Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Madžari kupujejo nove potniške vlake, SŽ so jih zadnjič pred šestnajstimi leti
Strani: 1
sporočil: 30.415
Namesto razpisa o nakupu vlakov bi slovenska država morala dati
razpis za prodajo slovenskih železnic. Zakaj GySEV-u ne bi prodali
tovorni pa tudi potniški del slovenskih železnic? Slovenska
politika bi se znebila velikega slabo vodenega sistema, mi pa bi se
vozili s sodobnimi vlaki.
sporočil: 386
Ja, pa poleg politične volje in modrosti za povezovanje je treba
najt še nekoga s cca 100 mio eur...
sporočil: 7.885
[FIN-311684]Kakor kdo, saj se že zdaj lahko voziš s sodobnimi vlaki. Recimo oni zjutraj Maribor - Ljubaljana, ampak ta je za gospodo, cena 24 evrov in še malo. Heh v obe strani 50 evrov skoraj, pa če greš 20 krat, jurja evrov.
Namesto razpisa o nakupu vlakov bi slovenska država morala dati razpis za prodajo slovenskih železnic. Zakaj GySEV-u ne bi prodali tovorni pa tudi potniški del slovenskih železnic? Slovenska politika bi se znebila velikega slabo vodenega sistema, mi pa bi se vozili s sodobnimi vlaki.
No alternativa je, da vstaneš uro in pol prej in greš z onim za 9,50 evra, no ja v obe strani 20 evrov, na mesec blizu 450 evrov ali minimalna plača.
Nismo ravno sodobni, pa že zdaj bi šla recimo cela plača za vlak, kaj a če bi imeli sodobne vlake, bi bilo treba pa že kredit vzet ?
No oni ICS za 25 evrov, prvi razred je itak za gospodo, v glavnem v državnih službah, tako da potem ni problem. Drugače verjetno niti tega kolikor toliko sodobnega ne bi bilo.
No ja, javni sektor ima že tako višje plače, zdaj če bi še te in drugačne stroške upošteval, ki jih zasebnik verjetno ne bi plačal...
sporočil: 6.570
Ne moremo kupovati evropskih vlakov po evropskih cenah in se potem
v njih voziti po cenah, skladnih s slovenskimi plačami.
sporočil: 2.321
Zakaj kupiti? Kot da ni v sloveniji znanja, da bi naredili svoje
vlake. Država naj raje ponudi sovlaganje v tovrstno tovarno ali pa
gre sama v investicijo za odprtje tovarne. Na pogoriščih
mariborskih gigantov bi z lahkoto našli dovolj volje in znanja.
Sicer je pa tole očitno lobistični članek za nekoga, ki prodaja
vlake.
sporočil: 60
čas vnosa: 03.09.16 09:59
[FIN-311684]Imaš prav ali v brezplačni najem če ne gre drugače ................sam da se to spravi v red 21 stoletja ne da se je postaja kot leta 1960 enaka 2016 to je na železnicah običajno...
Namesto razpisa o nakupu vlakov bi slovenska država morala dati razpis za prodajo slovenskih železnic. Zakaj GySEV-u ne bi prodali tovorni pa tudi potniški del slovenskih železnic? Slovenska politika bi se znebila velikega slabo vodenega sistema, mi pa bi se vozili s sodobnimi vlaki.
sporočil: 6.570
[jezdec666]Siemensu se takrat nekaj ni izšlo globalno, zato je potem skenslal mariborsko lokacijo v okviru varčevanja.
Daj zresni se. Ti boš kar iz lufta postavil tako kompleksno proizvodnjo, saj je bil Siemens v Mariboru, pa še ni izšlo.
Strani: 1