Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (odgovor) Naložba v drugi tir bi se povrnila v 103 letih
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 02.03.2016 10:04
Po odgovoru se zdi, da se je Jerman zmotil, ker se bo naložba v
drugi tir povrnila v 203 letih. Luka potrebuje le nekaj kilometrov
proge do Trsta in ta naložba se bo povrnila v enem letu.
sporočil: 1.447
"Pri tem je zanimivo, da bo Slovenija za modernizacijo posameznih
železniških odsekov (brez drugega tira) od leta 2015 do 2020
namenila proračunska in EU sredstva v vrednosti 775 milijonov
evrov, vendar se nihče ne sprašuje o ekonomski upravičenosti teh
investicij"
Amen to that.
Marsikater pametnjakovič zgleda kot konj v vpregi, ki je omejen vidi samo naravnost in piči na polno samo v tisto smer, ki jo ima na obzorju.
Amen to that.
Marsikater pametnjakovič zgleda kot konj v vpregi, ki je omejen vidi samo naravnost in piči na polno samo v tisto smer, ki jo ima na obzorju.
sporočil: 3.220
Avtor je sicer prihodnost postavil kot dejstvo kar ni nujno da se
bo zgodilo. Se pa strinjam, da drugi tir sploh ne bi smelo biti
vprašanje. Še vedno se sprašujem, kako je Franc Jožef v svoji
monarhiji 1850 uspel narediti toliko prog, mi pa danes nismo zmožni
narediti 35 km. Ali vemo kako so gradili železnico v tistem času in
s kakšnim stanjem tehnike? Mislim, da gre totalno nesposobnost
upravljanja z državo.
sporočil: 10.308
Zadnja sprememba: Endimion 02.03.2016 10:11
Ne vem kok poznaš geografijo ampak pot na Vzhodno Evropo, pa tudi
vzhodno nemčijo... je čez Slovenijo malce krajša.....Oziroma kar ti trdiš je nekako tako:
"Sem iz maribora, pa moram prit do Kopra. lahko grem direkt. A ne. To se ne splača. Šel bom čez Celovec, Trbiž, Videm, in Trst"
In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
sporočil: 890
Kdaj se je pa bivši AO povrnila naložba v železnico Dunaj - Trst
?
Verjetno nikoli, ker je leta 1918 izgubila del Balkana s Slovenijo in tudi Trst.
Verjetno nikoli, ker je leta 1918 izgubila del Balkana s Slovenijo in tudi Trst.
sporočil: 10.308
Tako je... ne bi smelo bit dileme. Samo ker nimamo Josipa Broza, ki
bi z macolo udaril po mizi in rekel "to in to naj se naredi", se
pač že 20 let ukvarjamo s tem, a je smiselno pa kok bi koštalo, pa
kaj če ne rata, pa fpičkumatervseskup.
Infrastruktura se nikjer ne "izplača". preprosto jo moraš imet, če želiš napredovat. sama po seb ni nikjer dobičkonosna. Omogoča pa neke druge učinke. Podobno je s cestami, (ki so pri nas asfaltirane tudi v vukojebinah, kjer nikomur v ZDA na kraj pameti ne bi padlo asfalta polagat), pa vodovodom, pa elektro omrežjem, pa še čem. Vleči telefon kable v neko pripizdino nima nobenega ekonomskega smisla. A s tem ljudem v oni pripizdini malce olajšaš vse skup,. In ti pol to tudi plačujejo.
Če imamo Luko ki je dobro konkurenčna, in ima super geo pozicijo, ki rabi dobro povezavo. pa omogočimo jo. Jaz pozivov da naj se pa roba čez italijo vozi res ne razumem. Zakaj pa ne bi kasirali naši logisti? Saj uporabo infrastrukture plačajo.
IN v resnic je dilema zgolj pri cifri, in kdo bo imel lonček pristavljen. Tehnično gledano je to lahko postavljeno v dveh letih. ali pa še prej.
Adria po drugi strani ... pa ni nič infrastrukturnega. je prevoznik... kot vsak drug.
