Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2616505] 14.09.16 23:03
Odgovori   +    9
Zakaj ni teh investicij v Sloveniji? Vlada s proračunom hiti, Štrukelj pa za 380 milijonov kriči.
bigl sporočil: 18.363
[#2616533] 15.09.16 08:43 · odgovor na: anon-317028 (#2616505)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
Zakaj ni teh investicij v Sloveniji? Vlada s proračunom hiti, Štrukelj pa za 380 milijonov kriči.
Ker so slovenski politiki, sindikalisti in tako dalje z JU vred zaposleni sami pri seb. Morajo poskrbet za sebe, ostalo pa jih ne briga. Lep dan.
gobim sporočil: 583
[#2616548] 15.09.16 09:50 · odgovor na: anon-317028 (#2616505)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
Zakaj ni teh investicij v Sloveniji? Vlada s proračunom hiti, Štrukelj pa za 380 milijonov kriči.
Saj so. Samo manjše so in bolj razpršene kar je za državo bistveno bolje. Poleg tega je zelo velik del proizvajalcev v nacionalni privatni rasti, ki se zelo lepo razvijajo, počasi postajajo iz B in C dobavitljev razvojni partnerji, hkrati pa jim raste tudi denarni tok, dobiček in zadnja leta tudi pomembno stopnja samofinanciranja. Vprašanje koliko takih mega investicij bi Slovenija sploh lahko prenesla. Z velikostjo investicije, ne pozabite, raste tudi ranljivost in pada pogajalska moč napram investitorju (samo glej Renault, ki pristavi pušco državi ob vsaki večji investiciji- manjšim proizvajalcem to ne pade na pamet).

Kaj je temelj slovaške uspešnosti?. Razvojna politike bivše komunistične vlade, ki je potrpežljivo in z veliko skrbnostjo razvila pomembno strojno industrijo v tedaj še agrarnem delu Čehoslovaške. Znan je primer jeklarskega koncerna v Košicah (enega največjih v Evropi, ki je vseskozi pozitivno posloval), ki so ga v 90-tih letih prevzeli američani (US Steel). Razočaranje Slovakov, ki so zelo kmalu ugotovili, da se od američanov praktično nimajo česa naučiti (vsaj v tehnološkem smislu), je bilo veliko.

Mehiška zgodba praktična vsa počiva na severno-ameriškem trgu. Gre za zelo dvorezno zgodbo. Rast ameriškega trga avtomobilov gre izključna na račun načrtne kreditne ekspanzije in nižanja kreditnih standardov. Krediti za avtomobile so že zdavnaj poskočili iz 3-5 let na 7 do 8, obseg zavarovanj pa je občutno padel. Ni presenečenje, da v zadnjih dveh letih pospešeno raste delež slabih avtomobilskih posojil. Bojim se, da tukaj lahko poči nov balon. Problem mehiškega trga pa je, da ga lahko po eni strani strahovito zatrese morebitna ( ali pa ne tako morebitna) bodoča ameriška depresija, sama mehiška ekonomija pa je močno na udaru zaradi zmanjšanja cen nafte in posledičnega udarca na Pemex in mehiški proračun.

Ne morem si pomagati, ampak vedno, ko gledam ta "rush to Mexico" dobim asociacijo na leminge.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2616743] 15.09.16 20:14 · odgovor na: gobim (#2616548)
Odgovori   +    0
Ali imaš firmo in posluješ v Slo!
DA
NE
Hvala za odgovor.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2616754] 15.09.16 21:23 · odgovor na: gobim (#2616548)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-317028 15.09.2016 21:26
[gobim]
> [FIN-311684]
> Zakaj ni teh investicij v Sloveniji? Vlada s proračunom hiti, Štrukelj pa za 380 milijonov kriči.

Saj so. Samo manjše so in bolj razpršene kar je za državo bistveno bolje. Poleg tega je zelo velik del proizvajalcev v nacionalni privatni rasti, ki se zelo lepo razvijajo, počasi postajajo iz B in C dobavitljev razvojni partnerji...
Včeraj sem bil na Dolenjskem finančnem forumu (bravo Frankl, Hočevar, Nataša) in ko je Savšek iz TPV s ponosom govoril o tem da TPV postaja od C in B dobavitelja razvojni partner in prispeva k lažjim avtomobilom in nižji porabi, sem opazoval prisotne, in skromno trdim, da tega ni nihče razumel.
gobim sporočil: 583
[#2616868] 16.09.16 10:41 · odgovor na: PyotrNovak (#2616743)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Ali imaš firmo in posluješ v Slo!
DA
NE
Hvala za odgovor.
JA. Stoprocentni izvoz v razvite države. 280 milijonov letnega prometa.
gobim sporočil: 583
[#2616870] 16.09.16 10:44 · odgovor na: anon-317028 (#2616754)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> [gobim]
> > [FIN-311684]
> > Zakaj ni teh investicij v Sloveniji? Vlada s proračunom hiti, Štrukelj pa za 380 milijonov kriči.
>
> Saj so. Samo manjše so in bolj razpršene kar je za državo bistveno bolje. Poleg tega je zelo velik del proizvajalcev v nacionalni privatni rasti, ki se zelo lepo razvijajo, počasi postajajo iz B in C dobavitljev razvojni partnerji...

Včeraj sem bil na Dolenjskem finančnem forumu (bravo Frankl, Hočevar, Nataša) in ko je Savšek iz TPV s ponosom govoril o tem da TPV postaja od C in B dobavitelja razvojni partner in prispeva k lažjim avtomobilom in nižji porabi, sem opazoval prisotne, in skromno trdim, da tega ni nihče razumel.
TPV je naredil v zadnjem desetletju izjemen napredek. Kapo dol. Zaradi takih firm slovenski izvoz v zadnjih letih konstantno raste. Kvalitativno in kvantitativno.

Strani: 1