Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mož, ki bo moral oprati Volkswagen

Strani: 1

Kanzon sporočil: 2.392
[#2552086] 26.09.15 08:55
Odgovori   +    1
To so dečki iz pravega testa.
tasilo sporočil: 9.830
[#2552089] 26.09.15 09:16
Odgovori   +    2
"Mož, ki bo moral oprati Volkswagen"

Če bo imel že ravno ajmer in gobo v roki, naj pa še mojega zaporožca malo spuca, prosim. Pa previdno okoli zadnjega levega blatnika, ker ga drži samo še en kniping.
anon-256028 sporočil: 807
[#2552095] 26.09.15 10:09
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-256028 26.09.2015 10:14
Seveda Müller ni vedel in ni imel prstov zraven pri goljufiji s prikritimi previsokimi izpusti...bla, bla...Zanima me, kateri proizvajalec avtomobilov pa ne goljufa na tak al' pa podoben način. 1000 Porschejev ima toliko izpustov kot naš TEŠ 6.Sicer pa, kaj lahko sploh naredijo? Lahko odstranijo 10 milijonov tehle goljufivih napravic,izpustov pa ne morejo zmanjšat...
Karavana gre dalje in svinja okolje še naprej.
153 sporočil: 9.333
[#2552098] 26.09.15 10:29
Odgovori   +    1
Se bo MM-ov mlin naglo vrtel, da bi
od hitrosti čimbolj prikrita bila vrzel ?

Sodražan
vrac sporočil: 11.068
[#2552146] 26.09.15 19:09 · odgovor na: anon-256028 (#2552095)
Odgovori   +    3
[sime55]
Seveda Müller ni vedel in ni imel prstov zraven pri goljufiji s prikritimi previsokimi izpusti...bla, bla...Zanima me, kateri proizvajalec avtomobilov pa ne goljufa na tak al' pa podoben način. 1000 Porschejev ima toliko izpustov kot naš TEŠ 6.Sicer pa, kaj lahko sploh naredijo? Lahko odstranijo 10 milijonov tehle goljufivih napravic,izpustov pa ne morejo zmanjšat...
Karavana gre dalje in svinja okolje še naprej.
Ne, ni to, oni niso vstavili v avtomobile v ta namen nobenih posebnih mehanskih ali elektronskih napravic, pač pa so to opravil s programsko opremo. V bistvu samo "popravilo" ne bo VW stala veliko (star inkriminiran program bodo zamenjali in namestili z novim v minuti, dveh), bolj bo problem v tem, da bo avto po tem posegu, če bodo seveda hoteli bistveno zmanjšati izpuste NOx, znižal tudi performanse avtomobila ter povečali porabo. V tem primeru jih pa lahko tožijo kupci, da jih je VW zavajal in jim prodal nekaj drugega kot jim je obljubljal.
vrac sporočil: 11.068
[#2552187] 27.09.15 10:38 · odgovor na: vrac (#2552146)
Odgovori   +    1
[vrac]

Ne, ni to, oni niso vstavili v avtomobile v ta namen nobenih posebnih mehanskih ali elektronskih napravic, pač pa so to opravil s programsko opremo. V bistvu samo "popravilo" ne bo VW stala veliko (star inkriminiran program bodo zamenjali in namestili z novim v minuti, dveh), bolj bo problem v tem, da bo avto po tem posegu, če bodo seveda hoteli bistveno zmanjšati izpuste NOx, znižal tudi performanse avtomobila ter povečali porabo. V tem primeru jih pa lahko tožijo kupci, da jih je VW zavajal in jim prodal nekaj drugega kot jim je obljubljal.
Tole sem pozabil. VW bo verjetno vse te sporne avtomobile nadgradil tudi z dodatnim filtriranjem prašnih delcev,kar lahko stane velike zneska. Sicer pa, oni bodo že našli rešitev, imajo ne nazadnje najbolj sposobne inženirje na svetu.
bozga sporočil: 6.303
[#2552231] 27.09.15 19:09
Odgovori   +    0
Američani jih držijo za vrat in samo od njihove "dobrodušnosti" je še odvisno, kako jo bo odnesel VW s temle možakom vred. Verjetno jim bodo ZDA prodajo umazanih dizlov v ZDA takoj prepovedale, velik problem bo tudi kako sanirati goljufive avtomobile, Mogoče bodo 150 "konjski" dizli po softwarskem posegu v najslabšem primeru imeli samo še 100 konjev in končno hitrost morda 100km/h.S takim avtom pa se ne bo sprijaznil noben Američan, ampak bo hotel to, kar je kupil in plačal. Morda bodo Američani sploh prepovedali osebne dizel avtomobile ali pa prepovedale njihovo vožnjo v mestih. Nemci so z (goljufivim) razvojem dizel motorjev očitno brcnili v temo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2552232] 27.09.15 19:20 · odgovor na: vrac (#2552187)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [vrac]

