Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2621721] 17.10.16 17:12
Odgovori   +    2
Vse je potreboval, le Awd sistem verjetno ne (nikoli). Sicer je lepo, če ga avto ima, ampak če se ne pelješ večkrat po terenu, ga ne potrebuješ (še dodatno težo dela). Še v sneg se lahko z 2WD in enimi navadnimi sokni zlahka podaš, tudi v kar strm in poledenel klanec.

Sam imam SUV, vendar se vseskozi sprašujem, v čem je njegova prava uporabna prednost. Lega je slabša od karavana, pije skoraj 1 liter več kot karavan, pospeški so slabši... karavan ima ravno toliko ali več prostora, je povprečno cenejši... Hmm, v čem je point SUVa. Visoko sedenje? Še sam sem padel na to foro in me kar vleče tja v neke emocije.... :)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2621751] 17.10.16 20:14 · odgovor na: FIN-379669 (#2621721)
Odgovori   +    1
[]
Vse je potreboval, le Awd sistem verjetno ne (nikoli). Sicer je lepo, če ga avto ima, ampak če se ne pelješ večkrat po terenu, ga ne potrebuješ (še dodatno težo dela). Še v sneg se lahko z 2WD in enimi navadnimi sokni zlahka podaš, tudi v kar strm in poledenel klanec.

Sam imam SUV, vendar se vseskozi sprašujem, v čem je njegova prava uporabna prednost. Lega je slabša od karavana, pije skoraj 1 liter več kot karavan, pospeški so slabši... karavan ima ravno toliko ali več prostora, je povprečno cenejši... Hmm, v čem je point SUVa. Visoko sedenje? Še sam sem padel na to foro in me kar vleče tja v neke emocije.... :)
Suv je za bedake in konje :-)

To se sliši žaljivo, ampak ni. Visok sedežni položaj in predvsem visok položaj gledanja je izjemno prijeten in noro zmanjsuje stres vsem, ki grejo na cesto ker pač morajo (konjem torej). Mojemu fotru ga priporočam, ker točno to rabi (medtem ko se obremenjuje s porabo pri prevoženih 6000 km letno :-))

Včasih so si potrosniki želeli terenca, ampak stvar je prinašala ogromne stroške, pa grda je bila. Zdaj dobijo lepega crosoverja, ki ima malenkost visje stroske od karavana - ki si jih lahko privoščijo. Nihče ne rabi 4x4, kot tudi ne voznih lastnosti bmw 3. Rabijo visok pogled in nizke stroske. In če stvar ne zgleda kot sharan ali espace, pač pa malo bolj športno - je že super.

Če si voznik ki rad vozi, pa je obratno. Bolj ki je rit blizu asfaltu, bolj uživaš. In te nič ne boli da ne vidiš čez avto pred seboj, ker greš pogledat mimo njega :-)

Morda si na pol poti - poglej audi a6 awd, pa volvo xc70, pa subaru outback, pa tudi skodo octavio 4x4. Dvignjeni karavani, ki grejo povsod. Peljejo se boljš od visjih SUVov, zerejo pa vseeno skoraj isto.

Al pa mal vec delaj in dva kupi, da pomagas gospodarstvu :P
kojot01 sporočil: 817
[#2621752] 17.10.16 20:34 · odgovor na: FIN-379669 (#2621721)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 17.10.16 18:34
[]
Vse je potreboval, le Awd sistem verjetno ne (nikoli). Sicer je lepo, če ga avto ima, ampak če se ne pelješ večkrat po terenu, ga ne potrebuješ (še dodatno težo dela). Še v sneg se lahko z 2WD in enimi navadnimi sokni zlahka podaš, tudi v kar strm in poledenel klanec.

Sam imam SUV, vendar se vseskozi sprašujem, v čem je njegova prava uporabna prednost. Lega je slabša od karavana, pije skoraj 1 liter več kot karavan, pospeški so slabši... karavan ima ravno toliko ali več prostora, je povprečno cenejši... Hmm, v čem je point SUVa. Visoko sedenje? Še sam sem padel na to foro in me kar vleče tja v neke emocije.... :)
Sam sem bil še pred kakšnim letom prav tako tvojega mnenja, potem pa sem ob zaganjanju v makadamski klanec, ki vodi do vikenda (mnogokrat tudi s prikolico) pomislil, če morda ne bi bilo pametno imeti 4WD. Ker je čas ravno sovpadal z menjavo avta, sem tako bolj za hec in predvsem na prigovarjanje trgovca testiral tudi suva 4WD (sam sem v salon prišel po karavana) in pošteno povedano sem šel najprej testirati tisti klanec, kjer sem z prejšnjim avtom večkrat kopal, s prikolico celo obstal, ob 5 cm snega pa moral parkirati v dolini in iti peš gor-4WD me je (velikega nasprotnika suvov) prepričal v 5 min... Velike prednosti so tudi malce cečja oddaljenost od tal (sem z osebnim avtom že tudi razbil karter), vleka prikolice je poezija, vožnja po mokrem precej bolj sigurna, fučka se mi, če je cesta nesplužena, na nedeljskih izletih večkrat zavijem na poti, ki bi bile z osebnim avtomobilom neprevozne tako, da mi zaenkrat ni niti malo žal. Poraba je manjša kot pri prejšnjem osebnem avtomobilu (rezultat napredka v tehniki).
Je pa res, da je za tistega, ki živi v mestu in nikoli ne zavije na brezpotje ali vleče težje prikolice SUV precej neracionalna izbira in v tem primeru tudi sam verjetno ne bi kupil nekaj česar ne potrebujem...
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2621764] 18.10.16 00:26 · odgovor na: anon-207617 (#2621751)
Odgovori   +    0
Res je, sem razmišljal o dvignjenih karavanih z 4x4 pogonom, a kaj ko se mi je zdel še najboljši subaru outback, katerega diesel žre vsaj 7,5 l na 100 km. Peljem pa dosti km na leto.
Drugi pa so predragi in precenjeni (Audi, Volvo in tudi VW passat allroad), ker se jih dela maloserijsko.

Torej, počakal bom še kako leto... oz. prihajajo novi dobri SUVi za zmeren denar... bomo vidli.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2621864] 18.10.16 15:47 · odgovor na: kojot01 (#2621752)
Odgovori   +    0
[kojot01]
Sam sem bil še pred kakšnim letom prav tako tvojega mnenja, potem pa sem ob zaganjanju v makadamski klanec, ki vodi do vikenda (mnogokrat tudi s prikolico) pomislil, če morda ne bi bilo pametno imeti 4WD.
Velike prednosti so tudi malce cečja oddaljenost od tal (sem z osebnim avtom že tudi razbil karter), vleka prikolice je poezija...

Uboga para, ki je kupila tvoj prejšnji avto :-)

Strani: 1