Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako adblockerji načenjajo spletni posel
Strani: 1
sporočil: 182
Stranem ki nudijo kakovostne vsebine in oglašujejo nevsiljivo
blokiranje seveda rade volje izklopim.
Hehe, izpad dohodka... Bi lahko kdo izmeril tudi kolikšno krajo pozornosti, zakasnitev pri nalaganju, stroške prenosa podatkov (marsikdaj niso zastonj) itd oglasi povzročajo uporabnikom?
"Čeprav imajo na pametnih telefonih adblokerje le trije odstotki uporabnikov..." Kar je v veliki meri posledica tega da so še nedavno mobilne spletne strani upoštevale omejeno računsko zmogljivost in stroške mobilne povezave pri pametnih telefonih in jim mnogo manj težile z reklamami, pogosto je bi prenos podatkov z mobilne spletne strani desetkrat manjši kot z običajne, reklam pa sploh ni bilo ali so bile na relativno kulturnem nivoju. V zadnjem času se trend opazno slabša in kmalu bo blokiranje tudi na mobilcih postalo nuja.
Hehe, izpad dohodka... Bi lahko kdo izmeril tudi kolikšno krajo pozornosti, zakasnitev pri nalaganju, stroške prenosa podatkov (marsikdaj niso zastonj) itd oglasi povzročajo uporabnikom?
"Čeprav imajo na pametnih telefonih adblokerje le trije odstotki uporabnikov..." Kar je v veliki meri posledica tega da so še nedavno mobilne spletne strani upoštevale omejeno računsko zmogljivost in stroške mobilne povezave pri pametnih telefonih in jim mnogo manj težile z reklamami, pogosto je bi prenos podatkov z mobilne spletne strani desetkrat manjši kot z običajne, reklam pa sploh ni bilo ali so bile na relativno kulturnem nivoju. V zadnjem času se trend opazno slabša in kmalu bo blokiranje tudi na mobilcih postalo nuja.
sporočil: 13.629
[samos1111]
Bi lahko kdo izmeril tudi kolikšno krajo pozornosti, zakasnitev pri nalaganju, stroške prenosa podatkov (marsikdaj niso zastonj) itd oglasi povzročajo uporabnikom?
Nedolgo nazaj je ven prišla vest, da z mobilnim oglaševanjem več zaslužijo ponudniki mobilnih storitev (prenos podatkov) kot založniki (prodaja oglasnega prostora).
sporočil: 13.629
Zadeva je za medije rešljiva, Bild.de pač ne spusti uporabnikov z
ad blockerji do vsebine:
the-digital-reader.c...d-website/
Ali se bodo sprijaznili s tem twitter.com/gustlovi...8627823616 , bomo pa še videli.
Ali se bodo sprijaznili s tem twitter.com/gustlovi...8627823616 , bomo pa še videli.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 26.11.2015 07:18
[Gustl]Jaz sem sel po nekaj tednih prvic pogledat na Bild. Rabil sem 10 minut, da sem nasel resitev, jo instaliral (greasemonkey + greasemonkey script), in dela.
Zadeva je za medije rešljiva, Bild.de pač ne spusti uporabnikov z ad blockerji do vsebine: the-digital-reader.c...d-website/
Ali se bodo sprijaznili s tem twitter.com/gustlovi...8627823616 , bomo pa še videli.
Kar je popolnoma prav, neumna raja naj gleda neumne reklame, mi struckoti pa jih ne bomo. To je naravno stanje stvari, jasno je da ce neumna raja ne bo zijala reklam, mi struckoti ne bomo imeli zastonj vsebin na razpolago, kar je slabo. Je res bilo malo noro da je lahko vsak bedak ze instaliral adblock :P
PS. Medtem je Bild adblock blocker spet izklopil. Morda so pa sami videli statistiko, kako hitro ljudje najdejo obvode in ga spet offline strikajo, da bo delal nekaj dni? To je vsekakor slabo za idejo "blokirajmo blockerje". ker prej ali slej bo nekdo naredil autoupdating plugin za browserje, ki bo hostan na Bermudi (izven jurisdikcije Springer Verlaga) in prakticno transparentno bil bitko proti blokiranju vsebin s strani zalozb, uporabnik sploh vedel ne bo, da mu nek greasemonkey premelje stran in spljuva stran reklame.
sporočil: 13.629
[bc123a]Ne vem, če jaz probam, dobim še vedno: Mit aktiviertem Adblocker können Sie BILD.de nicht mehr besuchen
PS. Medtem je Bild adblock blocker spet izklopil. Morda so pa sami videli statistiko, kako hitro ljudje najdejo obvode in ga spet offline strikajo, da bo delal nekaj dni?
To je vsekakor slabo za idejo "blokirajmo blockerje". ker prej ali slej bo nekdo naredil autoupdating plugin za browserje, ki bo hostan na Bermudi (izven jurisdikcije Springer Verlaga) in prakticno transparentno bil bitko proti blokiranju vsebin s strani zalozb, uporabnik sploh vedel ne bo, da mu nek greasemonkey premelje stran in spljuva stran reklame.Meni se zdi vojna z adblockerji vnaprej izgubljena in zato nevredna bitke. Še posebej v luči tega, da to ni naša vojna, recimo od Financ, ampak vojna cele industrije. Če je rešitev, jo bodo že ta veliki fantje poiskal. Mi bomo pa pač capljali za njihovo potjo, kakršnakoli že bo, tako kot smo doslej.
sporočil: 48.253
[Gustl]Sori. Zajebal. Imam dejansko resitev na tem racunalniku namesceno, sklepal sem da drugje. Rabis (za analizo press :))
> [bc123a]
> PS. Medtem je Bild adblock blocker spet izklopil. Morda so pa sami videli statistiko, kako hitro ljudje najdejo obvode in ga spet offline strikajo, da bo delal nekaj dni?
Ne vem, če jaz probam, dobim še vedno: Mit aktiviertem Adblocker können Sie BILD.de nicht mehr besuchen
> To je vsekakor slabo za idejo "blokirajmo blockerje". ker prej ali slej bo nekdo naredil autoupdating plugin za browserje, ki bo hostan na Bermudi (izven jurisdikcije Springer Verlaga) in prakticno transparentno bil bitko proti blokiranju vsebin s strani zalozb, uporabnik sploh vedel ne bo, da mu nek greasemonkey premelje stran in spljuva stran reklame.Drzi. Poglej kako dolgo se fajtajo s torrent search engini pa se vedno lahko dobis kar hoces.
Meni se zdi vojna z adblockerji vnaprej izgubljena in zato nevredna bitke.
sporočil: 13.629
[bc123a]In kljub temu biznis za razne Netflix, Hulu, Amazon Prime, Spotify itd... cveti. Folk je pripravljen plačat naročnino za dobro storitev.
> Meni se zdi vojna z adblockerji vnaprej izgubljena in zato nevredna bitke.
Drzi. Poglej kako dolgo se fajtajo s torrent search engini pa se vedno lahko dobis kar hoces.
Kar se bo treba sprijaznit, je to, da je to še vedno manjšina (vedno je bila) in da bo totalna polarizacija - big boys in niše. Vmes boš težko živel.
Strani: 1