Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2591973] 13.04.16 10:39
Odgovori   +    0
Zanimiv članek, hvala.
anon-26044 sporočil: 52
[#2591982] 13.04.16 11:04
Odgovori   +    4
Ma ti pa niso resni... Dali bi garancijo.. Pri teh milijardah ki jih imajo ne morejo dati garancije za par mio.... Tu je lahko samo problem resnosti, drugega ni. Sem, pa že enkrat pisal o tem kaj ste na financah preverili kdo je ta firma...
Zato pišem se enkrat.

Kaj bi rad ta Durabus. PI iz poslovanja je negativen, po podatkih portala plačuje 91 do 120 za rokom, ne more dati garancij, ne more kupiti hal..., dodano vrednost imajo 18.829 EUR na zaposlenega. (povprečje v SLO 40.000) Takšnim jaz ne bi dal nič in prav je da jim tudi država ni. Lastniki so pa močnejši kot je naša država....
anon-26044 sporočil: 52
[#2591993] 13.04.16 11:39 · odgovor na: anon-26044 (#2591982)
Odgovori   +    1
Se bom malo popravil. Če pogledam danes na portal plačujejo od 61 do 90 dni, torej so se malo popravili, na semaforju pa gori oranžna luč...
Kar se pa tiče tega projekta avtobusa pa je bil na njihovi strani števec kdaj bo predstavitev, števec je že davno na nuli avtobusa pa še ni... Pred njimi so ga predstavili celo drugi iz MB, ki delajo v garazi(ne mislim s tem kaj slabega)... Toliko o tem je treba celovito zadevo analizirati gospod pisec članka.
anon-373799 sporočil: 20
[#2592040] 13.04.16 14:09
Odgovori   +    1
Ne gre za nakup TAM-a v stečaju ampak TVM (Tovarno vozil Maribor v stečaju), ki le posredno preko pred tem propadlih MPP izhaja iz TAM-a.

Premoženje TAM-a v stečaju je kupil konzorcij kupcev, od katerih jih večina še vedno posluje (izjema so omenjeni MPP-ji, ki so bili v lasti SRD-a oz. države).

Za Kitajce verjentno manj pomembna podrobnost, za Slovence pa...
strojnitehnik sporočil: 5
[#2592234] 14.04.16 11:25 · odgovor na: anon-26044 (#2591982)
Odgovori   +    0
... kljub temu na novo zaposlujejo, plače so predvidevam nespremenjeno redne, električni bus bo premijerno predstavljen na letošnjem hannoverskem sejmu v septembru... Rezultati bi lahko bili boljši tudi s pomočjo nikdar podeljene subvencije, saj bi proizvodnja hibrida že tekla cca eno leto, konkurenčnost podjetja na tržišču bi boljša in s tem omogočila zaposlitev vsaj pogojenih 100 delovnih mest, če ne kaj več; kar se subvencije tiče, pa se ta zgodba vleče še iz časa TVM, ko so se prijavili za subvencijo z busom C960 hybrid, pa je to propadlo zaradi stečaja. Bodimo veseli, da sploh kaj prihaja iz naših tovarn v teh večplastno zahtevnih časih.
anon-26044 sporočil: 52
[#2592270] 14.04.16 14:36 · odgovor na: strojnitehnik (#2592234)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-26044 14.04.2016 14:38
ti ne razumeš zadeve... Zakaj niso dali garancije, ker vedo da tega kar bi morali narediti ne morejo narediti... Jaz se z povprečnostjo ne zadovoljim, ne zadovoljim pa se tudi z eno platjo medelje. Potem dajmo recimo Leku, Krki in tistim ki imajo visoko dodano vrednsot....tudi oni bodo iz dveh MIO kaj naredili. Veliko več kot takšna firma ki nič ne more.... Ne kupiti hale, ne dati garancije, ne plačati dobaviteljev na rok. Imajo ma denarja kolikor hočeš, sam dati ga nočejo...
strojnitehnik sporočil: 5
[#2592290] 14.04.16 18:31 · odgovor na: anon-26044 (#2592270)
Odgovori   +    0
Kaki šalabajzerji po moji izkušnji ravno niso in niti niso osebe, ki bi se zadovoljili s povprečnostjo. Zato med drugim tudi nekoliko kasni predstavitev hibrida, ne zavračajo pa nadaljnega sodelovanja z državo.
anon-26044 sporočil: 52
[#2592299] 14.04.16 20:44 · odgovor na: strojnitehnik (#2592290)
Odgovori   +    0
Poglej jaz jih osebno ne poznam, vse kar pa vem je iz uradnih podatkov. Bilance, bonitete, stečajna ne more prodati, garancije niso dali, da bo avtobus že davno je odštevalo na njihovi strani. Saj oni že vedo zakaj niso dali garancije, ker ne bi naredili to kar so napisali...
strojnitehnik sporočil: 5
[#2592314] 15.04.16 06:38 · odgovor na: anon-26044 (#2592299)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: strojnitehnik 15.04.2016 06:46
Stvar je v času in sicer ta, da so v teh treh letih tudi drugi proizvajalci množično pričeli proizvajati hibridne in električne avtobuse (Solaris, VDL, BYD, Mercedes, VanHool, Volvo, Scania) in tako se je konkurenčna prednost projekta zmanjšala. Vsekakor pa sta tudi pri njih razvoj in priprava trajala kar nekaj let in potemtakem... taglavni pri Tamu kar trezno razmišljajo. Škoda bo večja, če dajo iz rok polizdelek. Da znajo narediti dober bus, pa je razvidno na internet strani Busandcoachbuyer, kjer je objavljen šest strani dolg test njihovega busa, ki je v uporabi v Angliji že več kot eno leto. Najbolj pomembno je med drugim tudi to, da novi lastniki niso prišli k nam z namenom samo "pobasati" denar, ampak, da tudi pustijo pozitiven pečat v okolju v katerem delujejo; pa smo zopet pri času.
strojnitehnik sporočil: 5
[#2592381] 15.04.16 14:11 · odgovor na: strojnitehnik (#2592314)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: strojnitehnik 15.04.2016 14:13
Pa še link do angleškega testa: www.busandcoachbuyer...m-vive-th/

Strani: 1