Infrastruktura se nikjer ne "izplača". preprosto jo moraš imet, če želiš napredovat. sama po seb ni nikjer dobičkonosna. Omogoča pa neke druge učinke. Podobno je s cestami, (ki so pri nas asfaltirane tudi v vukojebinah, kjer nikomur v ZDA na kraj pameti ne bi padlo asfalta polagat), pa vodovodom, pa elektro omrežjem, pa še čem. Vleči telefon kable v neko pripizdino nima nobenega ekonomskega smisla. A s tem ljudem v oni pripizdini malce olajšaš vse skup,. In ti pol to tudi plačujejo.
Če imamo Luko ki je dobro konkurenčna, in ima super geo pozicijo, ki rabi dobro povezavo. pa omogočimo jo. Jaz pozivov da naj se pa roba čez italijo vozi res ne razumem. Zakaj pa ne bi kasirali naši logisti? Saj uporabo infrastrukture plačajo.
IN v resnic je dilema zgolj pri cifri, in kdo bo imel lonček pristavljen. Tehnično gledano je to lahko postavljeno v dveh letih. ali pa še prej.
Adria po drugi strani ... pa ni nič infrastrukturnega. je prevoznik... kot vsak drug.
sporočil: 737
Pohvale Luki Koper za utemeljeni odgovor. Lepo je videti, da nekdo
ve, kaj dela. Zaupanje v njihovo podjetje se je z moje strani
povečalo.
sporočil: 1.047
Luka izgublja konkurenčnost! V LK se ne izplača investirati, ker če
poveča raztovor blaga, ga že danes ne more dostaviti. Luko podreti
in zgraditi turistične kapacitete! Moramo zaščititi interese v
turizmu, ker so ti strateškega pomena. Vse kapacitete bodo zasedli
bogati Rusi, Kitajci..., ki bodo prihajali s svojimi hidroplani in
cedila se bosta med in mleko. Še ceste ne rabimo.
sporočil: 198
Odlično napisano in utemeljeno.
Skratka, naj dajo Kitajcem/Madžarom/"vstavi po želji" možnost zgraditi in tržiti drugi tir in druge "tire" pa smo zmagal, tako Luka Luka kot mi, davkoplačevalske mrhe.
Skratka, naj dajo Kitajcem/Madžarom/"vstavi po želji" možnost zgraditi in tržiti drugi tir in druge "tire" pa smo zmagal, tako Luka Luka kot mi, davkoplačevalske mrhe.
sporočil: 10.308
Tako kot se bojda pri nas ne splača vlagati v nič....
Ne splačajo se ceste, ne splačajo se daljnovodi, ne splačajo se elektrarne, ne splačajo se tirnice....
Vse kar se splača pr nas je "iskat strateškega partnerja"...
Nekaj zblojencev (Kordež, Šrot, Bavčar, et Company) je pod narodni interes uštulilo svojega privatnega... zdaj pa en bolj kot drugi tekmujemo v tem, kako smo vsi za en kurc in da bog ne daj kaj lastnega imet, ker se to ja ne splača...
Ne splačajo se ceste, ne splačajo se daljnovodi, ne splačajo se elektrarne, ne splačajo se tirnice....
Vse kar se splača pr nas je "iskat strateškega partnerja"...
Nekaj zblojencev (Kordež, Šrot, Bavčar, et Company) je pod narodni interes uštulilo svojega privatnega... zdaj pa en bolj kot drugi tekmujemo v tem, kako smo vsi za en kurc in da bog ne daj kaj lastnega imet, ker se to ja ne splača...
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 02.03.2016 11:36
[Endimion]Po pravici, tega drugega tira imam počasi dost, že ko so Drnovšku omenili ta tir je menda zamahnil z roko...Do danes je toliko tega napisanega, da ne vemo, če ga sploh potrebujemo in za kaj ga potrebujemo, ne vemo niti koliko bi stal in kdo bo to plačal, je ena velika zmeda, bi - ne - bi, kibi - dabi, za – proti, proti – za...Najmanj kar lahko skupaj ugotoviva, da se na takšen način milijardna državna investicija ne more peljati. Vem za rešitev. Ob zadnji prodaji obveznic je Mramorju kar precej denarja ostalo in zakaj s tem denarjem ne začnemo graditi progo? Naj ga država enkrat začne graditi ali naj utihne in dovoli Luki, da izgradi progo do Trsta. Lahko ga začnejo graditi Kitajci za tretjino cene.
