Strani: 1

anon-130092 sporočil: 524
[#2589779] 31.03.16 14:12
Odgovori   +    0
No sedaj bo pa počasi prišel trenutek resnice. Kolikor sem prebral so na Ameriškem trgu proizvajalci visokocenovnih prestižnih vozil že hudi nastradali zaradi Tesle. Upajmo, da se sedaj to zgodi, tudi nekoliko nižje.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2589801] 31.03.16 16:16 · odgovor na: anon-130092 (#2589779)
Odgovori   +    3
Hudo nastradali? A res? ROLF
Tesla letno v ZDA proda 25k vozil, GM npr. proda samo Escaladov 35k. Lani sta BMW in Mercedes imela rekorden obseg prodaje v ZDA, enako kot Lexus je bila prodaja 340 do 350 tisoč vozil. Če se prišteje še 202.000 Audijev, imamo prodajo 1.250.000 vozil štirih vodilnih luksuznih znamk (sem izključil ostale premier znamke: Cadillac, Infinity, Acura, Lincoln) proti 25.000 Teslam.
anon-130092 sporočil: 524
[#2589873] 01.04.16 03:35 · odgovor na: dz1975 (#2589801)
Odgovori   +    0
V mojem sporočilu sem govoril o avtomobilih v cenovnem razredu okoli 100.000 €/$. Tu je Tesla zagotovo posekala vse. Poleg tega bodo letos podvojili prodajno številko. Najbrž bo spet nekdo hudo trpel. Tesla 3 pa bo napadla še tiste ostale nižjecenovne Daimlerje, Audije, BMWje o katerih govoriš....
boko3 sporočil: 94
[#2589881] 01.04.16 07:22
Odgovori   +    2
čas vnosa: 01.04.16 04:28
Koliko časa se polni, da lahko prevoziš 300km?
dz1975 sporočil: 2.264
[#2589885] 01.04.16 07:39 · odgovor na: anon-130092 (#2589873)
Odgovori   +    1
Prodaja električnih vozil v ZDA je lani padla na 115.000 (z 120.000 v 2014), pri čemer je bilo število prodanih vozil rekordno. Pri čemer se še niso začele nižati/ugašati subvenzije, ki lahko grejo tudi do 11.500 USD na avto. Kaj misliš da bo s prrodajo, ko v roku dveh let teh subvencij ne bo več? Pa kako je lahko 25k manj kot 35k (v primeru Escaladea)? Res veliki klasični sedani izgubljajo tržni delež, samo ne zaradi Tesle, ampak zaradi SUVov...npr. je lani v ZDA prodal 55.000 X5.

Strani: 1