Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Povprečen slovenski avto je star že skoraj deset let
Strani: 1 2
sporočil: 48.253
Leta 2008 je prodaja novih avtomobilov v Sloveniji dosegla rekordno raven,A se spet komu tozi po letih napihovanja financnega balona? Kdaj boste razumeli, da je to popolnoma normalno za nas relativni standard?
sporočil: 933
Ne gre samo za krizo, nekaj prinese tudi dejstvo da avtomobili
zadnjih 10 let niso kaj prida napredovali. Zdaj notri montirajo
samo še šaro, ki je sploh nočeš in bo prej ali slej stala veliko
denarja da jo popraviš.
Težkih stvar kot so samostojna vožna pa se veliki niti ne dotaknejo kaj prida.
Težkih stvar kot so samostojna vožna pa se veliki niti ne dotaknejo kaj prida.
sporočil: 3.125
[cman]Točno to. Moj avto ima 7 let in mu nič resnega ne manjka. Prej sem menjaval zaradi razvoja, predvsem na področju aktivne in pasivne varnosti. Zdaj gre pa bolj ali manj za finese, bonbončke, .. Menjava ni več (tako) upravičena.
Ne gre samo za krizo, nekaj prinese tudi dejstvo da avtomobili zadnjih 10 let niso kaj prida napredovali. Zdaj notri montirajo samo še šaro, ki je sploh nočeš in bo prej ali slej stala veliko denarja da jo popraviš.
Težkih stvar kot so samostojna vožna pa se veliki niti ne dotaknejo kaj prida.
sporočil: 933
Zadnja sprememba: anon-88574 07.09.2015 08:46
[0117Pl1]Sam bi recimo bil pripravljen menjati tudi za bolj udoben avto. Na zvočni izolaciji se gotovo da veliko narediti tudi pri avtih (nižje)srednjega razreda. Ali pa bolj pametnem vzmetenju za po naših zanič cestah.
Točno to. Moj avto ima 7 let in mu nič resnega ne manjka. Prej sem menjaval zaradi razvoja, predvsem na področju aktivne in pasivne varnosti. Zdaj gre pa bolj ali manj za finese, bonbončke, .. Menjava ni več (tako) upravičena.
Potem pa ti hočejo prodati "športni terenec", kar je sinonim za grd neudoben avto...
sporočil: 2.986
Ni čisto res, precej zelo koristnih stvari (na področju aktivne in
pasivne varnosti) je cenovno zelo dostopnih oziroma že kar
serijskih, kar je velik plus. Radarski tempomat in predvsem
samodejno zaviranje v sili sta recimo že med njimi, prav pride tudi
opozorilnik na mrtvi kot ter nekateri opozorilniki pred nenamernim
zapuščanjem voznega pasu. Kao promet je vse bolj dolgočasen ;)
sporočil: 967
čas vnosa: 07.09.15 07:40
In kaj je narobe s tem, da nekdo raje vozi 10 let star avto kot
kupi novo tačskrin spako in svoj denar raje namenja bolj koristnim
zadevam? Npr. za svoje lastno stanovanje, izobraževanja, potovanja
ali preprosto v naložbe v nekaj, kar ne izgublja tako zelo
drastično vrednosti kot avtomobil?
Ampak, ko povprečen Slovenec dobi naenkrat kupček denarja (dediščina, loto, ...), je seveda njegova prva ideja - nakup novega avtomobila.
V tujini so takšno razmišljanje že davno presegli.
Ampak, ko povprečen Slovenec dobi naenkrat kupček denarja (dediščina, loto, ...), je seveda njegova prva ideja - nakup novega avtomobila.
V tujini so takšno razmišljanje že davno presegli.
sporočil: 2.986
Ne vem kaj te briga, za kaj kdo nameni svoj denar. Zakaj bi pa
potoval ne vem kam, če imaš pred nosom ravno tako pesek in vodo?