In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 02.03.2016 11:57
IZJAVA O PODPORI SLOVENSKEMU TOVORNEMU PRISTANIŠČU KOPERPristojni naj takoj začnejo upoštevati potrebe in koristi slovenske luke za vse Slovence in Slovenke. Terjamo posluh za razvoj slovenske luke, povezovanje Primorske s Slovenijo in takojšnjo gradnjo dodatnega tira! Spodaj podpisani soglašam s stališčem zaposlenih v Luki Koper in podpiram vsa njihova prizadevanja ter zahteve do pristojnih v državi, ki:
* Naj prenehajo z iskanjem novih koncesionarjev ali strateških partnerjev za Luko Koper, kar vodi v njeno destabilizacijo oziroma prodajo. Želim, da Luka Koper ostane SLOVENSKA in se razvija s slovenskim znanjem ter še naprej ustvarja odlične rezultate zase in za Republiko Slovenijo.
* Naj TAKOJ začnejo z aktivnostmi in gradnjo dodatnega tira v racionalnejši obliki in z javnimi sredstvi kot je praksa v tujini, saj je to za državo najceneje in najhitreje.
* Zagotovijo vse potrebno za maksimalno izkoriščanje obstoječe železniške proge do izgradnje dodatnega tira, s čimer se bo preprečilo poslovne izgube v slovenskem gospodarstvu in preusmerjanje tovora na konkurenčne transportne poti.
* Naj prenehajo z iskanjem nove oblike upravljanja pristanišča, ki prinaša le dodatno birokratizacijo, nove stroške davkoplačevalcem in še večjo razvojno odvisnost pristanišča od trenutne politike.
* Naj zagotovijo družbi vso podporo pri izvajanju tekočih in razvojnih aktivnosti v pristanišču, skladno s prioritetami in strateškimi usmeritvami Luke Koper.
* do sedaj zbranih preko 15.000 podpisov podpore in še prihajajo...
luka-kp.si/slo/
luka-kp.si/slo/za-2-...-tira-4230
luka-kp.si/slo/za-2-tir
www.regionalobala.si...jte-podpis
TE PLOMIN C III
Pri nas smo povsem nekritično in dolgoročno potratno sprejeli in dogradili TEŠ6, medtem ko v naši soseščini Istri prvotni načrti z termoelektrarno PLOMIN III in uvoženim kolumbijskim premogom, kot izgleda, kjub že podpisani pogodbi z japonskim velikanom Marubenijem, ne bodo šli skozi, saj se morajo preusmerili na drugi energent plin.
www.glasistre.hr/vij...jen-520625
www.glasistre.hr/vij...rka-520735
www.glasistre.hr/vij...jen-521187
www.glasistre.hr/vij...min-521290
www.glasistre.hr/vij...ije-521295
www.glasistre.hr/vij...ije-521349
www.glasistre.hr/vij...tre-521591
sporočil: 7.885
[polene]He, he to zgleda tudi don Giovanni ne zna rešiti, če se je že spomnil Narodno gardo, bi lahko to rešil še z domoljubi in brigadirsko akcijo. :)
Avtor je sicer prihodnost postavil kot dejstvo kar ni nujno da se bo zgodilo. Se pa strinjam, da drugi tir sploh ne bi smelo biti vprašanje. Še vedno se sprašujem, kako je Franc Jožef v svoji monarhiji 1850 uspel narediti toliko prog, mi pa danes nismo zmožni narediti 35 km. Ali vemo kako so gradili železnico v tistem času in s kakšnim stanjem tehnike? Mislim, da gre totalno nesposobnost upravljanja z državo.
sporočil: 10.308
pa zato pa pravim, da rabimo gospoda šlosarja iz Kumrovca, ki bo
enostavno rekel "Naredi se naj, in konec besede"
Če je ugotovljeno, da je edini način kako konkretno povečat pretovor Luke tako da ji povečaš transportne arterije, dileme v bistvu ni.
