Strani: 1 2

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2590468] 05.04.16 14:00
Odgovori   +    12
Drugo mnenje, ki smo ga pridobili, ko smo spraševali o smotrnosti količkov, je, da so količki postavljeni za boljšo varnost motoristov, saj če motorist pade med vključevanjem na avtocesto, ga lahko pri tem neovirano odnese na avtocesto, ker med pasom za vključevanje in avtocesto, ni ničesar, kar bi ga lahko ustavilo.
Ja in ko se bo zaustavil na tem ga bodo našli lepo navitega okoli količka.
tomazkos sporočil: 556
[#2590475] 05.04.16 14:07
Odgovori   +    6
Jaz, priznam, sem se jih ustrašil. Še tiste rdeče-bele plastične škatle so mi bolj simpatične.
anon-92188 sporočil: 12
[#2590481] 05.04.16 14:17
Odgovori   +    32
Nujno potrebni...na tem delu se je na veliko izsiljevalo z objestnim prehitevanjem "do konca" in nato nevarnim vključevanjem na mestu, ki za to ni predvideno.
joze sporočil: 674
[#2590488] 05.04.16 14:28
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: joze 05.04.2016 14:35
Če voziš po predpisih se nimaš ničesar ustrašiti. Na tem odseku je hitrost omejena na 80 kmh. Sem pa velikokrat zasledil junake, ki so pridrveli z večjo hitrostjo in mesto, kjer so sedaj količki iskoristili za vključitev na vozni pas. Ali so tudi vas presenetili g.Makovec oz Slejko, ko ste poiskušali izvesti ta manever?
anon-321814 sporočil: 180
[#2590494] 05.04.16 14:44 · odgovor na: joze (#2590488)
Odgovori   +    8
[joze]
Če voziš po predpisih se nimaš ničesar ustrašiti. Na tem odseku je hitrost omejena na 80 kmh.
Ta odsek je nevaren. Kolona za izvoz Rudnik lahko privede do situacije, da se iz Bizovika na južno obvoznico vključuješ z 0 km/h. A to ni nevarno?
anon-304171 sporočil: 85
[#2590495] 05.04.16 14:45
Odgovori   +    0
1111DroLe sporočil: 20
[#2590497] 05.04.16 14:47
Odgovori   +    3
Ker ravjo sprašujete po mnenju, sem si vzel 5min in naredil tole skico. se opravičujem za kvaliteto, ampak za predstavo mojega mnenja bo OK.

shrani.si/f/3f/2a/2y...elk/ac.png

stvar pa je taka, kot je že bigguy rekel. s 130+ se ne more voziti in normalno vključevati v malencah, če je pred tabo šlepar ki vozi 90, tu grejo potem vsi na levi pas in preko.

moj primer "svet" lepo deluje npr prehod iz severne obvoznice v smeri Brda. samo malo kratek je. ampak s5 ne deluje ok, ker se vsi vozijo po levo :) ampak to je pa druga tema.
prerok sporočil: 3.248
[#2590500] 05.04.16 14:52
Odgovori   +    17
To je odlična slovenska rešitev - poudarek na slovenska. Problem je tale: vedno se najde par debilov, ki prigoni po levem pasu dirketno na avtoban, ki pelje z Dolenjske in ustvarja nevarne situacije. Rešitev problema? Ne, ni rigorozno kaznovanje debilov (odvzem avta, zdravljenje v Polju, Begnah, Hrastovcu, junejmit), rešitev so količki, ki vsem preprečujejo manever na vmesnem polju, tudi tistim, ki bi si s tem rešili kožo.
Podobno rešitev smo uvedli tudi na področju vladanja, samo da gre tam običajno za debila na vodstveni funkciji. Problem rešimo tako, da s ta velikim kolom usekamo ljudstvo. Ker je slovensko. In ne jamra.
Skippy sporočil: 3.152
[#2590506] 05.04.16 15:01
Odgovori   +    8
Meni se pa ta rešitev ne zdi sporna, vidite jo lahko tudi v Avstriji, Nemčiji itd. Tudi v praksi se bo verjetno izkazala kot zadovoljiva za navedeni problem.
FIN-475492 sporočil: 137
[#2590508] 05.04.16 15:03
Odgovori   +    9
Število divjakov, ki pridivjajo iz smeri Bizovika po klancu navzdol v smeri izvoza rudnik je neverjetno. Dnevno se peljem tam mimo in je le malo dni, da niti iz smeri Dolenjske niti iz smeir Bizovika ni vsaj enega prepotentneža.