Zakaj bi sploh potoval, lepo si doma in gledaš dinarčke. Zakaj bi
pa kupil nepremičnino? Lepo postaviš šotor na kakem travniku, moker
ne boš ;) Pejdi ti enkrat v kak salon pa izprosi kako vožnjo z
novim avtom, je pa res, da si ti rad zatiskaš oči. 20 let star avto
je drvarnica, tako ali drugače. (starodobniki so druga zgodba)
sporočil: 2.986
[cman]Prav zvočni izolaciji dajejo vsi (pre)velik poudarek (avti namreč postajajo zelo sterilni, kar zna koga motiti). Zadnji primer je Kia cee'd, pri kateri ugotoviš, da voziš trivaljnik šele pri polnem gasu tam proti 4000 vrtljajih, vmes pa samo tiho in nezaznavno prede. Peno so odebelili za nekje 70%. Če se kar vsedeš v en avto in pelješ, boš recimo vedel, da voziš dizla, ko boš pogledal na obratomer. Kako dobra je izolacija slišiš, ko odpreš šipo. Podobno dobra izolacija je tudi pri manjših avtih, pri Daciji se še najbolj sliši motor pa tudi tam ni moteče. Športni terenec ima svoje prednosti, reče se jim višji položaj sedenja, kar cenijo starejši, večja preglednost in večji občutek varnosti, kar cenijo ženske.
> [0117Pl1]
> Točno to. Moj avto ima 7 let in mu nič resnega ne manjka. Prej sem menjaval zaradi razvoja, predvsem na področju aktivne in pasivne varnosti. Zdaj gre pa bolj ali manj za finese, bonbončke, .. Menjava ni več (tako) upravičena.
Sam bi recimo bil pripravljen menjati tudi za bolj udoben avto. Na zvočni izolaciji se gotovo da veliko narediti tudi pri avtih (nižje)srednjega razreda. Ali pa bolj pametnem vzmetenju za po naših zanič cestah.
Potem pa ti hočejo prodati "športni terenec", kar je sinonim za grd neudoben avto...
sporočil: 4.590
Kakšne avte kupujejo tile evropci, da jih morajo menjati po 7,6
letih?
Moj je star 8,5 let (evropski), pravkar sem zamenjal akumulator, ostalo je še vse originalno. Pričakujem, da bo zdržal vsaj še kakih 7 let.
Moj je star 8,5 let (evropski), pravkar sem zamenjal akumulator, ostalo je še vse originalno. Pričakujem, da bo zdržal vsaj še kakih 7 let.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 07.09.2015 10:48
[chef]... ja, ampak če ne bi bilo telefoniranja, pisanja SMS-ov in gledanja na za vožnjo nepotrebno in nevarno fensi šmensi šaro, ki ti jo v novih avtomobilih prodajajo, potem ne bi bilo nenamernega zapuščanja voznega pasu in tudi nobenih opozorilnikov ne bi rabil ... khmm, če pa ne znaš sam kontrolirat hitrosti svoje vožnje, pa ti itak ne bi smeli dati vozniškega dovoljenja ...
Ni čisto res, precej zelo koristnih stvari (na področju aktivne in pasivne varnosti) je cenovno zelo dostopnih oziroma že kar serijskih, kar je velik plus. Radarski tempomat in predvsem samodejno zaviranje v sili sta recimo že med njimi, prav pride tudi opozorilnik na mrtvi kot ter nekateri opozorilniki pred nenamernim zapuščanjem voznega pasu. Kao promet je vse bolj dolgočasen ;)
sporočil: 2.986
Po mojih izkušnjah do tega, o čemer ti pišeš, pride, ker folk
zaradi nenormalnih kazni vozi presrano ali kar tako malo sanja
(brez telefona v rokah). Zgubljanje časa vseh, ki bi radi speljali
pri zeleni (in ne pol ure zatem, ko se prižge), vozili na AC po
voznem in prehitevali po prehitevalnem itd...radarski tempomat je
na slovenski avtocesti skorajda obvezen pripomoček (edino treba je
vzeti v zakup, da je že minimalna razdalja do spredaj vozečega
dovolj mamljiva, da se ti vmes vrivajo avtobusi in počasneti, kar
posledično privede do samodejnega zaviranja in morebitnega naleta s
strani tistega zadaj, ki vozi s premajhno varnostno
razdaljo).