Če bi se ob pobiranju samoprispevkov za zdravstvene domove in šole v Ljubljani pred 50 leti tako komunisti pogovarjali, bi mi kurac danes kaj imeli...
Če je ugotovljeno, da je edini način kako konkretno povečat pretovor Luke tako da ji povečaš transportne arterije, dileme v bistvu ni.
Če bi se ob pobiranju samoprispevkov za zdravstvene domove in šole v Ljubljani pred 50 leti tako komunisti pogovarjali, bi mi kurac danes kaj imeli...
sporočil: 10.308
Vse to o Plominu je res... a Plomin nima lastnega energenta....
Labin je zaprt že kar lep čas...
Analogija bi bila Trboveljska TET
Analogija bi bila Trboveljska TET
sporočil: 258
malce ustavite konje in preverite ali so sploh sposobni galopa saj
je potrebno
jasno povedati da:
-podaljšanje operativnih obal luke koper v morje za 100 + 150 metrov drastično
posega v koperski zaliv. ne vam kaj pravijo koprčani o temu.
-širitev operativnih površin v zaledje ni ravno mačji kašelj in razdalje
od ladje do skladišč povzročajo težave.
-luka koper investira v pristaniško infrasturkturo samo s soglasjem države.
infrastuktura pa čim je zgrajena postane last države.
-urez ladij za prevoz zabojnikov: sueški kanal danes sprejema ladje z
ugrezom 20,1 metra in nasledja poglobitev gre na 21,3 metra.
-prednost luke koper napram drugim je tudi monopol pri privezih, vleki,
prilotaži, odvozu odpadkov,..
-dividende: čimveč jih mora bit da bodo lastniki zadovoljni
-koncesijska dajatev: glede na obremenitev okolja je še majhna.
-voznine ki jih plačujejo želežniški prevozniki: šik ne razume razlike med
voznino in uporabnino tirov. voznino plača naročnik prevoza prvozniku (v evropi
imamo tržno gospodarstvo in prevoznika izbiramo prosto). voznina DB-ju gre v nemčijo.
mislim da SŽ niso spospobne konkurirati prosto na slovenkih tirih - zato pa se
moderinzira omrežje na malce čuden način.
-uporabnina žel tirov je v sloveniji najmanjša v evropi (ker z višjo SŽ ne more
biti konkurenčna ostalim žel operaterjem. iz uporabnine bi se morala
proga vzdrževati, a se ne ker je prenizka.
*
vprašanje g. Šiku: ali ste sploh sopsobni razmišlajti o izhodni strategiji luke
koper pri 2 tiru in horizontalih povezavah na italijo in hrvaško saj bi moral
biti vaš cilj čimboljša povezanost na celo regijo in ne samo na smer S-J temveč tudi
V-Z?
pa lep dan vsem
jasno povedati da:
-podaljšanje operativnih obal luke koper v morje za 100 + 150 metrov drastično
posega v koperski zaliv. ne vam kaj pravijo koprčani o temu.
-širitev operativnih površin v zaledje ni ravno mačji kašelj in razdalje
od ladje do skladišč povzročajo težave.
-luka koper investira v pristaniško infrasturkturo samo s soglasjem države.
infrastuktura pa čim je zgrajena postane last države.
-urez ladij za prevoz zabojnikov: sueški kanal danes sprejema ladje z
ugrezom 20,1 metra in nasledja poglobitev gre na 21,3 metra.
-prednost luke koper napram drugim je tudi monopol pri privezih, vleki,
prilotaži, odvozu odpadkov,..
-dividende: čimveč jih mora bit da bodo lastniki zadovoljni
-koncesijska dajatev: glede na obremenitev okolja je še majhna.
