Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mercedesi GLC iz Finske, R pa iz nekdanje tovarne Hummerjev
Strani: 1
sporočil: 7.967
75% teh vozil je na dizel. Kot je bilo pričakovati, afera
dizelgate, ki se nanaša na motorje Audija in vse druge dizle (saj
vsi podobno goljufajo), ni ustavila racionalnih apetitov kupcev.
Dizel ima več prednosti od bencinca, predvsem pri porabi goriva in
prožnosti motorja.
Prodaja raste, marketing bo razlagal o veliki škodi za VW, praksa pa bo drugačna: tekma med znamkami se bo nemoteno nadaljevala, razvoj pa gre svojo pot - masovno najprej v hibride.
Prodaja raste, marketing bo razlagal o veliki škodi za VW, praksa pa bo drugačna: tekma med znamkami se bo nemoteno nadaljevala, razvoj pa gre svojo pot - masovno najprej v hibride.
sporočil: 2.264
Dizel v osebnih vozilih nima nobenih prednosti razen cene (katera
je seveda ogromen in odločilni faktor), ki je pa posledica neumne
obdavčitve, kjer večina Evropskih držav dizle in dizelsko gorivo
obdavčuje s precej nižjimi stopnjami kot bencinsko gnana vozila in
bencinsko gorivno...ob enaki obdavčitvi ne bi max 20% prihranka pri
porabi imelo nobenega vpliva ob višji ceni dizla (vaj 5%), višjih
stroških vzdrževanja (vsaj 100 eur letno) ter višji nabavni ceni
vozila (2.000 eur), oziroma bi 99% kupcev kupilo bencinarja, enako
kot v ZDA in drugje izven Evrope.
sporočil: 786
[dz1975]naceloma se strinjam z davcno-matematicno telovadvo, kot si jo povzel zgoraj, vseeno pa moram vprasat: zakaj je vzdrzevanje dizla drazje kot vzdrzevanje bencinca?
Dizel v osebnih vozilih nima nobenih prednosti razen cene (katera je seveda ogromen in odločilni faktor), ki je pa posledica neumne obdavčitve, kjer večina Evropskih držav dizle in dizelsko gorivo obdavčuje s precej nižjimi stopnjami kot bencinsko gnana vozila in bencinsko gorivno...ob enaki obdavčitvi ne bi max 20% prihranka pri porabi imelo nobenega vpliva ob višji ceni dizla (vaj 5%), višjih stroških vzdrževanja (vsaj 100 eur letno) ter višji nabavni ceni vozila (2.000 eur), oziroma bi 99% kupcev kupilo bencinarja, enako kot v ZDA in drugje izven Evrope.
ps. dizel avto vozim zadnjih >15let, pa se ne spomnem, da bi kdaj imel omembe vreden dizelsko-specificen strosek vzdrzevanja.
sporočil: 7.967
Brezvezen komentar na moj zapis zgoraj.
V bistvu se lahko dleoma strinjam s teboj, če bi podal ločen komentar od mojega, ne pa mojega ob tem zanikal, uporabljajoč podatke, ki so magleni.
Kaj imaš zanikati, če sem povedal dejstva: Dizel ima več prednosti od bencinca, predvsem pri porabi goriva in prožnosti motorja. In potrošniki so pri tem racionalni. Počasi gremo v hibride (bencinske ali dizelske, whatever)
Ti pa si nabutal nekaj statistike, ki je povsem relativna glede na spet relativne parametre. Tvoje mokre sanje o obdavčitvi obeh vrst goriva niso dejstvo, ampak mokre sanje, podatki o stroških vzdrževanja pa so tudi kr neki.
Bolj mokrosanjske so trditve, bolj je fajn to brati. Važno, da se lepo sliši. In kupci smo ovce, mende, ker vozimo dizla. Pejt protestirat pred avto fabrike, prepričaj vlade pa ti bom verjel... Keč je drugje glede teh avto "resnic" in tu nas koncerni v sodelovanju z vladami bodo vedno peljali scat, če hočejo...
V bistvu se lahko dleoma strinjam s teboj, če bi podal ločen komentar od mojega, ne pa mojega ob tem zanikal, uporabljajoč podatke, ki so magleni.
Kaj imaš zanikati, če sem povedal dejstva: Dizel ima več prednosti od bencinca, predvsem pri porabi goriva in prožnosti motorja. In potrošniki so pri tem racionalni. Počasi gremo v hibride (bencinske ali dizelske, whatever)
Ti pa si nabutal nekaj statistike, ki je povsem relativna glede na spet relativne parametre. Tvoje mokre sanje o obdavčitvi obeh vrst goriva niso dejstvo, ampak mokre sanje, podatki o stroških vzdrževanja pa so tudi kr neki.
Bolj mokrosanjske so trditve, bolj je fajn to brati. Važno, da se lepo sliši. In kupci smo ovce, mende, ker vozimo dizla. Pejt protestirat pred avto fabrike, prepričaj vlade pa ti bom verjel... Keč je drugje glede teh avto "resnic" in tu nas koncerni v sodelovanju z vladami bodo vedno peljali scat, če hočejo...
sporočil: 2.264
Saj nisem napisal, da je vzdrževanje nenormalno dražje za dizla, 50
eur na servis je pa verjentno realna cifra, ki odtehta višjo ceno
olja, ne?
Sicer pa ko smo že pri servisih: MB C 350, redni servis v ZDA na MB servisu pride 130 USD...tretjino cenejo kot jaz plačam za dizelski mlinček v Sloveniji...
Sicer pa ko smo že pri servisih: MB C 350, redni servis v ZDA na MB servisu pride 130 USD...tretjino cenejo kot jaz plačam za dizelski mlinček v Sloveniji...
sporočil: 11.068
Dizel ima več prednosti od bencinca, predvsem pri porabi goriva in prožnosti motorja. In potrošniki so pri tem racionalni. Počasi gremo v hibride (bencinske ali dizelske, whatever)To sicer drži. Pa bolj zaradi subvencij, ki jih dajejo države kot iz racionalnih nagibov. Za mene je hibrid neracionalen, saj ima dva namesto enega pogona. Če ne bo več subvencij za nakup, bo tudi navdušenje kupcev za nakup hibridov uplahnilo. Bo predrag.
sporočil: 6.570
[gt001]Odvisno, kaj je zate dizelsko-specifično. Dizelsko-specifičnih obrabnih delov in tekočin seveda ni, je pa marsičesa pri dizlih malce več in je vse malce dražje.
naceloma se strinjam z davcno-matematicno telovadvo, kot si jo povzel zgoraj, vseeno pa moram vprasat: zakaj je vzdrzevanje dizla drazje kot vzdrzevanje bencinca?
ps. dizel avto vozim zadnjih >15let, pa se ne spomnem, da bi kdaj imel omembe vreden dizelsko-specificen strosek vzdrzevanja.
Strani: 1