Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2621998] 19.10.16 11:56
Odgovori   +    1
Problem Deutsche bank je kompleksen. Banka je šla v ZDA, ker doma na nemškem trgu ni bilo prostora za rast. Da bi opustila investicijsko dejavnost, za nemško gospodarstvo ne pride v poštev. Ima dve možnosti: da postane butična investicijska banka za nemške kliente ali da investicijsko dejavnost proda investicijski banki s sedežem v ZDA, še ocenjuje Mayer.
Tretja možnost: Der Untergang.
derhonigmannsagt.wor...untergang/
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2621999] 19.10.16 11:59
Odgovori   +    5
»Leta 2004 so se napovedim o prehitri kreditni rasti smejali«
To so bili veseli časi in v veselih časih se pač radi smejemo ;)
anon-184333 sporočil: 4.775
[#2622007] 19.10.16 12:51 · odgovor na: anon-204390 (#2621999)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: anon-184333 19.10.2016 13:02
[vickibedi]
>»Leta 2004 so se napovedim o prehitri kreditni rasti smejali«

To so bili veseli časi in v veselih časih se pač radi smejemo ;)
Leta 2004 je imela Droga 956 zaposlenih, Kolinska pa 804, skupaj 1796 zaposlenih.
Lp, smešni klovn Bavčar in zaposleni.
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2622020] 19.10.16 13:27
Odgovori   +    4
Megalomanija je še vsakega uničila.
pobalin sporočil: 14.456
[#2622032] 19.10.16 14:16
Odgovori   +    9
Električni avtobusi so prihodnost, trenutno sta največja izziva baterije in način polnjenja.
Električni avtobusi so v tej prekleti luknji malih klientov in velikih žeparjev preteklost, čeprav po svetu še vozijo in jih še proizvajajo. Reče se jim trolejbus, so cenejši in tišji od tramvaja in ni jih treba preobložiti z mega baterijami. Ja, socialistični vedeževalci so poleg tramvaja iz Ljubljane izgnali tudi trolejbus. Da ne bo nesporazuma, menim namreč, da so električni avtobusi za daljše relacije danes še SciFi, silno primerni pa so za mestni in primestni promet. In takšne smo v Ljubljani imeli, ko sva bila Janković in jaz še otroka.
nekdanji glavni ekonomist pri Deutsche Bank in višji član pri Centru za finančne študije, Frankfurt am Main.
No, če se je avtor že odločil posloveniti ime Centra..., bi pa lahko napisal tudi Frankfurt na Majni. Oder? :-)
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2622077] 19.10.16 16:26 · odgovor na: (#2622048)
Odgovori   +    1
Če je realnost taka, da je merilo uspešnosti podjetja le dobiček, rabimo resne politične spremembe.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2622140] 19.10.16 23:26 · odgovor na: (#2622048)
Odgovori   +    0
[republican]
> [picikato]
> Leta 2004 je imela Droga 956 zaposlenih, Kolinska pa 804, skupaj 1796 zaposlenih.


Merilo uspešnosti podjetja je dodana vrednost oziroma dobiček, ne pa število zaposlenih.
V preteklosti živiš, prijatelj :-) ampak vsaj ne v slovenski...

Nočem reči, da je število zaposlenih izključno merilo uspešnosti - vsekakor pa je dosti bolj pomembno in dosti bolj zanesljivo merilo od dobicka. Morda celo za investitorja, vsekakor pa za politika ali nakljucnega mimoidocega.
smity sporočil: 248
[#2622151] 20.10.16 07:40 · odgovor na: (#2622078)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 19.10.16 22:35
ni se obnesel za večino, za manjšino pa je bil še kako ugoden.
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2622220] 20.10.16 10:58 · odgovor na: (#2622078)
Odgovori   +    0
Liberalna demokracija tudi ne funkcionira. Ne vem pa, zakaj so uničili socialno demokracijo, ki je delovala fenomenalno v primerjavi s komunističnim in neoliberalnim sranjem. Celo visok uradnik nata izjavi, da je poslanstvo Nata vpeljevanje liberalne demokracije, kar je grozljivo. Če greš v neki ekstrem, ki ga vzdržuješ z vojsko, je logična politična reakcija druga skrajnost. Res mi ni jasno, zakaj je treba riniti v skrajnosti.

Strani: 1