-voznine ki jih plačujejo želežniški prevozniki: šik ne razume razlike med
voznino in uporabnino tirov. voznino plača naročnik prevoza prvozniku (v evropi
imamo tržno gospodarstvo in prevoznika izbiramo prosto). voznina DB-ju gre v nemčijo.
mislim da SŽ niso spospobne konkurirati prosto na slovenkih tirih - zato pa se
moderinzira omrežje na malce čuden način.
-uporabnina žel tirov je v sloveniji najmanjša v evropi (ker z višjo SŽ ne more
biti konkurenčna ostalim žel operaterjem. iz uporabnine bi se morala
proga vzdrževati, a se ne ker je prenizka.
*
vprašanje g. Šiku: ali ste sploh sopsobni razmišlajti o izhodni strategiji luke
koper pri 2 tiru in horizontalih povezavah na italijo in hrvaško saj bi moral
biti vaš cilj čimboljša povezanost na celo regijo in ne samo na smer S-J temveč tudi
V-Z?
pa lep dan vsem
sporočil: 2.204
koliko pa je vredno to zaupanje v denarju - koliko delnic LKPG ste
kupili... to šteje..
sporočil: 30.415
[Endimion]Šlosar je imel večinski volilni sistem.
pa zato pa pravim, da rabimo gospoda šlosarja iz Kumrovca, ki bo enostavno rekel "Naredi se naj, in konec besede"
sporočil: 10.308
[imocl]Fumis Vaginalis če mene vprašaš... plus onih prva runda je že narejena.
malce ustavite konje in preverite ali so sploh sposobni galopa saj je potrebno
jasno povedati da:
-podaljšanje operativnih obal luke koper v morje za 100 + 150 metrov drastično
posega v koperski zaliv. ne vam kaj pravijo koprčani o temu.
-širitev operativnih površin v zaledje ni ravno mačji kašelj in razdaljeTo ni ozko grlo Luke koper!
od ladje do skladišč povzročajo težave.
-luka koper investira v pristaniško infrasturkturo samo s soglasjem države.Največji ugrez med kontejnerskimi ladjami ima MSC Oscar, ki se pri polni DWT tonaži ugrezne za 16m.
infrastuktura pa čim je zgrajena postane last države.
-urez ladij za prevoz zabojnikov: sueški kanal danes sprejema ladje z
ugrezom 20,1 metra in nasledja poglobitev gre na 21,3 metra.
-prednost luke koper napram drugim je tudi monopol pri privezih, vleki,O kakem monopolu ti to govoriš? Luka Koper kot podjetje si samo izbira, kdo se bo šel pilotažo. Ne rabijo 5 podjetij z 20 remorkerji.
pilotaži, odvozu odpadkov,..
-dividende: čimveč jih mora bit da bodo lastniki zadovoljniTovorni Tirni promet V Sloveniji izvajjajo tri podjetja. SŽ, avstrijski OBB in Adria Cargo. Večino SŽ. In ne samo pri nas, tudi v Tujini ne moreš prevoznika prosto izbirat. Probaj dobit v Nemčiji denimo italijanskega ali pa poljskega prevoznika po tirih. no go. In obstajajo povsem zgodovinski razlogi povezani nekaj vojnami med leti 1850 do 1945, zakaj je temu tako.
-koncesijska dajatev: glede na obremenitev okolja je še majhna.
-voznine ki jih plačujejo želežniški prevozniki: šik ne razume razlike med
voznino in uporabnino tirov. voznino plača naročnik prevoza prvozniku (v evropi
imamo tržno gospodarstvo in prevoznika izbiramo prosto). voznina DB-ju gre v nemčijo.
mislim da SŽ niso spospobne konkurirati prosto na slovenkih tirih - zato pa se
moderinzira omrežje na malce čuden način.
