Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Nedeljsko branje) Kako si v državni upravi z dodatki zvišujejo plače
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 31.01.2016 08:30
Pomembno je, da razbijamo Štrukljeve mite in zablode o javnih
plačah o čem so Finance že pisale. BDP raste, država še vedno
posluje z milijardnim minusom. BDP v letu 2016 bo 38 milijard (?),
za obresti za kredite, ki so jih večinoma pojedli v javnem
sektorju, moramo plačati za milijardo obresti, torej 2,6% BDP bo
šlo za obresti, torej v ničesar, v nekaj kar ne bo ustvarilo nič,
rast BDP pa bo le 2%. Dolžni smo 32 milijard, ob koncu leta 2016 bo
dolg za nekaj milijard višji, tudi obresti bodo za nekaj 100
milijonov višje. Če bi imeli vsaj kanček zdrave pameti bi kot dobri
gospodarji namesto najemanja dragih kreditov prodali državni
Telekom, Triglav, Slovenske železnice, Dars, klinična centra,
bolnišnice, HSE, Luko Koper, Petrol...saj jih nihče ne bo odpeljal
iz Slovenije, le denarja bi imeli več, nekaj dolgov bi vrnili in za
obresti bi plačevali manj, in seveda več bi nam ostalo za šolstvo,
zdravstvo, policiste...Milijardo za obresti ali milijardo za javno
dobro?
sporočil: 459
[FIN-311684]V tvojem zapisu je "problematična" (a hkrati tudi resnična) beseda ČE.
Pomembno je, da razbijamo Štrukljeve mite in zablode o javnih plačah o čem so Finance že pisale. BDP raste, država še vedno posluje z milijardnim minusom. BDP v letu 2016 bo 38 milijard (?), za obresti za kredite, ki so jih večinoma pojedli v javnem sektorju, moramo plačati za milijardo obresti, torej 2,6% BDP bo šlo za obresti, torej v ničesar, v nekaj kar ne bo ustvarilo nič, rast BDP pa bo le 2%. Dolžni smo 32 milijard, ob koncu leta 2016 bo dolg za nekaj milijard višji, tudi obresti bodo za nekaj 100 milijonov višje. Če bi imeli vsaj kanček zdrave pameti bi kot dobri gospodarji namesto najemanja dragih kreditov prodali državni Telekom, Triglav, Slovenske železnice, Dars, klinična centra, bolnišnice, HSE, Luko Koper, Petrol...saj jih nihče ne bo odpeljal iz Slovenije, le denarja bi imeli več, nekaj dolgov bi vrnili in za obresti bi plačevali manj, in seveda več bi nam ostalo za šolstvo, zdravstvo, policiste...Milijardo za obresti ali milijardo za javno dobro?
Žal imajo pred javnim in skupnim dobrim v Sloveniji prednost interesi posameznih skupin. Mnogim je za odplačevanje kreditov vseeno. Pomemben jim je zgolj osebni interes in sedanji trenutek.
sporočil: 508
Tovariški kapitalizem je to omogočil, ker mora vzdrževati svojo
volilno bazo., To so v glavnem državni uradniki in javna uprava ter
njihova žlahta. delavec in podjetnik pa sta samo molzni stroj brez
pravic, ki ga zraven še ovirajo, da ne more doseči boljših
rezultatov. cerar je postal simbol nemoralnosti in predstavnik
pokvarjenih politikov, ki gredo za denar preko trupel. krivosodje
in administracija sta v celoti v funkciji suporta te pokvarjene
politike. Namesto, da bi 91 keta lustrirali bivšo avantgardo, je ta
lustrirala drugače misleče in smo tam kjer smo, tp je na poti
navzdol.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 31.01.2016 09:59
[gensi]Danes je moderno pisati, da sodobne države brez javnega dolga ne morejo funkcionirati in dolg nikoli ne bo potrebno vrniti (mencinger, križanič). Torej, po dospetju obveznice, država mora izdati novo obveznico pod sprejemljivimi pogoji (coupon similaire), za poplačilo prejšnjih obveznosti. Problem so novi dolgovi za preveliko državno porabo in nove obresti, ki rastejo in rastejo...in v tem trendu bomo v Sloveniji že leta 2018 za obresti porabili 1,5 milijarde in pod pogojem, da bo letna rast BDP 2%-2,5% bomo leta 2018 imeli 38 milijard BDP (optimistično pišemo, da bo že leta 2016!) , od česar bomo za obresti plačali 4% BDP. Obveznice se povrnejo z novimi obveznicami, obresti se kopičijo in počasi padamo v finančno suženjstvo. Moramo razumeti, da tuji upniki ne želijo, da jim vrnemo dolg, želijo le redno plačevanje obresti. Če na državni dolg prištejemo še dolg državne SID banke, državnega Darsa, državnega Teša, elektrarn... smo že dolžni 40 milijard in veliko, veliko BDP gre za obresti. Preveč. Mi smo že v finančnem suženjstvu in kot bi dejal avstrijsko – hrvaški filozof Buden, da smo si suženjske pogoje sami ustvarili.