>
> Ne, ni to, oni niso vstavili v avtomobile v ta namen nobenih posebnih mehanskih ali elektronskih napravic, pač pa so to opravil s programsko opremo. V bistvu samo "popravilo" ne bo VW stala veliko (star inkriminiran program bodo zamenjali in namestili z novim v minuti, dveh), bolj bo problem v tem, da bo avto po tem posegu, če bodo seveda hoteli bistveno zmanjšati izpuste NOx, znižal tudi performanse avtomobila ter povečali porabo. V tem primeru jih pa lahko tožijo kupci, da jih je VW zavajal in jim prodal nekaj drugega kot jim je obljubljal.

Tole sem pozabil. VW bo verjetno vse te sporne avtomobile nadgradil tudi z dodatnim filtriranjem prašnih delcev,kar lahko stane velike zneska. Sicer pa, oni bodo že našli rešitev, imajo ne nazadnje najbolj sposobne inženirje na svetu.
Tudi v tem primeru je zanimivo brati nemske casopise, ki so ocitno do afere tako po bratsko molcali, se je pa "vedelo", da v VW skriplje ze dolgo casa, tudi zaradi tega, ker so vsi zaspali na lovorikah (ki so bile tudi v neki meri prigoljufane, ocitno).

Die Welt pise o "nemski megalomaniji", ki je kriva za VWjevo katastrofo.

www.welt.de/wirtscha...nwahn.html

Hierarhija odlocanja je bila taksna, da so ze prej nekateri mediji VW poimenovali "Severna koreja, samo brez koncentracijskih taborisc".

Das zentrale Volkswagen-Problem hat ausgerechnet einmal ein Peugeot-Chef treffend beschrieben, der sich lange in China der Rivalen aus Wolfsburg erwehren musste. "Volkswagen wird straff von oben geführt. Es gibt keine Diskussionskultur, keine Suche nach Konsens. Es gibt Anweisungen. Das ist selbst den Chinesen zu viel", erzählt er. Und die Anordnungen kommen aus Wolfsburg – für so ziemlich jede Kleinigkeit. Für praktisch alle Einheiten weltweit.

tole pa poznamo vsi:

Anstatt aber die so stetig wachsende Komplexität und damit die Kosten über die von Martin Winterkorn maßgeblich angeschobenen "Baukästen" technisch konsequent in den Griff zu bekommen, wurden für jedes Modell und jede Variante neue Teile entwickelt. "Das hat am Ende das Korsett der Baukästen gesprengt und die Kosten immer schneller in die Höhe getrieben", klagt ein Insider. Matthias Müller war mehrere Jahre unter Winterkorn Leiter der Produktstrategie des Konzern.

Nazadnje se je to zgodilo Nokii. No, nokie ni vec.
vrac sporočil: 11.068
[#2552239] 27.09.15 21:00 · odgovor na: bc123a (#2552232)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [vrac]
> > [vrac]
>
> >
> > Ne, ni to, oni niso vstavili v avtomobile v ta namen nobenih posebnih mehanskih ali elektronskih napravic, pač pa so to opravil s programsko opremo. V bistvu samo "popravilo" ne bo VW stala veliko (star inkriminiran program bodo zamenjali in namestili z novim v minuti, dveh), bolj bo problem v tem, da bo avto po tem posegu, če bodo seveda hoteli bistveno zmanjšati izpuste NOx, znižal tudi performanse avtomobila ter povečali porabo. V tem primeru jih pa lahko tožijo kupci, da jih je VW zavajal in jim prodal nekaj drugega kot jim je obljubljal.
>
> Tole sem pozabil. VW bo verjetno vse te sporne avtomobile nadgradil tudi z dodatnim filtriranjem prašnih delcev,kar lahko stane velike zneska. Sicer pa, oni bodo že našli rešitev, imajo ne nazadnje najbolj sposobne inženirje na svetu.

Tudi v tem primeru je zanimivo brati nemske casopise, ki so ocitno do afere tako po bratsko molcali, se je pa "vedelo", da v VW skriplje ze dolgo casa, tudi zaradi tega, ker so vsi zaspali na lovorikah (ki so bile tudi v neki meri prigoljufane, ocitno).

Die Welt pise o "nemski megalomaniji", ki je kriva za VWjevo katastrofo.

www.welt.de/wirtscha...nwahn.html

Hierarhija odlocanja je bila taksna, da so ze prej nekateri mediji VW poimenovali "Severna koreja, samo brez koncentracijskih taborisc".

