Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Stečaji: kako se po padcu elegantno pobrati
Strani: 1
sporočil: 2.599
Between a rock and a hard place.
Mate rajši, da vam zapletene neuporabne predpise pišejo evrokrati ali Nina Plavšak ?
Mate rajši, da vam zapletene neuporabne predpise pišejo evrokrati ali Nina Plavšak ?
sporočil: 2.599
Da bi šli postopki čim hitreje in da bi se predvsem končali čim hitreje, ne pa da se zapletamo v pritožbah na pritožbo na pritožbo, predlog evropske direktive jasno določa, da je pritožba mogoča, vendar ta ne zadrži izvajanja načrta prestrukturiranja. Namesto da bi bilo mogoče prestrukturiranje ustaviti, naj države članice raje razmislijo o odškodninah tistim, ki so oškodovani.Povejte TadejuK (aja, mu je že US :-)
sporočil: 2.203
ej, Blaž - a lahk nehaš bit tak dojenček :) sej če češ, komot piši
zame - tebe mam sploh rada :)
in mimogrede EU direktiva je čisto preprosta -- in se da uporabljat... poleg tega, da imam rajši EU kot kogarkol od Slovencev..
in mimogrede EU direktiva je čisto preprosta -- in se da uporabljat... poleg tega, da imam rajši EU kot kogarkol od Slovencev..
sporočil: 4.301
[simona2]je*o vas fetišiste, pa na koji god že fetiš tripate... kaj vam še vedno ni jasno, da je čisto vseeno če dobiš po pi*ki od Joškota al od Johanna, pa naj ti je en od njih ne vem kako simpatičen zaradi česarkoli že, še vedno dobiš po pi*ki...
ej, Blaž - a lahk nehaš bit tak dojenček :) sej če češ, komot piši zame - tebe mam sploh rada :)
in mimogrede EU direktiva je čisto preprosta -- in se da uporabljat... poleg tega, da imam rajši EU kot kogarkol od Slovencev..
:-)))
LpA
sporočil: 275
V zaključku članka se Simona dotakne ZAUPANJA. Citiram:
"Iz slovenskega modela po našem mnenju veje nezaupanje tako v sposobnosti in potem dolžnosti sodnikov in sodišč, nezaupanje med upniki in upraviteljem, nezaupanje med lastniki in upniki, nezaupanje v dogovor."
To je ključna ugotovitev, ki jo lahko še razširimo. Če kupec ne zaupa dobavitelju, če dobavitelj ne zaupa kupcu, če zaposleni ne zaupa delodajalcu, če delodajalec ne zaupa delavcu, če banka ne zaupa kreditojemalcu, če kreditojemalec ne zaupa banki, če država ne zaupa davkoplačevalcu, če davkoplačevalec ne zaupa državi (in tako naprej, da ne naštevam skorajda neskončnega spiska) in so poslovni dogodki rezultat zasledovanja nekih »višjih ciljev«, recimo ohranitev delovnih mest (kako lepo opravičilo in izogibanje odgovornosti), potem je kakršnakoli zakonodaja nesmiselna in neučinkovita. Trdim: Pravna država deluje samo ob nekem minimalnem medsebojnem zaupanju in odgovornosti. Zato moramo najprej povečati medsebojno zaupanje. Kako? Najprej črtajmo tri četrt zakonske in podzakonske regulative in povečajmo ali bolje povedano dosezimo odgovornost vseh sodelujočih. Problem seveda je, da smo neodgovornost vzgajali več kot pol stoletja in vzgoja odgovornosti zahteva svoj čas.
"Iz slovenskega modela po našem mnenju veje nezaupanje tako v sposobnosti in potem dolžnosti sodnikov in sodišč, nezaupanje med upniki in upraviteljem, nezaupanje med lastniki in upniki, nezaupanje v dogovor."
To je ključna ugotovitev, ki jo lahko še razširimo. Če kupec ne zaupa dobavitelju, če dobavitelj ne zaupa kupcu, če zaposleni ne zaupa delodajalcu, če delodajalec ne zaupa delavcu, če banka ne zaupa kreditojemalcu, če kreditojemalec ne zaupa banki, če država ne zaupa davkoplačevalcu, če davkoplačevalec ne zaupa državi (in tako naprej, da ne naštevam skorajda neskončnega spiska) in so poslovni dogodki rezultat zasledovanja nekih »višjih ciljev«, recimo ohranitev delovnih mest (kako lepo opravičilo in izogibanje odgovornosti), potem je kakršnakoli zakonodaja nesmiselna in neučinkovita. Trdim: Pravna država deluje samo ob nekem minimalnem medsebojnem zaupanju in odgovornosti. Zato moramo najprej povečati medsebojno zaupanje. Kako? Najprej črtajmo tri četrt zakonske in podzakonske regulative in povečajmo ali bolje povedano dosezimo odgovornost vseh sodelujočih. Problem seveda je, da smo neodgovornost vzgajali več kot pol stoletja in vzgoja odgovornosti zahteva svoj čas.
Strani: 1