Če bi še pred količki tam postavili kamero, bi upravičeno pobrali nebroj vozniških!

Ima pa komentator zgoraj prav, da je križišče slabo urejeno in je ono na stičišču severne obvoznice in gorenjske vpadnice (skiciral komentator zgoraj) mnogo boljše.

LP
plocnik sporočil: 21
[#2590511] 05.04.16 15:11
Odgovori   +    8
Najverjetneje kar enaki količki so po novem tudi na AC vozlišču južne in zahodne obvoznice proti primorski. Ker gre za plastične količke, ki stojijo več kot meter od voznega pasu prav v ničemer ne ogrožajo nikogar, preprečujejo le prehitro prerazvrščanje vozil ob zastojih na enem ali obeh krakih AC. Pogosto so ti količki tudi tako deformabilni, da omogočajo varno povozitev, npr. za potrebe interventnih vozil, nekateri se celo vrnejo v prvoten položaj. Takšne rešitve se uporabljajo marsikje po Evropi.
anon-348954 sporočil: 2
[#2590513] 05.04.16 15:13
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.04.16 15:06
To sporočilo je izbrisal avtor (05.04.2016 15:16)
0514In1 sporočil: 249
[#2590516] 05.04.16 15:20 · odgovor na: 1111DroLe (#2590497)
Odgovori   +    1
[1111DroLe]
Ker ravjo sprašujete po mnenju, sem si vzel 5min in naredil tole skico. se opravičujem za kvaliteto, ampak za predstavo mojega mnenja bo OK.

shrani.si/f/3f/2a/2y...elk/ac.png

stvar pa je taka, kot je že bigguy rekel. s 130+ se ne more voziti in normalno vključevati v malencah, če je pred tabo šlepar ki vozi 90, tu grejo potem vsi na levi pas in preko.

moj primer "svet" lepo deluje npr prehod iz severne obvoznice v smeri Brda. samo malo kratek je. ampak s5 ne deluje ok, ker se vsi vozijo po levo :) ampak to je pa druga tema.

Dobra skica, le da bi jo jaz še dopolnil v tem, da je na koncu desnega pasu že izvoz Rudnik. Dobra rešitev, bi imela dva pasova v celotnem poteku. Levi se vključuje na obvoznico, desni pa se podaljša v izvoz Rudnik. Težava je "samo" v tem, kako iz smeri Dolenjske ob gneči varno odpeljati v izvoz. Za to je tam zaradi slabega načrtovanja enostavno premalo prostora. V situaciji kot pa trenutno je, je bolje, da se levi prehitevalni pas (pred količki) ukine, torej desni pas iz tunela odpelje proti južni obvoznici, leva dva pa proti Dolenjski.
Roman sporočil: 30
[#2590520] 05.04.16 15:30
Odgovori   +    8
Nevarno je samo za tiste, ki ne znajo vozit po voznih pasovih.
Tam se vozim vsak dan in sem že velikokrat videl nestrpneže, ki jim je težko peljat v koloni, da so prehitevali in menjavali pasove čez površino, kjer so sedaj količki.
Ne vem pa iz kakšnega materiala so količki in sem za to, da so mehkejši in v primeru sile ne povzročajo še hujših nesreč.
bc123a sporočil: 48.253
[#2590528] 05.04.16 16:00
Odgovori   +    2
Ce motorist tule pade, bo konec - kolicki delujejo kot mesoreznica. Enega bo nabasal, ali pa celo vec njih.