> [FIN-311684]
>...Če bi imeli vsaj kanček zdrave pameti bi kot dobri gospodarji namesto najemanja dragih kreditov prodali državni Telekom, Triglav, Slovenske železnice, Dars, klinična centra, bolnišnice, HSE, Luko Koper, Petrol...saj jih nihče ne bo odpeljal iz Slovenije, le denarja bi imeli več, nekaj dolgov bi vrnili in za obresti bi plačevali manj, in seveda več bi nam ostalo za šolstvo, zdravstvo, policiste...Milijardo za obresti ali milijardo za javno dobro?
V tvojem zapisu je "problematična" (a hkrati tudi resnična) beseda ČE.
Žal imajo pred javnim in skupnim dobrim v Sloveniji prednost interesi posameznih skupin. Mnogim je za odplačevanje kreditov vseeno. Pomemben jim je zgolj osebni interes in sedanji trenutek.
sporočil: 357
pol javnih uslužbencev je med sabo v žlahti ker en drugmu rihtajo
službe in izobrazbe. To je prikrita korupcija kjer legalno
zaposlujejo potem pa si še legalno na tiho izplačujejo stvari ki si
jih na pol zakonsko uredijo ter tajijo in ščitijo en druzga. Po
domače kradejo kjer se da. Dokler bo to gospodarstvo stojično
prenašalo bo šlo tako naprej, ko pa bo nekdo pozval gospodarstvo da
NE PLAČAMO DAVKOV dokler se to ne razišče in uredi se bodo stvari
začele premikat. Ker pa za to ni časa se gospodarstvo počasi seli v
tujino in kmalu bo točka preloma ko vladi ne bo jasno zakaj ni več
ddvja in več zaposlenih ker bodo na tujih plačilnih listah. Vsa
velika podjetja v Slo ne poslujejo preko slovenskih bank
naprimer.......to je že eden od ukrepov.
sporočil: 459
Zadnja sprememba: gensi 31.01.2016 11:43
[FIN-311684]Se popolnoma strinjam s teboj.
> [gensi]
> > [FIN-311684]
> >...Če bi imeli vsaj kanček zdrave pameti bi kot dobri gospodarji namesto najemanja dragih kreditov prodali državni Telekom, Triglav, Slovenske železnice, Dars, klinična centra, bolnišnice, HSE, Luko Koper, Petrol...saj jih nihče ne bo odpeljal iz Slovenije, le denarja bi imeli več, nekaj dolgov bi vrnili in za obresti bi plačevali manj, in seveda več bi nam ostalo za šolstvo, zdravstvo, policiste...Milijardo za obresti ali milijardo za javno dobro?
>
> V tvojem zapisu je "problematična" (a hkrati tudi resnična) beseda ČE.
> Žal imajo pred javnim in skupnim dobrim v Sloveniji prednost interesi posameznih skupin. Mnogim je za odplačevanje kreditov vseeno. Pomemben jim je zgolj osebni interes in sedanji trenutek.
Danes je moderno pisati, da sodobne države brez javnega dolga ne morejo funkcionirati in dolg nikoli ne bo potrebno vrniti (mencinger, križanič). Torej, po dospetju obveznice, država mora izdati novo obveznico pod sprejemljivimi pogoji (coupon similaire), za poplačilo prejšnjih obveznosti. Problem so novi dolgovi za preveliko državno porabo in nove obresti, ki rastejo in rastejo...in v tem trendu bomo v Sloveniji že leta 2018 za obresti porabili 1,5 milijarde in pod pogojem, da bo letna rast BDP 2%-2,5% bomo leta 2018 imeli 38 milijard BDP (optimistično pišemo, da bo že leta 2016!) , od česar bomo za obresti plačali 4% BDP. Obveznice se povrnejo z novimi obveznicami, obresti se kopičijo in počasi padamo v finančno suženjstvo. Moramo razumeti, da tuji upniki ne želijo, da jim vrnemo dolg, želijo le redno plačevanje obresti. Če na državni dolg prištejemo še dolg državne SID banke, državnega Darsa, državnega Teša, elektrarn... smo že dolžni 40 milijard in veliko, veliko BDP gre za obresti. Preveč. Mi smo že v finančnem suženjstvu in kot bi dejal avstrijsko – hrvaški filozof Buden, da smo si suženjske pogoje sami ustvarili.