Vožnja z avtom še zdaleč ni za vsakega, seveda pa vsak izpit ima.
Vožnja z avtom še zdaleč ni za vsakega, seveda pa vsak izpit ima.
sporočil: 967
čas vnosa: 07.09.15 11:31
Vozniki vozijo nenormalno?
- omejitev na AC je 130 km/h
- omejitev v naselji 50 km/h
- omejitev ponekod 30 km/h znotraj naselja
Vsak, ki vozi nad temi omejitvami, zavestno krši zakon in zaradi mene lahko plačuje tudi po 20 povprečnih plač za kazen - njegov problem, ne naš.
Se pa ob tem postavi res postavi vprašanje - kaj ti pomaga oh in sploh fensi šmenci tačsktin avtek z fenomenalnimi pospeški in še bolj fenomenalno končno hitrostjo, ko pa so omejitve zgoraj navedene.
Pojdi kdaj v ZDA - boš videl, kako disciplinirano znajo voziti, vsi z enako hitrostjo. Tudi Slovenci se znajo umiriti, čeprav imajo na voljo 200 konjskih moči pod ritjo :)))))
- omejitev na AC je 130 km/h
- omejitev v naselji 50 km/h
- omejitev ponekod 30 km/h znotraj naselja
Vsak, ki vozi nad temi omejitvami, zavestno krši zakon in zaradi mene lahko plačuje tudi po 20 povprečnih plač za kazen - njegov problem, ne naš.
Se pa ob tem postavi res postavi vprašanje - kaj ti pomaga oh in sploh fensi šmenci tačsktin avtek z fenomenalnimi pospeški in še bolj fenomenalno končno hitrostjo, ko pa so omejitve zgoraj navedene.
Pojdi kdaj v ZDA - boš videl, kako disciplinirano znajo voziti, vsi z enako hitrostjo. Tudi Slovenci se znajo umiriti, čeprav imajo na voljo 200 konjskih moči pod ritjo :)))))
sporočil: 2.986
Da, vozijo nenormalno - pod omejitvijo (ne spremljajo sploh znakov,
ne vedo da križišče razveljavi omejitev, ne vedo, da je magistralka
90,...), speljujejo z zamudo in počasi, zafilajo križišče, čeprav
je jasno, da ne bodo šli skozi, nasplošno sanjajo, sploh po
prehitevalnem pasu...to je zame nenormalno. Zanimivo je, da se temu
nemudoma priključijo tudi Italijani, samo da zavijejo čez Škofije
ali Fernetiče 8v Trstu ga seveda žgejo na polno)
Btw, upam da veš, da 130 km/h po števcu v tvojem mondeu je pravzaprav 118 km/h. Če bi imel novega, bi bilo pa nekje 125 km/h. Skratka oviraš promet, ko drekaš po prehitevalnem 130 km/h po števcu in špilaš šerifa (tak se mi zdiš ;)
Btw, upam da veš, da 130 km/h po števcu v tvojem mondeu je pravzaprav 118 km/h. Če bi imel novega, bi bilo pa nekje 125 km/h. Skratka oviraš promet, ko drekaš po prehitevalnem 130 km/h po števcu in špilaš šerifa (tak se mi zdiš ;)
sporočil: 970
Pa si ti kje v Ameriki videl, da bi kdo vozil 10-20 na uro manj kot
je omejitev? Policaj bi ga s zrinil z avtoceste. Ko je omejitev 75
milj peljejo vsi toliko ali malenkost več, od 80 letne stare mame
do šleparja.
sporočil: 967
čas vnosa: 07.09.15 12:12
A da v Italiji divjajo po AC nad omejitvami?
Ne samo da pojdi kdaj v ZDA, pojdi še kdaj na kakšno AC v Italijo...
Ne samo da pojdi kdaj v ZDA, pojdi še kdaj na kakšno AC v Italijo...