Kaj je narobe z navadno odbojno ograjo?
0129Da1 sporočil: 11
[#2590529] 05.04.16 16:03
Odgovori   +    15
Bravo Finance, res "kvaliteten" članek o finančnih in gospodarskih vprašanjih. In ta novička je udarna na prvi strani!!! Leta sem že vaš naročnik, a počasi vas imam dovolj. Kaj res nimate kompetentnejših tem ali pa res ne znate?
pklada sporočil: 585
[#2590530] 05.04.16 16:03 · odgovor na: anon-204390 (#2590468)
Odgovori   +    14
[vickibedi]
>Drugo mnenje, ki smo ga pridobili, ko smo spraševali o smotrnosti količkov, je, da so količki postavljeni za boljšo varnost motoristov, saj če motorist pade med vključevanjem na avtocesto, ga lahko pri tem neovirano odnese na avtocesto, ker med pasom za vključevanje in avtocesto, ni ničesar, kar bi ga lahko ustavilo.

Ja in ko se bo zaustavil na tem ga bodo našli lepo navitega okoli količka.
Količki so plastični. Tako se bo motorit težko navil okoli njega. Poleg tega je tam omejitev 80km/h, večina motoristov pa "sigurno" vozijo po omejitvah. Z 80km/h pa na tako široki cesti težko padeš in se potem še oviješ okoli plastičnega količka.

Se bodo pa morali junaki vozniki avtomobilov in motorjev, ki so se iz smeri tunela vključevali na južno obvoznico, in so do sedaj prehiteli kolono vljučujočih vozil pred sabo tako, da so sekali vmesni pas in kot kamikaze padli na južno obvoznico, lepo držati vrste.
anon-297342 sporočil: 416
[#2590531] 05.04.16 16:04
Odgovori   +    3
Veliko nas uporablja prehitevalni pas iz razloga, ker je vozni v tako slabem stanju. Točno ta primer je na tem odseku, kjer se razpokam in neravninam lahko izogneš edinole na način, da iz tunela izvoziš po levem prehitevalnem pasu. Ker večina vozil po voznem pasu vozi s hitrostjo okoli predpisane, je edini način za izvedbo manevra ta, da si hitrejši od njih.

Darsovce bi iz udobnih službenih limuzin in SUV-jev posedel v vozila s športno nastavljenimi podvozji, da bodo vedeli, v čem je problem.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2590540] 05.04.16 16:40
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-154083 05.04.2016 16:43
Problem je kombinacija vključevanje na avtocesto + izvoz Rudnik na tako kratki razdalji. Na izvoz Rudnik bi se morala vozila iz obeh smeri preusmeriti že prej.

shrani.si/f/1k/zA/44.../izvoz.jpg

Glede stebričkov pa: če so plastični, niso najboljši, ker jih bo ob trku neslo po zraku in bodo lahko zadeli še koga drugega. Da o teoriji, da ne morejo poškodovati motoristov, ne govorimo...
anon-318613 sporočil: 664
[#2590549] 05.04.16 16:57
Odgovori   +    3
Ograje na cestah in avtocestah:

Naj bodo take, da preprecijo izlet (na nasprotni pas, prepad, v drevesa, jarek, ...) iz smernega vozišča in da pri tem ne poškodujejo oz. da čim manj poškodujejo.

Se je cestna ograja polomila, predrla avto in ..., smo nedavno slišali
Je ograja, ki ima samo zgornji del, ki je vpet na stebričke zlomila motorista (ker v spodnjem delu na količkih ni bilo odbojne ograje
...


Proizvajalci ograj so na največjem svetovnem sejmu cestne in ostale prometne opreme na Nizozemskem že pred 20 leti kazali posnetke (kamjonov, motoristov), ki so iz najrazličnejših razlogov tudi pri 100 in 120 km/h naleteli na ograjo in:

šleper je ograja odbila, se zvijala kot čigumi, šlepar pa je ni prebil in ostal na smernem vozišču!
motorist se je od spodjega dela ograje odbil in ga ni prelomilo
...