-uporabnina žel tirov je v sloveniji najmanjša v evropi (ker z višjo SŽ ne moreUporabnina je nizka, ker večino prometa na njej praktično opravijo Državne SŽ. gre za malce incesten odnos. Če bi SŽ kot prevoznik plačevale višjo uporabnino, bi imeli bulo na strani prevoznika. tako pa imamo malce bule na strani teh istih SŽ kot upravljavca železniškega omrežja.
biti konkurenčna ostalim žel operaterjem. iz uporabnine bi se morala
proga vzdrževati, a se ne ker je prenizka.
vprašanje g. Šiku: ali ste sploh sopsobni razmišlajti o izhodni strategiji lukePrednost Luke Koper je ravno v tem da je njena lega takšna da dejansko omogoča najkrajšo povezavo z Vzhodno in severovzhodno Evropo iz Mediterana. To je ključno. Ni logike da bi pomorski prevozniki vozili robo v Koper, potem pa na Vlak denimo do Milana. Do Prage, ali Budimpešte, je pa stvar smiselna
koper pri 2 tiru in horizontalih povezavah na italijo in hrvaško saj bi moral
biti vaš cilj čimboljša povezanost na celo regijo in ne samo na smer S-J temveč tudi
V-Z?
sporočil: 30.415
[Endimion]
IN ti apologet Janezov.. še kar navijaš zanj? :)
Šlosarju sem v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja zameril, ker mi ni dal štipendijo iz »Titovega sklada«...večinski volilni sistem bi nam danes prišel prav pa ga ne bomo še dolgo imeli...za Janšo nisem nikoli glasoval, ker preprosto nisem hodil na volitve (le enkrat od leta 90), na naslednjih volitvah bom glasoval za sedanjo opozicijo, le da se znebimo terorja javnega sektorja.
sporočil: 4.098
[Endimion]Geografija pravi,da je do trzaskih tirov slabe 4km in da je iz Kopra do Kozine, na 15km enih 400m visinske razlike.
Ne vem kok poznaš geografijo ampak pot na Vzhodno Evropo, pa tudi vzhodno nemčijo... je čez Slovenijo malce krajša.....
Oziroma kar ti trdiš je nekako tako:
"Sem iz maribora, pa moram prit do Kopra. lahko grem direkt. A ne. To se ne splača. Šel bom čez Celovec, Trbiž, Videm, in Trst"
In mimogrede... A si ti prepričan, da bi Italijanske železnice kar stale in gledale kako tovor iz konkurenčnega kopra potuje po njihovih tirih in dela gužvo tovoru iz Trsta in Benetk?
Zaradi ugotovitve, da vsaj do 2050 NI dovolj tovornega prometa iz Trsta do Divace, pa mora Slovenija danes vrniti 6M...
www.primorske.si/Nov...tir-Trst-D
...tako da si verjetno zopet na nekem svojem planetu.
sporočil: 10.308
Tebi se je zameril ker ti iz skupnoskledarske javne blagajne ni dal
štipendije..
pa s tem si res povedal vse....
pa s tem si res povedal vse....
sporočil: 14.456
[Endimion]Ne bom ti naravnost oporekal, ker podatkov nimam v glavi, ampak mogoče je sklicevanje na kumrovškega šlosarja, ki zaukaže zagnati dobre projekte malo nekritično. Tako čez palec se mi zdi, da so dobre projekte pri nas zagnali brez/navkljub tovarišiji okrog Belega dvora, ki je po drugi strani znala sforsirala tudi kakšno kapitalno neumnost.
pa zato pa pravim, da rabimo gospoda šlosarja iz Kumrovca, ki bo enostavno rekel "Naredi se naj, in konec besede"
Če bi se ob pobiranju samoprispevkov za zdravstvene domove in šole v Ljubljani pred 50 leti tako komunisti pogovarjali, bi mi kurac danes kaj imeli...To je ena dobra zgodba prisilne solidarnosti, ki se jo je kar prehitro pozabilo. Kolikor se spomnim, ni bilo zgrajeno toliko, da bi brez samoprispevkov imeli samo kurac, je bilo pa tega precej. Fino bi bilo izbrskati seznam vseh teko zgrajenih objektov in pogledati na teren, koliko jih še ima tisto spominsko ploščo samoprispevku.
sporočil: 14.456
[tmatej]Si se vprašal, koliko je tovornega in drugega prometa na relaciji Benetke - SV, mimo Trsta in Divače? Ker je to ključno za debato o smotrnosti preusmeritve tovora iz Kopra proti Trstu in potem po italijanski strani do Avstrije in naprej. Pa vprašaj se, kdo se je lotil blaznih študij za toliko milijonov, da se je potem izkazalo, da ne bo dovolj prometa? Dobro plačani strokovnjaki surfarji na vseh mogočih javnofinančnih virih v spregi z državnimi birokrati, ki so za 6 milijonov zajebali slovenske davkoplačevalce. Ker tega vračanja se res ni dalo predvideti.
