Strani: 1

anon-180464 sporočil: 4.080
[#2594815] 05.05.16 14:34
Odgovori   +    2
Kaj pa bicikli, skiroji, invalidski vozički, otroški vozički, cize, samokolnice, ...

Kakšna je sploh ločnica med kolesom in kolesom s pomožnim motorjem?
Če imam kolo z montiranim pomožnim elektromotorjem, je to že kolo s pomožnim motorjem?
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2594827] 05.05.16 15:33
Odgovori   +    4
Rename in kekez sta lepo napisala, čemu služi novela in NSi-jev predlog, pobiranju denarja. Tako, kot je v Sloveniji namenjena velika večina obveznih plačil. Če NSi tako zelo skrbijo pobegi, potem naj se uvede register za vse živo in pa tablice, tako da pobeg za nič na svetu ne bo možen, ne da bi te dobili po tablici.
Zanimivo, da NSi ne skrbi vzgoja, ki bi poskrbela, da nihče ne bi divjal in bil objesten, kaj šele, da bi pobegnil, kaj šele obupno slabe vozne površine. Aja, če se bo zgodila nesreča zaradi metrske jame na vozišču, bo zavarovalnici plačala država? Očitno se nakaterim že svita, kako bodo prišli do državnega denarja preko takih plačil, kot se nakazuje. Zgleda, da se bo pripravljenost na domu spet povečala.
murje sporočil: 5.120
[#2594836] 05.05.16 16:25
Odgovori   +    2
25 km/h

Problematika vožnje koles z motorjem, ki so vedno bolj popularni je mnogo širše narave, kot se marsikomu zazdi na prvi pogled.
Glede na to, komu je potrebno ali ne narediti zavarovanje, še vedno ostaja odločitev pri lastniku le-tega ali samemu uporabniku, kar je bilo praktično že vse do sedaj. Posebej je bilo to vseskoti priporočljivo, saj je bilo iz tega naslove že veliko prometnih nesreč, ki so se končale z velikimi poškodbami, tako voznikov ter sopotnikov, kot tudi ostalih poškodovanih udeležencev v prometu.
Ob tem je potrebno povedati, da gre pri takšnih odškodninskih zahtevkih tudi za velike izvržbe, ki potekajo proti povzročeteljem oziroma v veliko primerih staršev, ki morajo konec koncev kriti stroške popravil in poškodbe zdravja ter zdravljenja. Lahko bi tudi objavili statistiko prometnih nesreč, skupaj s poškodbami voznikov, ker vozijo brez čelad, pomislite samo, kakšne posledice lahko utrpi nekdo, ki ime nesrečo na Parencani od Kopra proti Izoli, saj celotno obalo spremljajo visoke in zelo ostre skale. V tem obdobju razvoja motornih koles alias do 25km/h, bi lahko več storili tudi na preventivi in promociji varne vožnje. To vedo najbolje povedati predvsem tisti, ki so imeli z njimi že bližnje srečanje.
murje sporočil: 5.120
[#2594838] 05.05.16 16:47
Odgovori   +    1
MISEL DNEVA

Sem zgleden in previden voznik, a nekaj “točk zvestobe” sem si pri policistih že nabral.
Peter Prevc, smučarski skakalec
Primorske novice, 5.maj 2016
www.primorske.si/
Vinci sporočil: 5.933
[#2594839] 05.05.16 16:49 · odgovor na: anon-180464 (#2594815)
Odgovori   +    1
[kekez]
Kakšna je sploh ločnica med kolesom in kolesom s pomožnim motorjem?
Če imam kolo z montiranim pomožnim elektromotorjem, je to že kolo s pomožnim motorjem?
Heh, kaj to se zajebaš s temi vprašanji, kakšna je ločnica med biciklom in biciklom z motorjem, pa če je pomožni elektromotor tudi pomožni motor? :)
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2594843] 05.05.16 17:41 · odgovor na: Vinci (#2594839)
Odgovori   +    3
[Vinci]
> [kekez]
> Kakšna je sploh ločnica med kolesom in kolesom s pomožnim motorjem?
> Če imam kolo z montiranim pomožnim elektromotorjem, je to že kolo s pomožnim motorjem?