Neizmerna škoda pa je, ker se s takšno tezo ne strinja minister Mramor (oz. vsaj dela drugače kot bi moral delati).
V Sloveniji od pričetka krize v letu 2008 praktično ni bilo izvedenih nobenih resnih ukrepov.
Morda le rop ljudi kateri se upokojujejo v zadnjem času.
Podaljševanje obdobja za izračun pokojnine in zniževanje osnove po eni strani nove upokojence spravlja v nezavidljiv položaj. Starim upokojencem se vse skupaj niti ne slabša.
Čudi me, da se ob tolikšnem številu tako ponižanih ljudi komu ne "utrga".
Zelo, zelo velika težava Slovenije je, da se zadolžuje za porabo namesto za investicije.
sporočil: 3.720
Ubogi reveži. Poleg tega, da je plača zagarantirana in redna je še
prenizka.
LP
Tupamaros
LP
Tupamaros
sporočil: 30.415
[gensi]Nekaj za glodanje. Tisoč evrov plače, 570 evrov pokojnine je najnovejši izračun ZPIZ. Grozljivo in kam je izpuhtel denar? Kajti oseba, ki je vedno imela povprečno plačo preračunano na današnjo povprečno plačo v višini 1.500 evrov bruto bi na „svojem pokojninskem računu“ morala imeti 111.600 evrov (232,50x12x40 let=111.600) plačanih pokojninskih prispevkov od bruto plače in še 63.720 evrov oz. 132,75x12x40 , ki jih je na bruto plačo plačal njegov delodajalec. Torej, naš današnji upokojenec s povprečno plačo bi na svojem „pokojninskem računu“ moral imeti 175.320 evrov, brez pripisanih obresti. Če ocenimo, da bo pokojnino prejemal 20 let oz. 240 mesecev, bi mu pripadala pokojnina v višini 730,50 evrov, če pa bi dodali še obresti, bi pokojnina bila za 200 evrov višja. Podoben izračun bi pokazal, da bi tisti z minimalno plačo imel pokojnino v višini slabih 400 evrov. ZPIZ-a v bistvu, glede pokojninskega zavarovanja sploh ne potrebujemo, lahko bi ga „skrajšali“ le na invalidsko zavarovanje. Seveda, vse ni tako enostavno, bodo vpili naši „socialisti“, strinjamo se ni enostavno. Večina jih pokojnino prejema manj kot 20 let, nekateri niti prve pokojnine ne dobijo, seveda prispevki ostanejo v ZPIZ-u. Iz tega skupnega žaklja se denar deli na nepravičen način in ga preveč zgine, veliko je tistih, ki niso delali polno pokojninsko dobo, niso plačevali prispevkov, politično so se upokojevali stari 50 let ali manj. Najmlajša upokojenca, ki sta se upokojila lani, sta stara 49 let in pol in 49 let in 9 mesecev je 6.10.2015 pisal Žurnal24.si
> [FIN-311684]
> > [gensi]
> > > [FIN-311684]
> > >...Če bi imeli vsaj kanček zdrave pameti bi kot dobri gospodarji namesto najemanja dragih kreditov prodali državni Telekom, Triglav, Slovenske železnice, Dars, klinična centra, bolnišnice, HSE, Luko Koper, Petrol...
Morda le rop ljudi kateri se upokojujejo v zadnjem času.
Podaljševanje obdobja za izračun pokojnine in zniževanje osnove po eni strani nove upokojence spravlja v nezavidljiv položaj. Starim upokojencem se vse skupaj niti ne slabša.
sporočil: 4.362
[FIN-566751]
pol javnih uslužbencev je med sabo v žlahti ker en drugmu rihtajo službe in izobrazbe. To je prikrita korupcija kjer legalno zaposlujejo potem pa si še legalno na tiho izplačujejo stvari ki si jih na pol zakonsko uredijo ter tajijo in ščitijo en druzga. Po domače kradejo kjer se da. Dokler bo to gospodarstvo stojično prenašalo bo šlo tako naprej, ko pa bo nekdo pozval gospodarstvo da NE PLAČAMO DAVKOV dokler se to ne razišče in uredi se bodo stvari začele premikat. Ker pa za to ni časa se gospodarstvo počasi seli v tujino in kmalu bo točka preloma ko vladi ne bo jasno zakaj ni več ddvja in več zaposlenih ker bodo na tujih plačilnih listah. Vsa velika podjetja v Slo ne poslujejo preko slovenskih bank naprimer.......to je že eden od ukrepov.