Zaradi ugotovitve, da vsaj do 2050 NI dovolj tovornega prometa iz Trsta do Divace, pa mora Slovenija danes vrniti 6M...
www.primorske.si/Nov...tir-Trst-D
sporočil: 30.415
[Endimion]Drugim je dal, meni pač ni dal pa je govoril, da so vsi otroci enaki in da so na splošno v Jugoslaviji vsi ljudje enaki v resnici pa so »Vse živali enake, toda nekatere so bolj enake od drugih.«, tisti brez štipendije smo bili le enaki oni ta drugi s štipendijo so bili bolj enaki.
Tebi se je zameril ker ti iz skupnoskledarske javne blagajne ni dal štipendije..
pa s tem si res povedal vse....
sporočil: 10.308
Skratka tvoj odpor do komunizma ne bazira na neki "ideološki"
osnovi, ampak predvsem vsled tega, da.. emm.. so eni komunisteki
dobli nekaj, ti pa nič?
Pa ti si idealen za v SDS :)
Pa ti si idealen za v SDS :)
sporočil: 30.415
[Endimion]Do komunizma ne čutim nič je le zgodovina, le kot »star« podjetnik z zaposlenimi delavci čutim odpor do državne lastnine in tistih, ki danes slabo z njo gospodarijo in jo uničujejo. Ne maram države kot lastnika, ker se z državo kot lastnikom, vrednost državnih podjetij le zmanjšuje in bodo ta podjetja (npr. Telekom) na koncu ostala oskubljena in brez perja kot Adria.
Skratka tvoj odpor do komunizma ne bazira na neki "ideološki" osnovi, ampak predvsem vsled tega, da.. emm.. so eni komunisteki dobli nekaj, ti pa nič?
Pa ti si idealen za v SDS :)
sporočil: 4.098
Premise, mimo katerih ne morem, ce razmisljam o drugem tiru:
Ne Trst in ne Koper nimata vec dosti maneverskega prostora za rast pri trenutnem nacinu delovanja.
Od Kopra do Trsta je razdalja tako majhna, da so barke prakticno ze na istem sidriscu.
Do trzaskih tirov nas loci le predor pod skofijskim gricem.
Dolgororocno je torej edina opcija, ki se omogoca razvoj obeh pristanisc in ima nek smisel v povecevanju transportnih kapacitet, da se znajdeta pod enim lastnikom, ki bo znal razumeti, da na nekaj kilometrih ne mores imeti dveh kontejnerskih terminalov, dveh terminalov za razsuti tovor, dveh terminalov za vozila, dvojnih tirov....
Potrebujes le se povezavo Trst Koper. Opcije so pol enostavne (enosmerni promet, daljse kompozicije....)
Ne Trst in ne Koper nimata vec dosti maneverskega prostora za rast pri trenutnem nacinu delovanja.
Od Kopra do Trsta je razdalja tako majhna, da so barke prakticno ze na istem sidriscu.
Do trzaskih tirov nas loci le predor pod skofijskim gricem.
Dolgororocno je torej edina opcija, ki se omogoca razvoj obeh pristanisc in ima nek smisel v povecevanju transportnih kapacitet, da se znajdeta pod enim lastnikom, ki bo znal razumeti, da na nekaj kilometrih ne mores imeti dveh kontejnerskih terminalov, dveh terminalov za razsuti tovor, dveh terminalov za vozila, dvojnih tirov....
Potrebujes le se povezavo Trst Koper. Opcije so pol enostavne (enosmerni promet, daljse kompozicije....)
Strani: 1 2