Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Fiat tipo: znano ime in veliko breme

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2629699] 28.11.16 23:25
Odgovori   +    0
Pač, ni več posebne razlike med Fiatom in Kitajcem. Še najbolje je, če tovarno kar Kitajcem prodajo ali pa jih spustijo noter s 50% deleža. Sinergije, pa to.
anon-93341 sporočil: 110
[#2629732] 29.11.16 09:02
Odgovori   +    0
40 slik, od katerih je mnogo nepotrebno podvojenih, pa niste uspeli slikat prtljažnika?
Neprofesionalno!
milos9 sporočil: 1.046
[#2629758] 29.11.16 11:02 · odgovor na: anon-93341 (#2629732)
Odgovori   +    0
Limuzinski, neprilagodljiv, tu ni kaj videt, tako kot pri motorjih
anon-48752 sporočil: 29
[#2629787] 29.11.16 12:21 · odgovor na: milos9 (#2629758)
Odgovori   +    0
Avto kot celota deluje neprepričljivo, podpovprečno.
anon-159254 sporočil: 207
[#2629794] 29.11.16 12:42 · odgovor na: anon-93341 (#2629732)
Odgovori   +    0
Pa sliko konjenice tudi pogrešam. Sicer pa deluje preveč kitajsko. Pred precej leti sem bil lastnik tipota 2.0 16V in je bil za tiste čase špica. Pravo nasprotje tega novejšega.
anon-297342 sporočil: 416
[#2629798] 29.11.16 13:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-297342 29.11.2016 13:05
Prodaja se kot nizkocenovnik, samo ne z nizko ceno. Za nizkocenovnika je pogoj, da stane osnovna različica pod 10.000 EUR, popolnoma opremljena pa pod 15.000 EUR. Avto je na drugi strani dobil nizke ocene za varnost po EURONCAP, kar potrjuje njegovo nizkocenovno zasnovo.
Kupec, ki lahko za avto potroši med 12.000 in 16.500 EUR in si želi vonja po novem, bo verjetno posegel po kaki bolj uveljavljeni znamki in modelu, ki nima prizvoka "nizkocenovnik". Dokler ne bodo začeli s popusti -2.000 EUR in ga cenovno dali ob bok kaki daciji logan ali citroënu c-elyseé, ne vidim nobenega razloga, zakaj bi se ta fiat prodajal.
anon-202165 sporočil: 970
[#2629854] 29.11.16 15:38 · odgovor na: anon-297342 (#2629798)
Odgovori   +    0
Cenovno je pozicioniran čisto OK. Nekje vmes med C-Elysee, ki sploh nima 120 konjskega dizla, pod Škodo Rapid in nižje od vse mainstream konkurence. Prodajal se pa pri nas ne bo, že zato ker je limuzina in ker je pač Fiat (ki kao zna delat samo majhne avte, vse ostalo so pa jajca).

Bo pa verjetno v 5-vratni in karavanski varianti za Slovence to ratal super zanimiv nakup čez kaka 3-4 leta, ko bodo švercarji navozili iz Italije pretečene leasinge s čudežnimi 120.000 km in bo koštal kakih 7 jurjev.

Se pa strinjam da bi bil lahko lepši, zunaj in znotraj.

Strani: 1