Kakšem odgovor finance pričakujete od bralcev?
Kakšen odgovor je pričakovati od kamarilske agencije, DARS-a, "organov" (ki se otepajo picajzlov, skrbijo za lastno korist, ...)?

Ste pričakovali "Zakon, ..., spoštujemo!!, "Vse je po naših pravilnikih, zato, ..., uporabnik, ... ni upošteval!"!
A peki naši so pred kratkim sprejeli, da se nadzorniku cest ni treba več non stop voziti in nadzirati stanja na cestah, peki naši pravijo, da štrihajo le nujne črte, ostale spustijo, tako da še avti z novo opremo ne znajo najti voznega pasu, ... PODEN!
tupamaros sporočil: 3.720
[#2590569] 05.04.16 18:37
Odgovori   +    10
Vsak da se vozim vsaj enkrat in hvala tistemu ali tistim, ki so to udejanili.

Srečno
Tupamaros
anon-184513 sporočil: 3.006
[#2590574] 05.04.16 20:02 · odgovor na: (#2590539)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 05.04.16 16:44
So, so, le da smololeki mi, ki plačujemo. Ko bo padla prva tožba na mednarodnem sodišču, se bo tudi Dars začel zavedati, da bo kljub vsemu moral za avtoceste tudi kaj postoriti. Oni se pa le hvalijo z dobičkom, naredijo pa nič pametnega, da bi preprečili nesreče. Ni oznak, ni samoforjev, če pa že so, pa ne delajo, ko bi morali. Zato pa imamo cestninske barake, slabo označena cestišča, zgonen asfalt, bajno drage zaščitne ograje, ... in zdaj še količke.
anon-348954 sporočil: 2
[#2590577] 05.04.16 20:02 · odgovor na: anon-348954 (#2590513)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 05.04.16 15:16
Prejšnji petek je malo manjkalo in bi bilo prišlo do nesreče v predoru.
notomi sporočil: 768
[#2590612] 06.04.16 06:24
Odgovori   +    2
Stebricki da videl in menim da preprecujejo nevestno prehitevanje in vkljucevanje na slepo..videno v praksi.
Ograje so grde..previsoke in zastirajo poglede...kot koridor v hisi strahov..mi pa v lepi Sloveniji..!
anon-343097 sporočil: 1
[#2590623] 06.04.16 07:52 · odgovor na: anon-348954 (#2590577)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 05.04.16 20:59
Dajte pokomentirat še drugo stran tega odseka. Kako se v špici ali konvoju sleparjev vključiti iz rudnika na vzhodno obvoznico. Tisto je tudi adrenalinsko, ko se moraš iz 50 km/h v zgolj 200 m vključiti na srednji pas, da lahko zaviješ na vzhodno obvoznico, hkrati se ti pa iz prehitevalnega razvrščajo na skrajno desnega. Vmes pa se sleparji in kaksen turist, ki ustavi in študira tablo kam mora zaviti. Da o mečkačih, ki ne znajo stopit po gasu ne govorim.
simonagruden sporočil: 630
[#2590624] 06.04.16 07:58 · odgovor na: anon-92188 (#2590481)
Odgovori   +    2
[bigguy]
Nujno potrebni...na tem delu se je na veliko izsiljevalo z objestnim prehitevanjem "do konca" in nato nevarnim vključevanjem na mestu, ki za to ni predvideno.
Tole ja.
nomad sporočil: 678
[#2590628] 06.04.16 08:20
Odgovori   +    1
Problem tega odseka je tudi, da se vozniki z Dolenjske pripeljejo (tudi kadar ni veliko prometa) po voznem pasu, namesto, da bi se umaknili na prehitevalnega in omogočili bolj tekoče vključevanje tistih, ki se pripeljejo s severa.
anon-391350 sporočil: 230
[#2590630] 06.04.16 08:21 · odgovor na: anon-297342 (#2590531)
Odgovori   +    3
[Glock]
Veliko nas uporablja prehitevalni pas iz razloga, ker je vozni v tako slabem stanju. Točno ta primer je na tem odseku, kjer se razpokam in neravninam lahko izogneš edinole na način, da iz tunela izvoziš po levem prehitevalnem pasu. Ker večina vozil po voznem pasu vozi s hitrostjo okoli predpisane, je edini način za izvedbo manevra ta, da si hitrejši od njih.

