Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.824
[#2548821] 16.09.15 22:38
Odgovori   +    14
To je čisto jebanje v glavo tistega dela nacije, ki je še sposoben na svetovnem trgu zaslušiti kak €,USD,Juan.

Kako si paraziti predstavljajo, da teče realno gospodarstvo brez transporta, ljudi in dobrin??

Očitno ne dojemajo, da je teden mobilnosti čista izguba za produktivne, saj jim povečuje stroške in krade razpoložljivi čas.

Sicer pa kaj pa paraziti vejo, kako se danes zasluži denar. Zato pa so paraziti. Oni vzamejo in nič ne vprašajo.
BlueOcean sporočil: 129
[#2548954] 17.09.15 10:25
Odgovori   +    4
Tale članek je totalna traparija. Meša teden mobilnosti, en navaden dan v Ljubljani, ljubljanske peš cone in nove električne avtomobile, pa še redarje po vrhu. Na koncu pa ne veš, kaj sploh želi povedati. jaz sem izrazit avtomobilist, a mi je všeč, da je center v glavnem peš. Vanj se tudi brez težav pripeljem veliko večino dneva in uporabim eno od garaž, ki tudi niso pretirano drage. Res pa je, da bi se moralo po mojem mnenju širjenje peš con zaustaviti, ker so za mesto velikosti Ljubljane dovolj velike in utegnejo že odgnati prebivalce, kar bi pa pomenilo mrtvo mesto, ki živi samo tisti čas, ko so v njem turisti. Sicer pa - o Jankoviču si lahko mislimo karkoli, za Ljubljano je pa naredil več kot kdorkoli pred njim vsaj zadnjih 40 let.
novica sporočil: 5.397
[#2549005] 17.09.15 11:49 · odgovor na: BlueOcean (#2548954)
Odgovori   +    1
[BlueOcean]
Tale članek je totalna traparija. Meša teden mobilnosti, en navaden dan v Ljubljani, ljubljanske peš cone in nove električne avtomobile, pa še redarje po vrhu. Na koncu pa ne veš, kaj sploh želi povedati. jaz sem izrazit avtomobilist, a mi je všeč, da je center v glavnem peš. Vanj se tudi brez težav pripeljem veliko večino dneva in uporabim eno od garaž, ki tudi niso pretirano drage. Res pa je, da bi se moralo po mojem mnenju širjenje peš con zaustaviti, ker so za mesto velikosti Ljubljane dovolj velike in utegnejo že odgnati prebivalce, kar bi pa pomenilo mrtvo mesto, ki živi samo tisti čas, ko so v njem turisti. Sicer pa - o Jankoviču si lahko mislimo karkoli, za Ljubljano je pa naredil več kot kdorkoli pred njim vsaj zadnjih 40 let.
Tale članek v celoti temelji na javnih objavah o tednu mobilnosti iz županovega kabineta. Nič ni odvzeto, dodan je le kontekst...recimo sms parkiranje bi župan rad prodal kot veliko novost. Ampak je novost samo za nekoga, ki nikoli nikamor ne gre.
novica
anon-256706 sporočil: 2.499
[#2549011] 17.09.15 12:10
Odgovori   +    3
Ajde, gremo na 25 let star avtobus. Ko na gas pritisne, se nad njim naredi velik črn oblak, ki grozi, da bo vse zastrupil.
Mobilno pomeni premično. In zdaj na teden premičnosti hodim peš?
anon-256706 sporočil: 2.499
[#2549013] 17.09.15 12:17 · odgovor na: BlueOcean (#2548954)
Odgovori   +    6
[BlueOcean]
Tale članek je totalna traparija. Meša teden mobilnosti, en navaden dan v Ljubljani, ljubljanske peš cone in nove električne avtomobile, pa še redarje po vrhu. Na koncu pa ne veš, kaj sploh želi povedati. jaz sem izrazit avtomobilist, a mi je všeč, da je center v glavnem peš. Vanj se tudi brez težav pripeljem veliko večino dneva in uporabim eno od garaž, ki tudi niso pretirano drage. Res pa je, da bi se moralo po mojem mnenju širjenje peš con zaustaviti, ker so za mesto velikosti Ljubljane dovolj velike in utegnejo že odgnati prebivalce, kar bi pa pomenilo mrtvo mesto, ki živi samo tisti čas, ko so v njem turisti. Sicer pa - o Jankoviču si lahko mislimo karkoli, za Ljubljano je pa naredil več kot kdorkoli pred njim vsaj zadnjih 40 let.
Največ je za Ljubljano naredil Strgar. Otroški park v Tivoliju. Zdaj ga pa še vzdržujejo ne.

Ko rečeš, da je nekdo veliko naredil, moraš obvezno zraven dati tudi podatek: koliko je to stalo?
Ker je podatek vedno enostranski, se zdi, kot da je Zoki za Ljubljano veliko naredil. V resnici pa je Ljubljana, ko potegneš črto, v velikem MINUSU.
Odlično znajo z nami manipulirati.

Strani: 1