Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Odtaja še tako ledeno srce
Strani: 1
sporočil: 829
Govori se, da imajo francoski avtomobili nekaj tanjso plocevino,
kot nemski in ostali? Je to res? Hvala vnaprej za odgovor.
sporočil: 6.570
[milandolnik]Včasih imajo tudi plastiko - tam, kjer imajo nemški pločevino.
Govori se, da imajo francoski avtomobili nekaj tanjso plocevino, kot nemski in ostali? Je to res? Hvala vnaprej za odgovor.
sporočil: 967
čas vnosa: 17.02.16 07:42
To so najverjetneje zgolj zlobne govorice, ki jim ne gre
verjeti!
Ni res, da je avtomobilska pločevina bolj tanka od ostalih, ampak je res, da je pločevina bolj - vitka:))
Ni res, da je avtomobilska pločevina bolj tanka od ostalih, ampak je res, da je pločevina bolj - vitka:))
sporočil: 630
Ok, bom napisala mojo izkušnjo, tko da to je res samo moje mnenje.
Bila sem lastnica Peugeota 206 skoraj 15 let in navkljub parim
stvarem, ki so me motile (menjalnik, glasnost in pa konstantno
menjavanje stabilizacijskih ročic) mi je bil vseeno zelo všeč in
moram rečt, da ga še vedno malce pogrešam, predvsem neverjetne
sedeže in fantastično notranjost (imela sem verzijo Elan in notri
je bila siva plastika, kar je absolutno ena boljših barv, ker se
nič ne pozna in ko sem ga prodajala je bil notri videti skoraj kot
nov). Ko sem kupovala nov avto, je bil seveda njegov naslednik ena
od bolj logičnih opcij. Ko je prišel ven z obliko, kot jo ima 208,
me ni navdušil, ampak ok, sem si rekla pa naj bo, se pač navadiš,
to je samo stvar okusa. Potem sem ga šla pa stestirat. Zgleden
primer kako lahko iz velike uspešnice (kar je 206 definitivno bil)
narediš gigantski korak nazaj. Vse, kar je bilo pri 206 slabo, je
še vedno slabo: menjalnik obupen, avto je glasen tolk, da za
trenutek nisem vedela ali sedim v traktorju ali v avtu, plastika v
notranjosti je obupna (vem da je nakičanost moderna, ampak vseeno),
preglednost je slaba, motor ni potegnil nikamor (bencinar), poraba
pa višja kot pri mojem 15 let starem bencinarju. Je pa res, da
imajo še vedno res dobre sedeže (pri meni pač zelo pomemben
kriterij) in tudi lega na cesti je dobra. Za ceno kot jo ima 208 se
vsekakor da dobiti marsikaj boljšega. Skratka moje srce je pustil
hladno. Še medmet: vsi elektronski pripomočki za parkiranje, vožnjo
in telefoniranje in navigacijo mene pač pustijo nezainteresirano,
ker avto imam za vozit in ne za igralno konzolo, parkirat pa tudi
znam.
sporočil: 5
"Dizelski Peugeot 208 se je izkazal za skoraj idealnega partnerja,
višja nakupna cena pa se zaradi redkejših postankov na črpalki
lahko povrne že po letu in pol."
To je pa kar tako malo na pamet...po mojem je odvisno od prevoženih kilometrov, ob upoštevanju stroškov servisa.
To je pa kar tako malo na pamet...po mojem je odvisno od prevoženih kilometrov, ob upoštevanju stroškov servisa.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 17.02.2016 09:12
Mene pri tem reklamnem članku moti predvsem to, da ni zabeležena
cena vozila, ki je bilo uporabljeno na testu. Na drugi strani se pa
omenja najcenejši model, katerega v salonu verjetno niti ne moreš
videti.
sporočil: 2.986
Niti ne - pri 20.000 km letno, poraba glede na 1.2 PureTech, redni
servis pri dizlu je cca 200 evrov dražji (do 120k km).
sporočil: 967
čas vnosa: 17.02.16 09:08
Pod ta takst se pa tudi jaz takoj podpišem!
Še zlasti zaključek - a res proizvajalci mislijo, da hočemo vsi namesto avtomobilov imeti mobilni telefon na štirih kolesih?!
Še zlasti zaključek - a res proizvajalci mislijo, da hočemo vsi namesto avtomobilov imeti mobilni telefon na štirih kolesih?!
sporočil: 967
čas vnosa: 17.02.16 08:57
Točno tako!
Infotejnment tačskrin sistem, pa ogrevanje volana, pa ogrevanje, hlajenje in masiranje sedežev, pa elektronska ročna zavora, pa odrta koža merjasca ovita okoli volana in prestavne ročice,...
In pa, za vožnjo po megleni avtocesti seveda tudi - radarski tempomat, sistem za preprečevanje naletov, držanja smeri voznega pasu in ostale novotarije, ki vse poskrbijo, da se avto kar sam ustavi v primeru nesreč na AC.
