Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Odtaja še tako ledeno srce

Strani: 1

anon-117115 sporočil: 829
[#2581968] 17.02.16 02:57
Odgovori   +    0
Govori se, da imajo francoski avtomobili nekaj tanjso plocevino, kot nemski in ostali? Je to res? Hvala vnaprej za odgovor.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2581987] 17.02.16 07:59 · odgovor na: anon-117115 (#2581968)
Odgovori   +    3
[milandolnik]
Govori se, da imajo francoski avtomobili nekaj tanjso plocevino, kot nemski in ostali? Je to res? Hvala vnaprej za odgovor.
Včasih imajo tudi plastiko - tam, kjer imajo nemški pločevino.
anon-304487 sporočil: 967
[#2581997] 17.02.16 08:32 · odgovor na: anon-117115 (#2581968)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 17.02.16 07:42
To so najverjetneje zgolj zlobne govorice, ki jim ne gre verjeti!

Ni res, da je avtomobilska pločevina bolj tanka od ostalih, ampak je res, da je pločevina bolj - vitka:))
chef sporočil: 2.986
[#2582000] 17.02.16 08:48 · odgovor na: anon-117115 (#2581968)
Odgovori   +    3
Ker ne gre za tank je morda bolj pomembno, kaj je pod pločevino oz. plastiko ;)
simonagruden sporočil: 630
[#2582005] 17.02.16 09:01
Odgovori   +    9
Ok, bom napisala mojo izkušnjo, tko da to je res samo moje mnenje. Bila sem lastnica Peugeota 206 skoraj 15 let in navkljub parim stvarem, ki so me motile (menjalnik, glasnost in pa konstantno menjavanje stabilizacijskih ročic) mi je bil vseeno zelo všeč in moram rečt, da ga še vedno malce pogrešam, predvsem neverjetne sedeže in fantastično notranjost (imela sem verzijo Elan in notri je bila siva plastika, kar je absolutno ena boljših barv, ker se nič ne pozna in ko sem ga prodajala je bil notri videti skoraj kot nov). Ko sem kupovala nov avto, je bil seveda njegov naslednik ena od bolj logičnih opcij. Ko je prišel ven z obliko, kot jo ima 208, me ni navdušil, ampak ok, sem si rekla pa naj bo, se pač navadiš, to je samo stvar okusa. Potem sem ga šla pa stestirat. Zgleden primer kako lahko iz velike uspešnice (kar je 206 definitivno bil) narediš gigantski korak nazaj. Vse, kar je bilo pri 206 slabo, je še vedno slabo: menjalnik obupen, avto je glasen tolk, da za trenutek nisem vedela ali sedim v traktorju ali v avtu, plastika v notranjosti je obupna (vem da je nakičanost moderna, ampak vseeno), preglednost je slaba, motor ni potegnil nikamor (bencinar), poraba pa višja kot pri mojem 15 let starem bencinarju. Je pa res, da imajo še vedno res dobre sedeže (pri meni pač zelo pomemben kriterij) in tudi lega na cesti je dobra. Za ceno kot jo ima 208 se vsekakor da dobiti marsikaj boljšega. Skratka moje srce je pustil hladno. Še medmet: vsi elektronski pripomočki za parkiranje, vožnjo in telefoniranje in navigacijo mene pač pustijo nezainteresirano, ker avto imam za vozit in ne za igralno konzolo, parkirat pa tudi znam.
GorazdSkof sporočil: 5
[#2582006] 17.02.16 09:01
Odgovori   +    1
"Dizelski Peugeot 208 se je izkazal za skoraj idealnega partnerja, višja nakupna cena pa se zaradi redkejših postankov na črpalki lahko povrne že po letu in pol."

To je pa kar tako malo na pamet...po mojem je odvisno od prevoženih kilometrov, ob upoštevanju stroškov servisa.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2582008] 17.02.16 09:08
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: tilenrexi 17.02.2016 09:12
Mene pri tem reklamnem članku moti predvsem to, da ni zabeležena cena vozila, ki je bilo uporabljeno na testu. Na drugi strani se pa omenja najcenejši model, katerega v salonu verjetno niti ne moreš videti.
chef sporočil: 2.986
[#2582010] 17.02.16 09:14 · odgovor na: GorazdSkof (#2582006)
Odgovori   +    0
Niti ne - pri 20.000 km letno, poraba glede na 1.2 PureTech, redni servis pri dizlu je cca 200 evrov dražji (do 120k km).
anon-304487 sporočil: 967
[#2582011] 17.02.16 09:14 · odgovor na: simonagruden (#2582005)
Odgovori   +    7
čas vnosa: 17.02.16 09:08
Pod ta takst se pa tudi jaz takoj podpišem!

Še zlasti zaključek - a res proizvajalci mislijo, da hočemo vsi namesto avtomobilov imeti mobilni telefon na štirih kolesih?!
anon-304487 sporočil: 967
[#2582012] 17.02.16 09:14 · odgovor na: chef (#2582000)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 17.02.16 08:57
Točno tako!

Infotejnment tačskrin sistem, pa ogrevanje volana, pa ogrevanje, hlajenje in masiranje sedežev, pa elektronska ročna zavora, pa odrta koža merjasca ovita okoli volana in prestavne ročice,...

