Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (intervju) 'BMW 760i v Sloveniji stane 80 tisoč evrov več kot v Nemčiji. Zaradi bizarno visokih davkov'
Strani: 1
sporočil: 66
Majster je v enem razgovoru razgalil obe veliki umazaniji
komunističnega kalifata Slovenistan: Brutalno davko-prispevkovno
harač-reketiranje bebave nacije s strani komunistične tolpe in
socialno bedo opljačkanih slovenskih starostnikov.
Ali kdo od bralcev Financ meni, da si bo vsaj eden volivec komunistične tolpe te bizarne deželice politretardirancev v dolini solza vprašal: Kakšno že je filozofsko, humanistično in civilizacijsko upravičenje sramotnega dejstva, da revni Slovenec, ki ga tovarišijske plenilske horde iz leta v leto zanesljivo pogrezajo v vedno večjo bedo, za avto plačuje več, kot Nemec? Jaz dvomim.
Kako je že rekel tisti novozelandski muzikant, ki živi in svira kurcu v slovenski filharmoniji? "...nisem še videl tako bizarne nacije, kot ste Slovenci, da vztrajno na oblast volite politično opcijo, ki vam nenehno viša davke in dajatve... ... in vam pri tem še celo arogantno najavlja še več davkov in dajatev!" Verey najs! Grejt sakses, bi rekel Borat.
LP shaman
Ali kdo od bralcev Financ meni, da si bo vsaj eden volivec komunistične tolpe te bizarne deželice politretardirancev v dolini solza vprašal: Kakšno že je filozofsko, humanistično in civilizacijsko upravičenje sramotnega dejstva, da revni Slovenec, ki ga tovarišijske plenilske horde iz leta v leto zanesljivo pogrezajo v vedno večjo bedo, za avto plačuje več, kot Nemec? Jaz dvomim.
Kako je že rekel tisti novozelandski muzikant, ki živi in svira kurcu v slovenski filharmoniji? "...nisem še videl tako bizarne nacije, kot ste Slovenci, da vztrajno na oblast volite politično opcijo, ki vam nenehno viša davke in dajatve... ... in vam pri tem še celo arogantno najavlja še več davkov in dajatev!" Verey najs! Grejt sakses, bi rekel Borat.
LP shaman
sporočil: 1.783
Tudi BMW skrbi za socialo, saj je znano, zakaj imajo BMWji
smernike.
Zato da imajo Mujoti v tovarni službo.
Vozniki BMWjev namreč smernikov ne uporabljajo.
Zato da imajo Mujoti v tovarni službo.
Vozniki BMWjev namreč smernikov ne uporabljajo.
sporočil: 275
Populizem dobro deluje z zaplankano volilno bazo. Velik del
avtomobilov visokega cenovnega ranga se tako registrira v tujini,
tako DDV kot letne cestnine in zavarovalnine ostanejo tam.
Nenormalno visok je tako DMV kot letna dajatev za uporabo cest, ta se je za zgornja dva razreda povečala za več kot 100% v času "desne" - Janševe vlade v 2012.
Na dobri poti smo do tega da bodo v Sloveniji vsi enaki - v revščini, pametni in iznajdljivi pa si itak najdejo alternativne rešitve.
Nenormalno visok je tako DMV kot letna dajatev za uporabo cest, ta se je za zgornja dva razreda povečala za več kot 100% v času "desne" - Janševe vlade v 2012.
Na dobri poti smo do tega da bodo v Sloveniji vsi enaki - v revščini, pametni in iznajdljivi pa si itak najdejo alternativne rešitve.
sporočil: 6.570
No, za mene pa je zmagovalni stavek: "Drag avto pa morajo plačati z
gotovino, da se izognejo težavam s finančno upravo."
sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 23.02.2017 08:33
V naslovu bi mirno črtali besedo "avto", ker so davki bizarno
visoki za čisto vse. Je pred mano že legenda Shaman razložil.No, pa mislim da je pozabil omeniti še en davek, ki se mu reče "nadomestilo za uporabo cest pri registraciji", ki ga je treba plačat vsako leto in ki zlasti useka "večje" motorje (=kubatura večja od vrtne kosilnice), kar gotovo prizadane avte tipa BMW, ki imajo v povprečju večje kubature kot večina znamk.