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 07.09.2015 12:15
Pojma nimam zakaj v debato tlacis divjanje. Sem bil vceraj v ITA,
par dni prej v A in SVK, in malce prej HR. In? Uporabljaj javni
prevoz, tnx
sporočil: 7.095
Jamrovčki avtomobilski. Pritožujete se da so avti stari v povprečju
9,5 let, garancije za svoje proizvode dajete pa na 12 let. Kdo
normalen bo pa menjal avto pred istekom garanciskih dob sploh v
primeru da avto funkcionira in služi namenu za katerega ga je
lastnik kupil ali najel. Pa tudi čas je šel naprej, za razliko od
15 let nazaj, avto ni več stratusni simbol temveč potrošna dobrina
in na tak način ga tudi percipira vse večji del prebivalstva zato
tudi je takšno stanje na trgu kakršno je.
sporočil: 2.568
[1357]12 let imaš samo na pleh, ostalo v tem času že vse trikrat menjaš in ja imaš spet skoraj nov avto :)
Jamrovčki avtomobilski. Pritožujete se da so avti stari v povprečju 9,5 let, garancije za svoje proizvode dajete pa na 12 let. Kdo normalen bo pa menjal avto pred istekom garanciskih dob sploh v primeru da avto funkcionira in služi namenu za katerega ga je lastnik kupil ali najel. Pa tudi čas je šel naprej, za razliko od 15 let nazaj, avto ni več stratusni simbol temveč potrošna dobrina in na tak način ga tudi percipira vse večji del prebivalstva zato tudi je takšno stanje na trgu kakršno je.
sporočil: 7.885
[psm]Verjetno je tudi to dovolj dober razlog. No če še upoštevaš v kakem stanju so ceste, potem je edina smiselna menjava za terenca. :)
Vozniki vozijo nenormalno?
- omejitev na AC je 130 km/h
- omejitev v naselji 50 km/h
- omejitev ponekod 30 km/h znotraj naselja
Vsak, ki vozi nad temi omejitvami, zavestno krši zakon in zaradi mene lahko plačuje tudi po 20 povprečnih plač za kazen - njegov problem, ne naš.
Se pa ob tem postavi res postavi vprašanje - kaj ti pomaga oh in sploh fensi šmenci tačsktin avtek z fenomenalnimi pospeški in še bolj fenomenalno končno hitrostjo, ko pa so omejitve zgoraj navedene.
Pojdi kdaj v ZDA - boš videl, kako disciplinirano znajo voziti, vsi z enako hitrostjo. Tudi Slovenci se znajo umiriti, čeprav imajo na voljo 200 konjskih moči pod ritjo :)))))
sporočil: 48.253
[chef]zakaj pa potem sploh tale clanek? koga briga s koliko starimi avti se vozijo slovenci? zakaj to sploh briga avtotrgovce?
Ne vem kaj te briga, za kaj kdo nameni svoj denar.
20 let stari avto so kiste, ampak 10 letnemu pa res nic ne manjka (v kolikor ni zgornjen zaradi kilometrine).
In se pridruzujem kritiki nad jamraci iz avtomobilske industrije: jebale vas igracke in multimedija in android in povezljivost - spustite ceno tisto tehnologijo, ki jo ljudje dejansko rabijo.
ne boste? ja pol pa nic. bo pa spet jok in stok ob naslednji krizi, ko bodo kupi novih avtov z elektronsko kramo rjaveli na tovarniskih parkiriscih.
sporočil: 48.253
[klemenstp]tvoje izkusnje so iz casa zastave 101?
> [1357]
> Jamrovčki avtomobilski. Pritožujete se da so avti stari v povprečju 9,5 let, garancije za svoje proizvode dajete pa na 12 let. Kdo normalen bo pa menjal avto pred istekom garanciskih dob sploh v primeru da avto funkcionira in služi namenu za katerega ga je lastnik kupil ali najel. Pa tudi čas je šel naprej, za razliko od 15 let nazaj, avto ni več stratusni simbol temveč potrošna dobrina in na tak način ga tudi percipira vse večji del prebivalstva zato tudi je takšno stanje na trgu kakršno je.