Das zentrale Volkswagen-Problem hat ausgerechnet einmal ein Peugeot-Chef treffend beschrieben, der sich lange in China der Rivalen aus Wolfsburg erwehren musste. "Volkswagen wird straff von oben geführt. Es gibt keine Diskussionskultur, keine Suche nach Konsens. Es gibt Anweisungen. Das ist selbst den Chinesen zu viel", erzählt er. Und die Anordnungen kommen aus Wolfsburg – für so ziemlich jede Kleinigkeit. Für praktisch alle Einheiten weltweit.

tole pa poznamo vsi:

Anstatt aber die so stetig wachsende Komplexität und damit die Kosten über die von Martin Winterkorn maßgeblich angeschobenen "Baukästen" technisch konsequent in den Griff zu bekommen, wurden für jedes Modell und jede Variante neue Teile entwickelt. "Das hat am Ende das Korsett der Baukästen gesprengt und die Kosten immer schneller in die Höhe getrieben", klagt ein Insider. Matthias Müller war mehrere Jahre unter Winterkorn Leiter der Produktstrategie des Konzern.

Nazadnje se je to zgodilo Nokii. No, nokie ni vec.
Seveda, VW očitno boluje za boleznijo ogromnih sistemov: premočne linijske organiziranosti od zgoraj navzdol. Vrh je bil prepričan, da on sam ve vse odgovore na vsa vprašanja in očitno ni dopuščal dovolj samoiniciative in odločanja nižjih nivojev. Kavelj je pa v tem, da tudi, če gre na vrhu za vrhunske, najbolj sposobne ljudi v koncernu in v to ni potrebno dvomiti, da v VW-ju ni bilo tako, tako organiziran sistem ne deluje optimalno. Kdor je bil v vojski ve, za kaj gre. Pol dela je že opravljenega, če se sistem zavede svojih pomanjkljivosti. Potem jih prične tudi reševati.
bc123a sporočil: 48.253
[#2552261] 28.09.15 07:14 · odgovor na: vrac (#2552239)
Odgovori   +    1
[vrac]
Seveda, VW očitno boluje za boleznijo ogromnih sistemov: premočne linijske organiziranosti od zgoraj navzdol. Vrh je bil prepričan, da on sam ve vse odgovore na vsa vprašanja in očitno ni dopuščal dovolj samoiniciative in odločanja nižjih nivojev. Kavelj je pa v tem, da tudi, če gre na vrhu za vrhunske, najbolj sposobne ljudi v koncernu in v to ni potrebno dvomiti, da v VW-ju ni bilo tako, tako organiziran sistem ne deluje optimalno. Kdor je bil v vojski ve, za kaj gre. Pol dela je že opravljenega, če se sistem zavede svojih pomanjkljivosti. Potem jih prične tudi reševati.
Meni je zanimivo, da je bila diktatura odlocanja od zgoraj tako mocna, da se vsega vajeni kitajci tega niso mogli pozreti ;)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2552372] 28.09.15 12:34 · odgovor na: vrac (#2552187)
Odgovori   +    0
Plan VW-ja bo kar se Evropske Unije tiče sledeč:

- vsa vozila predelati na standard EURO6, kar jim bo ob zadržanju zmogljivosti omogočilo komunikacijo, da so na koncu naredili nekaj dobrega za okolje
- vozila potrebujejo:
SCR filter
vbrizgavanje AdBlue
prilagojeno elektroniko
- elektronika ni problem, novi računalniki bodo imeli dodaten konektor za vbrizgavanje AdBlue, da se obdrži isti kabelski snop
- rezervoarček in črpalka za AdBlue se bosta nekam stlačila, v primeru potrebe bodo zmanjšali rezervoar za tekočino za pranje stekla
- največji strošek in težava bo SCR katalizator. V primeru potrebe bodo morali izpušni sistem razdeliti na dva dela in vgraditi dva majhna SCR katalizatorja zaporedno/vzporedno.

Stroški materiala cca. 500 EUR, mogoče nekaj več zaradi nujnosti dobav (bodo dobavitelji lahko postavili cene...).
Vgradnja ne bo trajala več kot 5 ur, se pravi spet 250-400 EUR glede na državo.
Nujne dobave, razširitve kapacitet.... bodo strošek dvignile na cca. 1000 EUR po vozilu. 11 milijonov avtov je 11 milijard EUR. Pa ni panike, ker potem ne bo nobenih dodatnih odškodnin kupcem.
Vsak pooblaščen servis bo lahko predelal recimo 4 avte na dan. Če je v Evropi 10.000 servisov VW skupine, bo to trajalo eno leto, če bodo dodatno zaposlovali in delali nadure pa npr. pol leta.

Strani: 1