Razen če BMWjašem dol visi ker štartajo na električarje. Ampak se bodo slovenistanski pobiralci harača že kaj spomnili, kako še od električnih avtomobilov kaj pokasirati pri letni registraciji. Mogoče bodo preštevali število navojev v tuljavi elektromotorja.
sporočil: 3.976
- Kakšna pa je povprečna cena BMW denimo letnika 2012?Haha. Vemo, za kaj gre. 5 let star luksuzni avto izgubi toliko cene v primerjavi c ceno, ko je bil nov, da lahko kupca srat prime. Mislim kupca, ki je nabavil novega; kupec rabljenega se pa lahko smeji. Normalno, da se BMW šefi o tem raje ne pogovarjajo :)
Tega podatka nimam, prav tako ta informacija zame ni pomembna.
sporočil: 3.738
odličen avto,...a tako kot naši davki in država, imajo tudi trgovci
enormne apetite, za nekaj dodatne opreme, sicer nepomembne a je
fino če je, te kaj hitro olajšajo za dodatni manjši
avto.....razumno, ne kot niso naši davki.... in v tolažbo so še
bolj pogoltne države...
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 23.02.2017 08:58
Fantje problem davkov v Sloveniji ni na področju avtomobilov,
problem je pri dohodnini. Privatniki bi se radi izognili vsem
davkom. Plačo si izplačujejo minimalno, na nepremičnine ni nič
davkov, zdaj pa bi še nizke davke za prestižna vozila. Pa saj je
namen prestižnih vozil, da so draga in ne dostopna. Tukaj Slovenija
celo pomaga. Socialci in prevaranti pa bodo pač registrirali avto
drugod.Kaj pa trošarine na bencin pa niso sporne, ki jih plačujejo pretežno reveži? So precej višje od DMV.
sporočil: 950
Zamislite si, če bi država spodbujala zaposlovanje in ga ne bi
obdavčevala. Potem bi delavci celo nekaj zaslužili za razliko od
sedaj, ko jim pol vzame država. Spodbujanje elektrike. Davki in
spodbude vnašajo samo distorzije. Se kdo spomni elektrarn na sončne
celice? Ukinite pomembne davke ne pa dmv. Za napuh naj se kar lepo
plača. Še zvišati bi jih morali in preganjati tiste s tujimi
registracijami. Če zastopništva za Bmw iz tujine ne morejo
prodajati v Sloveniji ne vem kako
sporočil: 11.068
[0430ABAKU]A samo vozniki BMW-jev ne? Mislim, da so tovrstni pacienti med slovenskimi vozniki kar enakomerno porazdeljeni, ne gleda na to katero znamko avtomobila vozijo.
Tudi BMW skrbi za socialo, saj je znano, zakaj imajo BMWji smernike.
Zato da imajo Mujoti v tovarni službo.
Vozniki BMWjev namreč smernikov ne uporabljajo.
Pa še nekaj, ne vem kdo je slovenskim voznikom ubil reflekse, da traja neskončno dolgo, preden speljejo, ko se prižge zelena luč? Je to posledica globalnega segrevanja, pretiranega poslušanja govorov politikov, morda preveč železobetona, ki mu ga javni mediji vsakdnevno nalivajo v betico, cepljenja v otroštvu, strupenih plinov, ki jih zlonamerno pršijo letala? Nimam pojma. Nekaj mora biti. ker to ni normalno, da voznik spelje tam po 5 sekundah, naslednji pa po desetih, potem je pa že rdeča luč. Ti pa čakaš kot na Godota, kdaj se bo debil, ki se obotavlja pred tabo zmigal in speljal.
sporočil: 11.068
[janko8]Katere privatnike misliš? Ti misliš male SP-je, ki si ponavade še picikla ne more kupiti. So pa seveda med njimi tudi takšni kot jih naštevaš, vendar zaradi tega udariti z drakonstkimi davki po vseh je pa res mimo. Takšni telovadijo tako, da si izplačujejo majhno plačo, ne izdajajo vseh računov in lomastijo velik neobdavčen denar brez plačila davkov. Tako lahko dela samo samozaposlen obrtnik v deficitarni dejavnosti, še bolj šušmar, ki dela brez računov. Prikazuje se kot socialni problem, vozi pa najnovejši drag avto. Da pa potem ta protiljudska vlada zato nabije najhujše davke na svetu, ne samo na avtomobile, pa kaže na bebavost teh oblastnikov, še bolj pa na folk, ki takšne kreature voli.
