jebemo. Naj se zakonodaja spremeni za vse, ali za nikogar. Sprejemanje zakonodaje za specifično podjetje je pa tipiče primer korupcije. Po eni strani apologeti Uberja moralizirate, po drugi strani pa podpirate kriminal.

Naj se zadeve prevozov odprejo za vse, ne pa samo za eno firmo. Pa pogodbeno sodelovanje naj se omogoči vsem podjetjem, ne samo nekaterim. Prav tako naj se neha postavljati s.p.-je v neenakopraven davčen položaj. Če kdo bi morala biti ravno mikro in mala podjetja deležna največ davčnih ugodnosti. Srednje velika že malo manj. Velika podjetja pa bi moral biti tista, ki bi imela najmanj ugodnosti. Pri nas je pa ravno obratno.

Hkrati pa skoz jamranje, kako v Sloveniji ni služb in kako delodajalci izkoriščajo delavce. Kot da nihče ne zna seštevati več kot enomestne številke.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2644237] 11.03.17 22:22 · odgovor na: sopranos (#2644206)
Odgovori   +    1
Vazno je biti proti?
sopranos sporočil: 11.404
[#2644253] 12.03.17 09:57 · odgovor na: FIN-454644 (#2644237)
Odgovori   +    2
[FIN-454644]
Vazno je biti proti?
Nisem proti samo zato, da sem proti. Kako pa lahko Hopin zakonito dela, Uber pa kao ne more? Zakaj je recimo, Lyft zaposlil nekatere voznike, Uber pa tega noče? Zakaj taksist potrebuje licenco, Uber pa ne?

Si videl video kako se šef Uberja krega s svojim voznikom? Kjer mu voznik očita, kako ga je Uber zajebal, ker stalno niža ceno vožnje za voznike? Do te mere, da ne morejo več odplačevati kredita za avto.

Pa kako kradejo tehnologijo drugim firmam? Pa kakšna obupna in seksistična kultura vlada v podjetju? Kako ne spoštujejo zasebnosti svojih strank?

Uber zato po mojem mnenju ni nek poseben prispevek k napredku človeštva. Ne glede na to kako se to trudijo prikazati. Edino kar bo dobro je to, da bi lahko prišlo do splošne spremembe pravil na področju taxi prevozov. A kot že rečeno, to Uberju ni v interesu, ker potem izgine vsa njegova prednost. Njegova prednost je to, da se požvižga na zakonodajo in deluje mimo nje. Če se enkrat obstoječa zakonodaja začne uveljavljati ali če se zakonodaja spremeni za vse, je zgodbe Uberja konec. In to oni dobro vedo. Zato pa skušajo hitro rasti in ustvariti globalni monopol. Potem pa bodo preživeli tudi spremembo zakonodaje. In globalni monopol ene taxi službe je nekaj kar si želimo?
153 sporočil: 9.333
[#2644256] 12.03.17 10:29
Odgovori   +    0
Zastarelo... se nenehno končuje,
novo, na vseh ravneh, prevratniško
zmaguje, odnosi med ljudmi, njih
udeležba pri delitvi pridelanega
terja številne žrtve organiziranega
pohlepa, do ropov dostojno zasebnega ?

Sodražan

Strani: 1