Bojim se, da se bodo stvari začele premikati le v primeru, če zagode mašinca...
Kam se bodo potem stvari začele premikati in kdo jih bo premikal, na žalost ne moremo vedeti.
Upajmo, da jih ne bodo premikali postavni sirski ali čigavi že fantje.
sporočil: 609
Ne gre samo za dodatke, krade se je tudi na ta način, da si javne
ustanove, ki dobijo "denar na trgu" knjižijo le tega v tržni
prihodek, čeprav je hkrati lahko isti prihodek tudi c celoti
knjigovodski odhodek je na osnovi "prihodka" možno povečati na tej
osnovi tudi za 25% mesečni osebni dohodek!!!!
Do predkratkim je bilo možno tudi sredstva, ki so ostala na računo javne ustanove iz naslova bolniške (delavcu plača ZZZS)prerazporediti v osebni dohodek!
Potem je tukaj povečevanje plače direktorjem otroških vrtcev s strani občinskih svetov, največkrat izpelejejo (izsilijo) župani, kar ima za posledici dvig plačne lestvice vseh zaposlenih v vrtcih.
Nadalje so tukaj občine, ki precej smovoljno povečujejo število zaposlenih (županon vsili svoje sorodnike zraven pa še doda kakega iz podporne stranke), ker so na novo zaposleni za nedoloč čas preidejo pod začitni zakon javnih uslužbencev in jih nihče več ne more odpustiti.
Pomebno je povdariti, da gre pri nesrečnem Mramorju le za en način kraje državnega denarja, kraj je seveda več, tudi zgoraj naštete, Mramor je denar vrnil ostalim pa etična in poštena vlada omogoča krajo še naprej.
Če bi jaz bil na čelu vlade bi vse razpoložljive FURS-ove inšpektorje poslal nad kraje denarja v javni upravi, tudi za ceno mesečnega zastoja na drugih področjih in po hitrem postopku sprejel zakon, da se tisti, ki v javni upravi kradejo takoj in brezprizivno odpustijo iz službe!
Do predkratkim je bilo možno tudi sredstva, ki so ostala na računo javne ustanove iz naslova bolniške (delavcu plača ZZZS)prerazporediti v osebni dohodek!
Potem je tukaj povečevanje plače direktorjem otroških vrtcev s strani občinskih svetov, največkrat izpelejejo (izsilijo) župani, kar ima za posledici dvig plačne lestvice vseh zaposlenih v vrtcih.
Nadalje so tukaj občine, ki precej smovoljno povečujejo število zaposlenih (županon vsili svoje sorodnike zraven pa še doda kakega iz podporne stranke), ker so na novo zaposleni za nedoloč čas preidejo pod začitni zakon javnih uslužbencev in jih nihče več ne more odpustiti.
Pomebno je povdariti, da gre pri nesrečnem Mramorju le za en način kraje državnega denarja, kraj je seveda več, tudi zgoraj naštete, Mramor je denar vrnil ostalim pa etična in poštena vlada omogoča krajo še naprej.
Če bi jaz bil na čelu vlade bi vse razpoložljive FURS-ove inšpektorje poslal nad kraje denarja v javni upravi, tudi za ceno mesečnega zastoja na drugih področjih in po hitrem postopku sprejel zakon, da se tisti, ki v javni upravi kradejo takoj in brezprizivno odpustijo iz službe!
sporočil: 2.998
Če bi FURS objavil statistično poročilo prijavljenih prihodkov
državnih uslužbencev, bi bila večina ljudi v šoku. Primerjava plač
in prihodkov, bi prikazala vse prihodke razen podkupnin, izkazalo
bi se, da državni uslužbenci imajo veliko različnih prihodkov, za
dejavnosti, ki jih v praksi opravljajo v delovnem času.
FURS tega ne naredil, ker je obseg bogastva te neoaristokracije tabu tema ... in zaposleni v FURS delajo enako.
FURS tega ne naredil, ker je obseg bogastva te neoaristokracije tabu tema ... in zaposleni v FURS delajo enako.
Strani: 1