Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Cvetoč posel, vroče novosti in lepa dekleta
Strani: 1
sporočil: 342
"Nekaj je tudi električnih eksotov, a ti ne bodo spreminjali
smernic na trgu, med njimi je tudi hrvaški rimac concept S s kar
1.385 »konji«."
Oni že spreminjajo smernice v celotni avtoindustriji; in sodelujejo z več avtomobilskimi proizvajalci kot dobavitelji lastno razvitega celotnega elektro pogona z baterijskim sistemom in naprednega upravljanja (tudi Koenigseggov model Regera; ostalih pa zaradi pogodbene obveznosti ne smejo razkriti).
Oni že spreminjajo smernice v celotni avtoindustriji; in sodelujejo z več avtomobilskimi proizvajalci kot dobavitelji lastno razvitega celotnega elektro pogona z baterijskim sistemom in naprednega upravljanja (tudi Koenigseggov model Regera; ostalih pa zaradi pogodbene obveznosti ne smejo razkriti).
sporočil: 1.046
Vem kaj mislite in se strinjam. S komentarjem sem imel v mislih, da
eksoti ne bodo bistveno vplivali na smernice bolj dostopnih in
bolje prodajanih električnih avtov in hibridov.
Morda pa se znanje Rimac Automobili kdaj kasneje znajde tudi v bolj dostopnih avtih in pospeši razvoj e-tehnike. Kmalu bom imel pogovor z njim in zapišem kaj več.
Morda pa se znanje Rimac Automobili kdaj kasneje znajde tudi v bolj dostopnih avtih in pospeši razvoj e-tehnike. Kmalu bom imel pogovor z njim in zapišem kaj več.
sporočil: 342
Morda pri večini eksotov to res velja; ne gre pa spregledati
dejstva, da so pri Rimacu fokusirani na razvoj kot dobavitelja za
avtomobilsko industrijo. Njihova avtomobila pa so sredstva za
dosego tega.
Pri K. Rageri so z baterijo dosegli najnižjo maso baterije na enoto shranjene energije. Tako da postavljajo merila na področju, ki je pomemben za razvoj celotne elektro-mobilnosti (po tehnologiji prednjačijo pred Teslo). Verjamem pa, da tega dejstva avtomobilska industrija noče priznati.
Kot je rekel M. Rimac, so za razvoj Concept One, ki je bil predstavljen že na salonu v Ženevi leta 2012 za razvoj namenili toliko kot je BMW porabil denarja za obisk takratnega salona.
Pri K. Rageri so z baterijo dosegli najnižjo maso baterije na enoto shranjene energije. Tako da postavljajo merila na področju, ki je pomemben za razvoj celotne elektro-mobilnosti (po tehnologiji prednjačijo pred Teslo). Verjamem pa, da tega dejstva avtomobilska industrija noče priznati.
Kot je rekel M. Rimac, so za razvoj Concept One, ki je bil predstavljen že na salonu v Ženevi leta 2012 za razvoj namenili toliko kot je BMW porabil denarja za obisk takratnega salona.
Strani: 1