Heh, kaj to se zajebaš s temi vprašanji, kakšna je ločnica med biciklom in biciklom z motorjem, pa če je pomožni elektromotor tudi pomožni motor? :)
Ja, ampak nekoč v mladih letih sem sprobaval le v feltno naštimati vrtilno magnetno polje, ki naj bi le nekoliko razbremenila kolesarjev napor.
Ali je tudi to že elektromotor?
blink sporočil: 3.523
[#2594848] 05.05.16 18:19
Odgovori   +    4
Kaj pa če nesrečo povzroči kolesar in pobegne s kraja nesreče? Kaj pa če povzroči pešec? Še pešcu na glavo eno identifikacijsko tablico?
rx170 sporočil: 6.403
[#2594849] 05.05.16 18:23 · odgovor na: blink (#2594848)
Odgovori   +    3
[blink]
Kaj pa če nesrečo povzroči kolesar in pobegne s kraja nesreče? Kaj pa če povzroči pešec? Še pešcu na glavo eno identifikacijsko tablico?
Da ne govorimo o vrtnih kosilnicah in motornih kosah. Lahko vrže kamen na avtomobil, ki pelje mimo.
anon-58746 sporočil: 3.738
[#2594850] 05.05.16 18:25
Odgovori   +    2
registracijo pa čelado, če nima 50.- eur za registracijo in 50.- za čelado, potem naj hodi peš, še bolj pa so nevarni tisti z električnimi kolesi, predvsem dediji in babice, ki jih kar "potegne" pol pa samo vidiš velike oči in čakaš da poči, če pa že bi morali tudi narediti hitrostno blokado, saj nekateri divjajo mimo kolon da samo čakaš kdaj se ti bo zadaj nalimal, ker ima problem z ustavljanjem...pol je pa vse drugo krivo..
anon-304798 sporočil: 609
[#2594869] 05.05.16 22:02
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-304798 05.05.2016 22:05
Ne strinjam se s tem zakonom!
Tudi kolesarji dosegajo hitrosti preko 80km/ha. Ali bomo registrirali kolesa! V NSi so se zaleteli (radi bi bili politično všečni) s svojim kolesarski predlogom in seveda ga je sedanja najbolj kapitalističan vlada (davčna bremena nalaga predvsem najrevnejšim prebivalcem Slovenije) sprejela z obema rokama. Ljudje bomo plačali registracijo, tablice, zavarovanje, tehnični pregled, potem pride kontrola izpusta CO2, cestni sklad... Lep denar za proračun in vse bo lepo zapakirano v paket varnosti za občane.
Kaj nam nakladajo. Vsi, ki imamo vsaj ščepec pameti smo že življensko in nezgodno zavarovani, celo dvakrat. Če gdo s kolesom divja ali ima predelani motor , za to imamo policaje, ki imajo orodja in znanje za zaustavljanje in kaznovanje objestnežev in zaradi peščice le teh ni potreno prometne registracije.
Nenazadje je potrebno vedeti, da je kolo z motorjem edino prevozno sredstvo za največje reveže v državi, ki si ne morejo kupiti ne mopeda in ne avtomobila, ali pa nimajo denarja za vozniški izpit. Mnogo ljudi v Sloveniji, predvsem na podeželju, kjer ni avtobusa, zasluži mesečno samo 420 EUR in tiste bo 100 EUR kar velik denar, ob 30 EUR pa mi itak gre na smeh.
Policijo je treba poslat delat, politiki pa se naj že enkrat uvarjajo z miljardami in navečjo krajo preko SDH-ja ne pa z kolesi s pomožnim motorjem.
Zanimivo v nekdanjih državah varšavskega bolka so imeli registrina kolesa s pomožnim motorjem in celo navadne bicikle.
Zgleda, da bo sovjesko-jugoslovanski politični sistem v Sloveniji ponovno zaživel!

Strani: 1