Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Odvetnik pomaga ogoljufanim kupcem VW, da jih ne bodo vlekli za nos
Strani: 1
sporočil: 7.967
VW se bo opravičil lastnikom vozil, ki imajo to napako (takih
registriranih vozil je relativno malo še v SLO), in jim zagotovil,
da bodo upoštevali kot izjemen popust za "zvestobo", če bodo
zamenjali avtomobil po principu staro za novo pri katerikoli od
njihovih številnih znamk. S tem je problem rešen in stranka ostane
zvesta.
Preveč se dela "reklamo" vsem možnim scenarijem - tudi odvetnik piše o aktualni zadevi - haska iz vsega skupaj pa ne bo nič.
Najprej naj bo jasno: Že leta v vseh medijih pišejo o dejanski porabi vseh vozil na raznoraznih testih in tam vedno piše, koliko je bila dejanska poraba v mešanem (mestnem) režimu. Torej so bili kupci glede porabe goriva 100x seznanjeni in so vedeli, kaj kupujejo.
Kar se tiče izpustov NO in CO, tega nobenega od njih ne briga... čeprav je to najhujša napaka in to bi moralo zanimati davkarijo. Če že koga.
Preveč se dela "reklamo" vsem možnim scenarijem - tudi odvetnik piše o aktualni zadevi - haska iz vsega skupaj pa ne bo nič.
Najprej naj bo jasno: Že leta v vseh medijih pišejo o dejanski porabi vseh vozil na raznoraznih testih in tam vedno piše, koliko je bila dejanska poraba v mešanem (mestnem) režimu. Torej so bili kupci glede porabe goriva 100x seznanjeni in so vedeli, kaj kupujejo.
Kar se tiče izpustov NO in CO, tega nobenega od njih ne briga... čeprav je to najhujša napaka in to bi moralo zanimati davkarijo. Če že koga.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 13.12.2015 12:23
Jaz imam takšno vozilo (iz skupine VW, staro manj kot 2 leti,
kupljeno od Porsche Slovenija) in sem pripravljen iti v postopek.
Dobiček v primeru vrnitve kupnine (razliko med nakupno vrednostjo
vozila in pogodbeno vrednostjo novega - prodajalec je v obeh
primerih Porsche Slovenija) ali v primeru zamenjave blaga z enakim,
novim, brez napake, deliva z gospodom Šercerjem 50:50. Razlika je
vsaj 10.000 EUR. V primeru, da izgubi, stroške prevzame sam.Deal?
sporočil: 247
Tole je hujskanje, iz katerega ne bo nič.
Goljufivi softverje za NOx, napaka bo odpravljena z recallom, kot je standarni postopek v branži. Baje ima VW rešitev, s katero ne bo spremenil performans vozila, tako da je tole vse mešanje megle.
Za porabo je pa to čisto druga zgodba in sploh ne gre za goljufiv softver, ampak za odstopanja pri meritvah, pa še to pri zelo malo modelih in zelo majhno odstopanje:
"Nine model variants, totalling 36,000 vehicles globaly, were identified with deviations in figures up to a few grams of CO2 per km, which correspond to around 0.03mpg difference in vehicle fuel economy."
Goljufivi softverje za NOx, napaka bo odpravljena z recallom, kot je standarni postopek v branži. Baje ima VW rešitev, s katero ne bo spremenil performans vozila, tako da je tole vse mešanje megle.
Za porabo je pa to čisto druga zgodba in sploh ne gre za goljufiv softver, ampak za odstopanja pri meritvah, pa še to pri zelo malo modelih in zelo majhno odstopanje:
"Nine model variants, totalling 36,000 vehicles globaly, were identified with deviations in figures up to a few grams of CO2 per km, which correspond to around 0.03mpg difference in vehicle fuel economy."
sporočil: 247
Ja ja, ampak edini, ki je finančno oškodovan, je proračun posamezne
države. Slovenija je že rekla, da ne bo šla v tožbo, že ve, zakaj.
Verjento nobena druga evropska država prav tako ne, že zato, ker bi
to zgolj sprožilo domino efekt. A misliš, da francozi imajo pa
CO2/porabo kaj bolj natančno? Daj daj...
Edini, ki ima moč, je ameriška EPA, ki je vse skupaj začela.
Edini, ki ima moč, je ameriška EPA, ki je vse skupaj začela.
sporočil: 247
Ja, 0.03mpg. To je pol km pri 50 litrih. Če tankaš 2x na mesec je
to 12km na leto. Tudi če tankaš 10x več, je to še vedno 120km, to
je pa kaj, 10l večja poraba? Big deal.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 13.12.2015 18:32
Veliko kupcev VW bodo za nos vlekli odvetniki, mogoče so odvetniki,
ki pišejo na tem portalu zaupanja vredni? Nisem odvetnik le delovno
pravo imam za konjiček, veselje, zabavo, uživam v tem, poklic,
poslanstvo...ni v življenju nič lepšega kot študirati delovno
pravo, filozofijo, sodbe delovnih sodišč, vrhovnega sodišča...sodbe
so prav zabavne. Veliko vicev se najde v sodbah vrhovnega sodišča,
še več pa na francoskem droit-finances.comme...es-travail
sporočil: 247
[alek14]
Ne vem. Pri meni je razlike 2,6 l/100 km. Na leto naredim 30.000 km. To je dobrih 800€ na leto.Jaaa.... a tudi če voziš po "testnih standardih". Precej se da pripisati "stilu vožnje". To je pač skupni branžni nateg in to ni nič novega.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 13.12.2015 20:35
Jaz recimo sploh ne vem, kakšna je poraba. Natočim, ko se prižge
lučka za skoraj prazen rezervoar. Da me bojda nategujejo, sem
izvedel iz medijev in hudomušnih komentarjev ljudi okrog mene. Sem
očitno posebna sorta zadovoljnega uporabnika produkta iz skupine
VW.
