Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Rad bi bil samostojen, pa mu to (še) ne uspeva

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[#2617915] 22.09.16 12:50
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 22.09.2016 12:51
[Finance]
Še eno posebnost je nujno omeniti: šip v zadnjih vratih ni mogoče odpreti, tako kot pri DS4 ne. Res nenavadno, za starše včasih (morda) tudi dobro, a načeloma problematično. Verjamem, da bi bilo pojasnilo, zakaj so se tako odločili, zelo zelo zanimivo…

hja... tole bo pa povezano s "koreninami" novodobnih DS modelov... Citroen ima že par desetletij navado, da trivratne verzije svojih pet vratnih modelov naredi oblikovno drugačne... lepa primera za to sta bili prvi generaciji modelov C2/C3 in C4. vmes so stuhtali, da zaslužijo več, če te "oblikovno drugačne" verzije "šiftnejo" malo bolj v premium. tako sta nastala DS3, ki je bolj nobel verzija standardnega C3 (enaka mehanika in notranjost) in zamenjava za C2, kot tudi DS4 -enaka mehanika in notranjost kot standardni C4 in bolj nobel zamenjava za trivratni C4 Coupe prve generacije...
no, in to nas je pripeljalo do fiksnih šip na zadnjih vratih DS4, ker... DS4 v bistvu NI pet vratni družinski kompakt, temveč je "coupe z zelo olajšanim dostopom na zadnje sedeže"!! :))

če temu ne bi bilo tako, potem ne bi vlagali tako veliko truda v to, da je zadnji par vrat kar se da dobro skrit (s šipo širšo od odprtine vrat, neprekinjeno kromasto oborobo okrog okna in kljuko skrito v okenski okvir). na to, da so zadnja vrata bolj "zasilno pomagalo" na kupejevski formi pa kaže dudi njihova dimenzija. pa tudi njegov trivratni koncept, imenovan DS HighRider, je zelo jasno pokazal, kaj so v resnici hoteli, pa si najbrž zaradi (še) neobstoječega "premium statusa" niso upali, ali pa za to niso imeli tehnično/tehnoloških zmožnosti (stara platforma, neprilagojene proizvodnje linije).
škoda... grem stavit, da bi DS4, kot pravi 3 vratni coupe bil bolje sprejet. pravega odgovora zakaj je takšen, kot je, pa najbrž ne bomo zvedeli nikoli... tale "croosback" pa je v bistvu samo "mašilo", katerega namen je vsaj približno "vzdrževat zanimanje", dokler ne pride nova generacija pravih DS modelov na tehnološko novi platformi.
anon-269017 sporočil: 19
[#2618093] 23.09.16 10:49 · odgovor na: drugmirko (#2617915)
Odgovori   +    0
Mene pa tole zanima. A kdo ve - prosim za podatke, koliko DS-ov se letno proda v SLO in v EU. Pa če je mogoče še podatek ločiti po DS3, DS4 in DS5.
Vnaprej hvala.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2618140] 23.09.16 14:28 · odgovor na: anon-269017 (#2618093)
Odgovori   +    1
evo... v 29 državah (27 EU + Island in Ciper) je v 2015 bilo prodanih 75.163 DS-ov. od tega 45.665 - DS3, 17.610 - DS4 in 11.888 - DS5 (vir, left-lane.com). za slovenijo ne vem, je pa cifra najbrž marginalna tudi pri najbolj prodajanem DS3.

v slabih šestih letih polne prodaje od lansiranja DS (pod)znamke so prodali čez pol miljona DS modelov, jim pa prodaja - predvsem zaradi starosti daleč najbolj prodajanega modela (DS3), pomanjkanja novih modelov in "zastarelih" platform na katerih so narejeni (PF1 in PF2 datirajo v konec 90-tih in prelom tisočletja)- rapidno pada. recimo, samo DS3 so leta 2011 prodali v več kot 75k primerkih, leta 2012 pa so dosegli "prodajni vrh" (DS3, DS4 in lounch DS5) z čez 117k prodanih primerkov na evropskih trgih...
je pa cifra 500k+ vseeno lepa, še posebej, ker... če česa v "povprečni germanofilski betici" ni bilo za povezovat, je to "francoz" in "premium", ter "citroen" in "kakovost&vozne lastnosti"... :).

Strani: 1