Sploh ne rabiš več razmišljati - samo pelješ, bo že elektronika vse postorila, kajne?
No, drugi imamo vseeno raje malce debelejšo pločevino, predvsem pa pamet v glavi...
Infotejnment tačskrin sistem, pa ogrevanje volana, pa ogrevanje, hlajenje in masiranje sedežev, pa elektronska ročna zavora, pa odrta koža merjasca ovita okoli volana in prestavne ročice,...
In pa, za vožnjo po megleni avtocesti seveda tudi - radarski tempomat, sistem za preprečevanje naletov, držanja smeri voznega pasu in ostale novotarije, ki vse poskrbijo, da se avto kar sam ustavi v primeru nesreč na AC.
Sploh ne rabiš več razmišljati - samo pelješ, bo že elektronika vse postorila, kajne?
No, drugi imamo vseeno raje malce debelejšo pločevino, predvsem pa pamet v glavi...
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 17.02.2016 09:51
V tekstu je omenjena cena testnega vozila (17.535 evrov, 1.6 HDI
Allure) in cene nekaterih pomembnejših oziroma omenjenih dodatnih
opcij. Ker pa pri Peugeotu praviloma dajo nefiksni popust, ki je
vezan na določen čas, je cena testnega modela danes vprašljivo
uporabna in si mi zdi bolj pomembna navedba osnovne izpeljanke in
cena nekaterih dodatkov. Ampak ok, cena 17.535, z opcijami 19.766,
s popustom 15.702 (dodano: v primeru Peugeot financiranja)
sporočil: 6.570
[psm]Vsekakor se že ve, da mladina nad avti sploh ni tako navdušena, kot smo bili mi. Zato jih skušajo zakamuflirati v tisto najbolj navdušujoče - mobilni telefon.
Pod ta takst se pa tudi jaz takoj podpišem!
Še zlasti zaključek - a res proizvajalci mislijo, da hočemo vsi namesto avtomobilov imeti mobilni telefon na štirih kolesih?!
Vidiš nekaj zanimivega, pa kupiš še vse ostalo zraven.
Prodajni pristop, ki se ga je lotil že sam ljubi večni Bog, ko je Adamu prodal...
sporočil: 6.570
[chef]Chef, tebi dajo avto za testirat zato, da bo jutri šlo x ljudi v salon in ga kupilo. Tako da je trenutna cena še kako uporabna in relevantna.
V tekstu je omenjena cena testnega vozila (17.535 evrov, 1.6 HDI Allure) in cene nekaterih pomembnejših oziroma omenjenih dodatnih opcij. Ker pa pri Peugeotu praviloma dajo nefiksni popust, ki je vezan na določen čas, je cena testnega modela danes vprašljivo uporabna in si mi zdi bolj pomembna navedba osnovne izpeljanke in cena nekaterih dodatkov. Ampak ok, cena 17.535, z opcijami 19.766, s popustom 15.702.
sporočil: 2.986
Kdo, kje in kdaj je napisal, da so sistemi, ki te tako zelo srbijo,
vsemogočni? Niso, so pa definitivno vredni vsakega centa. Seveda ti
tega ne boš priznal, ker jih niti nisi preizkusil. Avta v razmerah
oz. nesreči, ki jo tako zelo rad poudarjaš, ne bi ustavilo nič,
gotovo pa varnostni sistemi poskrbijo za lažje posledice. Pri
Mercedesu že pre-safe sistem, torej ko razni senzorji zaznajo
možnost trka, deluje tako dobro, da tebi gotovo ne bi bilo nič
jasno. Morda pa bi potem umolknil glede tega. BTW, pri novem mondeu
se da sredinske zračnike zapret.
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 17.02.2016 09:52
Poglej s te plati: danes je popust X, čez dva tedna bo Y. Test avta
ne napišem, kaj šele objavim, naslednji dan, ko vrnem avto. Pri
Peugeotu se sploh hočem ognit temu, da me bo kdo haklal zaradi cene
"češ napisal je X, zdej je pa Y" ali pa "Zakaj meni ne date ta
popust, ko pa tam piše, da je bil tak". Kolikor vem, lahko že ena
ali dve stvari spremenita ceno pri Peugeotu (tu pa je še način
financiranja). Zdaj če hočeš točno tega pa ok, sem kriv, se
opravičujem. Kjer so popusti fiksni, ni problema.
sporočil: 6.570
Rešitev bi bila tudi ta, da bi ti dali avto, kateremu naslednjih
par tednov ne mislijo spremeniti cene.
sporočil: 145
čas vnosa: 17.02.16 23:51
Res, ta elektronika te reši, ampak samo na papirju. Naslednji
trenutek, ko si rešen, pa ti prileti, recimo tovornjakar s
prikolico in s 110km/h. In rešen si vseh tuzemnih problemov. BY,by.
sporočil: 100
Tako nemški kot francoski avtomobili imajo nekateri tanjšo
pločevino. V glavnem nižji razred. Glede kakovosti barvanja so pa
francoski že pred nemškimi.
Strani: 1