Darsovce bi iz udobnih službenih limuzin in SUV-jev posedel v vozila s športno nastavljenimi podvozji, da bodo vedeli, v čem je problem.
In ker imaš ti športni avtomobil, je potrebno dizajnirati ceste za tvoje potrebe? Ostali žalujoči pa smo samo davkoplačevalci, kaj? Za vse udeležence v prometu so pasovi enako kakovostni in enako slabi, kot zate. Če se postaviš na ego pozicijo in od tam pametuješ, ne misli, da te bo kdo jemal resno. No, razen drugi "športniki".
anon-192167 sporočil: 467
[#2590631] 06.04.16 08:22
Odgovori   +    0
Nekakšna razmejitev mora biti, toda ti količki v krizni situaciji delujejo kot žaga in so zato nevarni. Smiselno bi bilo postaviti plastične in pregibne količke, ki bi še vedno razmejevali, varnost pa bi bila neprimerno večja.
Drugo vprašanje je glede protihrupne ograje,ker za vsako neučinkovito delo ali material se uveljavi reklamacija, če zadeva ne deluje in ali bomo spet pokleknili pred Hrvati. Treba je iztožiti ta denar, vprašanje je ali je bilo plačano vnaprej? V vsakem primeru pa je to še ena velika Darsova napaka, ki sledi ena za drugo, denar pa je naš!
hansi sporočil: 862
[#2590633] 06.04.16 08:26
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: hansi 06.04.2016 08:27
Sladki problemi!

Ko se peljem iz Črne na Koroškem po dolini proti Slovenj Gradcu in Velenju je cesta SamaJama, prehitevalnega pasu ni, odstavnega prav tako ne, le nešteto priključkov za individualne hiše in omejitev. Vozniki vozimo kot v Afriki, kadar ni vozila nasproti slalom med luknjami. V ostrejših ovinkih se ne moreta srečati kamiona in se promet ustavi.
Ko nadaljujem proti Dravogradu opazim, da tu ne stoji nobena cestninska postaja, hitrosti pa kljub temu ni mogoče razviti višje od 60 km/h. Bližje Dravogradu lahko razvijem celo predpisano najvišjo hitrost, seveda če ni nasproti vozečih vozil, ko se izogibam "Ležečim policistkam" (op.p. luknjam v cesti). Nadaljujem proti Slovenj Gradcu, občasno lahko naredim veleslalomski zavoj, ko se izogibam daljši razpoki v cestišču, sicer je bolje ohraniti slalomsko tehniko. Ne vidim nobenega odstavnega pasu, nobenega prehitevalnega pasu, le nešteto priključkov za individualne hiše.
Ob cesti stoji kombi, ali so to Darsovi nadzorniki?
Ne, le nesrečnik, ki se mu je kombi pokvaril.
Pri Slovenj Gradcu iščem cestninsko postajo, tudi tu je ni, so pa ograje, ki bi lahko bile protihrupne, pa to niso. Omejitev 50 km/h. Na poti proti Mislinji naletim na najbolj gladek asfalt na celotni trasi, zaradi priključkov za individualne hiše je hitrost omejena na 70 km/h, prehitevalnega pasa še vedno ne najdem. V Hudi Luknji se ustavimo, ker se srečujeta tovornjak in avtobus, zgodba se do Velenja ponovi še dvakrat. Ohranjamo slalomsko tehniko, ker kjer ni ovinkov, do pa ovire na cesti. Pogledam potovalni računalnik v avtu in ugotovim, da je povprečna hitrost 46 km/h.
Upam da forumaši, ki se pritožujete nad cestninskimi postajami vidite, da bi nekateri prav radi videli cestninske postaje, ker vemo, da te stojijo le na avtocesti. Te pa nam, ki živimo na periferiji, prestolnica ne privošči!

Strani: 1 2