Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako je velikana ocenil elektronski analitik prihrankov

Strani: 1

anon-15571 sporočil: 12
[#2611893] 15.08.16 12:26
Odgovori   +    0
Poraba po računalniku.... Poraba po računalniku je le indikator, še vsi moji dosedanji avtomobilu so imeli najmanj 0,4 litra (do 0,8 l) večjo dejansko porabo goriva od izmerjene v avtu.... Napolni se rezervoar goriva, naredi se 500 km, nato pa znova napolni tank in izračuna. Seveda naj obe polnitvi napravi ista oseba z enakim postopkom. Pa še tu je potrebno upoštevati premer pnevmatik, oziroma števec kilometrov. Na isti razdalji so bila odstopanja tudi 10% (med največjim odstopanjem pri motorju in najmanjšem pri kombiju....). Kdor upošteva samo indikator v avtu ni opravil domače (službene) naloge....
dz1975 sporočil: 2.264
[#2611900] 15.08.16 15:01
Odgovori   +    0
Gre za kompaktnega terenca (CUV), ne pa velikana. Kaj so potem šele trije večji Nissanovi terenci? Sicer pa hudo podhranjem pogonski sklop...
pobalin sporočil: 14.456
[#2611984] 16.08.16 13:10 · odgovor na: dz1975 (#2611900)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Sicer pa hudo podhranjem pogonski sklop...
Evo, napovedujejo nekaj novega, kar naj bi povozilo dizle:
Nissan revolution: could new petrol engine make diesel obsolete?
Nissan says the new VC-T engine can choose an optimal compression ratio variably between 8:1 and 14:1. That compares with mainstream production gasoline engines that run at compression ratios of 8:1 to 10:1. Exotic sports cars and racing cars run at 12:1 or more.
www.reuters.com/arti...SKCN10P0IK
So se pa lepo izognili omembi Mazde, ki ima v Skyactiv-G motorju kompresijsko razmerje 14:1. :-)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2611993] 16.08.16 14:13 · odgovor na: pobalin (#2611984)
Odgovori   +    1
Sem bral o tem pri zajtrku. :)
blog.caranddriver.co...der-turbo/
Vsekakor zanimivo, samo n vem koliko bo kaj življenska doba, saj gre za kompleksno rešitev s precej gibljivimi deli...
Sicer pa; dizlom je povsod odklenkalo, razen v Evropi, kje so brez razloga subvencionirani s strani držav (nižje stopnje obdavčitve dizelskega goriva). Ampak težko da bo to še trajalo...
pobalin sporočil: 14.456
[#2611997] 16.08.16 14:31 · odgovor na: dz1975 (#2611993)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Vsekakor zanimivo, samo n vem koliko bo kaj življenska doba, saj gre za kompleksno rešitev s precej gibljivimi deli...
Jaz se spomnim časov, ko se je pri 100-150 jurjih km delalo generalke motorja, da ni zaribal, zdaj pa normalen bencinski motor brez problema zdrži vsaj 200 tisoč km. Tako da... :-)
Sicer pa; dizlom je povsod odklenkalo, razen v Evropi, kje so brez razloga subvencionirani s strani držav (nižje stopnje obdavčitve dizelskega goriva). Ampak težko da bo to še trajalo...
Ja, to davčno razliko je treba zapreti, uvesti realne meritve in omejitve emisij, ostalo pa naj naredita inženirska pamet in trg. Ne smeš pozabiti, da novi bencinarji GDI menda spuščajo v zrak približno toliko ali še več PM kot dizli. Zato je VW menda že obljubil, da bo na GDI motorje začel serijsko vgrajevati filtre - menda 2017 ali 2018.
anon-202165 sporočil: 970
[#2611999] 16.08.16 14:39 · odgovor na: pobalin (#2611997)
Odgovori   +    1
Jaz sem se peljal s takim Nissanom, ki je imel na števcu 800.000 km... en.wikipedia.org/wik...present.29

Je pa res da takrat števec ni več deloval.

Medtem ko v Evropi rešujemo okolje z raznimi (pre)majhnimi turbo-eko-mlinčki v prevelikih avtomobilih, pa je polovici sveta pri avtu pomembno predvsem "affordable price, relatively good fuel economy, easy to fix and find spare parts"
pobalin sporočil: 14.456
[#2612005] 16.08.16 15:44 · odgovor na: anon-202165 (#2611999)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Medtem ko v Evropi rešujemo okolje z raznimi (pre)majhnimi turbo-eko-mlinčki v prevelikih avtomobilih,
Ti bi povečal mlinčke IN zmanjšal avte? Mogoče bi bil dovolj samo eden od teh ukrepov. :-)
pa je polovici sveta pri avtu pomembno predvsem "affordable price, relatively good fuel economy, easy to fix and find spare parts"
Če gledava po številu prebivalcev, gre najbrž za več kot polovico sveta. Če na sedanjo situacijo pogledam globalno, bi manjši polovici sveta zmanjšal težo avtomobilov, čeprav bi bili zaradi tega malo manj varni in pametni, večji polovici prebivalcev pa bi znižal emisije, čeprav bi jim s tem malo dvignil stroške nakupa in vzdrževanja. Sem pač precej vsegliharski enakoštrihar. :-)
anon-202165 sporočil: 970
[#2612068] 17.08.16 07:41 · odgovor na: pobalin (#2612005)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [bacco979]
> Medtem ko v Evropi rešujemo okolje z raznimi (pre)majhnimi turbo-eko-mlinčki v prevelikih avtomobilih,

Ti bi povečal mlinčke IN zmanjšal avte? Mogoče bi bil dovolj samo eden od teh ukrepov. :-)
Hecno je, koliko so avtomobili zrasli znotraj razredov. Recimo današnji Polo je dimenzijsko že na nivoju Golfa II. Poleg tega, da so vsi modeli zrasli, pa so se še prav svinjsko "zredili", prostornine motorjev pa so ostale enake oz. se celo manjšajo. Če hočem "full size" karavan pač ne pričakujem da bo to neka Astra ali Octavia. In če želim mestnega malčka, nočem da je dolg 4 metre :)
> pa je polovici sveta pri avtu pomembno predvsem "affordable price, relatively good fuel economy, easy to fix and find spare parts"

Če gledava po številu prebivalcev, gre najbrž za več kot polovico sveta. Če na sedanjo situacijo pogledam globalno, bi manjši polovici sveta zmanjšal težo avtomobilov, čeprav bi bili zaradi tega malo manj varni in pametni, večji polovici prebivalcev pa bi znižal emisije, čeprav bi jim s tem malo dvignil stroške nakupa in vzdrževanja. Sem pač precej vsegliharski enakoštrihar. :-)
:)

Strani: 1