Fantje problem davkov v Sloveniji ni na področju avtomobilov, problem je pri dohodnini. Privatniki bi se radi izognili vsem davkom. Plačo si izplačujejo minimalno, na nepremičnine ni nič davkov, zdaj pa bi še nizke davke za prestižna vozila. Pa saj je namen prestižnih vozil, da so draga in ne dostopna. Tukaj Slovenija celo pomaga. Socialci in prevaranti pa bodo pač registrirali avto drugod.
Kaj pa trošarine na bencin pa niso sporne, ki jih plačujejo pretežno reveži? So precej višje od DMV.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 23.02.2017 11:01
[vrac]
> [0430ABAKU]
> Tudi BMW skrbi za socialo, saj je znano, zakaj imajo BMWji smernike.
>
> Zato da imajo Mujoti v tovarni službo.
> Vozniki BMWjev namreč smernikov ne uporabljajo.
A samo vozniki BMW-jev ne? Mislim, da so tovrstni pacienti med slovenskimi vozniki kar enakomerno porazdeljeni, ne gleda na to katero znamko avtomobila vozijo.... čuj, če bi ti moral brskat po pametnem telefonu, tudi ne bi imel časa gledat na semafor ...
Pa še nekaj, ne vem kdo je slovenskim voznikom ubil reflekse, da traja neskončno dolgo, preden speljejo, ko se prižge zelena luč? Je to posledica globalnega segrevanja, pretiranega poslušanja govorov politikov, morda preveč železobetona, ki mu ga javni mediji vsakdnevno nalivajo v betico, cepljenja v otroštvu, strupenih plinov, ki jih zlonamerno pršijo letala? Nimam pojma. Nekaj mora biti. ker to ni normalno, da voznik spelje tam po 5 sekundah, naslednji pa po desetih, potem je pa že rdeča luč. Ti pa čakaš kot na Godota, kdaj se bo debil, ki se obotavlja pred tabo zmigal in speljal.
P.S.: pred časom je policija silno reklamirala akcijo, ko so kontrolirali uporabo pametnih telefonov med vožnjo in kljub grozljivim številkam kontrole niso nadaljevali, ker vsaj po Mariboru med vožnjo še vedno vsak drugi telefonira ali pa - kar je še huje - piše SMS-e ...
sporočil: 2.986
Prestižni avto ni naložba, tako da je pomembno vse kaj drugega, kot
izguba vrednosti. ;)
sporočil: 11.068
LOL, vem, vem kaj je problem. (Nije žvaka za seljaka) Moj zapis je
bil čisti sarkazem.
sporočil: 3
čas vnosa: 23.02.17 08:19
drag avto pa morajo plačati z gotovino, da se izognejo težavam s
finančno upravo.
Torej se BMWji kupujejo z umazanim denarjem. Če njegov izvor ni problematičen, pač ne operiraš z gotovino. Tako kot npr. Janša kupuje avto.
Torej se BMWji kupujejo z umazanim denarjem. Če njegov izvor ni problematičen, pač ne operiraš z gotovino. Tako kot npr. Janša kupuje avto.
sporočil: 2.264
Avtomobili so v Sloveniji nasplošno dragi. Sam zdajle glede GMS
Acadio (velikost X5), ki me v osnovni izvedbi z vsemi davki,
taksami in stroški pri nakupu pride 30.000 EUR oz. toliko kot bi
dal v Sloveniji za povprečnega Passata.
Da ne govorim o lopovskih cenah servisov v Evropi! Ta teden sem plačal menjavo zobatega jermena na V6 mašini; 96 USD. Redni servis z menjavo olja ter rotacijo gup pa pride 35 USD...
Da ne govorim o lopovskih cenah servisov v Evropi! Ta teden sem plačal menjavo zobatega jermena na V6 mašini; 96 USD. Redni servis z menjavo olja ter rotacijo gup pa pride 35 USD...
Strani: 1