In pa, za vožnjo po megleni avtocesti seveda tudi - radarski tempomat, sistem za preprečevanje naletov, držanja smeri voznega pasu in ostale novotarije, ki vse poskrbijo, da se avto kar sam ustavi v primeru nesreč na AC.

Sploh ne rabiš več razmišljati - samo pelješ, bo že elektronika vse postorila, kajne?

No, drugi imamo vseeno raje malce debelejšo pločevino, predvsem pa pamet v glavi...
chef sporočil: 2.986
[#2582019] 17.02.16 09:26 · odgovor na: tilenrexi (#2582008)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: chef 17.02.2016 09:51
V tekstu je omenjena cena testnega vozila (17.535 evrov, 1.6 HDI Allure) in cene nekaterih pomembnejših oziroma omenjenih dodatnih opcij. Ker pa pri Peugeotu praviloma dajo nefiksni popust, ki je vezan na določen čas, je cena testnega modela danes vprašljivo uporabna in si mi zdi bolj pomembna navedba osnovne izpeljanke in cena nekaterih dodatkov. Ampak ok, cena 17.535, z opcijami 19.766, s popustom 15.702 (dodano: v primeru Peugeot financiranja)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2582021] 17.02.16 09:31 · odgovor na: anon-304487 (#2582011)
Odgovori   +    3
[psm]
Pod ta takst se pa tudi jaz takoj podpišem!

Še zlasti zaključek - a res proizvajalci mislijo, da hočemo vsi namesto avtomobilov imeti mobilni telefon na štirih kolesih?!
Vsekakor se že ve, da mladina nad avti sploh ni tako navdušena, kot smo bili mi. Zato jih skušajo zakamuflirati v tisto najbolj navdušujoče - mobilni telefon.
Vidiš nekaj zanimivega, pa kupiš še vse ostalo zraven.

Prodajni pristop, ki se ga je lotil že sam ljubi večni Bog, ko je Adamu prodal...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2582022] 17.02.16 09:32 · odgovor na: chef (#2582019)
Odgovori   +    0
[chef]
V tekstu je omenjena cena testnega vozila (17.535 evrov, 1.6 HDI Allure) in cene nekaterih pomembnejših oziroma omenjenih dodatnih opcij. Ker pa pri Peugeotu praviloma dajo nefiksni popust, ki je vezan na določen čas, je cena testnega modela danes vprašljivo uporabna in si mi zdi bolj pomembna navedba osnovne izpeljanke in cena nekaterih dodatkov. Ampak ok, cena 17.535, z opcijami 19.766, s popustom 15.702.
Chef, tebi dajo avto za testirat zato, da bo jutri šlo x ljudi v salon in ga kupilo. Tako da je trenutna cena še kako uporabna in relevantna.
chef sporočil: 2.986
[#2582023] 17.02.16 09:32 · odgovor na: anon-304487 (#2582012)
Odgovori   +    1
Kdo, kje in kdaj je napisal, da so sistemi, ki te tako zelo srbijo, vsemogočni? Niso, so pa definitivno vredni vsakega centa. Seveda ti tega ne boš priznal, ker jih niti nisi preizkusil. Avta v razmerah oz. nesreči, ki jo tako zelo rad poudarjaš, ne bi ustavilo nič, gotovo pa varnostni sistemi poskrbijo za lažje posledice. Pri Mercedesu že pre-safe sistem, torej ko razni senzorji zaznajo možnost trka, deluje tako dobro, da tebi gotovo ne bi bilo nič jasno. Morda pa bi potem umolknil glede tega. BTW, pri novem mondeu se da sredinske zračnike zapret.
chef sporočil: 2.986
[#2582029] 17.02.16 09:38 · odgovor na: anon-154083 (#2582022)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: chef 17.02.2016 09:52
Poglej s te plati: danes je popust X, čez dva tedna bo Y. Test avta ne napišem, kaj šele objavim, naslednji dan, ko vrnem avto. Pri Peugeotu se sploh hočem ognit temu, da me bo kdo haklal zaradi cene "češ napisal je X, zdej je pa Y" ali pa "Zakaj meni ne date ta popust, ko pa tam piše, da je bil tak". Kolikor vem, lahko že ena ali dve stvari spremenita ceno pri Peugeotu (tu pa je še način financiranja). Zdaj če hočeš točno tega pa ok, sem kriv, se opravičujem. Kjer so popusti fiksni, ni problema.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2582111] 17.02.16 15:43 · odgovor na: chef (#2582029)
Odgovori   +    0
Rešitev bi bila tudi ta, da bi ti dali avto, kateremu naslednjih par tednov ne mislijo spremeniti cene.
anon-319376 sporočil: 145
[#2582178] 18.02.16 00:00 · odgovor na: chef (#2582023)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 17.02.16 23:51
Res, ta elektronika te reši, ampak samo na papirju. Naslednji trenutek, ko si rešen, pa ti prileti, recimo tovornjakar s prikolico in s 110km/h. In rešen si vseh tuzemnih problemov. BY,by.
anon-173023 sporočil: 100
[#2583168] 23.02.16 13:22 · odgovor na: anon-117115 (#2581968)
Odgovori   +    1
Tako nemški kot francoski avtomobili imajo nekateri tanjšo pločevino. V glavnem nižji razred. Glede kakovosti barvanja so pa francoski že pred nemškimi.

Strani: 1