Strani: 1

anon-75212 sporočil: 24
[#2549355] 18.09.15 07:12
Odgovori   +    3
Mazda CX-5, srednje velik SUV tudi 5 zvezdic (če že omenjate Tourana).
www.euroncap.com/en/...cx-5/10935
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2549365] 18.09.15 07:47
Odgovori   +    9
Spet en zelo površen članek. Če se pogleda zgodovino Euro NCAP, se ugotovi, da je več terencev doseglo 5 zvezdic. Prej omenjena Mazda CX 5, Honda CR-V...

Pa še en podatek. Če se pogleda statistiko žrtev v prometu, boste zlahka opazili, da jih je, kljub poplavi raznih terencev, daleč najmanj ravno v slednjih vozilih. Zakaj?

Višina in masa vozil pač pomeni ob trku vozil prenos sile drugam, ne le klasično čelno. Res pa je, če pride do trka dveh terencev s podobno maso, da potem so posledice enake, kot če pride do trka dveh podobnih običajnih vozil.

Vsekakor Volvo rulz.
gade sporočil: 296
[#2549410] 18.09.15 09:39
Odgovori   +    2
BMW X5 F15 (2013->) 5 zvezdic. Sedaj pa res ne vem o katerem zadnjem preizkusu je govora?!
kojot01 sporočil: 817
[#2549438] 18.09.15 10:25
Odgovori   +    13
Tele zvezdice so lahko močno zavajujoče-predstavljajmo si scenarij čelnega trka med BMW X5 (zgolj štiri zvezdice) ter npr. Fiat 500 (vseh pet zvezdic)-masa avtomobila v tem primeru odigra pomembno vlogo, kajti fizike se ne da zaj..., ostane pa potencialnemu vozniku Fiata tolažba, da je na oni svet odšel v avtu z vsemi petimi zvezdicami...
gt001 sporočil: 786
[#2549443] 18.09.15 10:34 · odgovor na: kojot01 (#2549438)
Odgovori   +    0
[kojot01]
Tele zvezdice so lahko močno zavajujoče-predstavljajmo si scenarij čelnega trka med BMW X5 (zgolj štiri zvezdice) ter npr. Fiat 500 (vseh pet zvezdic)-masa avtomobila v tem primeru odigra pomembno vlogo, kajti fizike se ne da zaj..., ostane pa potencialnemu vozniku Fiata tolažba, da je na oni svet odšel v avtu z vsemi petimi zvezdicami...
ne mores tako primerjat.
primerjaj x5 in 10 let stareg Grand Cherokeeja npr. ali pa Fiat 500 in np. Fiat Tipo l.95 -> torej po velikosti in masi primerljiva vozila.
gade sporočil: 296
[#2549449] 18.09.15 10:42 · odgovor na: kojot01 (#2549438)
Odgovori   +    1
[kojot01]
Tele zvezdice so lahko močno zavajujoče-predstavljajmo si scenarij čelnega trka med BMW X5 (zgolj štiri zvezdice) ter npr. Fiat 500 (vseh pet zvezdic)-masa avtomobila v tem primeru odigra pomembno vlogo, kajti fizike se ne da zaj..., ostane pa potencialnemu vozniku Fiata tolažba, da je na oni svet odšel v avtu z vsemi petimi zvezdicami...
BMW X5 F15 (trenutni model) 5 zvezdic. Beri enako kot Volvo XC90.
anon-202165 sporočil: 970
[#2549498] 18.09.15 12:13 · odgovor na: (#2549478)
Odgovori   +    1
Ja, tko se pač opravljajo testi...
anon-304487 sporočil: 967
[#2549538] 18.09.15 12:59
Odgovori   +    3
čas vnosa: 18.09.15 06:20
Toliko avtov z petimi zvezdicami, ampak v hudih trčenjih so pa prisotna vedno bolj zgolj nova ali novejša vozila.

A to pomeni, da za varnost le niso pomembne toliko zvezdice kot pa voznik sam in njegov način vožnje?

Dvomim pa, da bo voznik tega Volva divjal po AC, izsiljeval prednost na križiščih, sekal ovinke, prehiteval v škarje ipd. Voznik terenca, ki ga članek omenja na začetku 9. vrstice, pač.
anon-202165 sporočil: 970
[#2549544] 18.09.15 13:00 · odgovor na: (#2549501)
Odgovori   +    3
Se strinjam... ampak če bi bil crashtest realen, potem bi vsi mali avti izpadli nevarni... to pa ni dobro za biznis :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2549572] 18.09.15 13:30
Odgovori   +    6
eh, znate kaj... sem si takrat, ko so prišli rezultati in posnetki te serije crash testov ( XC90, Q7, Kadjar, Touran, CX3... ), iz čistega firbca vse lepo ogledal.... in prišel do zaključka, da so vse te zvezdice vse bolj samo en velik marketinški "stunt"!
najprej... njihova količina... torej, ali jih bo dobil vseh pet ali manj... v bistvu ni več odvisna od posledic samega "fizičnega" trka, temveč predvsem od količine elektronike, ki jo navlečejo v avto! čitaj: če bo do nesreče dejansko prišlo ne bom nič bolj varen v avtu, ki je dobil vseh pet zvezdic, kot pa bi bil v avtu, ki je dobil samo štiri zato, ker mu niso namontirali "radarskega tempomata" ali "lane assista".... saj mata oba približno enake "procente" posledic samega trka!