sporočil: 55
Tale pravnik je precej "pogumen" s trditvijo, da je bila prodajalcu
napaka vsekakor znana in da rok zato ne more biti zamujen.
Prodajalec namreč ni VW Nemčija, ampak Autodelta, Porsche Slovenija
itd., ti pa s programsko opremo vozil, katalogi in tam navedenimi
lažnimi številkami najverjetneje nimajo nič. Zavedanje o napaki
slovenskega prodajalca bo potrebno dokazati (in kako boš to
dokazal?), rok za vložitev tožbe pa bo zato zamujen.
Tožbo je potrebno vložiti ASAP, sicer boš lahko terjal smo še takšnega pametnega odvetnika, če bo kaj imel.
Tožbo je potrebno vložiti ASAP, sicer boš lahko terjal smo še takšnega pametnega odvetnika, če bo kaj imel.
sporočil: 2
čas vnosa: 14.12.15 12:34
Meni niso ponudili nobenega dodatnega popusta. Avto so mi na
Porscheju ocenili tako da je vreden 50% manj - star 2 leti in 1
mesec, novega pa ponudili po ceni, kot vsakemu, ki noter
stopi.
VW ne pride niti zastonj več v hišo, pa ne samo zaradi afere temveč zaradi odnosa Porsche Slovenija.
VW ne pride niti zastonj več v hišo, pa ne samo zaradi afere temveč zaradi odnosa Porsche Slovenija.
sporočil: 7.967
Kar praviš, je stvar komercialnega pristopa. Če je ta "neumen", to
nima neposredne zveze z odškodninsko zgodbo. Bo pač VW škoda
nastala v prihodnje, ker se stranke ne bodo vračale zaradi slabega
odnosa zaposlenih in "politike hiše"...
sporočil: 129
Zadnja sprememba: anon-180321 14.12.2015 17:36
Pravzaprav bi morali napraviti korekcijo cene vozila, ki bi mu ne
glede na starost določili letnik tistega leta, v katerem bi avto še
ustrezal EURO xx standardu, to pomeni, da bi morali avtomobili
dobiti eno, dve ali tri leta dodatne teoretične starosti in temu
ustrezno nižjo ceno. Vse drugo bo samo pesek v oči... Tako bi
proizvajalec povrnil del avtomobilske cene, kot da bi prodal eno
dve ali tri leta star avto. Pa naj dobijo še tisti, ki morajo
zaradi kompleksov vedno malo več plačati, enkrat avto po realni
ceni(ker kupujejo "firmo").Koncernu pa bi morala EU naložiti ustrezno kazen, tako nekje nad milijardo navzgor najmanj..., USA pa še posebej...
sporočil: 149
O čem se pravzaprav pregovarjate?
V tem "promo članku" piše: "V vsakem primeru ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode (višja poraba, zmanjšana vrednost vozila, drugo). Glede na to, da obstoj napake ni sporen, mora prodajalec po zakonu zahtevku kupca ugoditi v osmih dneh."
Kakšna škoda se je komu zgodila? Poraba? Kolikor mi je znano, nima veze z "goljufivim softverom", s katerim je VW zavajal. Na to bi lahko imela vpliv odprava napake (zamenjava softvera, strojni poseg), pa še to v tem trenutku ne vemo. Zmanjšana vrednost vozila? Čemu? Koliko znaša zmanjšanje vrednosti? Ostalo? Kaj pa je to in koliko je vredno?
Kot je nekdo pred menoj zapisal, so edini oškodovanci države (davki), narava (izpusti) in ekološko osveščeni (tisti 0,01% kupcev, ki se je za avto odločil na podlagi parametrov o izpustih).
V tem "promo članku" piše: "V vsakem primeru ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode (višja poraba, zmanjšana vrednost vozila, drugo). Glede na to, da obstoj napake ni sporen, mora prodajalec po zakonu zahtevku kupca ugoditi v osmih dneh."
Kakšna škoda se je komu zgodila? Poraba? Kolikor mi je znano, nima veze z "goljufivim softverom", s katerim je VW zavajal. Na to bi lahko imela vpliv odprava napake (zamenjava softvera, strojni poseg), pa še to v tem trenutku ne vemo. Zmanjšana vrednost vozila? Čemu? Koliko znaša zmanjšanje vrednosti? Ostalo? Kaj pa je to in koliko je vredno?
Kot je nekdo pred menoj zapisal, so edini oškodovanci države (davki), narava (izpusti) in ekološko osveščeni (tisti 0,01% kupcev, ki se je za avto odločil na podlagi parametrov o izpustih).
Strani: 1