12 let imaš samo na pleh, ostalo v tem času že vse trikrat menjaš in ja imaš spet skoraj nov avto :)
sporočil: 3.976
[bc123a]Ja, in se najdejo tudi 20-letni, ki jim nič ne manjka (če so bili bolj kvalitetne sorte ter kasneje primerno vzdrževani).
20 let stari avto so kiste, ampak 10 letnemu pa res nic ne manjka (v kolikor ni zgornjen zaradi kilometrine).
In se pridruzujem kritiki nad jamraci iz avtomobilske industrije: jebale vas igracke in multimedija in android in povezljivost - spustite ceno tisto tehnologijo, ki jo ljudje dejansko rabijo.+1
sporočil: 630
Zadnja sprememba: simonagruden 07.09.2015 14:06
[matjazfinance]
> [bc123a]
> 20 let stari avto so kiste, ampak 10 letnemu pa res nic ne manjka (v kolikor ni zgornjen zaradi kilometrine).
Ja, in se najdejo tudi 20-letni, ki jim nič ne manjka (če so bili bolj kvalitetne sorte ter kasneje primerno vzdrževani).
> In se pridruzujem kritiki nad jamraci iz avtomobilske industrije: jebale vas igracke in multimedija in android in povezljivost - spustite ceno tisto tehnologijo, ki jo ljudje dejansko rabijo.
+1
+2 :)
Moj prejšnji me je vozil 15 let, pa mu ni v primerjavi s tem novim, ki ga imam zdaj, čisto nič bistvenega manjkalo. :)
sporočil: 2.568
[bc123a]Moje izkušnje so iz današnjega časa, vozilo višjega srednjega razreda, lanski letnik, pa so mi v garancijskem roku zamenjali že polovico vozila, na 10% delov še čakam, ker mi bodo še malo posodobili, kar je odpovedalo.
> [klemenstp]
> > [1357]
> > Jamrovčki avtomobilski. Pritožujete se da so avti stari v povprečju 9,5 let, garancije za svoje proizvode dajete pa na 12 let. Kdo normalen bo pa menjal avto pred istekom garanciskih dob sploh v primeru da avto funkcionira in služi namenu za katerega ga je lastnik kupil ali najel. Pa tudi čas je šel naprej, za razliko od 15 let nazaj, avto ni več stratusni simbol temveč potrošna dobrina in na tak način ga tudi percipira vse večji del prebivalstva zato tudi je takšno stanje na trgu kakršno je.
>
> 12 let imaš samo na pleh, ostalo v tem času že vse trikrat menjaš in ja imaš spet skoraj nov avto :)
tvoje izkusnje so iz casa zastave 101?
sporočil: 950
Kdo bo kupoval avtomobile, DDV, DMV... Ja pol vzame država. Samo še
privatniki na lizing.
sporočil: 48.253
[klemenstp]to je kvecjemu razlog proti nakupu novega avta, ce ti stari dobro sluzi.
> [bc123a]
> > [klemenstp]
> > > [1357]
> > > Jamrovčki avtomobilski. Pritožujete se da so avti stari v povprečju 9,5 let, garancije za svoje proizvode dajete pa na 12 let. Kdo normalen bo pa menjal avto pred istekom garanciskih dob sploh v primeru da avto funkcionira in služi namenu za katerega ga je lastnik kupil ali najel. Pa tudi čas je šel naprej, za razliko od 15 let nazaj, avto ni več stratusni simbol temveč potrošna dobrina in na tak način ga tudi percipira vse večji del prebivalstva zato tudi je takšno stanje na trgu kakršno je.
> >
> > 12 let imaš samo na pleh, ostalo v tem času že vse trikrat menjaš in ja imaš spet skoraj nov avto :)
>
> tvoje izkusnje so iz casa zastave 101?
Moje izkušnje so iz današnjega časa, vozilo višjega srednjega razreda, lanski letnik, pa so mi v garancijskem roku zamenjali že polovico vozila, na 10% delov še čakam, ker mi bodo še malo posodobili, kar je odpovedalo.
Strani: 1 2