poleg tega pa mi je v tej konkretni seriji posnetkov v oči padla še ena rahla podrobnost... pri frontalnem trku so se vsem, RAZEN najbolje ocenjenemu Volvu XC90, odprli tudi stranski airbagi... tako se v vsej grandioznosti počasnega posnetka lahko na obeh kamerah (zunanji in "on board") opazuje, kako lutka na vozniškem sedežu pri "odboju" po trku z glavo "šutne" B stebriček!! in če je posnetek "celozaslonski"se da videt tudi to, da udarec ni bil tako "nedolžen", saj se za kak cm debela reža med lutkinim tilniškim režnjem in ostalo glavo popolnoma zapre! .... pa je Volvov XC90 kljub temu test opravil "with flying colours" in z največ točkami ever.... hmmm.

www.youtube.com/watc...EyL3N0aIdk
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2549673] 18.09.15 16:01 · odgovor na: anon-202165 (#2549544)
Odgovori   +    2
[bacco979]
Se strinjam... ampak če bi bil crashtest realen, potem bi vsi mali avti izpadli nevarni... to pa ni dobro za biznis :)
Kdo bi vedel. Lahko pa bi bilo dobro tudi za biznis, bi začeli kupovati večje. V Ameriki npr. in še kje so večji avti kar lepo množični in dokaj poceni.
anon-258854 sporočil: 470
[#2549967] 19.09.15 16:09 · odgovor na: drugmirko (#2549572)
Odgovori   +    1
Vse je en velik bullshit. Nas ntegujejo kolikor smo dolgi in široki. Ali veste, da kompletno živilsko industrijo sveta obvladuje vsega 10 velikih firm, ki so lastnice vseh ostalih manjših firm in firmic.
anon-202165 sporočil: 970
[#2550413] 21.09.15 07:32 · odgovor na: anon-93129 (#2549673)
Odgovori   +    1
[Mleben]
> [bacco979]
> Se strinjam... ampak če bi bil crashtest realen, potem bi vsi mali avti izpadli nevarni... to pa ni dobro za biznis :)

Kdo bi vedel. Lahko pa bi bilo dobro tudi za biznis, bi začeli kupovati večje. V Ameriki npr. in še kje so večji avti kar lepo množični in dokaj poceni.
V Ameriki je tudi vse drugo primerno dimenzionirano. Široke in ravne ceste, velika parkirišča, nizki davki na vozila. V Evropi je pa vse ravno obratno...
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2550441] 21.09.15 08:19 · odgovor na: anon-258854 (#2549967)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 21.09.15 07:43
[MF-542594]
Vse je en velik bullshit. Nas ntegujejo kolikor smo dolgi in široki. Ali veste, da kompletno živilsko industrijo sveta obvladuje vsega 10 velikih firm, ki so lastnice vseh ostalih manjših firm in firmic.
In te so?
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2550442] 21.09.15 08:20 · odgovor na: drugmirko (#2549572)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 21.09.15 07:42
[drugmirko]
najprej... njihova količina... torej, ali jih bo dobil vseh pet ali manj... v bistvu ni več odvisna od posledic samega "fizičnega" trka, temveč predvsem od količine elektronike, ki jo navlečejo v avto! čitaj: če bo do nesreče dejansko prišlo ne bom nič bolj varen v avtu, ki je dobil vseh pet zvezdic, kot pa bi bil v avtu, ki je dobil samo štiri zato, ker mu niso namontirali "radarskega tempomata" ali "lane assista".... saj mata oba približno enake "procente" posledic samega trka!
Točno tako. Edino resno merilo varnosti vozila predstavljata 2 kriterija:
- masa vozila
- pasivna varnost (brez gore elektronike, jezika konzole, ipd. bullsheeta)

Ko počiš, počiš. Varnost, kot se meri s temi zvezdicami, pač pomeni verjetnost trka (asistence, protizdrsna elektronika, ...) + fizika / absorpcija pojemka (struktura, varnostni pasovi, airbagi). Osebno bi me zanimala predvsem pasivna varnost in za slednjo bi se moralo posebej objavljati te famozne zvezdice.

Kot zanimivost - Dacia Lodgy je dobila 3 zvezdice, izgubila pa 4. zaradi jezika konzole in manjka ene od teh elektronskih gadgetov proti zdrsu. Precej hud udarec za nakupni interes (pa že tako gre za nižji cenovni segment, za katerega se malokdo odloča, ko kupuje tako velik avto).

Strani: 1